Hop til indhold
Gæst

Glædespige/Luder ?

Recommended Posts

Gæst

Hvordan definerer Glædespige/luder ?

For mig personligt er det såre simpelt :

En glædespige en en kvinde som elsker det hun laver, glad for sex og servicerer kunden det bedste hun kan, altså hun har sig selv med i det og gør det af lyst og har stor indlevnings evne.

Er luder var en som jeg var sammen med igår, en som bare skulle ha det overstået hurtigst muligt, ingen glød eller smil i øjne,virkede bestemt ikke som om hun nyder det hun laver.

Hun var fra rumænien.... Havde virkelig den følelse at det var spild af penge da jeg gik derfra, men samtidig lidt ondt af dette pige barn som bestemt ikke virkede glad...

Jeg var høflig/venlig smilende samt nybadet da jeg ankom, så følte ligesom jeg havde gjort mit til dette skulle blive en god oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DetGladeJern skrev, for 19 minutter siden:

 

 

Hun var fra rumænien.... Havde virkelig den følelse at det var spild af penge da jeg gik derfra, men samtidig lidt ondt af dette pige barn som bestemt ikke virkede glad...

Jeg var høflig/venlig smilende samt nybadet da jeg ankom, så følte ligesom jeg havde gjort mit til dette skulle blive en god oplevelse.

 

Jens Hovedgaard har resurset en del på rumænske piger. Læs "Solgt til sex". Pigen som du betegner som luder, var sandsynligvis en handlet kvinde og har derfor ikke den store interesse i at at give de mænd som misbruger/voltager hende en god service. Havde du derimod valgt en fri Dansk pige, ville hun have en forretningsmæssig interesse i give dig den service, der ville få dig til respektfuld at melde hende en glædespigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Midtj skrev, for 45 minutter siden:

Jens Hovedgaard har resurset en del på rumænske piger. Læs "Solgt til sex". Pigen som du betegner som luder, var sandsynligvis en handlet kvinde og har derfor ikke den store interesse i at at give de mænd som misbruger/voltager hende en god service. Havde du derimod valgt en fri Dansk pige, ville hun have en forretningsmæssig interesse i give dig den service, der ville få dig til respektfuld at melde hende en glædespigerne.

At du ligefrem skriver voldtager og misbruger må stå for din egen regning ( Du beskylder ligefrem alle som har været sammen med en øst pige for at misbruge og voldtage hende) er det sådan jeg skal forstå det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
DetGladeJern skrev, for 4 minutter siden:

At du ligefrem skriver voldtager og misbruger må stå for din egen regning ( Du beskylder ligefrem alle som har været sammen med en øst pige for at misbruge og voldtage hende) er det sådan jeg skal forstå det ?

Der er vist ingen, der påstår, at alle Øst-piger er handlede og dermed er der jo heller ingen, der beskylder alle der har været sammen med en Øst-pige for at have deltaget i voldtægt eller misbrug.

Men sandsynligheden for at en Øst-pige er handlet er langt større end for en dansk pige. Da sex med en handlet kvinde ikke kan betegnes som andet end voldtægt og misbrug, vil det jo så sige, at chancen for (forhåbentligt) ufrivilligt at begå voldtægt er større når man opsøger Øst-piger end danske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DetGladeJern skrev, for 16 minutter siden:

At du ligefrem skriver voldtager og misbruger må stå for din egen regning ( Du beskylder ligefrem alle som har været sammen med en øst pige for at misbruge og voldtage hende) er det sådan jeg skal forstå det ?

njaaa - ikke ALLE..... men jeg skal gerne sige at jeg beskylder MANGE!!! 

men selvfølgelig ikke ALLE, da der jo er undtagelser blandt pigerne som rent faktisk er her frivilligt..... 

men hvor mange af de "frivillige" er her uden en bagmand der snupper halvdelen?? uden et kartel bagved ??? fair nok - ingen direkte voldtægt der.. men misbrug ?? HELT sikkert - det er fuldkommen uden for debat!!! 

så er vi nede i en forsvindende lille procentdel (promille) hvor der er tale om fræk lækker gensidig LYSTBETONET!!! sex..... så er det bare..... "indsæt selv synonymer for den type af overgreb"   vomit.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså lige den sag omkring Bording, hvor en kvinde er blevet tvunget... 100 mænd og ingen lagde mærke til noget ?! Familie mænd endda.... 

Så virker det til at være ret svært at spore en tvungen kvinde... Desværre 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 4 minutter siden:

Altså lige den sag omkring Bording, hvor en kvinde er blevet tvunget... 100 mænd og ingen lagde mærke til noget ?! Familie mænd endda.... 

Så virker det til at være ret svært at spore en tvungen kvinde... Desværre 

nej det er ikke.... det er simpelthen den dårligste undskyldning i verden... 

 

hvis i gæster stillede samme kriterier for besøg hos en GP som i ville stille til sex med en kæreste - så ville i ALDRIG NEVER EVER være i tvivl

hvis i forventede samme interesse, samme engagement, samme glæde, glød og LYST fra jeres GPer som i ville forvente fra jeres kone/kæreste.... så er der ikke nogen der skal fortælle mig at i ikke ville kunne kende forskel....

for den ville i KUN få fra de GPer der virkelig er i det her af de rigtige grunde!!!!  UANSET hvor gode vi er kan ægthed ikke fakes!!! 

men hvis det eneste kriterie er at kvinden bare skal være tilstede i lokalet og alt andet faktisk er underordnet.... så kan jeg godt se det må være svært... 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 2 minutter siden:

nej det er ikke.... det er simpelthen den dårligste undskyldning i verden... 

 

hvis i gæster stillede samme kriterier for besøg hos en GP som i ville stille til sex med en kæreste - så ville i ALDRIG NEVER EVER være i tvivl

hvis i forventede samme interesse, samme engagement, samme glæde, glød og LYST fra jeres GPer som i ville forvente fra jeres kone/kæreste.... så er der ikke nogen der skal fortælle mig at i ikke ville kunne kende forskel....

for den ville i KUN få fra de GPer der virkelig er i det her af de rigtige grunde!!!! 

men hvis det eneste kriterie er at kvinden bare skal være tilstede i lokalet og alt andet faktisk er underordnet.... så kan jeg godt se det må være svært... 

Jeg var der jo ikke, men jeg undrer mig bare over at ingen af mændene tænkte,  at besøget havde forløbet lidt underligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 3 minutter siden:

Jeg var der jo ikke, men jeg undrer mig bare over at ingen af mændene tænkte,  at besøget havde forløbet lidt underligt. 

Det gjorde de da sikkert også

Hvor mange hundrede anmeldelser herinde har vi ikke læst at manden skriver at det virkede som om hun ikke havde lyst???   men han knepper da bare videre alligevel

 

Mænd kan SAGTENS mærke det.... men lur mig om de fleste ikke bare er pisse lige glade,,..  de vil skide det et stykke

Dem der ikke er ligeglade - de går igen.... men hvor mange er det?? 

Du behøver ikke undre dig over at de ikke kunne mærke det... det rigtige ville være at undre sig over hvordan man kan være så ligeglad :( 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 41 minutter siden:

Det gjorde de da sikkert også

Hvor mange hundrede anmeldelser herinde har vi ikke læst at manden skriver at det virkede som om hun ikke havde lyst???   men han knepper da bare videre alligevel

 

Mænd kan SAGTENS mærke det.... men lur mig om de fleste ikke bare er pisse lige glade,,..  de vil skide det et stykke

Dem der ikke er ligeglade - de går igen.... men hvor mange er det?? 

Du behøver ikke undre dig over at de ikke kunne mærke det... det rigtige ville være at undre sig over hvordan man kan være så ligeglad :( 

Der er som du siger  nogen som godt er klar over at noget er galt, det er vi enige om. 

Men jeg kan også huske nogen piger / x piger som fortalte at de fik glade mails om et dejligt besøg, hvor hun havde haft en offday, og haft tankerne et helt andet sted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Allesammen.

Midtj skrev, for 1 time siden:

Jens Hovedgaard har resurset en del på rumænske piger. Læs "Solgt til sex". Pigen som du betegner som luder, var sandsynligvis en handlet kvinde og har derfor ikke den store interesse i at at give de mænd som misbruger/voltager hende en god service. Havde du derimod valgt en fri Dansk pige, ville hun have en forretningsmæssig interesse i give dig den service, der ville få dig til respektfuld at melde hende en glædespigerne.

Læste noget meget interessant i en anden sammenhæng ift. Noget vi i tidernes morgen, lavede på seminariet om tvang, traffikong osv. Da læste vi meget af den norske forsker. May-Len Skilbrei hun, har påpeget at kvindehandel kan være svært at afgrænse fra fænomener som rufferi og menneskesmugling, bl.a. fordi begrebet 'udnyttelse' kan til tider være meget svært at definere i praksis. Der kan være forskellige faktorer der afgør hvorfor fx piger frivilligt, tager med til et andet land for, at lade sig udnytte. Eller med tvang som jo i den grad er direkte afskyeligt hvor den handlede pige/piger bliver gennem psykisk og fysisk vold, viljen nedbrydes,narko, manipulation, trusler og ja i den værste henseende mord. For at afskrække andre piger til at tie. Det forgår jo desværre igennem mange forskellige ting. Kontaktbureauer, mail bride, forældre salg af deres piger, her siger May-Len det er oftest Roma familier det foregår i.  

Men som så mange andre ting. Når man har at gøre med folk i pressede økonomiske og følelsesmæssige situationer. Kan der desværre for pigerne, en meget belastet baggrund at sammenligne deres nuværende situation med, hvad der kan gøre at de bedømmer selv meget tvangsprægede situationer som acceptable og ikke tænker på at flygte eller melde deres alfons til politiet. Men selvfølgelig også det forfærdelige faktum, at  mange ofre for kvindehandel juridisk set blot anses for illegale indvandrere og derfor kun kan se frem til udvisning fra landet, hvis de kommer under politiets varetægt. Ofte vil en frigivet kvinde blive solgt igen, hvis hun vender hjem. F.eks. viser en rapport" den hedder Trafficking in Women from Ukraine" at 80% af ukrainske kvinder solgt til Grækenland vil blive solgt tilbage inden for 48 timer fra udvisningen. Og det er jo ganske forfærdeligt, at lovgivningen er på denne måde. Og man ikke hjælper pigerne i stedet for faktisk at straffe dem igen. Og ja derfor er det jo vigtigt, at vi må hjælpe disse piger ved ikke, at besøge dem, men er det nu så nemt, at spotte, nej det tror jeg desværre ikke det er. For som, May-Len også pointere, er at. Jeg citere " De prostituerede selv har forskellige opfattelser af definitionen af ordet 'menneskehandel' og hvorvidt de selv er eller har været udsat for det. De færreste traffickingofre forlader deres hjemland ufrivilligt og nogle vælger at acceptere arbejdsforhold og begrænsninger, de ikke var blevet informeret om før de rejste ud, som en del af risikoen ved at søge arbejde i et rigere land. Erfaring og opbyggelsen af et netværk kan med tiden gøre de mere ressourcestærke prostituerede uafhængige af bagmænd, hvorfor overgangen mellem trafficking og fuldt ud frivillig prostitution kan være glidende. citat slut"

Men tingene er ikke bare ligetil, at mænd bare er svin osv. Man kan selvfølgelig have mange tanker om, de udenlandske piger jeg/andre har været sammen med, Kan være handlet. Jeg skal da indrømme, at de piger der er i Tyskland på diverse klubber jeg har besøgt. Kan have været handlet. Ja har ikke været sammen med andre en en udenlandsk pige her i Danmark. Men det er ikke en rar tanke at tænke tilbage på. Men er de det så, det jo det der er ret så svært, at gennemskue. Man skal være en ret så god tankelæser for, at finde ud af det. Og der er 20 min på rum eller en time nok ikke nok til, at gennemskue dette. Jeg kan dog klart sige, at human traffiking og tvang i alle afskygninger skal stoppes. Og de der har gennemlevet et helvede skal hjælpes på alle mulige måder. Og de skyldige straffes. Ja jeg har desværre ikke løsningen på hvordan man får afskaffet disse ting. Men mere oplysning og indgriben skal der nok til.

Ha en dejlig onsdag i EG land.

KK

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DetGladeJern skrev, for 1 time siden:

At du ligefrem skriver voldtager og misbruger må stå for din egen regning ( Du beskylder ligefrem alle som har været sammen med en øst pige for at misbruge og voldtage hende) er det sådan jeg skal forstå det ?

Hvis man vælger at besøge en rumænsk pige, så er chancerne for at møde en handlet kvinde meget stor. Den glade nyhed her er at du fik en service, som du kvitterede med at føle dig kaldet til at kalde pigen for luder, som er en negativ og nedværdigende betegnelse.

Hvis du havde valgt at gå til en dansk pige, så ville hun have givet dig en bedre service, for hun ville være interesseret i at du kom igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lidenskabogvarme skrev, for 1 time siden:

Der er vist ingen, der påstår, at alle Øst-piger er handlede og dermed er der jo heller ingen, der beskylder alle der har været sammen med en Øst-pige for at have deltaget i voldtægt eller misbrug.

Men sandsynligheden for at en Øst-pige er handlet er langt større end for en dansk pige. Da sex med en handlet kvinde ikke kan betegnes som andet end voldtægt og misbrug, vil det jo så sige, at chancen for (forhåbentligt) ufrivilligt at begå voldtægt er større når man opsøger Øst-piger end danske piger.

Der findes ingen undskyldninger. Det svarer til at voldpule en døddrukne teenager. Du kan ikke vide om hun vil sige fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 9 minutter siden:

Hej Allesammen

Ha en dejlig onsdag i EG land.

KK

 

 

Jeg er fuldstændig enig i dit indlæg, men ser ingen grund til i den konkrete situation at anskue problemstillingen akademisk.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, Lige nu:

Jeg er fuldstændig enig i dit indlæg, men ser ingen grund til i den konkrete situation at anskue problemstillingen akademisk.

 

Okay jeg beklager :smile:  Kom bare i tanke om den opgave vi havde lavet. 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig. Sex med handlede kvinder ER voldtægt. Den eneste formildende omstændighed jeg kan se er, hvis man ikke med rimelighed kan gennemskue, at kvinden er handlet - men det er så en risiko, som jeg ikke vil løbe og holder mig derfor fra Øst-piger

Redigeret af lidenskabogvarme
skrivefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, 1 time siden:

Det gjorde de da sikkert også

Hvor mange hundrede anmeldelser herinde har vi ikke læst at manden skriver at det virkede som om hun ikke havde lyst???   men han knepper da bare videre alligevel

 

Mænd kan SAGTENS mærke det.... men lur mig om de fleste ikke bare er pisse lige glade,,..  de vil skide det et stykke

Dem der ikke er ligeglade - de går igen.... men hvor mange er det?? 

Du behøver ikke undre dig over at de ikke kunne mærke det... det rigtige ville være at undre sig over hvordan man kan være så ligeglad :( 

Gud fanden er vi da ikke ligeglade Jasmin. Vi er familiefader, lovlydige borger, kirkegængere og nogle af os stemmer helt empatiske til valgene for at undgå de værste følger af liberalismen.

 

kanonkongen skrev, for 5 minutter siden:

Okay jeg beklager :smile:  Kom bare i tanke om den opgave vi havde lavet. 

KK

Jeg vil også gerne diskutere problemstillingen på en teoretisk niveau. Men lige her er det en vældig praktisk situation.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 27 minutter siden:

Hvis du havde valgt at gå til en dansk pige, så ville hun have givet dig en bedre service, for hun ville være interesseret i at du kom igen.

Er du sikker på det, jeg mindes da at have læst i nogle anmeldelser, at den behandling der blev givet, ikke ligefrem animerede den besøgende til at komme igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 1 minut siden:

Er du sikker på det, jeg mindes da at have læst i nogle anmeldelser, at den behandling der blev givet, ikke ligefrem animerede den besøgende til at komme igen.

En klog sælger har vel altid den dagsorden at kunderne helst skal føle sig tilfreds med handelen.

 

lidenskabogvarme skrev, for 20 minutter siden:

Jeg er helt enig. Sex med handlede kvinder ER voldtægt. Den eneste formildende omstændighed jeg kan se er, hvis man ikke med rimelighed kan gennemskue, at kvinden er handlet - men det er så en risiko, som jeg ikke vil løbe og holder mig derfor fra Øst-piger

Respekt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 1 time siden:

Gud fanden er vi da ikke ligeglade Jasmin. Vi er familiefader, lovlydige borger, kirkegængere og nogle af os stemmer helt empatiske til valgene for at undgå de værste følger af liberalismen.

Du er ikke - du besøger ikke piger hvor der er risiko for at der kan være urent trav.... 

men vi kan jo se i anmelder-forummet... det er jo en veritabel oversigt over øst-piger hvoraf rigtig rigtig mange beskriver en pige der ikke har lyst... 

Så når du og lidenskabogvarme undgår piger hvor lysten kan mangle af en ulykkelig årsag - så er i desværre mindretallet. 

I er ikke ligeglade.... men ufattelig mange af jeres hulfætre er....  ellers var der jo slet ikke et marked :( 

lidenskabogvarme skrev, for 2 timer siden:

Jeg er helt enig. Sex med handlede kvinder ER voldtægt. Den eneste formildende omstændighed jeg kan se er, hvis man ikke med rimelighed kan gennemskue, at kvinden er handlet - men det er så en risiko, som jeg ikke vil løbe og holder mig derfor fra Øst-piger

7a497139637be975c293d8aaca21dc53.gif

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jasmin skrev, 1 time siden:

Du er ikke - du besøger ikke piger hvor der er risiko for at der kan være urent trav.... 

men vi kan jo se i anmelder-forummet... det er jo en veritabel oversigt over øst-piger hvoraf rigtig rigtig mange beskriver en pige der ikke har lyst... 

Så når du og lidenskabogvarme undgår piger hvor lysten kan mangle af en ulykkelig årsag - så er i desværre mindretallet. 

I er ikke ligeglade.... men ufattelig mange af jeres hulfætre er....  ellers var der jo slet ikke et marked :( 

7a497139637be975c293d8aaca21dc53.gif

Det er fordi mange af dem er meget billigere, kønnere og yngre en dig, du er jo en ren penge maskine som får det til at lyde som om du elsker dit erhverv, så tror egenligt den rigtige grund til at du er modstander af disse piger, er pga de er en stor udfordring din lille forretning, du er gennemskuet for længst herfra, jeg ved der er en del som er enig i det, men få som tør stå ved det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

der er så mange kloge, og bedre vidende i denne tråd, er der ikke nogen der kan konkretisere: Hvornår er en pige handlet ????

EDIT:

Tegn på at en kvinde er handlet:

- Kvinder, der ikke ved hvilken by, de er i.
- Kvinder, der er til rådighed døgnet rundt.
- Kvinder, der ikke har kendskab til dansk eller det danske samfund.
- Kvinder, som bor på massageklinikken/bordellet.
- Kvinder, der virker skræmte eller ulykkelige og vil væk.
- Kvinder, der har blå mærker eller andre tegn på overgreb.
- Kvinder, der bliver fulgt og overvåget af udenlandske mænd.
- Kvinder, der giver utroværdige og usammenhængende forklaringer om deres situation.
- Pludselig stor aktivitet med mange mænd og biler i en (faldefærdig) landejendom, som ellers har stået tom.
- Flere unge udenlandske kvinder i samme lejlighed. Kvinderne udskiftes cirka hver anden måned.

Ikke alle udenlandske prostituerede er ofre for menneskehandel. Ovenstående er nogle tegn på, at der kan være tale om handlede mennesker.

Kilder: Reden – STOP Kvindehandel og Aktive Kvinder i Danmark.
Redigeret af Grækeren
haha jeg var den klogeste

Del dette indlæg


Link til indlæg
DetGladeJern skrev, for 34 minutter siden:

Det er fordi mange af dem er meget billigere, kønnere og yngre en dig, du er jo en ren penge maskine som får det til at lyde som om du elsker dit erhverv, så tror egenligt den rigtige grund til at du er modstander af disse piger, er pga de er en stor udfordring din lille forretning, du er gennemskuet for længst herfra, jeg ved der er en del som er enig i det, men få som tør stå ved det.

OOHHHH NOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! - fuck da også 

kan i få øje på det allesammen.... det glade jern har gjort hvad ingen af jer har formået....  det går jo slet ikke 

 

han har set at jeg i virkeligheden føler mig helt vildt truet af disse handlede piger der stjæler kunder fra helt andre segmenter end dem mine gæster kommer fra,... 

han har deduceret at jeg i virkeligheden overhovedet ikke kan lide at være GP men kun er ude på at tage pengene fra alle jer sagesløse liderlige fyre fra andre kundesegmenter der er helt uden evne til at gennemskue tingene...

og han tør også fortælle jer allesammen at der findes kvinder der er yngre end 31....  og som er billigere..,.. og kønnere,,..  OMG - og jeg der troede at jeg både var den yngste og billigste og har et spejl på væggen der fortæller mig at jeg er den kønneste.... 

FUCK.... hvad gør jeg nu hvor der er en mand der tør fortælle jer allesammen noget andet..... OMG what to do???? 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jasmin skrev, Lige nu:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! 

kan i få øje på det allesammen.... det glade jern har gjort hvad ingen af jer har formået....  

han har set at jeg i virkeligheden føler mig helt vildt truet af disse handlede piger der stjæler kunder fra helt andre segmenter end dem mine gæster kommer fra,... 

han har deduceret at jeg i virkeligheden overhovedet ikke kan lide at være GP men kun er ude på at tage pengene fra alle jer sagesløse liderlige fyre fra andre kundesegmenter der er helt uden evne til at gennemskue tingene...

og han tør også fortælle jer allesammen at der findes kvinder der er yngre end 31....  og som er billigere..,.. og kønnere,,..  OMG - og jeg der troede at jeg både var den yngste og billigste og har et spejl på væggen der fortæller mig at jeg er den kønneste.... 

FUCK.... hvad gør jeg nu hvor der er en mand der tør fortælle jer allesammen noget andet..... OMG what to do???? 

Ta en kiks ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...