Hop til indhold
Gæst

Glædespige/Luder ?

Recommended Posts

DetGladeJern skrev, for 8 minutter siden:

Ta en kiks ....

*fnis* 

og jeg som troede at ironi var en velkendt del af dansk kommunikation.... kan se den lille finesse undslipper enkelte her på boardet :) 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Jasmin skrev, for 22 minutter siden:

kan i få øje på det allesammen.... det glade jern har gjort hvad ingen af jer har formået....  det går jo slet ikke 

han har set at jeg i virkeligheden føler mig helt vildt truet af disse handlede piger der stjæler kunder fra helt andre segmenter end dem mine gæster kommer fra,... 

han har deduceret at jeg i virkeligheden overhovedet ikke kan lide at være GP men kun er ude på at tage pengene fra alle jer sagesløse liderlige fyre fra andre kundesegmenter

hvorfor sætter du "alle sammen" op imod detgladejern...mig bekendt er der ytringsfrihed i dette land, men i din verden er det åbenbart kun for dem som spiller din sang :eek:

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Grækeren skrev, for 14 minutter siden:

hvorfor sætter du "alle sammen" op imod detgladejern...mig bekendt er der ytringsfrihed i dette land, men i din verden er det åbenbart kun for dem som spiller din sang :eek:

Fordi hun i bund og grund er usikker og svag og har brug for opbakning, mennesker er jo flok dyr ;-)  Tror mange mænd herinde er godt træt af hende droningen, men er ikke populært at gå imod strømmen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 34 minutter siden:

hvorfor sætter du "alle sammen" op imod detgladejern...mig bekendt er der ytringsfrihed i dette land, men i din verden er det åbenbart kun for dem som spiller din sang :eek:

*fnis*

jeg takker for komplimentet.... imponerende overbevisningsevne du mener jeg har....  

men når man har brug for at starte personlige angreb på andre som DGJ har .... så har det vist i bund og grund ikke noget som helst at gøre med mig.,.. og endnu mindre at gøre med ytringsfrihed :)  

 

DetGladeJern skrev, for 17 minutter siden:

Fordi hun i bund og grund er usikker og svag og har brug for opbakning, mennesker er jo flok dyr ;-)  Tror mange mænd herinde er godt træt af hende droningen, men er ikke populært at gå imod strømmen...

Hvor er det godt at EG har dig som tør den slags banebrydende modstand .... helt anonymt og omkostningsfrit bag din skærm... 

Hvad skulle de stakkel mænd herinde dog gøre hvis de ikke havde dig til at gå forrest til at  skrive hvad de mener og tænker om SÅ vigtigt et emne.... 

(ironi kan forekomme hvis nogen nu skulle være i tvivl som det er set tidligere)

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
DetGladeJern skrev, for 1 time siden:

Det er fordi mange af dem er meget billigere, kønnere og yngre en dig, du er jo en ren penge maskine som får det til at lyde som om du elsker dit erhverv, så tror egenligt den rigtige grund til at du er modstander af disse piger, er pga de er en stor udfordring din lille forretning, du er gennemskuet for længst herfra, jeg ved der er en del som er enig i det, men få som tør stå ved det.

Hold da op ... Det er da et personlig angreb der vil noget :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Davser

Som tidligere Loge dronning så hilser jeg straks på Dronning Jasmin :D

Kære Jasmin du skal lære at de der modige drenge skal lære at tiltale dig De, og så skal du lære og vinke rigtigt...tag et kik på Droning Margrets vinkning, ikke for ivrigt...,!

Jasmin, der er altid, "søhelte" som tør komme frem, med frækheder, bag en skærm..træk vejret....os droninger i mellem, ved hvad der er frækheder...der bruger vi sku ikke en skærm. Han trænger sikkert til at få varmet hans numse med et spanskrør!

:D:D:D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 2 minutter siden:

Davser

Som tidligere Loge dronning så hilser jeg straks på Dronning Jasmin :D

Kære Jasmin du skal lære at de der modige drenge skal lære at tiltale dig De, og så skal du lære og vinke rigtigt...tag et kik på Droning Margrets vinkning, ikke for ivrigt...,!

:D:D:D:D:D:D:D:D 

noget i den her stil ?? ....

bye-waving-emoticon-animated.gif

det er med at vinke som med god sex - øvelse gør dronning :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 6 timer siden:

Det gjorde de da sikkert også

Hvor mange hundrede anmeldelser herinde har vi ikke læst at manden skriver at det virkede som om hun ikke havde lyst???   men han knepper da bare videre alligevel

 

Mænd kan SAGTENS mærke det.... men lur mig om de fleste ikke bare er pisse lige glade,,..  de vil skide det et stykke

Dem der ikke er ligeglade - de går igen.... men hvor mange er det?? 

Du behøver ikke undre dig over at de ikke kunne mærke det... det rigtige ville være at undre sig over hvordan man kan være så ligeglad :( 

Måske fordi at man ALTID betaler STRAKS ved ankomst
Når tøserne skifter personlighed som mr. jekyl & mr. hyde lige så snart de har modtaget lidt penge?

citat:
manden skriver at det virkede som om hun ikke havde lyst???
/citat slut

Så kommer 'Manden' nok ikke igen - men har man smidt sin opsparing for et knald...... så skal man have et knald! sådan er det i min verden!

Vi kan vel godt være enige i, at der findes 'øst piger' der sætter en ære i at give en ordenlig service?

Der findes jo også Danske piger der yder maskin sex og helt åbenlyst viser de ikke har lyst.... tag Foxy Lady feks. (og ja der er mange flere)

Min pointe er, at alt for ofte så har pengene skiftet hænder inden man/jeg kan konkludere at det var en fejl, så selvfølgelig knepper jeg da hende, når jeg har betalt og tænker fuck en dårlig service
jeg har samme fornemmelse hver gang jeg handler i jem & fix eller Fakta? men der vælger jeg at handle der igen, selv om der INGEN service er - det gør jeg så ikke ved en Luder/GP - fordi jeg faktisk forventer en service til den pris, modsat jem & fix!

Ang. Voldtægt....
Det er sq da noget fis at mene et besøg ved en solgt pige er = voldtægt?

Citat:

Voldtægt er den kriminelle handling at tvinge nogen til samleje enten ved vold, trusler om vold eller ved at gøre offeret ude af stand til at modsætte sig (fx ved bedøvelse). Voldtægt er en særlig form for personfarlig kriminalitet. I Danmark er voldtægt en afart af frihedsberøvelse.
Kilde: https://da.wikipedia.org/wiki/Voldt%C3%A6gt
/citat slut

Så styr jer med at smide rundt med det begreb i flæng....
Det bliver aldrig VOLDtægt når man betaler for en ydelse som pigen velvilliget tager imod pengene for... og det er uanset hvilken hat i tager på!
Der skal være fysisk magt tilstede..... og sådan er det bare, med mindre man knepper en der 'sover' (bedøvet) men hvem fanden gør det? jeg gør ikke
Med den service jeg forventer, når jeg betaler for sex, den kommer man sq ikke sovende til!

 

'Mænd kan SAGTENS mærke det.... men lur mig om de fleste ikke bare er pisse lige glade,,..  de vil skide det et stykke' .... siger hun......SUK!
Ligeglade er vi ikke og ja jeg udtaler mig på mit køns vegne, men det er faktisk umuligt at gå i banken og fortælle at man er blevet snydt og så få penge tilbage som ved et dårlig køb på nettet og prisen er jo ikke bare en sum jeg kan tillade mig at afskrive, så ja klart jeg gør hvad jeg kom for og vil have hvad jeg betaler for... eller pengene tilbage
nødagtig som alle andre vare jeg køber
Det betyder ikke, at jeg ikke vil købe den vare, der passer mig bedst muligt (frivillig accept af at knalde for penge)
Men med det lorte koncept I har omkring betaling inden man træder længere ind end entren - så vil vi opleve at vi ender med en helt anden vare end den vi har bestilt og regner med vi betaler for - men det betyder fandme ikke at jeg skal opgive mine surt tjente penge jeg allerede har betalt skat af.....så kan i sq kalde det hvad i vil!

 

Jeg er helt enig med trådstarter....
En GP er den dejlig oplevelse - en luder er det modsatte - et tvunget knald for at få noget for mine penge, jeg vælger noget fra, HVER gang jeg vælger at betale for sex
altså noget andet jeg også kunne have brugt eller have brug for, for der er bare ikke penge til det hele
Men jeg nægter at få dårlig samvittighed over det, når det sker, som det gør i sjældne tilfælde, at jeg er franarret mine penge, inden jeg overhovedet har haft en kinamands chance for at lugte ugler i mosen
Jeg spiser jo også den ost jeg har købt i bilka uden at jeg kan prøvesmage den, men det betyder fandme ikke at jeg køber den samme ost igen og igen - Det betyder altså kære Jasmin at jeg ikke er LIGEGLAD som du påstår jeg er (hvilket mandesyn er det så ikke at have fra din side?)
Det betyder, at jeg vil have noget for mine penge, det i sig selv er vel knapt så uretfærdigt? ellers sender jeg dig gladeligt mit konto nummer, så overføre du bare.... mens jeg lader som om jeg sover!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, 1 time siden:

:D:D:D:D:D:D:D:D 

noget i den her stil ?? ....

bye-waving-emoticon-animated.gif

det er med at vinke som med god sex - øvelse gør dronning :) 

wave.gifwave.gifwave.gifwave.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Midtj skrev, for 6 timer siden:

Hvis man vælger at besøge en rumænsk pige, så er chancerne for at møde en handlet kvinde meget stor.

Hvis du havde valgt at gå til en dansk pige, så ville hun have givet dig en bedre service, for hun ville være interesseret i at du kom igen.

Godt indlæg Midtj, men kan der ikke også være østpiger, som er interesseret i at du kommer igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sjanten skrev, 1 time siden:

Måske fordi at man ALTID betaler STRAKS ved ankomst
Når tøserne skifter personlighed som mr. jekyl & mr. hyde lige så snart de har modtaget lidt penge?

citat:
manden skriver at det virkede som om hun ikke havde lyst???
/citat slut

Så kommer 'Manden' nok ikke igen - men har man smidt sin opsparing for et knald...... så skal man have et knald! sådan er det i min verden!

Vi kan vel godt være enige i, at der findes 'øst piger' der sætter en ære i at give en ordenlig service?

Der findes jo også Danske piger der yder maskin sex og helt åbenlyst viser de ikke har lyst.... tag Foxy Lady feks. (og ja der er mange flere)

Min pointe er, at alt for ofte så har pengene skiftet hænder inden man/jeg kan konkludere at det var en fejl, så selvfølgelig knepper jeg da hende, når jeg har betalt og tænker fuck en dårlig service
jeg har samme fornemmelse hver gang jeg handler i jem & fix eller Fakta? men der vælger jeg at handle der igen, selv om der INGEN service er - det gør jeg så ikke ved en Luder/GP - fordi jeg faktisk forventer en service til den pris, modsat jem & fix!

Ang. Voldtægt....
Det er sq da noget fis at mene et besøg ved en solgt pige er = voldtægt?

Citat:

Voldtægt er den kriminelle handling at tvinge nogen til samleje enten ved vold, trusler om vold eller ved at gøre offeret ude af stand til at modsætte sig (fx ved bedøvelse). Voldtægt er en særlig form for personfarlig kriminalitet. I Danmark er voldtægt en afart af frihedsberøvelse.
Kilde: https://da.wikipedia.org/wiki/Voldt%C3%A6gt
/citat slut

Så styr jer med at smide rundt med det begreb i flæng....
Det bliver aldrig VOLDtægt når man betaler for en ydelse som pigen velvilliget tager imod pengene for... og det er uanset hvilken hat i tager på!
Der skal være fysisk magt tilstede..... og sådan er det bare, med mindre man knepper en der 'sover' (bedøvet) men hvem fanden gør det? jeg gør ikke
Med den service jeg forventer, når jeg betaler for sex, den kommer man sq ikke sovende til!

 

'Mænd kan SAGTENS mærke det.... men lur mig om de fleste ikke bare er pisse lige glade,,..  de vil skide det et stykke' .... siger hun......SUK!
Ligeglade er vi ikke og ja jeg udtaler mig på mit køns vegne, men det er faktisk umuligt at gå i banken og fortælle at man er blevet snydt og så få penge tilbage som ved et dårlig køb på nettet og prisen er jo ikke bare en sum jeg kan tillade mig at afskrive, så ja klart jeg gør hvad jeg kom for og vil have hvad jeg betaler for... eller pengene tilbage
nødagtig som alle andre vare jeg køber
Det betyder ikke, at jeg ikke vil købe den vare, der passer mig bedst muligt (frivillig accept af at knalde for penge)
Men med det lorte koncept I har omkring betaling inden man træder længere ind end entren - så vil vi opleve at vi ender med en helt anden vare end den vi har bestilt og regner med vi betaler for - men det betyder fandme ikke at jeg skal opgive mine surt tjente penge jeg allerede har betalt skat af.....så kan i sq kalde det hvad i vil!

 

Jeg er helt enig med trådstarter....
En GP er den dejlig oplevelse - en luder er det modsatte - et tvunget knald for at få noget for mine penge, jeg vælger noget fra, HVER gang jeg vælger at betale for sex
altså noget andet jeg også kunne have brugt eller have brug for, for der er bare ikke penge til det hele
Men jeg nægter at få dårlig samvittighed over det, når det sker, som det gør i sjældne tilfælde, at jeg er franarret mine penge, inden jeg overhovedet har haft en kinamands chance for at lugte ugler i mosen
Jeg spiser jo også den ost jeg har købt i bilka uden at jeg kan prøvesmage den, men det betyder fandme ikke at jeg køber den samme ost igen og igen - Det betyder altså kære Jasmin at jeg ikke er LIGEGLAD som du påstår jeg er (hvilket mandesyn er det så ikke at have fra din side?)
Det betyder, at jeg vil have noget for mine penge, det i sig selv er vel knapt så uretfærdigt? ellers sender jeg dig gladeligt mit konto nummer, så overføre du bare.... mens jeg lader som om jeg sover!

Lang lang række af argumenter. ..kan følge dig på flere punkter.

MEN : som jeg skrev tidligere i tråden, så er det et misbrug der foregår. Den der køber sig tid med en pige - der af forskellige  årsager er havnet i kløerne på nogen der har magt over dem - foretager et misbrug. Ganske rigtig ikke voldtægt. Men det er et misbrug af pigen, hvis hun ikke gør det af helt og aldeles egen fri vilje. 

Hvad vi gør og hvem der den slemme osv. ..det er en helt anden problemstilling.

Men det er et misbrug. Finito.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sjanten skrev, for 16 timer siden:

Måske fordi at man ALTID betaler STRAKS ved ankomst
Når tøserne skifter personlighed som mr. jekyl & mr. hyde lige så snart de har modtaget lidt penge?

citat:
manden skriver at det virkede som om hun ikke havde lyst???
/citat slut

Så kommer 'Manden' nok ikke igen - men har man smidt sin opsparing for et knald...... så skal man have et knald! sådan er det i min verden!

Vi kan vel godt være enige i, at der findes 'øst piger' der sætter en ære i at give en ordenlig service?

Der findes jo også Danske piger der yder maskin sex og helt åbenlyst viser de ikke har lyst.... tag Foxy Lady feks. (og ja der er mange flere)

Min pointe er, at alt for ofte så har pengene skiftet hænder inden man/jeg kan konkludere at det var en fejl, så selvfølgelig knepper jeg da hende, når jeg har betalt og tænker fuck en dårlig service
jeg har samme fornemmelse hver gang jeg handler i jem & fix eller Fakta? men der vælger jeg at handle der igen, selv om der INGEN service er - det gør jeg så ikke ved en Luder/GP - fordi jeg faktisk forventer en service til den pris, modsat jem & fix!

Ang. Voldtægt....
Det er sq da noget fis at mene et besøg ved en solgt pige er = voldtægt?

Citat:

Voldtægt er den kriminelle handling at tvinge nogen til samleje enten ved vold, trusler om vold eller ved at gøre offeret ude af stand til at modsætte sig (fx ved bedøvelse). Voldtægt er en særlig form for personfarlig kriminalitet. I Danmark er voldtægt en afart af frihedsberøvelse.
Kilde: https://da.wikipedia.org/wiki/Voldt%C3%A6gt
/citat slut

Så styr jer med at smide rundt med det begreb i flæng....
Det bliver aldrig VOLDtægt når man betaler for en ydelse som pigen velvilliget tager imod pengene for... og det er uanset hvilken hat i tager på!
Der skal være fysisk magt tilstede..... og sådan er det bare, med mindre man knepper en der 'sover' (bedøvet) men hvem fanden gør det? jeg gør ikke
Med den service jeg forventer, når jeg betaler for sex, den kommer man sq ikke sovende til!

 

'Mænd kan SAGTENS mærke det.... men lur mig om de fleste ikke bare er pisse lige glade,,..  de vil skide det et stykke' .... siger hun......SUK!
Ligeglade er vi ikke og ja jeg udtaler mig på mit køns vegne, men det er faktisk umuligt at gå i banken og fortælle at man er blevet snydt og så få penge tilbage som ved et dårlig køb på nettet og prisen er jo ikke bare en sum jeg kan tillade mig at afskrive, så ja klart jeg gør hvad jeg kom for og vil have hvad jeg betaler for... eller pengene tilbage
nødagtig som alle andre vare jeg køber
Det betyder ikke, at jeg ikke vil købe den vare, der passer mig bedst muligt (frivillig accept af at knalde for penge)
Men med det lorte koncept I har omkring betaling inden man træder længere ind end entren - så vil vi opleve at vi ender med en helt anden vare end den vi har bestilt og regner med vi betaler for - men det betyder fandme ikke at jeg skal opgive mine surt tjente penge jeg allerede har betalt skat af.....så kan i sq kalde det hvad i vil!

 

Jeg er helt enig med trådstarter....
En GP er den dejlig oplevelse - en luder er det modsatte - et tvunget knald for at få noget for mine penge, jeg vælger noget fra, HVER gang jeg vælger at betale for sex
altså noget andet jeg også kunne have brugt eller have brug for, for der er bare ikke penge til det hele
Men jeg nægter at få dårlig samvittighed over det, når det sker, som det gør i sjældne tilfælde, at jeg er franarret mine penge, inden jeg overhovedet har haft en kinamands chance for at lugte ugler i mosen
Jeg spiser jo også den ost jeg har købt i bilka uden at jeg kan prøvesmage den, men det betyder fandme ikke at jeg køber den samme ost igen og igen - Det betyder altså kære Jasmin at jeg ikke er LIGEGLAD som du påstår jeg er (hvilket mandesyn er det så ikke at have fra din side?)
Det betyder, at jeg vil have noget for mine penge, det i sig selv er vel knapt så uretfærdigt? ellers sender jeg dig gladeligt mit konto nummer, så overføre du bare.... mens jeg lader som om jeg sover!

Hvis det er rigtigt, at sex med en handlet kvinde ikke er voldtægt, så er det heller ikke mord, hvis du betaler én for at myrde en person du gerne vil af med. Den handlede kvinde vil typisk med vold være blevet truet til at dyrke sex mod betaling - hun er blevet banket gul og blå indtil hun makker ret. Du betaler godt nok pigen, men pengene går direkte videre til pimp'en i baglokalet. Så du har egentlig bare betalt ham for at tvinge hende på dine vegne. Jeg ved godt, det er en noget firkantet betragtning, fordi du ikke direkte beder ham om at tvinge pigen og formentlig slet ikke er klar over, at sådan er situationen - men teknisk set er det voldtægt. Det eneste vi kan gøre som ansvarlige personer er at smutte igen ved den mindste tvivl og undlade at reagere på annoncer, som mere eller mindre tydeligt antyder, at der er "ugler i mosen" - ikke for at sikre at vi får fuld valuta for pengene, men for at opføre os ansvarligt og ordentligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Somebody skrev, for 17 timer siden:

Lang lang række af argumenter. ..kan følge dig på flere punkter.

MEN : som jeg skrev tidligere i tråden, så er det et misbrug der foregår. Den der køber sig tid med en pige - der af forskellige  årsager er havnet i kløerne på nogen der har magt over dem - foretager et misbrug. Ganske rigtig ikke voldtægt. Men det er et misbrug af pigen, hvis hun ikke gør det af helt og aldeles egen fri vilje. 

Hvad vi gør og hvem der den slemme osv. ..det er en helt anden problemstilling.

Men det er et misbrug. Finito.

Selv om det ikke er dig, som udøver volden, så er den der. Vold+selvtægt=voldtægt og ligningen kan ikke gradbøjes.

Man er sgu da noget af en pjok hvis man betaler en anden for at udøve volden i den voldtægt man begår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 21 timer siden:

der er så mange kloge, og bedre vidende i denne tråd, er der ikke nogen der kan konkretisere: Hvornår er en pige handlet ????

EDIT:

Tegn på at en kvinde er handlet:

- Kvinder, der ikke ved hvilken by, de er i.
- Kvinder, der er til rådighed døgnet rundt.
- Kvinder, der ikke har kendskab til dansk eller det danske samfund.
- Kvinder, som bor på massageklinikken/bordellet.
- Kvinder, der virker skræmte eller ulykkelige og vil væk.
- Kvinder, der har blå mærker eller andre tegn på overgreb.
- Kvinder, der bliver fulgt og overvåget af udenlandske mænd.
- Kvinder, der giver utroværdige og usammenhængende forklaringer om deres situation.
- Pludselig stor aktivitet med mange mænd og biler i en (faldefærdig) landejendom, som ellers har stået tom.
- Flere unge udenlandske kvinder i samme lejlighed. Kvinderne udskiftes cirka hver anden måned.

Ikke alle udenlandske prostituerede er ofre for menneskehandel. Ovenstående er nogle tegn på, at der kan være tale om handlede mennesker.

Kilder: Reden – STOP Kvindehandel og Aktive Kvinder i Danmark.

Super liste! Jeg går altid igen hvis jeg kan sætte kryds ved bare et af punkterne. Vi vil allesammen bare gerne have kanonen skudt af, men det der tænder mig sku ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
sjanten skrev, for 20 timer siden:

Mænd kan SAGTENS mærke det.... men lur mig om de fleste ikke bare er pisse lige glade,,..  de vil skide det et stykke' .... siger hun......SUK!
Ligeglade er vi ikke og ja jeg udtaler mig på mit køns vegne, men det er faktisk umuligt at gå i banken og fortælle at man er blevet snydt og så få penge tilbage som ved et dårlig køb på nettet og prisen er jo ikke bare en sum jeg kan tillade mig at afskrive, så ja klart jeg gør hvad jeg kom for og vil have hvad jeg betaler for... eller pengene tilbage
nødagtig som alle andre vare jeg køber

 

 

Kan vi ikke blive enige om at du kun taler på vegne af dig selv og deciderede psykopater?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 51 minutter siden:

Kan vi ikke blive enige om at du kun taler på vegne af dig selv og deciderede psykopater?

Nej!
Da jeg skriver: Ligeglade er vi ikke, så er VI en udtalelse på mit køn (mænds) vegne, at jeg så står selv med den er en anden sag, så skulle jeg skrive jeg og ikke vi!

men du er måske ligeglad? jeg er ikke... det er jo netop det jeg skriver! eller det fanger du måske ikke?
Vi tager den lige igen - JEG er bestemt ikke ligeglad med hvem jeg knalder.... jeg gør alt for at undgå dårlige oplevelser når jeg vælger annoncer ud på nettet (og derfor jeg er her på dette forum)
Men når jeg har betalt en vare, så vil jeg da have den, ellers vil jeg have mine penge igen... thats it!
det er da min sikkerhed for ikke at lade mig snyde konstant og bare finde mig i det og forbrugerombudsmanden er faktisk enig med mig i det punkt

jeg kommer heller aldrig til at godtage, at jeg har voldtaget nogen som helst! uanset hvordan i så vil fremlægge det!
Jeg betaler, typisk en kvinder der tager imod mine penge, dertil forventer jeg en ydelse som jeg mundlig har fremsat, eller vist på en spiseseddel - ellers er det penge tilbage....
når så jeg knalder og oplever en af disse... dont tuch here, dont do that, dont do this and i dont do that (selv om annoncen siger andet) så er den ikke længere end dårlig service... det kan ikke være eller blive voldtægt, så forstå det da!
tror i helt ærligt at menneskehandel forsvinder, ved at jeg rejser mig op og går uden at få noget for de penge jeg har afleveret?

så kan i i øvrigt tærske så meget lang halm på det som i vil..... voldtægt bliver det aldrig i juraens forstand - hvad i så mener er jeg da meget mindre nysgerrig på
fakta er at jeg ikke knalder nogen der sover, eller ikke går med det til at knalde frivilligt, eller som herinde, ved at modtage mine penge!

At der så er nogle Luder, der gør det til en dårlig oplevelse (dont tuch here, dont do that, dont do this and i dont do that (selv om annoncen siger andet)  og nogle GP´er der gør det til en god oplevelse (varm GFE) - kommer altså aldrig til at gøre mig til voldtægtsmand

tværtimod er jeg jo beskyttet som køber, når jeg benytter mig af et offentlig annonceret tilbud - uanset om modtager betaler moms eller ej (det er deres problem med skat)
så varen tak! eller penge tilbage! lige så kold og beregnende som alt andet der i livet handler om.... penge! for det er jo en vare der sælges, for penge... ikke følelser og bløde værdier

Så jeg må indrømme, at mine penge åbenbart er så surt tjente, at jeg forlanger at få noget for dem - særligt når varen og pris er aftalt og pengene overdraget

Det samme gør jeg jo i Bilka når jeg har købt en stegepande og kommer hjem og pakker den ud, det viser sig at det er et grydelåg.... smiler i bare og siger tak så?
Jeg gør dælme ikke - jeg vil have den vare jeg betaler for eller penge retur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...