Hop til indhold
Guest Baltazar

Jeg bed på thaikrogen

Recommended Posts

Findus skrev, den 11/2/2016 at 19:43:

Jeg er eksempelvist for et års tid side blevet præsenteret af mutter for en ny pige med orderne, "det er Joy, hun vil gerne have et barn med en dansk mand" - øh, ja det var så nok lige lidt mere end jeg havde i tankerne :)

Hvor lang tid gik der, inden pigen opdagede at du var steriliseret?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha - det tilbud fangede mig i den grad på det forkerte ben så jeg kom først på alle de kvikke og rammende bemærkninger efter jeg var kommet hjem :)

Man kan opleve lidt af hvert på thai klinikkerne, og nogen gange kræver det diplomatisk snilde, at sige pænt nej tak til et tilbud om langt mere end man kom for, som på en gang er fremsat i bedste mening (og i pigens egen interesse) sådan så ingen af os taber ansigt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, 1 time siden:

... undskyldning modtaget, hr Fiss.. - vi kan alle komme til at drage en forhastet konklusion i et spontant øjeblik... - alt forladt. Jeg er ikke herinde for bevidst at genere nogen..., og hvis jeg kommer til det, fordi jeg af og til optræder i en lidt kæk tone, så på forhånd undskyld... mizz skov

Du er Bambi på glat is i en fremmed verden, som du nok skal lære hen ad vejen :)  Folk herinde skal lige lære din baggrund, så skal det nok gå ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Findus skrev, for 14 minutter siden:

Haha - det tilbud fangede mig i den grad på det forkerte ben så jeg kom først på alle de kvikke og rammende bemærkninger efter jeg var kommet hjem :)

Man kan opleve lidt af hvert på thai klinikkerne, og nogen gange kræver det diplomatisk snilde, at sige pænt nej tak til et tilbud om langt mere end man kom for, som på en gang er fremsat i bedste mening (og i pigens egen interesse) sådan så ingen af os taber ansigt.

Nu går min kommentar ligeledes på dette indlæg da jeg ikke ved om det er skrevet i spøge eller er eksakt.

  Du skulle da have sagt,det er da ok så bare lad os komme igang, indtil hun blev træt af at forsøge med dig. Sorry hvis jeg har misforstået noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 12 minutter siden:

....

  Du skulle da have sagt,det er da ok så bare lad os komme igang, indtil hun blev træt af at forsøge med dig. Sorry hvis jeg har misforstået noget.

Ah, det ville da være en unfair, for ikke at sige en dybt usympatisk opførsel, hvis jeg halvvejs lod hende tro hun kunne opnå det hun ønskede, og så trak lidt ekstra særbehandling på den konto.

Hvis man reelt ikke er interesseret, er det bedst at vikle sig ud af de tilbud (og de dukker op fra tid til anden) på en høflig måde så ingen af os taber ansigt. Det tager de meget pænt, og så forsætter seancen som om intet var hændt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Findus skrev, for 4 timer siden:

Ah, det ville da være en unfair, for ikke at sige en dybt usympatisk opførsel, hvis jeg halvvejs lod hende tro hun kunne opnå det hun ønskede, og så trak lidt ekstra særbehandling på den konto.

God opførsel er vel at smage på maden, inden man levner den. Du har måske givet den stakkels pige nogle grimme komplekser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok I er sjove dig og BD og jeg forsøger forgæves at holde tråden på det seriøse spor :)

Jeg kan så forsikre jer om at jeg skam satte pris på pigens anstrengelser og smagte på retten - grundigt endda og med fuld nydelse af alle hendes eksotiske krydderier ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, den 11/2/2016 at 19:00:

1) Er det fordi, at de er sådan nogle små nips, at i danske mænd kan føle jer store og maskuline ved siden af?

2) Eller er det deres lidt underdanige mentalit og stilfærdige adfærd, som tænder - det lidt eksotiske aspekt...? 

1) Ja. 

...men på den anden side, så er det vel ikke anderledes end ham gutten ved siden af, der tænder på langbenede blondiner, eller kollegaen, der ikke kan få nok af latina looket. 

2) Nej. 

Mænd, der fejlagtigt tror, at asiatiske kvinder (Øst- og Sydøstasien) er sådan, her anno 2016, bliver meget slemt skuffede. 

 

EDIT: Kan se, at du har svaret lidt mere længere nede i tråden - men lader alligevel mine svar til din oprindelige post stå :-) 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baltazar skrev, den 11/2/2016 at 16:28:

 

Gennem en stykke tid er jeg kommet på en af byens pæne thaisteder...(snip)

Hvordan er det gået med "thai-krogen" sidenhen :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar
Thai-fan skrev, for 12 timer siden:

Hvordan er det gået med "thai-krogen" sidenhen :-) 

Mens hun har været væk har vi talt sammen et par gange, når hun har haft mulighed for at for at "slippe væk" fra sin mand.

Hun kom hjem igen i slutningen af sidste uge. I dag har jeg været på hotel sammen med hende hele dagen hvor vi stort set ikke har lavet andet end at bolle hele dagen.

Jo sidder stadigvæk godt fast på krogen :-)

Redigeret af Baltazar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baltazar skrev, den 29/2/2016 at 20:54:

Mens hun har været væk har vi talt sammen et par gange, når hun har haft mulighed for at for at "slippe væk" fra sin mand.

Hun kom hjem igen i slutningen af sidste uge. I dag har jeg været på hotel sammen med hende hele dagen hvor vi stort set ikke har lavet andet end at bolle hele dagen.

Jo sidder stadigvæk godt fast på krogen :-)

Lyder godt. Nyd det, mens det varer :-) 

 

Det lader til, at den gamle onkel-visdom stadigvæk holder; "Næst efter togdriften, så er kønsdriften den sværeste at styre"...

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...