Hop til indhold
Guest Baltazar

Jeg bed på thaikrogen

Recommended Posts

Guest Baltazar

Gennem en stykke tid er jeg kommet på en af byens pæne thaisteder hvor der ikke tilbydes nogen for ekstraydelser. Jeg bemærkede at en af pigerne på stedet havde et godt øje til mig, hun begyndte at vise mig foto fra sin telefon, hvor hun tilfældigvis på nogle af billederne ikke havde ret meget tøj på. Hun er en lille sexet på ca. 160 og 45-50kg. Efter massage begyndte hun at give mig små gaver med hjem, thaisnack, grønsager osv., ret sjovt men sødt. Efter endt massage blev jeg inviteret på kaffe og nogle gange hjemmelavet thaimad. En dag hvor jeg fik massage spurgte jeg om ikke jeg skulle massere hende lidt – den var hun frisk på - hun har en lille sexet krop og en rigtig smuk ansigt, det varede ikke længe før jeg havde en ordentlig jern på. Efter et stykke tid mens jeg gav hende massage på ryggen, rakte hun sin lille hånd bagud og greb om min pik og begyndte at massere den mens jeg fortsatte med min massage. Det varede ikke længe for jeg kom af den dejlige behandling. Næste gang jeg skulle have massage endte det igen med at jeg gav hende massage, hun lå på briksen med en lille top og gamacher, jeg kunne mærke at hun skubbede numsen bagud, når jeg masserede hendes velformede bagdel, jeg tog chancen og trak hendes bukser ned og begyndte at slikke hendes lille sjaskvåde lækre thaifisse bag fra. Jeg fortsatte til hun kom, hun drejede hoved og smilte til mig og sagde bingo. Ved kassen blev jeg kun afkrævet kr. 400. Næste gang jeg var på besøg havde jeg forberedt mig og taget et kondom med. Efter jeg igen havde slikket hende til orgasme tog jeg kondomet frem på et strategisk godt tidspunkt og monterede det, uden protester fra hendes side. Jeg trængte forsigtig ind i hende mens jeg kyssede hende dybt. Da jeg skulle forlade hende igen var jeg i tvivl om hvor meget jeg skulle betale, betalte jeg kr. 400 ville der være chance for hun synes jeg var nærig, betalte jeg kr. 1000 kunne det ligeledes misforstås.

Det endte med at jeg gav hende kr. 1000, hvilket hun blev forlegen over og sagde no no og gav mig kr. 600 tilbage. Sidste gang jeg besøgte hende spurgte hun mig om vi ikke nok kunne gøre det samme som vi gjorde sidst og at hun havde været bange for at jeg ikke kom og besøgte hende igen. Jeg havde selvfølgelig ikke noget imod at tage en runde mere med hende- Jeg var i øvrigt også forberedt og havde kondom med igenJ

Efter en dejlig tur med hende fortale hun at hun skulle rejse væk nogle uger men ville komme tilbage igen.

Nu savner jeg at kunne besøge hende, men er også bange for at jeg er ved blive fanget på hendes ”krog”

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Den skal du da bare følge til dørs, hun virker jo oprigtigt sød - og ikke grisk, som mange Thaipiger KAN være..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er heldig, jeg er enig med Tbone, det skal du da nyde at have mødt sådan en sød thai kvinde.

mvh

Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, de kan noget, de tøser!

Så nu er det ikke noget pænt sted længere - eller ?! ;-)

Jeg synes ikke at det er det, der definerer, om det er et pænt sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... Nyd det dog i fulde drag... - har akdrig helt forstået fasinationen ift. Thai-piger/kvinder. Er det fordi, at de er sådan nogle små nips, at i danske mænd kan føle jer store og maskuline ved siden af? Eller er det deres lidt underdanige mentalit og stilfærdige adfærd, som tænder - det lidt eksotiske aspekt...? Ud over massagen selvfølgelig, som kan være af varierende kvalitet og karakter... Sf... - Siden i alle er til dem, må i meget gerne gøre mig klogere...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 19 minutter siden:

... Nyd det dog i fulde drag... - har akdrig helt forstået fasinationen ift. Thai-piger/kvinder. Er det fordi, at de er sådan nogle små nips, at i danske mænd kan føle jer store og maskuline ved siden af? Eller er det deres lidt underdanige mentalit og stilfærdige adfærd, som tænder - det lidt eksotiske aspekt...? Ud over massagen selvfølgelig, som kan være af varierende kvalitet og karakter... Sf... - Siden i alle er til dem, må i meget gerne gøre mig klogere...

Det kan være noget om, mange mænd kan lide feminine kvinder som ikke kæfter op om alt :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 1 minut siden:

Det kan være noget om, mange mænd kan lide feminine kvinder som ikke kæfter op om alt :P

... Ahr, Nille.. Kvinder fra alle folkeslag fås da i feminine udgaver, selv de danske, og hvis i er gentlemen og behandler os pænt, så kan vi såmænd også holde kæft imens...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 5 minutter siden:

Det kan være noget om, mange mænd kan lide feminine kvinder som ikke kæfter op om alt :P

... Hører klynken under 'at kæfte op', sf...- sorry kunne ikke lade være

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 4 minutter siden:

... Ahr, Nille.. Kvinder fra alle folkeslag fås da i feminine udgaver, selv de danske, og hvis i er gentlemen og behandler os pænt, så kan vi såmænd også holde kæft imens...

Mange som falder for thaipiger HAR prøvet danske piger... Måske finder de sig i mere end danske piger :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar

@Tbone, DrX og Brutus, Jeg har også tænkt mig at genoptage kontakten når hun er tilbage. Jeg betragter stadigvæk stedet jeg frekventerer som et ”pænt sted” De andre piger på stedet ved ikke hvad vi har lavet, de kr. 400 jeg betaler er normalprisen for en times massage.

@ Mizz Skov, Jeg synes at thaipiger er meget feminine, hvilket tiltrækker mig, jeg føler mig ikke mere maskulin når jeg er sammen med en thaipige end når jeg er sammen med en dansk pige. Som ved øvrige piger tiltrækkes jeg af udseende, intellekt og humor. Jeg synes at hendes buddhistiske tilgang til livet er meget interessant Og har nogle gange fået en ny og spændende vinkel på flere private udfordringer.

Det er ikke min opfattelse at thaipiger er underdanige, det er nærmere min opfattelse at de er meget selvstændige, hvilket også er kulturelt betinget, da kvinder i Thailand ofte er selvstændige erhvervsdrivende og den bærende kraft i familien. Mange mænd i Thailand tager ikke ansvar i familien som en danske mænd gør, derfor tror jeg at thaikvinderne udover en økonomisk stabilitet ligeledes tiltrækkes af mænd som behandler dem ordenligt.

Pigen som jeg har mødt er gift med en pæn velhavende mand, så hvorfor hun er faldet for mig har jeg ikke helt forstået, men jeg har tænkt mig at nyde det lidt endnu, hvis pigen stadigvæk er frisk.:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... Tak, Balthazar, for din uddybende kommentar... 'Slam' der fik jeg, på den nydeligste og velfortjente måde punkteret en fordom og understreget min egen uvidenhed... Point taken. Jeg er klart blevet klogere i aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig har der lidt eksotiske noget at sige, men det er ikke det hele. Hvis man kan generalisere og sige "sådan er thaipiger" vil jeg sige at de har en særlig charme, som består af en blanding af nysgerrig opmærksomhed og munterhed blandet med, at at de går direkte efter egne interesser - men på en afvæbnende måde. Den opmærksomhed de giver en kan være smigrende, men det er altid lidt vanskeligt at skelne om interessen gælder dig eller om det er pigens interesse i et andet liv. Jeg er eksempelvist for et års tid side blevet præsenteret af mutter for en ny pige med orderne, "det er Joy, hun vil gerne have et barn med en dansk mand" - øh, ja det var så nok lige lidt mere end jeg havde i tankerne :)

Derimod vil jeg ikke kalde dem underdanige - og slet ikke tavse :) - de fleste jeg har mødt har været piger som indenunder den smilende facade er myndige og selvhjulpne. Men der findes selvfølgelig alle slags også blandt thaier.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 12 minutter siden:

Mange som falder for thaipiger HAR prøvet danske piger... Måske finder de sig i mere end danske piger :P

... Det gør de muligvis. Bor i centrum af en jysk by, hvor jeg ikke kan bevæge mig mange hundrede meter i en hvilken som helst retning uden at jeg går forbi en thai massage klinik. Fatter ikke helt, at de alle kan løbe rundt og at der virkelig er kunder til dem allesammen. Derfor er jeg blevet lidt nysgerrig på dette fænomen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, Lige nu:

... Det gør de muligvis. Bor i centrum af en jysk by, hvor jeg ikke kan bevæge mig mange hundrede meter i en hvilken som helst retning uden at jeg går forbi en thai massage klinik. Fatter ikke helt, at de alle kan løbe rundt og at der virkelig er kunder til dem allesammen. Derfor er jeg blevet lidt nysgerrig på dette fænomen...

Det er ikke noget fænomen, thai massage har været her længe og mænd som gifter sig med thaikvinder er heller ikke et nyt fænomen.

Hvordan klinikkerne kan løbe rundt, tja... der er også mange pizzabikse hvordan kører de rundt... nogle ting kan nok ikke tåle dagslys :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, 1 time siden:

... Nyd det dog i fulde drag... - har akdrig helt forstået fasinationen ift. Thai-piger/kvinder. Er det fordi, at de er sådan nogle små nips, at i danske mænd kan føle jer store og maskuline ved siden af? Eller er det deres lidt underdanige mentalit og stilfærdige adfærd, som tænder - det lidt eksotiske aspekt...? Ud over massagen selvfølgelig, som kan være af varierende kvalitet og karakter... Sf... - Siden i alle er til dem, må i meget gerne gøre mig klogere...

Du holder da ikke igen med fordommene Mizz Skov. Måske er hun bare en sød pige!

 

Baltazar, du skal bare nyde det og være glad. Du får en lækker oplevelse for små penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Fisseslikkeren skrev, den 11. feb. 2016 at 20:15:

Du holder da ikke igen med fordommene Mizz Skov. Måske er hun bare en sød pige!

 

Baltazar, du skal bare nyde det og være glad. Du får en lækker oplevelse for små penge.

... kære hr fisseslikkeren hvis de læser længere nede i tråden, så ligger jeg mig fladt ned og erkender, at jeg udtalte mig på et spinkelt grundlag og er blevet klogere...!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mizz Skov, prøv selv en gang erotisk thaimassage, måske det får dig til at forstå! :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 2 timer siden:

Bor i centrum af en jysk by, hvor jeg ikke kan bevæge mig mange hundrede meter i en hvilken som helst retning uden at jeg går forbi en thai massage klinik.

Så bor vi i samme by Mizz Skov ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baltazar skrev, for 11 timer siden:

 

Pigen som jeg har mødt er gift med en pæn velhavende mand, 

Det er sandelig en fremmedartet kultur, hvor pæne og velhavende mænd sender deres koner om på den anden side af kloden for at arbejde på thaiklinikkerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 47 minutter siden:

Det er sandelig en fremmedartet kultur, hvor pæne og velhavende mænd sender deres koner om på den anden side af kloden for at arbejde på thaiklinikkerne.

Han er måske dansk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar
Midtj skrev, 1 time siden:

Det er sandelig en fremmedartet kultur, hvor pæne og velhavende mænd sender deres koner om på den anden side af kloden for at arbejde på thaiklinikkerne.

Han er dansk:-)  pigen behøver ikke arbejde, da hun er økonomisk sikret resten af sit liv. Hun arbejder på for at have en meningsfyldt hverdag og fordi hun kan li at arbejde med sit fag som hun tager seriøst. Klinikken er et af de steder hvor der ikke tilbydes ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, den 11/2/2016 at 21:11:

... kære hr fisseslikkeren hvis de læser længere nede i tråden, så ligger jeg mig fladt ned og erkender, at jeg udtalte mig på et spinkelt grundlag og er blevet klogere...!

Kære Mizz Skov,

Det gjorde jeg også ca. 5 sekunder efter mit sure opstød, og jeg redigerede mit indlæg bagefter. Men jeg fik nok ikke ramt den rigtige knap. Jeg skrev blandt andet noget om, at jeg har stor respekt for, at du nemlig gjorde det, som du giver udtryk for. Jeg undskylder for unødig interferens. Du er cool. End of story. Og jeg siger lige undskyld for at være for hurtig på tasterne og ikke kunne evne at læse en hel tråd igennem, før jeg skriver noget halvdumt:oops:

Kærlig hilsen Fiss

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 7 timer siden:

Kære Mizz Skov,

Det gjorde jeg også ca. 5 sekunder efter mit sure opstød, og jeg redigerede mit indlæg bagefter. Men jeg fik nok ikke ramt den rigtige knap. Jeg skrev blandt andet noget om, at jeg har stor respekt for, at du nemlig gjorde det, som du giver udtryk for. Jeg undskylder for unødig interferens. Du er cool. End of story. Og jeg siger lige undskyld for at være for hurtig på tasterne og ikke kunne evne at læse en hel tråd igennem, før jeg skriver noget halvdumt:oops:

Kærlig hilsen Fiss

Respekt Fiss!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Fisseslikkeren skrev, den 13. feb. 2016 at 01:51:

Kære Mizz Skov,

Det gjorde jeg også ca. 5 sekunder efter mit sure opstød, og jeg redigerede mit indlæg bagefter. Men jeg fik nok ikke ramt den rigtige knap. Jeg skrev blandt andet noget om, at jeg har stor respekt for, at du nemlig gjorde det, som du giver udtryk for. Jeg undskylder for unødig interferens. Du er cool. End of story. Og jeg siger lige undskyld for at være for hurtig på tasterne og ikke kunne evne at læse en hel tråd igennem, før jeg skriver noget halvdumt:oops:

Kærlig hilsen Fiss

... undskyldning modtaget, hr Fiss.. - vi kan alle komme til at drage en forhastet konklusion i et spontant øjeblik... - alt forladt. Jeg er ikke herinde for bevidst at genere nogen..., og hvis jeg kommer til det, fordi jeg af og til optræder i en lidt kæk tone, så på forhånd undskyld... mizz skov

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...