Hop til indhold
Nille

En ny fkk klub åbner

Recommended Posts

Nille, alt det der BDSM udstyr er noget der findes i hjørner af rum i Club Mon Cherie, hvor der også er dobbeltsenge.

Det er fordi at hyggerummene er så store, at der udover en dobbelseng, er plads til både BDSM udstyr, stole og sofaer ( Som jeg husker det fra sidst, det kan have ændret sig i den nye klub)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Mon Cherie ser da spændende ud!

Nu er kørsel mere end brændstof! dækslidtage, hurtigere næste service, slid på bilen, lavere salgsværdi er nogle af ekstra variable omkostninger alt afhændig af bilen størrelsen. Man har regnet sig frem til 3,72 kr/km gennemsnitlig. De billigste minibiler ca 2,24 kr/km. Dette er dog for 20000 om året inklusiv forisikring etc.

Kører man mere end det, så falder km prisen naturligvis! dog er man optimist hvis man kun sætter samlet udgift til under 1 kr/km.

Harmony er vel første gode FKK? De fleste fra det Jyske skal afsætte ca  600-800 kr for kørsel. Derefter 450 kr 30 minut+ 375 kr i entre.

3 ture i høet

Harmony

kørsel 700 kr (middeltal)

piger 1350

entre 375

total damage 2425 kr

mon cherie

piger 2400

ente 300

kørsel  ?

total damge 2700+ kørsel

På Harmony har du langt tid transport, en transport som hurtig kan blive meget forsinket da autobahn har store forsinkelser, flere Piger kan være svære at snakke med,

Hvis der kom en Mon Cherie centralt i Jylland ville den da være attraktiv.. få hundrede kr dyrere men også bedre på flere parametre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Ja også her, men der er nok lange udsigter. Langt hellere fkk en de sædvanlige wham-bam-slam bordeller ejet at en grisk bagkvinde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Havnebums og Gaffer

Som med Harmony, der udgør også Club Mon Cherie for jer jyder en udfordring, til planlægning, transport og eventuel overnatning.

Jeg har lagt nogle indlæg i min tråd til jer jyder og svenskere, om tafik og hotel muligheder mm i min tråd:

Mens vi venter på Club Mon Cherie 
Startet af Rejsenetvaerk, 18 januar
https://www.eroguide.dk/forum/topic/49275-mens-vi-venter-på-club-mon-cherie/

Som KF var inde på, har en brobizz, er noget allerede sparet, og kan I køre 3 - 4 i bilen, bliver det hurtigt billigt på delebasis.

Se i tråden hvad I kan overnatte for på Wakeup, og Cabinn.

For nogle er det vel ligefrem en mulighed, at besøge Club Mon Cherie til og fra  Jylland den samme dag?

Over Ebeltoft Odden eller Storebælt, eller måske billigt med DSB Orange?

I er jo rimeligt hardcore nogle jer med de lange stræk i bil ned i Tyskland, så I er godt vant med længere ture i bil.

Storebæltsforbindelsen
http://www.storebaelt.dk/

Mols Linjen
http://www.mols-linien.dk/?gclid=CM-ki8_M78oCFQr3cgod5wUM6w

DSB
http://www.dsb.dk/

Jeg er så godt klar over at det også beror på Club Mon Cheries åbningstider, om I kan nå ud og hjem samme dag uden overnatning.

I begyndelsen kan vi nok kun håbe på, at klubben gradvis øger hvor ofte den har åben, men også hvor tidligt klubben åbner til hvor sent.

Der håber jeg så at vi på Sjælland, og svenskerne med kan øge tilgangen af mandlige gæster i klubben i et omfang, og i et tempo, der på sigt gør det mere og mere aktuelt for flere og flere mænd at komme mere og mere langvejs fra for at besøge klubben.

Det er den bedste mulighed for klubben, hvis den skal holde oftere åben fra tidligt til sent.

Det bedste det er uanset, at I kan blive så mange som muligt, der kan dele udgifter, sådan at det bliver så billigt som muligt for hver enkelt at tage turen til Rødovre.

Bortset fra dem der er ligeglad med hvad det koster, men bare tager turen alene over - dem håber jeg også at vi kommer til at se nogle af.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville meget gerne støtte Mon Cheries tiltag, men desværre rækker min pengepung ikke til de Danske priser. Tror også hurtigt jeg ville kede mig hos Mon Cherie. 

Man kan sagtens komme til Tyskland uden overnatning for de samme/færre penge, hvis man ønsker 2 sessioner, hvilket ville koste 1900 kr hos Mon Cherie.

Med Airberlin kan man rejse til Düsseldorf om morgenen, og hjem samme aften for omkring 600 kr t/r. Så er der en del klubber som kan nås med det offentlige. Enten en af de klubber til 50 EUR for entreen (Dolce Vita, Living Room, Oceans, Magnum), eller billigere klubber, f.eks. Penelope i Essen, Mondial i Køln eller Acapulco Gold i Ratingen.

Total pris: 600 kr + (150 EUR) = 1750 kr. Dog kun 150 kr sparet, men så er der også mad inkluderet i Tyskland. Dette kan dog gøres billigere, hvis en af de billige klubber vælges.

Fra Sjælland kan man tage til Hamborg med bus for 240 kr T/R med Flixbus. Ud om morgenen, og hjem om aftenen.

Det samme til Berlin også med Flixbus, dog nok med natbus, og til 300 kr T/R. men ingen overnatninger i Berlin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...