Hop til indhold
Nille

En ny fkk klub åbner

Recommended Posts

Billig entré, kun 30 euro. Du kommer nok i selskab med en del hollændere, når den ligger på grænsen, Men det ser ellers lækkert nok ud på Facebook.

Er det måske en konkurrent til Golden Time, bare billigere? Er prispresset fra det mislykkede Oceans ved at fortage sig?

Vi ser frem til din update.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En del piger fra andre klubber vil blev nok prøve lykken her i starten.

Hollænder er mere venlige og sjovere er end franskmænd som altid er irritende og larmende på fx World.

GT ligger solidt på markedet så jeg tror ikke at den bliver en direkt konkurrent, jeg tror den bliver en konkurrent til ACA for folk som ikke gider at køre helt til ACA fra øst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

En FKK saunaklub er et sted hvor der betales en entre for at komme ind. Entréen dækker som regl mad og ikke alkoholiske drikkevare. Samt muligheden for at benytte div. Wellness faciliteter. ( sauna, dampbad, bobblebade mm.) i nogle klubber kan man også få alm. Massage mod betaling. 

Der ud over er der en masse unge og smukke kvinder i klubben som sælger sex. I nogle klubber går disse kvinder nøgne rundt hele dagen. Det er her den Frie Krops Kultur ( frit oversat fra tysk) kommer ind i billedet. I andre klubber har de sexet undertøj eller lignende outfit på. 

Så modsat et dansk bodel / klink så er en FKK klub et sted man kan bruge hele dagen og natten med. Og der er rig mulighed for at have sex med flere forskellige, uden at skulle rundt på flere adresser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 2 minutter siden:

Paradis på jorden :D 

På sådan et sted kan man nu også føle sig som en skibbrudden på dybt vand, omgivet af hajer. Det er ikke helt så nemt som Nille giver udtryk for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Undercover skrev, 1 time siden:

Okay tak, det lyder spændende. Hvad pigernes prislag på? 

Alt alt alt for dyrt, men lidt over 1/3 del af prisen på traditionelt Dansk marked :-) 

Kan forekomme lidt ironi over andre tråde i dette indlæg. Men standardprisen er 50 euro 30 min

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oralis voluptatem skrev, for 8 timer siden:

En FKK saunaklub er et sted hvor der betales en entre for at komme ind. Entréen dækker som regl mad og ikke alkoholiske drikkevare. Samt muligheden for at benytte div. Wellness faciliteter. ( sauna, dampbad, bobblebade mm.) i nogle klubber kan man også få alm. Massage mod betaling. 

Der ud over er der en masse unge og smukke kvinder i klubben som sælger sex. I nogle klubber går disse kvinder nøgne rundt hele dagen. Det er her den Frie Krops Kultur ( frit oversat fra tysk) kommer ind i billedet. I andre klubber har de sexet undertøj eller lignende outfit på. 

Tak for forklaringen, os spændende koncept! En slags naturist-klub? men med mulighed for sex og hvor man godt må rende rundt med en halvfed på? Findes noget lignende i DK?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
delgadodk skrev, for 2 timer siden:

Tak for forklaringen, os spændende koncept! En slags naturist-klub? men med mulighed for sex og hvor man godt må rende rundt med en halvfed på? Findes noget lignende i DK?

Det er mere en sex klub end en naturist klub. Mandlige gæster går ikke nøgne rund, men er i klædt morgen / bade kåbe og badetøffler. 

Nej jeg kender ikke til noget lingende i Danmark.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louie De Palma skrev, for 19 timer siden:

På sådan et sted kan man nu også føle sig som en skibbrudden på dybt vand, omgivet af hajer. Det er ikke helt så nemt som Nille giver udtryk for.

Nu ikke så negativ Louie, øvelse gør mester :D kunsten er netop at undgå hajerne :D men pyt det er kun 50€

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Louie De Palma skrev, for 1 time siden:

Men det er måske på vej:

 

Rolig nu. Selv om det Mon Cherie har gang i er spændende og et skridt i den rigtige retning. Så er der stadig meget langt igen, før det er hvad jeg vil kalde en FKK klub. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oralis om Mon Cherie er meget langt fra hvad vi vil kunne kalde en rigtig FKK klub, afhænger af hvad vi sammenligner med.

Det er klart at den ikke kan måle sig med klubberne i Tyskland, hvis vi sammenligner med størrelsen på klubben, og hvor mange piger der er i klubben.

Om det er udgangspunktet for en personligt, ja det er selvfølgelig op til hver enkelt at afgøre.

Hvis man har let adgang til Flensborg eller Hamborg, kan man fortsat vælge Tyskland, det kan man også hvis man både vil bruge tiden og pengene på at rejse til Tyskland i flere dage af gangen, men det koster nemt mellem 5 og 10000 kr hver gang - nogle vælger at bruge 20000 kr eller mere.

Men Club Mon Cherie er faktisk en ret stor klub i en dansk sammenhæng, og den kan rumme en hel del piger, hvis der blot kommer gæster nok til dem.

Rammerne er i orden, og som jeg ser det, der bliver der tale om en rigtig FKK klub, blot i langt mindre målestok end de fleste klubber i Tyskland.

Det kan godt udvikle sig til en klub, meget lig denne mindre FKK Klub I Tyskland:

Luder Lounge
Som jeg ser det, der udgør Club Mon Cherie fuldt ud det alternativ, som jeg har manglet til de traditionelle massageklinikker her hjemme.
Som sådan bør klubben bedømmes, og klubbens helt store potentiale består i, at et potentielt meget stort antal kunder fra et meget stort opland, både på Sjælland og fra Skåne, de vil kunne nå et flere timer langt ophold i klubben indenfor samme dag - uden at de behøver at rejse så langt, at det kræver overnatning for at besøge klubben.
 
Rigtig mange har kun læst og drømt om de tyske FKK klubber, men uden at de nogensinde har fået besøgt klubberne i Tyskland, de får nu muligheden i Rødovre.
 
Jeg selv har besøgt 2 af de 4 test arrangementer, som Mon Cherie afholdt før årsskiftet i deres langt mindre lokaler, hvor de driver traditionel massageklinik, det var en meget positiv oplevelse - ikke mindst, så er det danske piger vi møder i klubben, og dem har jeg altid gerne villet købe sex af, men blot ikke på deres normale vagter på de traditionelle massageklinikker.
 
For mig personligt repræsenterer Club Mon Cherie mere end nok af FKK som koncept, til at alle de penge jeg kan spare på at rejse til Tyskland, og alle de dage jeg ikke behøver at bruge i Tyskland for at gå på klub, det kan få mig til næsten at fravælge Tyskland til fordel for Rødovre.
 
Kun håber jeg at Louie De Palma, og nogle af de andre skrivelystne gamle rotter fra alle turene til Tyskland, de også vil lægge turen forbi Club Mon Cherie, og skrive en anmeldelse af besøget.
 
Vi er nogle der har taget chancen sammen, og også prøvet de mindre klubber i Tyskland, Louie, Frej Asgård og jeg besøgte Luder Lounge, vort besøg var meget vellykket.
Det er ikke altid at stort er bedst, mindre kan også være rigtig godt :)
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk
Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejse din hjemlig drøm er gået i opfyldelse med events fra Moncherie, dropper du helt Tyskland??? Det kan du da ikke mene, oplevelserne i Tyskland er meget større især når vi tager på club crawl over flere dage-uger, bevares det koster mere men total oplevelsen er meget større. En påsketur er planlagt og bestilt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille, nu er vi mange mennesker med helt almindelige indtægter, der ikke bare kan sige " bevares det koster mere, men total oplevelsen er meget større".

Mine total udgifter til mine ture til Tyskland har altid været uforholdsmæssigt store, målt op mod min indtægt, jeg har skullet spare sammen i måneder eller halve år, hver gang for at få råd til den næste tur.

Jeg har kun haft råd fordi jeg har nogle noget mindre faste udgifter, og et større rådighedsbeløb som fri single mand, end de fleste har med min indtægt.

Så jo udsigten til en FKK helhedsoplevelse med danske piger i Club Mon Cherie, for sammenlagt 1100 kr, 300 kr i entre, og 800 kr for 30 dejlige minutter, er alt rigeligt til at jeg fremover prioriterer Rødovre frem for Tyskland - dog har snakken længe gået på en tur til Hamborg, så den tur tager vi nok en par stykker på i løbet af året.

Faktisk vil jeg for halvdelen af det det plejer at koste mig årligt at rejse på FKK ture til Tyskland, hver 3 - 4, eller blot 6 måned, kunne besøge Club Mon Cherie ca hver 4 - 6 uge i stedet :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Rejsenetvaerk skrev, for 9 timer siden:

Nille, nu er vi mange mennesker med helt almindelige indtægter, der ikke bare kan sige " bevares det koster mere, men total oplevelsen er meget større".

Mine total udgifter til mine ture til Tyskland har altid været uforholdsmæssigt store, målt op mod min indtægt, jeg har skullet spare sammen i måneder eller halve år, hver gang for at få råd til den næste tur.

Jeg har kun haft råd fordi jeg har nogle noget mindre faste udgifter, og et større rådighedsbeløb som fri single mand, end de fleste har med min indtægt.

Så jo udsigten til en FKK helhedsoplevelse med danske piger i Club Mon Cherie, for sammenlagt 1100 kr, 300 kr i entre, og 800 kr for 30 dejlige minutter, er alt rigeligt til at jeg fremover prioriterer Rødovre frem for Tyskland - dog har snakken længe gået på en tur til Hamborg, så den tur tager vi nok en par stykker på i løbet af året.

Faktisk vil jeg for halvdelen af det det plejer at koste mig årligt at rejse på FKK ture til Tyskland, hver 3 - 4, eller blot 6 måned, kunne besøge Club Mon Cherie ca hver 4 - 6 uge i stedet :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Med de priser er det da netop billiger at bruge en samlet dag i Tyskland.  Jeg kan få 4 x 30 min med pigerne  inkl. Entre og transport for under 2400 kr.  I Danmark ville det koste langt over 3500 kr. Og jeg ønsker ikke at betale mere bare for at kunne tale med pigerne på dansk. 

Redigeret af Oralis voluptatem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Her er mit regnestykke for et godt knald på FKK i Hamborg. Jeg køre hjemmefra omkring middagstid og er hjemme igen omkring 22 tiden samme dag.

Diesel til egen bil 500,-  Entre på Harmony 50 Euro,

Pigernes priser, alt afhængigt af hvad man laver og hvor længe ligger omkring 90 -120 Euro.

Man skal naturligvis have tiden til det og helst en dag. En af de store fordele er at udvalget af piger er meget større.

For mig bliver det alt i alt det samme som i DK, men succes raten er meget højere har jeg fundet ud af.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oralis, som jeg også skrev, dem der har let og billig adgang til Tyskland, og som er vant til at tage til Tyskland, de er som jeg ser det hverken den primære målgruppe, eller talrige nok til alene at kunne skabe en stor nok omsætning til pigerne hos Club Mon Cherie.

Hvis klubben blev forsøgt opstartet i grænselandet, ville den være dødfødt, men nu ligger den i Rødovre, og det giver nogle muligheder for rigtig mange mænd, som ikke bare sådan lige kan rejse til Tyskland efter oplevelsen - det gælder både danskere og svenskere.

Jer der læser med her, kan jo prøve at zoome ind og ud på adressen hvor Club Mon Cherie ligger, og så lege lidt med funktionen rutebeskrivelse - det vil for mange give nogle gode muligheder, både på distance, tid og omkostninger:

På Google maps

Mon Cherie

Bjerringbrovej 50

2610 Rødovre

https://www.google.dk/maps/place/Bjerringbrovej+50,+2610+R%C3%B8dovre/@55.701796,12.4342333,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x46525101609d9317:0x8fb537f7e16aad3c

For mange som har prøvet Tyskland, der er det nok ikke en selvstændig motivation at det er danske piger der er i klubben, men for mange der har præference for danske piger hos de traditionelle massageklinikker, men som samtidig gerne vil have den helhedsoplevelse FKK rammen om besøget giver dem, og for en samlet udgift der er  mere overkommelig, end at skulle rejse til Tyskland, for dem bliver Club Mon Cherie et rigtigt rigtigt godt tilbud.

Det er sådan set også irrelevant at forsøge at overbevise godt vante Tysklands rejsende, særligt dem der kan gøre det billigere end de fleste af os, om at de i stedet bør besøge Club Mon Cherie - men for alle andre end disse, der er Club Mon Cherie et kæmpe stort fremskridt, i Danmark, og et godt tilbud til danskere og svenskere.

Håber at vi ses i Club Mon Cherie :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 16 timer siden:

 En påsketur er planlagt og bestilt :D

Hej Nille.

 

Må man høre lidt om hvor turen går hen. Skal selv afsted, og regner også med at tage på FKK i/omkring påske dagene.

 

-forsjov69 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 21 timer siden:

Kun håber jeg at Louie De Palma, og nogle af de andre skrivelystne gamle rotter fra alle turene til Tyskland, de også vil lægge turen forbi Club Mon Cherie, og skrive en anmeldelse af besøget.

Det skal jeg nok, men de har ikke åbnet på deres nye sted endnu, formoder jeg?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej Louie, de har ikke åbnet på det nye sted endnu, men Mon Cherie har lagt et indlæg i min tråd, om at der nu er billeder af deres klub på deres hjemmeside:

De åbner mandag den 29/2 kl 12 - 22.

EVENT CLUB MON CHERIE - STEDET MED DE FEDE EVENTS.
HER KOMMER VI TIL AT AFHOLDE MEN`S NIGHT OUT.
http://www.mon-cherie.dk/club.php
0_1455131285_mc5.jpg

0_1455131332_mc3.jpg

0_1455131357_mc4.jpg

0_1455131394_mc11.jpg

0_1455131424_mc16.jpg

0_1455131481_mc15.jpg

0_1455131519_mc13.jpg

0_1455131543_mc12.jpg

0_1455131596_mc2.jpg

0_1455131664_mc8.jpg

0_1455131735_mc7.jpg

0_1455132535_hm.jpg

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...