Guest stump Skrevet 29. December, 2015 Mizz Skov skrev, for 18 timer siden: ... til havnebumsen.., for mig er det vigtigt at en mand også er intelligent, hvis han skal kunne holde min interesse fanget ud over nyhedens interesse. He needs to fuck my brains out, om jeg så må sige... hvis han er blank, så er det totalt underordnet, om han er gudesmuk og har det lækreste, stive lem, jeg nogensinde har set...så bliver han læsset ud efter meget kort tids bekendtskab... Klart der er forskel på kvinder og mænd - og den udmærkede forklaring ift. yin og yang - og tak for den - giver klart mening. også at alle ikke er samme blanding af yin og yang - slow og ild... måske skal jeg bare holde helt op med at lede, så kan det være, at han dukker op af sig selv... Har vi ikke haft tråde med dine kontaktforsøg tidligere Mizz Skov? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. December, 2015 ... måske, stump, men ting har jo med at gentage sig herinde, smiler. Og du vælger jo helt selv, om du vil læse denne tråd eller ej... der er da en masse herinde, som jeg selv springer over, fordi emnet har været taget op masser af gange. knus og god dag til sig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 29. December, 2015 Mizz Skov skrev, 1 time siden: ... måske, stump, men ting har jo med at gentage sig herinde, smiler. Og du vælger jo helt selv, om du vil læse denne tråd eller ej... der er da en masse herinde, som jeg selv springer over, fordi emnet har været taget op masser af gange. knus og god dag til sig... Nej, ikke noget med at springe over, det gør jeg selv med 98% af det som kommer ind på EG, nej det var mere emnet, hvad det handlede om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 29. December, 2015 Hvordan er det nu, har der ikke været adskillige tråde om thaivilkår? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. December, 2015 ... er fuldt ud klar over, at EG er et forum opfundet af mænd, til mænd og hovedparten af brugerne er klart også mænd, og derefter GP'ere og andre i gamet, men jeg synes nu alligevel, at det er kærkomment med et feminint pip af og til..., smiler bare en lillebitte smule kontravægt. dermed ikke sagt, at de tråde jeg kommer med er interessante for ret mange herinde, men hvad hovedet er fuldt af læber munden (her fingrene på tastaturet) over med. bær over med mig, please... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 29. December, 2015 Mizz Skov skrev, for 3 minutter siden: ... er fuldt ud klar over, at EG er et forum opfundet af mænd, til mænd og hovedparten af brugerne er klart også mænd, og derefter GP'ere og andre i gamet, men jeg synes nu alligevel, at det er kærkomment med et feminint pip af og til..., smiler bare en lillebitte smule kontravægt. dermed ikke sagt, at de tråde jeg kommer med er interessante for ret mange herinde, men hvad hovedet er fuldt af læber munden (her fingrene på tastaturet) over med. bær over med mig, please... Altid rart med nogle andre synspunkter, og interessante indlæg, desværre bliver de nogle gange ødelagt af støj. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. December, 2015 ... støj generer mig ikke, BigDick, er velsignet med tre sønner, så det er jeg sgu så vant til... griner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 29. December, 2015 Aarhuselsker skrev, den 28/12/2015 at 16:50: Jeg er lesbisk. Jeg er mest til kvinder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 29. December, 2015 Line skrev, for 5 timer siden: Når du ikke leder mere ,kommer det til dig ,når det er meningen. Kender du ikke det, at når man har en kæreste, får man masser af gode tilbud og når man ikke har, så det omvendt..? Tænker når roen og kærligheden lyser ud af os, så fanges duftene og de signaler også kropslige vi udsender og det er vist der det ligger held og lykke på din vej. Knus line Kære Line - kort og godt! : et godt skriv Mange hilsner Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 29. December, 2015 (edited) Mizz Skov skrev, den 28/12/2015 at 14:44: ... da i jo er i overtal herinde, kære mænd, vil i så ikke godt hjælpe mig med at blive klogere på jeres køns gøren og laden. Har just overstået en måneds medlemskab på scor.dk. Det skal i parantes bemærkes, at det var mit 1. bekendtskab med det univers, smiler. Det var såmænd meget fornøjeligt og ikke mindst oplysende ift., hvad man også kan bruge nettet til... Mit ærinde med denne tråd kommer her; Hvad sker der for (ellers udemærket begavede mænd, tænker jeg), når de på trods af, at jeg frabeder mig det i min profiltekst, leverer det ene dick pic efter det andet i min indbakke...? - jeg VED godt, at det er jeres bedste ven, men det er sjældent den måde, man rent faktisk scorer på... griner... Please enlighten me... Kære Mizz Skov Jeg har selv været på Scor.dk i kortere og længere perioder, og fra andre af "dine medsøstre" hørte jeg de samme beklagelser over en helvedes masse pikbilleder, og det uanset om de frabad sig eller ej. Dem der sender disse pikbileder - er det ikke bare en gruppe "lavstammede mandslige med et lille IQ" ? - - men Mizz Skov, kvinderne kan også matche mændende: engang hvor jeg var på Scor.dk fik jeg henvendelse fra et kvindelig medlem som var interesseret i min profil. Hendes intramail var holdt i en pæn sober tone - - men jeg blev da godt nok overrasket da det vedhæftede billede "smaskede hendes fisse" lige op i hovedet på mig. For mig var det sådan set bare en "slet skjult" invitation til: kom og knep mig ( ja sådan opfattede jeg det, da jeg bor på Sjælland og hun i Sønderjylland) Det blev til et par intramail og udveksling af Tlfnr. og næste aften tlf-snak og aftale om at næste gang jeg skulle til Tyskland, så skulle jeg lige ringe et par dage i forvejen så vi kunne lave en fræk aftale om "Knald" hos hende, og var jeg i Tyskland nogle dage så kunne jeg også "dyppe den" på hjemvejen. Hun var en helt alm. civil kvinde ude fra IRL på 53 år og nyskilt efter et langt sexløst ægteskab - så nu skulle meget sex,knep og knald indhentes. Hun havde samlet sig flere hingste ( herunder mig) i sin stal, som hun kunne trække på - og det gjorde hun, - også nogle gifte mænd - så jeg skulle sådan set ringe en uges tid i forvejen og "bestille tid". De gange jeg har haft profil på Scor.dk eller Dating.dk - har det altid været mit princip, at lave en god gennemarbejdet profiltekst med nogle få gode billeder + ansigtsfoto (neej ingen pikbilleder) og så ellers bare sætte mig tilbage i stolen og vente - dvs lade pigerne komme til mig - de henvender sig til mig. Det har stort set altid givet fisse samme aften som cafe-besøget , og hjemme i deres seng. Jeg er altid gået efter dem over 50 år - de er meget mere frimodige og villige og de ved hvad de vil have : P- - . Mange hilsner Nyder livet Redigeret 29. December, 2015 af Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. December, 2015 ... hejsa, nyder livet..., jeg kunne såmænd også godt ha samlet mig 'en stald' af villige hingste, som jeg så kunne lade bedække mig en efter en efter en, hvis det var det, der var mit mål i livet. Jeg har så bare aldrig manglet mænd i mit liv eller levet i et sexløst ægteskab dengang jeg var gift - snarere tværtimod - min mand blev næsten mobset og gnaven, hvis han ikke fik sex rundt regnet 4 gange om ugen..., så deeeet.. grunden til jeg gik derind var, at jeg havde haft 2-3 ret kedelige oplevelser med mænd, som der var kemi med, men som bare overhovedet ikke var noget værd i sengen, som i what so ever - giga spild af min tid og engagement... - tænkte, at på scor, måtte mændene da ha nogenlunde styr på deres kvalifikationer på lige det område..., ellers har mænd bare generelt større tiltro til deres evner, end der er belæg for IRL, suk. Hvad sker der lige for det... ... og jeg ved godt hvad jeg er værd i sengen og udenfor og hvad jeg forventer af en mand, smiler... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 29. December, 2015 Mizz Skov skrev, for 3 timer siden: ... er fuldt ud klar over, at EG er et forum opfundet af mænd, til mænd og hovedparten af brugerne er klart også mænd, og derefter GP'ere og andre i gamet, men jeg synes nu alligevel, at det er kærkomment med et feminint pip af og til..., smiler bare en lillebitte smule kontravægt. dermed ikke sagt, at de tråde jeg kommer med er interessante for ret mange herinde, men hvad hovedet er fuldt af læber munden (her fingrene på tastaturet) over med. bær over med mig, please... Eg. ville være fattigere hvis vi ikke fik indlæg fra jer piger ind i mellem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 29. December, 2015 Mizz Skov skrev, for 26 minutter siden: ... hejsa, nyder livet..., jeg kunne såmænd også godt ha samlet mig 'en stald' af villige hingste, som jeg så kunne lade bedække mig en efter en efter en, hvis det var det, der var mit mål i livet. Jeg har så bare aldrig manglet mænd i mit liv eller levet i et sexløst ægteskab dengang jeg var gift - snarere tværtimod - min mand blev næsten mobset og gnaven, hvis han ikke fik sex rundt regnet 4 gange om ugen..., så deeeet.. grunden til jeg gik derind var, at jeg havde haft 2-3 ret kedelige oplevelser med mænd, som der var kemi med, men som bare overhovedet ikke var noget værd i sengen, som i what so ever - giga spild af min tid og engagement... - tænkte, at på scor, måtte mændene da ha nogenlunde styr på deres kvalifikationer på lige det område..., ellers har mænd bare generelt større tiltro til deres evner, end der er belæg for IRL, suk. Hvad sker der lige for det... ... og jeg ved godt hvad jeg er værd i sengen og udenfor og hvad jeg forventer af en mand, smiler... Kære Mizz Skov Jeg forstår sådan set godt din frustration hvis det forholder sig du skriver - ja selvfølgelig gør det - jeg har før i dette forum (altså EG) skrevet dette : hvis man ikke får svar på sine profiler på diverse datingsider ( herunder også diverse knep og knald sider) - - - så er intet svar altså også et svar!!!!!!!!!!!!!!!!! - eller meget få svar - eller de svar der fører til intet, eller helt gak gak svar, de er allesammen et svar Og så er det man skal til at se ind i sig selv - - hvad er det som jeg gør galt/jeg mangler/...... - vi kender jo godt svaret - det gør vi jo!!! .. og jeg ved godt hvad jeg er værd i sengen og udenfor og hvad jeg forventer af en mand, smiler... - Mizza "can you walk the talk" ????? - ja Mizza nu går jeg sgu til dig - uuuh ha hvad jeg forventer af en mand . sæt nu ikke baren for højt ; vi mænd er altså kun mennesker Mange hilsner Nyder livet og skilte kvinder over 50 år 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. December, 2015 skraldgriner... åh, nyder livet, du er sgu da ligefrem..., jeg tænker klart, at jeg Lever op til det, som jeg skriver..., og jeg er ikke totalt urealistisk ift. hvad mænd, kan og skal leve op til - hvis du stillede de mænd, som jeg har boet sammen med op på en linje, så er de meget forskellige - både i højde og drøjde og i udseende, intellekt og personlighedsmæssigt, så jeg går ikke efter en specifik, snæver type mand. du siger, at jeg ikke må sætte baren FOR højt, smiler - jamen er det da ikke lige det, som i selv gør ustandseligt og uafladeligt, griner. kvinder skal jo da helst ha kilometerlange slanke ben, en røv, der er en topcykelrytter værdig, store kasser, som sidder helt oppe under hagen, laaaangt lyst hår og se sådan lidt betuttet ud i udtrykket, så i kan komme og redde hende... og hun kan få jer til at føle jer totalt macho... ikke et ondt ord om klicheer, men så tror da fanden, at der sjældent er et match IRL... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. December, 2015 ... og søde nyder livet jeg fik pænt mange svar i min indbakke på scor, så mit selvværd led ikke overlast... - ellers mange tak for at give mig muligheden for at kigge indad og blive klogere... - jeg er et åbent og nysgerrigt menneske, så det gør jeg ret ofte allerede - man skal jo lære så længe man lever... - og jeg er godt nok fraskilt, men ikke over de 50" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 30. December, 2015 Mizz Skov skrev, den 28/12/2015 at 14:44: ... da i jo er i overtal herinde, kære mænd, vil i så ikke godt hjælpe mig med at blive klogere på jeres køns gøren og laden. Har just overstået en måneds medlemskab på scor.dk. Det skal i parantes bemærkes, at det var mit 1. bekendtskab med det univers, smiler. Det var såmænd meget fornøjeligt og ikke mindst oplysende ift., hvad man også kan bruge nettet til... Mit ærinde med denne tråd kommer her; Hvad sker der for (ellers udemærket begavede mænd, tænker jeg), når de på trods af, at jeg frabeder mig det i min profiltekst, leverer det ene dick pic efter det andet i min indbakke...? - jeg VED godt, at det er jeres bedste ven, men det er sjældent den måde, man rent faktisk scorer på... griner... Please enlighten me... Mizz Skov. Har du prøvet at kontakte Ibrahim? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. December, 2015 ... kære Gerog... tak for dit input, men det vil jeg vælge ikke at benytte mig af, griner... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 30. December, 2015 Mizz Skov skrev, for 20 timer siden: ... og søde nyder livet jeg fik pænt mange svar i min indbakke på scor, så mit selvværd led ikke overlast... - ellers mange tak for at give mig muligheden for at kigge indad og blive klogere... - jeg er et åbent og nysgerrigt menneske, så det gør jeg ret ofte allerede - man skal jo lære så længe man lever... - og jeg er godt nok fraskilt, men ikke over de 50" Kære Mizz Skov - det er da OK hvis du "lyver" dig over de 50, når du sender en invitation til mig Mange hilsner Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 30. December, 2015 Undskyld fru Sjov – jeg kunne ikke lade være og det ser ud til på skærmen at du har humor og vid så, jeg tror ikke du tager det personligt GODT NYTÅR qnuZ Alko Da i jo er i mindretal herinde, kære kvinder, vil i så ikke godt hjælpe mig med at blive klogere på jeres køns gøren og laden. Har just overstået et års medlemskab af dating.dk. Det skal i parantes bemærkes, at det var mit 1. bekendtskab med det univers, smiler. Det var såmænd meget fornøjeligt og ikke mindst oplysende ift., hvad man også kan bruge nettet til... Mit ærinde med denne tråd kommer her; Hvad sker der for (ellers udemærket begavede kvinder, tænker jeg), når de på trods af, at jeg oplyser mig ærligt med et sobert face foto, og i min profiltxt kun vil have seriøse henvendelser får jeg kun forespørgsler om middage og smårejser (forlængede weekends i London Paris Prag Berlin, med alt betalt) for en date måske med sex Havd skal der til før kvinder tager en profil på dating.dk seriøst – jeg var tydelig og sober med hensyn til alder vægt o.s.v. eg VED godt, at diamanter er jeres bedste ven, men det er de færreste mænd der har en diamantmine og de går ikke på dating.dk, de scorer fint uden Please enlighten me... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. December, 2015 ... jamen, dearest Alko, da..., det må virkelig være SÅ anstrengende, at skulle vælge og vrage mellem lækre middage og svipture til diverse dejlige storbyer til gengæld for, at du leveret prima engagement og gnist og geist på lagnerne... kan godt forstå, hvis du føler dig misforstået og brugt.. ikke pænt af de smågrådige kvinder, som bare vil bruge dig til frække sexlegetøj og så sig ciao, baby. måske du skulle finde et knapt så attraktivt profilfoto og ændre din txt, så den tiltrækker den mere seriøse og knapt så legesyge kvindetype - hende, som kan se dig, som den du virkelig er og ikke bare som en toyboy. måske det skal være dit nytårs fortsæt ? må indrømme, at jeg selv brugte dating.dk omkring år 2000, men aldrig siden. tænker ikke, at det er der mit match skal findes. jeg vil vist blot skræmme de rette profiler væk med min ret direkte og krævende facon..., SF. op med humøret, Alko og rigtig godt nytår... mizz skov (ikke fru, tak ER jo fraskilt...) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 31. December, 2015 Jamen FRK. Sjov - fraskilt alphahun Tak for dit svar - jeg syntes ikke det var anstrengende med middage og svipture - det anstrengende var og er, at kvinder opfatter de gamle kønsroller som eviggyldige, hvis de går fra mand mod kvinde - ridderlighed gavmildhed, den der yder og kvinden der nyder - Når hverdagen så kommer og det ikke kun kan være fest men ja hverdag girokort, job og alt det andet og TV om aftenen så "syntes jeg ikke vi passer så godt sammen mere" - Jeg har lagt helt alm.profilfotos ud, SKREVET AT JEG ER SERIØS - og ikke goder 3/ måneders forhold og at det også er småture og hyggemiddage ude, koncerter o.s.v. men der er jo også hverdagen - Så hvad kan jeg gøre mere - end udleve min kærlighed til mine børn og børnebørn, og nå købesex, for det er jo hvad de kvinder jeg har mødt ville - Og intet andet, så er det billigere at gå på "Guiden" læse om de gode sexkøb og så bruge den tusse eller lidt mere på det, en 8.000 på en weekend i London, et par tusser på Kong Hans - o.s.v. - Godt Nytår til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 1. Januar, 2016 (edited) Mizz Skov skrev, den 29/12/2015 at 23:34: skraldgriner... åh, nyder livet, du er sgu da ligefrem..., jeg tænker klart, at jeg Lever op til det, som jeg skriver..., og jeg er ikke totalt urealistisk ift. hvad mænd, kan og skal leve op til - hvis du stillede de mænd, som jeg har boet sammen med op på en linje, så er de meget forskellige - både i højde og drøjde og i udseende, intellekt og personlighedsmæssigt, så jeg går ikke efter en specifik, snæver type mand. du siger, at jeg ikke må sætte baren FOR højt, smiler - jamen er det da ikke lige det, som i selv gør ustandseligt og uafladeligt, griner. kvinder skal jo da helst ha kilometerlange slanke ben, en røv, der er en topcykelrytter værdig, store kasser, som sidder helt oppe under hagen, laaaangt lyst hår og se sådan lidt betuttet ud i udtrykket, så i kan komme og redde hende... og hun kan få jer til at føle jer totalt macho... ikke et ondt ord om klicheer, men så tror da fanden, at der sjældent er et match IRL... heeeellll no! Jeg tror at den opfattelse er en generalisering ud fra en masse skuffelser og manglende indsigt. Jeg har selv været på kødmarkedet, også på scor, for mange mange år siden og kunne ikke "komme igennem" pga for mange kvinder der ønskede en six pack og en "røv, der så lækker ud i jeans" eller en pik som en flagstang. Fandt drømmekvinden ved en tilfældighed på bibliotektet (man tror det er løgn), der bestemt ikke matchede de standardkriterier "man(d)" normalt sætter til udseende. De første oplevelser i sengen var noget nær rutine og uvarieret, men kærligheden gjorde det bare så meget mere spændende og indlevende efter noget tid. En fantastisk kvinde, som mange nok ville have vraget fordi de ikke gav sig tid til at se mennesket bag. My luck (and her's).!!! Når du siger at "som i selv gør ustandseligt", så er det mine oplevelser - og også mange i min mandlige omgangskreds at kvinder simpelthen sætter baren for højt og samtidig også mener at mænd gør det sammen. Det er lidt en selvforstærkende effekt. For hvis begge sætter baren lidt for højt, får man nok også en partner der gør det samme. Imens beslutter vi alle af samme årsag at "single-livet er bare så fedt", fordi ingen kan leve op til den forventning vi tror og oplever de andre har. Mine pointer er: På scor? Min erfaring er, at det er (var?) et bestemt klientel, hvor fokus er på det sexuelle og overflade, og dermed kan man forvente sexualisering og overflade. Den bedste sex får man med en partner, der føler sig tryg nok til at give sig helt og den bedste partner får man med en som man kender godt. Det er der nok ikke den store efterspørgsel efter på scor. Redigeret 1. Januar, 2016 af Harran stavefejl 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Januar, 2016 ... til Harran..., jeg er da super glad på dine vegne, at du fandt en dejlig kvinde på biblioteket af alle steder. og du har da formentlig ret i, at man ikke skal lede efter blivende bekendtskaber på scor. Ved ikke, om du har læst andre af mine skriblerier herinde, men det er altså ikke fordi jeg ikke har ledt andre steder ude IRL. bør nok bare gøre som Line foreslår. STOP med at lede overhovedet og hav tålmodighed, så finder ham den rette mig selv... jeg kræver jo ikke perfektion og er ikke urealistisk, så måske jeg bare skal lade stå til lidt og se, hvad der sker. der er sgu bare så mange ting, som det er sjovere at gøre, når man er to...! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 1. Januar, 2016 Mizz Skov skrev, for 44 minutter siden: ... til Harran..., jeg er da super glad på dine vegne, at du fandt en dejlig kvinde på biblioteket af alle steder. og du har da formentlig ret i, at man ikke skal lede efter blivende bekendtskaber på scor. Ved ikke, om du har læst andre af mine skriblerier herinde, men det er altså ikke fordi jeg ikke har ledt andre steder ude IRL. bør nok bare gøre som Line foreslår. STOP med at lede overhovedet og hav tålmodighed, så finder ham den rette mig selv... jeg kræver jo ikke perfektion og er ikke urealistisk, så måske jeg bare skal lade stå til lidt og se, hvad der sker. der er sgu bare så mange ting, som det er sjovere at gøre, når man er to...! Den der venter på noget godt ventet IKKE forgæves, men ja ventetiden kan føles lang. Der er et låg til alle gryder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jonnyjazz 428 Skrevet 1. Januar, 2016 Finder det usympatisk hvisse ting fremvises kun på modtagers ønske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg