Hop til indhold
holstebronx

Junior deputys?

Recommended Posts

Nille skrev, for 4 minutter siden:

Com'on du ser ikke alt alligevel. Er du på EG 24/7 ?

 

Det er der flere profiler kommer til sin magt... så kører man vagtskifte :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 2 timer siden:

Jeg er også tilfreds, det har jeg sagt hele tiden, men folk fatter ikke dette er en gratis site og kræver bare mere og mere !

Det kan jo være, at de tror EG har del i licensmidlerne eller mediestøtten. Der er jo så meget vi er tvunget til at betale til, så det er nemt at tabe overblikket. Det har jeg i alt fald gjort forlængst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louie De Palma skrev, for 35 minutter siden:

Det kan jo være, at de tror EG har del i licensmidlerne eller mediestøtten. Der er jo så meget vi er tvunget til at betale til, så det er nemt at tabe overblikket. Det har jeg i alt fald gjort forlængst.

Kære Louie De Palma

Jeg har også tabt tråden eller overblikket for længst i denne tråd, - så skal de ikke bare i EG´s "Førerbunker" køre videre som de PLEJER, og så ellers selv beslutte hvordan "Shoppen" skal køres, sådan hen af vejen, det er jo dem der sidder bøvlet i den sidste ende.

Og gerne køre videre ligesom vi plejer - - for så er der næppe ret meget nyt eller intet jeg skal sætte mig ind i :) -  man har vel lov til at være lidt mageligt anlagt

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 15 timer siden:

Du er Jernsvinet :P

Er der hold i de rygter du kommer med, eller er det bare gas? 

Jeg er i tvivl :-?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 22 timer siden:

Hmmmm men du har stadig foretaget dig noget aktivt for at støve noget op......

Kan vi ikke få en udtalelse fra ledelsen om hvordan man ser på sådan en handling?

???

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, for 23 minutter siden:

Er der hold i de rygter du kommer med, eller er det bare gas? 

Jeg er i tvivl :-?

 

Man må ikke deltage i en tråd med flere profiler, så svaret er enkelt :)

Desuden blev den brugt til et spørgsmål / efterlysning og har ikke været aktiveret i flere år. 

  

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Holstebronx, det virker til at du har mange krav til dette sted sådan hele tiden, tiden må man virkelig sige du også har og ideerne også. Har du meldt dig hos Administrator for at blive en grøn frø :?: Jeg kan læse du mener du har svaret på alt jo så er det vel bare om at komme igang hvis han synes om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uldjyden skrev, for 37 minutter siden:

Hej Holstebronx, det virker til at du har mange krav til dette sted sådan hele tiden, tiden må man virkelig sige du også har og ideerne også. Har du meldt dig hos Administrator for at blive en grøn frø :?: Jeg kan læse du mener du har svaret på alt jo så er det vel bare om at komme igang hvis han synes om det.

 

Ingen krav, kun forslag og ideer. 

Men nogen gange bliver man da lidt for entusiastisk :D 

Selvom det er gratis kan man jo godt forsøge at rykke fremad :)  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle skrev, 1 time siden:

Alle forslag er gode.

Det er bare ikke sikkert de kan gennemføres!

Lad os dog for filan glæde os over, at skuden "lille EG" sejler passagerer gratis - kvit og frit!!!!!!

:shock:

Kære Krølle Bølle:)

Det er sjældent vi er enige, men lige netop i denne sætning er vi helt enigeLad os dog for filan glæde os over, at skuden "lille EG" sejler passagerer gratis - kvit og frit!!!!!!

- -  :Pdu har så åbenbart alligevel ind imellem klare øjeblikke med ligeså klare tanker:P:P:P        - håber du kan tåle jeg driller dig lidt ;)

Mange hilsner

Nyder live

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Uldjyden skrev, for 3 timer siden:

Hej Holstebronx, det virker til at du har mange krav til dette sted sådan hele tiden, tiden må man virkelig sige du også har og ideerne også. Har du meldt dig hos Administrator for at blive en grøn frø :?: Jeg kan læse du mener du har svaret på alt jo så er det vel bare om at komme igang hvis han synes om det.

Jeg synes at det er fint der kommer forslag til ændringer/forbedringer; ledelsen kan jo frit vælge at nøjes betragte dem som et forslag, hvis de ikke synes om dem eller at de er for omkostningstunge at implementere.

Og det er jo sket at forslag er blevet implementeret, f.eks. 'Synes godt om'-knappen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sitet er hostet af Invision Power Services. Den berømte "ledelse" - måske skal vi kalde det et komite for at det virker mere pompøs - kan jo ikke gøre mere end hvad producenten kan levere.

Findes der et plugin så kan et lade sig gøre ellers kan det ikke lade sig gøre. Jeg tvivler på at sitet har adgang til kompetente udviklere der kan udvikle til plugins/moduler til invivion.

Priserne er her https://www.invisionpower.com/buy/cloud, og man kan vælge en hoste løsning eller selv at hoste det. For ca 200 kr/måned så er man kørende. Det må siges at være billigt hvis man har ambitioner om at konkurrere med EG. Talk2us burde overveje den mindste udgave :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...