Hop til indhold
TV3

Robinson-Ekspeditionen ala Eroguide/Talk2us

Recommended Posts

gerog skrev, for 45 minutter siden:

og vi er nogle (mange) mænd der bare elsker bryster uanset størrelse ;)

Bare det ikke er manboobs :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 39 minutter siden:

Jeg elsker bare bryster ! :D 

Det gør jeg da osse.

Bare vi holder os til a eller b - allerhøjst c.

Det ska da være en håndfuld. Ellers skal man jo have GPS'en med får at finde ud igen!!!!!!

;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ø-EG

Efter Robinsondysten og afsked med de gæve gutter, fald ro over lejren. Sædvanen tro havde Rejse planlagt hvordan madlavningen skulle gribes an, folk var delt ind i hold og han ledte det under sædvanlig kyndig og lidt emsig ledelse.

Men den gode Rejsenetværk havde mere i ærmet. Han havde haft fat i en kameramand tidligere på dagen. Hør min gode unge ven, begyndte Rejsenetværk, var det ikke noget med et FKK på øen. Jeg kender en mutter på MonCherie der gerne vil stå for det og nu skal du høre og bla bla bla bla bla, Rejsenetværk snakkede som et vandfald til den stakkels unge kameramand som til slut måtte råbe Rejsenetværk stop så, du vil have FKK på øen, du kender en der kan ordne det, du vil have jeg skal spørge TV3s chefproducer om det kan lade sig gøre, kan du sige JA eller Nej til det og ikke en kæft mere. Rejsenetværk trådte et skridt tilbage og sagde øeh ja det summede det vist meget godt op hvad du sagde der, tak, sagde en lidt forsagt Rejsenetværk og gik væk. 

TV3s producer og vi i TV3 ved jo at sex sælger så de tænkte det egentlig var en god ide. Så TV3 havde sagt ok og go til Rejsenetværk.

Så efter maden kaldte Rejsenetværk folk sammen og sagde han havde en overraskelse i ærmet. En båd kom frem i det fjerne og da den kom nærmere så deltagerne de dejligste smukke piger med flotte kroppe og bryster og lækre mænd hvis overkrop var som et vaskebræt.

I en afsides belliggende krog af øen havde TV3 og Rejsenetværk lavet et hyggeligt området. Det var lyst op med fakler der gav flotte levende lys, og faklerne indhegnede hele området, der var stablet en bar på benene og en masse strandstole, hvor man kunne sidde og snakke, og der var afskærmede områder hvor man kunne hygge sig diskret.

Deltagerne fik på forhånd 3 kokosnøder i et net, hver kokosnød kunne veksles til 15 mins samvær, deltagerne måtte gerne rende ud og finde flere kokosnødder og få flere knald på den måde.

Pigerne og drengene gik igang med det fantatiske FKK-party og der blev knaldet til højre og venstre og både pigerne og drengene fandt noget det kunne lide. Mon-Cherie havde i den grad kræset for vores deltagere.

Nille, Jernsvinet og Rikke-GFE var ude og finde flere kokosnødder så de kunne få flere knald hos de lækre piger og drenge fra MonCherie der bød sig til på FKK-partyet.

Alting havde ende og det havde det også her. Der blev slået på en klokke og informeret om at FKK partyet var overstået og nu ventede der et ø-råd, der skulle blive drabeligt, men det vidste hvor gode mennesker ikke endnu.

Folk for afsted og ind i deres klikker. 

Iscenesat Virkelig, Line, Liv og Daniella sad over en kande af Lines hamp-the og lagde skumle planer, Rikke-GFE kom til, hun var normalt ikke en del af klikken, men spurgte om hun ikke måtte snakke med. Smart gjort, for hun var noget truet af de tre andre, men Rikke-GFE startede, sig mig ham Rejse, han har gjort det skidefedt indtil videre, men skal han ikke ud nu, vi har ikke brug for hans planlægning mere, når vi er tæt på finalen og det eneste han snakker om nu er FKK, og gider vi ikke at høre på, er I med mig piger, sagde Rikke-GFE, JAAEEHH råbte de fire andre i kor. Vi skal også have Nille ud, han tænker kun på fisse og vi gider ikke mere, nu er det alvor og vi skal have fokus på finalen og ikke hans platte bemærkninger og fokus på vores fisse, han skal ud, er i med mig, sagde Rikke-GFE, JAAEEEHH råbte de fire andre i kor, og de 5 smukke piger blev enige om at sætte tre stemmer på Rejse og to på Nille.

Prinz og Kanonkongen gik og lavde skumle planer, skal vi ikke have hende Jernsvinet ud, ham har tydeligvis pumpet jern inden han kom herned og han er stærk som en okse ser det ud til, han er en farlig konkurrent i forhold til vores ringe form og topmaver sagde de to i selverkendelsens lys. Forbi kom Rikke-GFE og sagde - hej i to smuksakker, fede og the hører ikke til i Robinson, kan I ikke stemme på Line en af jer og så lige den anden på Gerog, han er i lidt for god fysisk form. Vi tænkte egentlig på Jernsvinet, som en konkurrent, han er ret stærk sagde Prinz, tænk ikke på ham, kommer en af jer i finalen med mig skal jeg nok få ham i vandet på planken, står han bag ved mig ryster jeg lidt med røven og han vil blive helt vild og falde i vandet, står jeg bag ved ham vil jeg hviske frække ting til ham og han vil helt vild og falde i vandet sagde Rikke-GFE. Drengene gik med på planen.

Bananas og Gerog gik også lagde planer.Vi skal have Prinz ud, han er en silent player, men meget farlig at have med mente de. Line kom spankulerende forbi, Hej Drenge, sætter I ikke lige en stemme på Daniella, så er I sku nogle gode gutter, den lille-pige skal ud nu, hvor vi går ind i den afgørende fase. Bananas lod sig rokke og ville stemme på Daniella, men Gerog holdte nu ved Prinz.

Jernsvinet og Nille lagde planer. Vi skal have Bananas ud, han er ikke til at holde ud at høre på i egen selvfedme og arrogance. Pludselig kom Daniella forbi og sagde, hende der Liv, hende skal vi da ha ud ikke. Jamen joeh, tjoeh, sagde de to. Hun blinkede lidt med det ene øje, strøg dem over håret, så bare sæt en stemme på hende en af jer, ikke mine søde drenge, sagde hun og Nille gav sig og vile stemme på Liv.

Rikke-GFE mødte Krølle Bølle, hej søde, hvad så hvordan går det sagde hun. Krølle Bølle sagde åeh jeg er ikke til at alt det er klikkesnak jeg går bare for mig selv. Rikke-GFE spillede lidt på charmen og hende og Krølle Bølle blev dog alligevel enige om at de ville stemme på Iscenesat Virkelighed - omend Rikke-GFE jo allerede havde lovet de andre piger noget andet.

Ørådet gik igang, men deltagerne fik et chock.

Efter dette ø-råd er der kun 4 deltagere tilbage, og de går direkte i finalen. Jamen, jamen det kan i da ikke, sagde Rejse.

Jo vi kan sagde repræsentanten fra TV3 og deltagerne fik at vide at de i øvrigt havde 3 stemmer hver. 

Alle gik op og stemte og da resultaterne blev læst op, kunne de konstatere at Nille, Rejsenetværk, Gerog, Bananas, Line, Liv, Iscenesat Virkelig, Prinz, Daniella var røget ud. De gik alle den tunge gang ned til Ø-TU.

Tilbage var der nu en spændende finale mellem Jernsvinet, Rikke-GFE, Krølle Bølle, Kanonkongen.


Bliver det skønne Rikke-GFE, som har vist at hun i den grad kan spille Robinson-spillet når det er bedst ? Bliver det the lonely rider til Krølle Bølle, vores sjove enspænder, der er helt sin egen ? Bliver det den sympatiske VVS-forhandler Jernsvinet med svaghed for amaturer og en krop der var i rigtig god form, eller bliver det den gode Kanonkonge, udklækket fra det bedste pædagogseminarium, en mand med følelser og humor, og de næsten for korrekte holdninger. Hvad sker der på Ø-TU når den udstemte flok kommer frem ?

Se med den 30/12 hvor vinderen findes.
 

Redigeret af TV3
smårettelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg røg også ud, men mon ikke der er en dybere mening med at det blev os.

Jeg har nok stadig en plan med derover :huh:

Findes der kokosnødder på Ø-TU?

Tror at jeg truer TV3, med at nu kommer vi alle sammen i Deadline på DR2 :idea:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Her er en kritisk analyse af TV3's Robinson føljeton: http://www.talk2us.dk/viewtopic.php?f=34&t=855&sid=0d960d3e1b249799d4270ddf901c394c

"Handlingen er som tidligere berørt meget letbenet. Der sker jo intet i fremstillingen. Her kunne forfatteren jo f.eks have lavet en vekselvirkning imellem en primær- og en sekundær fortæller. Det ville have skabt liv – altså med lille begyndelsesbogstav.

Anderledes liv ville der dog være skabt, hvis de rigtige personer var kommet til lysets ø. Det kunne have været interessant, hvis Tanja Rahm og Bjarup Riis var steget i land. Nøøøj, hvor ville der komme liv i kludene. Altså i overført betydning."

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, for 2 minutter siden:

Her er en kritisk analyse af TV3's Robinson føljeton: http://www.talk2us.dk/viewtopic.php?f=34&t=855&sid=0d960d3e1b249799d4270ddf901c394c

"Handlingen er som tidligere berørt meget letbenet. Der sker jo intet i fremstillingen. Her kunne forfatteren jo f.eks have lavet en vekselvirkning imellem en primær- og en sekundær fortæller. Det ville have skabt liv – altså med lille begyndelsesbogstav.

Anderledes liv ville der dog være skabt, hvis de rigtige personer var kommet til lysets ø. Det kunne have været interessant, hvis Tanja Rahm og Bjarup Riis var steget i land. Nøøøj, hvor ville der komme liv i kludene. Altså i overført betydning."

 

 

De var nok hurtigt blevet stemt hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mange tak" tv 3 " for en skøn tid på en, går jeg ud fra, smuk ø med mennesker jeg til dels kender ;-). Må dog sige ,at jeg næppe tror den slår sidste vinters ø ferie med hr Ludvig , men godt at drømme sig tilbage trods det lidt anderledes koncept :-)

Rigtig godt og lykkebringende nytår til jer alle - på begge øer og herinde :-)

Knus Line. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ø-TU

Nille, Rejsenetværk, Gerog, Bananas, Line, Liv, Iscenesat Virkelighed, Prinz og Daniella tog båden til Ø-TU meget mod deres vilje.

Unge søde Daniella frygtede at hun ville flået derovre, på det der i daglig tale på Ø-EG også blev kaldt helvedes forgård. Hun krammede sin bamse mens det gik hen over vandet.

På Ø-TU havde Brutus, Aarhuselskeren, Bebop og Montezi gået op i bjergene og væk fra BigDick og hans slæng. Dels var Montezi jo en jaget mand derovre, men med snilde kom han midlertidig ud af kniben og dels så fandt de fire gæve gutter resten af selskabet ikke videre behageligt.

Da båden nåede frem til Ø-TU mødte der vore 9 gæve mennesker fra Ø-EG et sælsom syn. Hadet lyste frem overalt i øjnene på menneskerne, kutyme derovre var blevet at man havde masker på. BigDick havde sin Co-Admin-maske på og sin LadySnowFox-maske og SexpigerneSVJ-maske liggende i sin taske. En anden rendte rundt med en maske der lignede Nille, endnu en anden havde taget en maske på og jagtede denne Nille, han kaldte sig Nilles far. Der var Sladre-Jens med maske på, der var Snedker med maske på og sådan kunne man blive ved.

Sig mig er vi kommet til et maskerade-bal jokede Nille i vanlig stil, og det der er sku ikke min far sagde han videre. Skønne, dejlige Line sagde at det her er alligevel en tand for meget for mig og rullede en ny fed, og begyndte så at tale lidt flyvsk og usammenhængende som vi kender hende. 

BigDick som jo var denne sælsomme mand, en mand med mange identiteter og lyster, og som for ofte havde en sygelig tendens til at gemme billeder af pigerne og transerne på sin lille laptop for senere at tage sig en hygge-spiller til dem når han følte sig ensom og det gjorde han tit, en  yderst sælsom mand, men han havde en mission også som ikke var nem, men det var ved at lykkedes for ham, nemlig at få Ø-TU til at vokse og det gjorde Ø-TU men med de folk der rendte rundt derovre med masker og fremviste deres indre svinehund uden at stå ved den med deres rigtige navn, så havde man næppe set et lavere niveau niveau nogensinde.

Det gode godtfolk fra Ø-EG blev mødt af BigDick og han spurgte som sædvanlig : var det noget med en pandekage, det er min mors opskrift og håbede at de ville deltage og nok også højne niveauet lidt i den igangværende maskerade-fest.

Nille, altså den rigtige, fik øje på Jasmin, som ikke deltog i festen men drak sjuser og røg smøger ved et bord lidt for sig selv sammen med Sandre Dee. Der skal ikke så meget til før lille-Nille står op i lys lue så synet af store frodige Jasmin med de store silicone bryster og det falske blonde hår fik den virkning på lille Nille at den steg til vejrs. Den gode Nille jagter jo enhver pige som han håber vil vise ham lidt opmærsomhed og måske give ham et dyt i dåsen, så Nille gik i action. Hey Jasmin, så mødes vi igen, hvordan går det og bla bla bla. Jasmin kiggede på den lille bule i Nille bukser, er den ikke større, kom med herover i krogen, så skal du se magi, sagde Jasmin, jeg kan trylle de små pikke om til store i mit selskab, sagde hun videre. YES, sagde Nille, med udsigten til et knald.

De resterende af de gæve gutter cirkulerede lidt rundt til maskaradeballet, men det hele gik op i at de folk med masker enten sendte svinere afsted mod hinanden eller mod Ø-EG. Af og til forsøgte BigDick i et af sine mange navne derovre at komme med et vittigheds-billede fx om at Claus Hjort var lig Hitler, men også disse krampagtige pinlige forsøg på at løfte stemningen endte i at der blev sendt svinere afsted.

De resterende gæve gutter fandt stien med friske fodspor hvor Montezi, Aarhuselskeren, Brutus og Bebop havde gået da de gik op i bjergene så de drog afsted.

Hvad med Nille, sagde Liv da de gik afsted.Gerog kiggede ud over Ø-TU. Ovre i hjørnet i kunne han svagt skimte noget meget hvidt der kørte op og ned, det var Nilles meget hvide røv som kørte frem og tilbage mens han tog Jasmin i en missionær-stilling. Lad ham nu more sig med Jasmin, vi skal ikke forstyrre de nyforelskede, grinte Gerog og de drog afsted og væk fra det sælsomme maskerade-bal på Ø-TU

Ø-EG

Jernsvinet, Rikke-GFE, Kanonkongen samt Krølle-Bølle var de gode gæve mennesker som var røget i finalen.

De startede ud med planken. En skulle ryge ud nu. 

Der stod de så, disse fire fantastiske mennesker, der var gået så meget igennem og nu stod de i bagende solskin og på en planke og skulle holde balancen.

RikkeGFE havde jo en plan med at få Jernsvinet i vandet som omtalt i et tidligere afsnit, og hun fik placeret sig foran Jernsvinet. Hun havde kun g-streng og den mindste top man kan forestille sig. Så stod hun der, flot og lækker som hun jo er, og rystede lidt med ballerne. Jernsvinet var ved at gå amok i liderlighed og kunne næsten ikke koncentrere sig. Så smed RikkeGFE sin lille top, og selvom Jernsvinet stod bag hende og ikke lige kunne skimte hendes bryster så gjorde det, at han fik endnu mere kuller i hovedet. Hun vrikkede lidt mere med røven og begyndte med hendes berømte sjove sprogblomster, som vi kender hende for. Denne gang var det ikke noget med søsterlagkage, nej hun sagde til Jernsvinet, oh Jernsvinet din sveske, lad mig få dig, hele dig, jeg vil have det  bedste VVS-armatur som du forhandler som jeg kan gnide op af min liderlige fisse og bagefter tager jeg forhandleren af VVS-armaturet, nemlig dig Jernvsvinet, svesken over alle svesker, lad mig få dig. Jernsvinet blev helt kulleret nu og mistede balancen og på hovedet ned i vandet, ikke til en kold afvaskning, for dertil var vandet for varmt, selvom det nok var det han trængte til.

Med Jernsvinet ude, var der nu Krølle Bølle, Kanonkongen og RikkeGFE tilbage.

Til slut havde vi i TV3 bygget den fedeste bane som de tre skulle kæmpe sig igennem, vinderen var jo så årets Robinson-EG.

De tre kastede sig ud i det, først der kravles under et meget lavt net 100 meter. Det var nødvendigt for deltagerne at komme helt ned så mavsen og hele kroppen nærmest rørte sandet og så møve/kravle afsted. RikkeGFE og Krølle Bølle var først færdige. Kanonkongen hang i bremsen.

Så skulle de kravle opover en kæmpe trævæg og hive sig op/klatre op via reb. Igen var RikkeGFE og Krølle Bølle hurtigst færdige.

Så skulle de tage hovedspring ned i en sø, svømme over til en tømrerflåde og løse et svært puslespil. Den der var først færdig var årets Årets EG-Robinson.

Huhej hvor det gik, og det var et flot syn specielt at se RikkeGFE tage det spring.

RikkeGFE var hurtigst oppe på tømrerflåden med Krølle lige i hælene, og Kanonkongen kom halsende noget efter.

Et pokkers svært puslespil skulle nu løses. Der gik fem min, der gik ti min, RikkeGFE så pludeslig lyset og råbte FÆRDIG

Repræsentanten fra TV3 kontrollerede og konstaterede - vi har fundet årets vinder af Robinson-EG år 2015 råbte han.

Kanonkongen og Krølle Bølle klappede højlydt og gav hende krammere, lange varme krammere udnyttede de to gæve mænd situationen til at få naturligvis.


Kanonkongen, som jo aldrig havde lagt skjul på at han var pædagog,var jo kommet lidt til kort og sagde, stort til lykke RikkeGFE, jeg må jo erkende at jeg nok manglede lidt på det fysiske plan, men i mit job som pædagog bruger jeg jo også mest hovedet og knap så meget kroppen.

Arme børn med det hovede du render rundt med sagde Krølle og de tre gæve mennesker skreg af grin.

Repræsentanten fra TV3 sagde at RikkeGFE naturligvis skulle fejres på behørig vis, så de skulle alle tre komme med nu. De gik op af en lang trappe til en stor plads, der i dagens andledning var lavet om til en festplads, og via helikopter havde man fløjet alle de udstødte fra Ø-TU tilbage til Ø-EG for at fejre vinderen. (Det var i øvrigt noget af en redningsaktion der havde udspillet sig på Ø-TU. Der var sænket rebstiger ned så deltagerne kunne kravle op, men BigDick havde stået med sit haglgevær og skudt efter helikopteren, men det var dog lykkedes alligevel.)

Så der sad de alle sammen, Brutus, Gerog, Nille, Prinz, Liv, Line, Daniella og alle de andre gode mennesker.

Rejsenetværk havde naturligvis fået lov til at holde sejrstalen men en klar betingelse var at den skulle være kort. 

Kære RikkeGFE begyndte Rejsenetværk. Du er om nogen værdig til årets titel som Robinson-EG år 2015. Du har spillet spillet som det skal spilles, du har brugt list, du har brugt din charme, du har lavet alliancer, du er i fremragende fysisk form, hvilket vi jo også kan se på dig og din krop sagde Rejsenetværk med et skummel smil

Hov hov Rejse din frækkert, råbte Nille bagved fra

Rejse forsatte, og samtidig er du afholdt af alle. Jeg ønsker dig stort til lykke og håber at alle deltagerne vil synge med på denne sang som er til RikkeGFE, jeg har fået den kopieret fra TV3 i dagens anledning, Line har lovet at synge for

Folk klappede af Rejsenetværks tale, en sang blev delt ud

Line rejste sig, sagde den her er til dig RikkeGFE og sang for, mens de andre hurtig stemte i

And here's to you, Mrs. Robinson,
Jesus loves you more than you will know.
God bless you, please Mrs. Robinson.
Heaven holds a place for those who pray,
Hey, hey, hey
Hey, hey, hey

We'd like to know a little bit about you for our files
We'd like to help you learn to help yourself.
Look around you all you see are sympathetic eyes,
Stroll around the grounds until you feel at home.

And here's to you, Mrs. Robinson,
Jesus loves you more than you will know.
God bless you, please, Mrs. Robinson.
Heaven holds a place for those who pray,
Hey, hey, hey
Hey, hey, hey

Hide it in the hiding place where no one ever goes.
Put it in your pantry with your cupcakes.
It's a little secret just the Robinson's affair.
Most of all you've got to hide it from the kids.

Koo-koo-ka-choo, Mrs. Robinson,
Jesus loves you more than you will know.
God bless you, please, Mrs. Robinson.
Heaven holds a place for those who pray,
Hey, hey, hey
Hey, hey, hey

Sitting on a sofa on a Sunday afternoon.
Going to the candidates' debate.
Laugh about it, shout about it
When you've got to choose
Every way you look at this you lose.

Where have you gone, Joe DiMaggio,
Our nation turns its lonely eyes to you.
What's that you say, Mrs. Robinson.
Jolting Joe has left and gone away,
Hey, hey, hey
Hey, hey, hey

Herefter var der stor fest på Ø-EG, hvor der blev drukket, danset og kneppet.

----

Dette var årets sidste Robinsonafsnit. Tak for kritik og roser. Vi ses om 11 måneder til Robinson 2016 på Ø-EG og Ø-TU.

Godt nytår til jer alle.

Redigeret af TV3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej TV3.

Takker for den vildeste griner, her på EG. Stort tillykke til Rikke med at manipulere med os alle. Din lille slemmert :P

Kan i alle have en fremragende godt nytår.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kæmpe tak til TV3s underholdningsafdeling. Jeg har fulgt med med spænding og læst hver eneste ord.

Selv om jeg ikke vandt blev det til et før-nytårsknald, det er trods alt bedre end at vinde Robinson-titlen :D

Jeg studser over om Iscenesat Virkelighed og Montezi blev "reddet" tilbage på Ø-EG eller blev de efterladt, det melder historien ikke noget om... og dog, der stod alle blev reddet til Ø-EG :D

Ja, det rædsomme maskebal på Ø-T2U er jeg ikke meget for, især når nogen oprettede en "Nille" profil på Ø-T2U for at sætte mig i "bad standing". Skrivestilen er slet ikke mig.

 

Godt nytår til jer alle sammen, både venner og "oppositionen".

Må 2016 blive et forsoningsår med masser af sex og glæde. Også på Ø-T2U :D

Make love not war !

------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvis nogen ikke kan synge med på Ms Robinson, så kommer hjælpen her :D

http://youtu.be/9C1BCAgu2I8

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ha ha ha ha ha

Tusind tak for god underholdning TV3 ... glæder mig allerede til december 2016 :D 

Jeg synes, der manglede en abe til at stjæle bananer og smide med kokosnødder... men på den anden side.. den var sikkert alligevel blevet hurtigt stemt hjem :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
DETH skrev, for 21 minutter siden:

Den slap du rigtig nok liiiige lidt nem om ved......

Giver du ikke et nummer med guitaren :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, for 12 timer siden:

Giver du ikke et nummer med guitaren :P

Du kan få en med spaden :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...