Hop til indhold
migmanden

Sex uden condom

Recommended Posts

BigDick skrev, for 1 minut siden:

Tillykke med din date, og god tur.derover.

Tak - jeg ser også frem til at studere følgende udsagn fra gut herinde, der havde været i Kiev og bare siddet på en bænk og kigget på de Ukrainske ungmøer - kvinder - voksne kvinder, hvor han skriver følgende om : Ukrainske kvinder er kvinder på den fede måde, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puha næste trin i de salgstekster jeg støder på: Analsex uden kondom. :(

ofte med profilbilleder af nogle slidte piger der virkelig har nothing-to-loose blikket i øjnene.

Håber trods alt stadig at markedet frastøder dette, og de ikke får flere kunder ved at presse grænsen, eller at det er en røver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rystende at der virkelig kan være en marked for samleje uden gummi.

Jeg har selv fået det tilbudt hos en af de populære piger (ikke dansker), og jeg var nær gået igen.

Til gengæld fik jeg så noget virkelig ubehageligt udslet på den ene balle, så håndklædet har nok været genbrug, det er simpelthen for klamt. Pigen har jeg naturligvis ikke besøgt igen og skal heller ikke i fremtiden efter den oplevelse. Det er meget lidt sandsynligt mit udslet skulle kunne komme andre steder fra, men selvfølgelig ikke heeeelt umuligt. Derfor holder jeg også navnet for mig selv.

Så husk at bede om et rent håndklæde!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv om nogle chancer er små, så er der alligevel nogle der bliver smittet. Der for bliver de unge vaccineret mos HPV.
Kræft i underlivet, pikken, testiker og i mund/hals er steget meget over de sidste år. Det er pga. af oral sex, fordi mange ser det som total ufarligt at have det uden gummi.
jo du hår ikke lige HIV, måske HPV. Og ja, det fleste får ikke kræft af HPV, men der er altså nogle der gør. Og når du bliver ramt er det ikke sjovt mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

Håber det ok at kommenterer lidt på indlægget ;-) jeg får mange tanker når jeg kigger på den brede bane mht sex/samleje uden gummi. Vi har alle et ansvar for hinanden, vores børn, kærester/mænd/koner... Og er glad at så mange fornuftige dejlige mænd ikke vil betale for at gå ind og kneppe en GP uden kondom... Det sg at tage ansvar for sig selv, GP, og familier/børn. Det hovedrystende nogle GP tænker uden hjerne og bare i penge. Så man så langt ude. Dejligt og frækt kan det være med tanken om sperm i anus/fisse med lad det være i frække dirty tanker og ik mere... Håber alle GP/frække mænd vil vise vi skandinaviere har standard og klasse..kys kys til et godt rent sygdomsfrit liv:-D <3 <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, den ‎28‎-‎01‎-‎2016 at 14:43:

Håber det ok at kommenterer lidt på indlægget ;-) jeg får mange tanker når jeg kigger på den brede bane mht sex/samleje uden gummi. Vi har alle et ansvar for hinanden, vores børn, kærester/mænd/koner... Og er glad at så mange fornuftige dejlige mænd ikke vil betale for at gå ind og kneppe en GP uden kondom... Det sg at tage ansvar for sig selv, GP, og familier/børn. Det hovedrystende nogle GP tænker uden hjerne og bare i penge. Så man så langt ude. Dejligt og frækt kan det være med tanken om sperm i anus/fisse med lad det være i frække dirty tanker og ik mere... Håber alle GP/frække mænd vil vise vi skandinaviere har standard og klasse..kys kys til et godt rent sygdomsfrit liv:-D <3 <3

Tror du har alt for høje tanker om vores kultur.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Prinz skrev, for 16 timer siden:

Tror du har alt for høje tanker om vores kultur.....

Kære Prinz jo måske rigtig men udtaler mig generelt i den store sammenhæng... Go week:wink:knuz

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...