Hop til indhold

Recommended Posts

Blow lover skrev, for 16 timer siden:

Sidste gang at hun var her, nævnte hun at ville være tilbage i september. Ja, hun er savnet. Forstår ikke at hun holder så lange pauser. Hun kan tjene en formue med de sutteegenskaber. 

Vi ved jo principielt ikke, hvor meget hun skal smide til 'udlejer'...

En del er så griske at de let forlanger 1000-1500 pr døgn pr. pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Naturligvis kender vi ikke deres regnskab, som der nok ikke findes et officielt af, men sammenholdt med en gennemsnitlig månedsløn i Ungarn på 300 Euro (ca. kr. 2.250) kan Nasha tjene en formue i DK. Måske kan hun på en god dag tjene, hvad der svarer til to måneders løn i Ungarn, efter at der er betalt diverse udgifter. 

Min point var alene, at det økonomiske incitament, for netop en pige som Natasha, burde resultere i, at hun kom herop noget oftere. Håber ikke at dette emne afsporer tråden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blow lover skrev, for 21 timer siden:

Naturligvis kender vi ikke deres regnskab, som der nok ikke findes et officielt af, men sammenholdt med en gennemsnitlig månedsløn i Ungarn på 300 Euro (ca. kr. 2.250) kan Nasha tjene en formue i DK. Måske kan hun på en god dag tjene, hvad der svarer til to måneders løn i Ungarn, efter at der er betalt diverse udgifter. 

Min point var alene, at det økonomiske incitament, for netop en pige som Natasha, burde resultere i, at hun kom herop noget oftere. Håber ikke at dette emne afsporer tråden. 

Ja....hun er også rigtig rigtig sød.

Jeg ved lidt om hende...hun køres hårdt derhjemme.

Så håber jo bare, at hun får lov at beholde noget af sin indtægt....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
McQueen skrev, for 8 minutter siden:

 

Jeg ved lidt om hende...hun køres hårdt derhjemme.

Så håber jo bare, at hun får lov at beholde noget af sin indtægt....

Rigtigt "smart" skrevet. Hendes pimp læser da slet ikke med her :-o

Men du fik da lige fortalt at du har viden andre ikke har - spændende ???

 

Redigeret af johanneseb

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, Lige nu:

Rigtigt "smart" skrevet. Hendes pimp læser da slet ikke med her :-o

Du ved tydeligvis ikke noget om forholdende, "smarte".

Og mon dem derhjemme følger med her?...og hvad så i øvrigt?

Skulle det forhindre dem I at sende hende herop?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
McQueen skrev, for 1 minut siden:

Du ved tydeligvis ikke noget om forholdende, "smarte".

Og mon dem derhjemme følger med her?...og hvad så i øvrigt?

Skulle det forhindre dem I at sende hende herop?

Nej, det holder de næppe op med. Men hun får nok lige tæsket ind i hovedet at hun ikke skal fortælle indiskrete danskere om sine private forhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, Lige nu:

Nej, det holder de næppe op med. Men hun får nok lige tæsket ind i hovedet at hun ikke skal fortælle indiskrete danskere om sine private forhold.

Det har hun heller ikke gjort, kammerat.

Og hun får nu heller ikke tæsk...men man kan jo føle sig presset til at rejse ud i verden af forskellige årsager....f.eks. fattigdom i familien....eller andre ting.

Hvorfor tror du straks, det har noget med tæsk og bagmænd og bander etc. at gøre?

Nej 'mellemmanden' og snylteren med de truende beskeder er her i DK...og han er heldigvis røget ud på et sidespor, selvom han og hans 'skede' har svært ved at forstå, at deres guldkalv gerne vil være dem foruden.

Men måske bedst for dig ikke at vide det, så du kan fortsætte dine besøg med god samvittighed?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
McQueen skrev, for 2 minutter siden:

Det har hun heller ikke gjort, kammerat.

Og hun får nu heller ikke tæsk...men man kan jo føle sig presset til at rejse ud i verden af forskellige årsager....f.eks. fattigdom i familien....eller andre ting.

Hvorfor tror du straks, det har noget med tæsk og bagmænd og bander etc. at gøre?

Nej 'mellemmanden' og snylteren med de truende beskeder er her i DK...og han er heldigvis røget ud på et sidespor, selvom han og hans 'skede' har svært ved at forstå, at deres guldkalv gerne vil være dem foruden.

Men måske bedst for dig ikke at vide det, så du kan fortsætte dine besøg med god samvittighed?

 

:?

Hvilke besøg??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, Lige nu:

:?

Hvilke besøg??

 

Nåå så du kender hende SLET ikke?

Det afholder dig dog ikke for at udtale dig om hendes forhold....smukt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
McQueen skrev, for 1 minut siden:

Nåå så du kender hende SLET ikke?

Det afholder dig dog ikke for at udtale dig om hendes forhold....smukt

Jesus da mand.

Over og ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, Lige nu:

Jesus da mand.

Over og ud.

Tag ikke sådan på vej.

Ved godt jeg lød lidt dum, sorry.

Men netop mht. udenlandske piger, så er det nogle gange familiens eneste indtægt,...vi kender det fra Sydøstasien og Indien.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når det gäller Natasha får jag ikke følelsen at hon er handlet/traffiking-offer. Hon er et vokset kvinde, hon svarer selv i telefon, hon virker til at nyde sexen selv. Hon er glad og meget social når man møder hende.

Jag hved at på hendes gamle adress blev hon og en kollega truede af nogen, og da åkte de hjem. Sen har Natasha kommit tilbage to gange på ny adres og det virker ikke vare nogle problemer. Desværre har hendes kollega Maya ikke kommit tilbage mere efter de var truede. Hon er en af mine top 3 GP-oplevelser:-(:x

Redigeret af Lemac

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, for 3 timer siden:

Nej, det holder de næppe op med. Men hun får nok lige tæsket ind i hovedet at hun ikke skal fortælle indiskrete danskere om sine private forhold.

McQ elsker at antyde fortrolighed med visse GP'er. Jeg kender det godt - jeg har det lidt på samme måde, men prøver at holde det tilbage :-) Moralsk belæring virker ikke som opdragelsesinstrument (sådan generelt).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha, ha, og jeg elsker dig, hr. Bebob. Hvorfor vidste jeg bare, at du også ville blande dig i denne tråd med en belærende kommentar? Bliver jeg inviteret til dit 5.000-trådsjubilæum? Få dig nu et liv ude i virkeligheden i stedet for alle dine spydige kommentarer herinde. Jeg sidder måske tilbage med en følelse af, at du i grunden er en feminist, der vil sætte alle os ganske almindelige sexkunder på plads.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blow lover skrev, for 17 timer siden:

Ha, ha, og jeg elsker dig, hr. Bebob. Hvorfor vidste jeg bare, at du også ville blande dig i denne tråd med en belærende kommentar? Bliver jeg inviteret til dit 5.000-trådsjubilæum? Få dig nu et liv ude i virkeligheden i stedet for alle dine spydige kommentarer herinde. Jeg sidder måske tilbage med en følelse af, at du i grunden er en feminist, der vil sætte alle os ganske almindelige sexkunder på plads.

Et liv herinde er meget billigere! Og ja, jeg er feminist, men også almindelig sexkunde. Min kommentar var ikke belærende, jeg orienterede bare @johanneseb om de faktiske forhold i jernindustrien. Det var dog også en stikpille til McQ om at det både er dårlig stil og temmelig ynkeligt at dyrke migrant-prostitueredes baggrundsforhold i den grad, som han giver udtryk for. Så af os to, synes jeg egentlig, du først burde opfordre ham til at få et liv, men sådan er der så meget :)

PS: har ikke oprettet eller deltaget i nær 5.000 tråde. Tælleren tæller indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 13 minutter siden:

Et liv herinde er meget billigere! Og ja, jeg er feminist, men også almindelig sexkunde. Min kommentar var ikke belærende, jeg orienterede bare @johanneseb om de faktiske forhold i jernindustrien. Det var dog også en stikpille til McQ om at det både er dårlig stil og temmelig ynkeligt at dyrke migrant-prostitueredes baggrundsforhold i den grad, som han giver udtryk for. Så af os to, synes jeg egentlig, du først burde opfordre ham til at få et liv, men sådan er der så meget :)

PS: har ikke oprettet eller deltaget i nær 5.000 tråde. Tælleren tæller indlæg.

Måske skulle vi starte en forening: Feminists For Fornication

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful

Kan se, at min fav blow dronning tilbage. Hun har godt nok holdt en lang pause, så glæder mig. Kan dog måske først sidst på ugen. Er der nogen der har besøgt hende? Er hun sammen med nogle af de andre kendte som Mercedes eller Maya?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Playful skrev, for 10 timer siden:

Kan se, at min fav blow dronning tilbage. Hun har godt nok holdt en lang pause, så glæder mig. Kan dog måske først sidst på ugen. Er der nogen der har besøgt hende? Er hun sammen med nogle af de andre kendte som Mercedes eller Maya?

Kan du evt smide et link - kan ikke finde hende :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...