Hop til indhold

Recommended Posts

Blow lover skrev, 1 time siden:

Ja, alt det andet er også ved det gamle. Hun er stadig suttepigernes dronning. Hun har tømt mig igen, er næsten blevet dehydreret :-) 

Haha, hej "buksvåger" som vi siger i Sverige. Det var jag som ankom 17:30:-D

Hon sutter stadigt lige godt! Desvære ikke nogle riktige tungekys, fikk følelsen at hon var lidt förkyld, så det var omtanke om mig.

Men shit, hvad hon er go til at bolle. Selden jag får den op to gange, men här var det to gange på 30-35 min. Sen massage og jag takkade og gick efter 45. Meget nøjd!8-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sandt, Lemac. Findes der mon et tilsvarende ord på dansk? Måske er I svenskere bare mere kinky end os danskere :-) 

ja, knalde kan hun også. Det er en af de strammeste fisser her i Staden. Hendes fisse kunne også blive modelfisse med de fine, små skamlæber. Det pigebarn er et guldkorn i sengen :-) 

Redigeret af Blow lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak, hr. Bebop. Du er altid god for en belærende kommentar. Hvornår begynder du at rette tegnsætning herinde? Jeg er sikker på, at du er overlærer i den virkelige verden - altså den verden, som er virkelig for os andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blow lover skrev, 1 time siden:

Tak, hr. Bebop. Du er altid god for en belærende kommentar. 

Du er godt nok nærtagende. Jeg belærte da ikke om noget - jeg rettede bare en fejl. Tænk hvis stakkels Lemac begyndte at kalde en hulbroder for kratlusker?

Blow lover skrev, 1 time siden:

Hvornår begynder du at rette tegnsætning herinde? 

Jeg har så mange tegnsætningsfejl i mine egne indlæg, at det nok ville være lidt fjollet.

Blow lover skrev, 1 time siden:

Jeg er sikker på, at du er overlærer i den virkelige verden - altså den verden, som er virkelig for os andre.

Hvad er du da? Mimose?

Del dette indlæg


Link til indlæg
kallekulle skrev, for 15 timer siden:

Kör hon inte utan kondom längre?

Det er besvaret her:
 

Lemac skrev, den 7/9/2016 at 09:28:

Erbjuder hon ikke uden gummi längre?:-(

Cuminyourface1979 skrev, den 7/9/2016 at 10:01:

Nej er hun stoppet med :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Natasha har igen ordnet mine "mimoser". Et blæs i verdensklasse. Dog har hun ikke koordineret bookingerne helt perfekt, da jeg mødte en saftspændt ungersvend på vej ned. Det var tydeligt, at han skulle op til Natasha. Hun bør lige vente til jeg er ude af døren. Angstrengende at møde sin partner in crime på en smal trappeopgang. 

Redigeret af Blow lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

hovsa... Sorry... Jeg har åbenbart fået sendt en sms til emilly i stedet for...

Nu bliver jeg i tvivl om hvem af dem jeg skal prøve...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bøje skrev, for 56 minutter siden:

hovsa... Sorry... Jeg har åbenbart fået sendt en sms til emilly i stedet for...

Nu bliver jeg i tvivl om hvem af dem jeg skal prøve...

Natasha

"Hej Susanne... Det er Bøje fra nr 16"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
Blow lover skrev, for 4 timer siden:

Natasha har igen ordnet mine "mimoser". Et blæs i verdensklasse. Dog har hun ikke koordineret bookingerne helt perfekt, da jeg mødte en saftspændt ungersvend på vej ned. Det var tydeligt, at han skulle op til Natasha. Hun bør lige vente til jeg er ude af døren. Angstrengende at møde sin partner in crime på en smal trappeopgang. 

Der kan være en del trafik i den opgang, jeg har nogle gange været på besøg i stueetagen (Emilly Greek fx.) og så har Natasha vel også en kollega i samme lejlighed :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Was going to meet Natasa tonight, and everything seemed fine until I asked about directions when I was at the central station. Suddenly she had a headache, and asked if I wanted her girlfriend Crystal instead, then after a pause sent me the address and said I could come there if I wanted her friend. Since I went there to see her specifically I was a bit bummed and decided to look elsewhere... Maybe she did indeed have a sudden headache, or maybe not. Doesn't matter, I'll see her some other time I guess.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Is Natasa comming back? I’ve seen both her Hungarian friends Crystal and Nina advertise, but not Natty/Natascha in a while. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lemac skrev, for 1 time siden:

Is Natasa comming back? I’ve seen both her Hungarian friends Crystal and Nina advertise, but not Natty/Natascha in a while. 

I heard that she is coming back in 2 weeks. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...