Hop til indhold
Aarhuselsker

EG, en bananrepublik

Recommended Posts

Krone skrev, for 5 minutter siden:

Syntes ikke der er grund til at nævne navnet vel;). Har ikke et udestående med vedkommende pga. det.  Undre mig over du ikke har lagt mærke til det da det du ser ud hængt en del ud på den side dengang;)

 

 

 

 

Jeg aner ikke hvad du prøver at sige. Hvorfor skrive noget om nogen, og så ikke ville konkritisere hvad du mener. 

Jeg læste dit indlæg som om du mente jeg havde/har en privat hjemmeside. Det har jeg så nok misforstået, men det er faktisk det du skriver. 

Men kan du ikke blive mere klar i din udryksform, så stopper vi har. Jeg gider ikke sidde og gætte på hvad du mener. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 31 minutter siden:

Jeg aner ikke hvad du prøver at sige. Hvorfor skrive noget om nogen, og så ikke ville konkritisere hvad du mener. 

Jeg læste dit indlæg som om du mente jeg havde/har en privat hjemmeside. Det har jeg så nok misforstået, men det er faktisk det du skriver. 

Men kan du ikke blive mere klar i din udryksform, så stopper vi har. Jeg gider ikke sidde og gætte på hvad du mener. 

Det var din favorit  gp  personlig hjemmeside jeg blev hængt ud på. Har ikke et udestående med hende pga. det.  Undre mig over du ikke har lagt mærke til det da det du ser ud hængt en del ud på den side dengang;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, 1 time siden:

Må man have dobbelt profiler på TALK2US :lol:

Hvis ikke ens profil kan gå i "udu" derovre, er det vel ikke nødvendigt :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krone skrev, for 1 time siden:

Det var din favorit  gp  personlig hjemmeside jeg blev hængt ud på. Har ikke et udestående med hende pga. det.  Undre mig over du ikke har lagt mærke til det da det du ser ud hængt en del ud på den side dengang;)

For satan hvor er det irriterende du ikke kan skrive klart. 

Den eneste piges hjemmeside jeg har skrevet på er Nikitas. 

Jeg skrev nogle få indlæg, vel en 4 stykker.

Samtlige indlæg handlede om Nikita, samt det hun og jeg havde oplevet sammen, under mine besøg hos hende. 

Jeg nævnte ikke på noget tidspunkt andre end Nikita og mig selv. 

Hvad du så har fået ud af at læse mine indlæg, står for din egen regning. 

Det var nu ikke en hjemmeside med den store aktivitet, så det var ikke et sted man "hang ud" 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krone skrev, for 4 timer siden:

Syntes ikke der er grund til at nævne navnet vel;). Har ikke et udestående med vedkommende pga. det.  Undre mig over du ikke har lagt mærke til det da det du ser ud hængt en del ud på den side dengang;)

 

 

 

 

Hej Krone.

Nu er det jo ikke første gang du kommer med insinuationer om. Ting der er sket. Måske du skulle skrive så alle kunne forstå det. I stedet for alle skal gætte sig til, hvad du mener. Eller i det mindste tage det over PM med dem du har det svært med. Det er jo ikke første gang det sker. Ja det er bare et godt råd. Det andet her klæder dig ikke. Og har vi alle ikke hørt nok om den sag du hele tiden hentyder til. Hvorfor bringe det op hele tiden ved en given lejlighed. 

Ha en dejlig søndag

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prowler skrev, for 5 timer siden:

 

Men lige dette nye forum virker som en gruppe kammerater der har et horn i siden på nogle af brugerne og tydeligvis også nogle af pigerne herinde. Der tales om at der er kliker herinde der dækker over hinanden og låser tråde som de vil. Synes da at dette nye forum burde tænke sig om med at skrive sådan lige fra starten af. Det giver da præcist et indtryk af at det er en lille sammenflettet gruppe der føler sig trådt på herinde.

talk2us er egentlig ikke noget nyt forum, det har vel eksisteret i et par år. At det får opmærksomhed nu, er vel en direkte konsekvens af at loftshøjden herinde forholdsvis pludselig er sænket betragteligt. Forum har tidlige direkte efterspurgt om loftshøjden kunne sænkes en smule, men i dette tilfælde virker det som om ledelsen her på EG har gjort det ud fra egen agenda (hvad den så end måtte være). Der er i hvert fald ingen tvivl om at der er blevet længere mellem ledelses stilen og så det generelle forum herinde.

Personligt håber jeg ikke at der er hold i de påstande der gives udtryk for på talk2us, om hvordan ledelsen her på EG er sammensat for tiden. I så fald er der vist lige lovlig meget sammenhæng mellem hvem der er blevet gjort tavse her på EG og så hvem man tidligere har haft stridigheder med.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

For helvede, homies.

Omdrejningspunktet for det her forum er leasing af en kvindes underliv i en tidsbegrænset periode. Det er simpelthen ikke et emne der er vigtigt nok til at få granvoksne mænd til at opføre sig som forsmåede kællinger - hvilket denne tråd endnu engang er ved at udvikle sig til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rascasse skrev, for 2 timer siden:

For helvede, homies.

Omdrejningspunktet for det her forum er leasing af en kvindes underliv i en tidsbegrænset periode. Det er simpelthen ikke et emne der er vigtigt nok til at få granvoksne mænd til at opføre sig som forsmåede kællinger - hvilket denne tråd endnu engang er ved at udvikle sig til.

Det kommer af at folk knalder for lidt, folk har åbenbart tid til alt det pjat og personfnidder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 4 timer siden:

Hej Krone.

Nu er det jo ikke første gang du kommer med insinuationer om. Ting der er sket.

Hej KK nu er dette skriv fra denne hjemmeside omtalt af Admin i tråd;). Nu var var dette skriv bare et eks at man kan komme fremad  i stedet for svine hinanden til. Så man kan være i stue sammen med person bag denne hjemmeside og tillige med  sove under samme tag ikke sandt KK.  

Det lade ikke til at Aarhuselsker er klar til at slutte fred BD det endnu eller???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 37 minutter siden:

Det kommer af at folk knalder for lidt, folk har åbenbart tid til alt det pjat og personfnidder.

Husk lige at feje for egen dør :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 8 timer siden:

Må man have dobbelt profiler på TALK2US :lol:

Ja, Ellers ville der jo ikke være nogen at diskutere med :rolleyes:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krone skrev, for 5 minutter siden:

Hej KK nu er dette skriv fra denne hjemmeside omtalt af Admin i tråd;). Nu var var dette skriv bare et eks at man kan komme fremad  i stedet for svine hinanden til. Så man kan være i stue sammen med person bag denne hjemmeside og tillige med  sove under samme tag ikke sandt KK.  

Det lade ikke til at Aarhuselsker er klar til at slutte fred BD det endnu eller???

Hej Krone.

Punkt 1. Hvad ÅE og BD gør, det blander jeg mig ikke i Krone. Det er en sag imellem dem ikke os. Eller det er du måske ikke enig i ?

Punkt 2. Aner ikke hvad Admin har omtalt. Admin herindefra. Admin fra Talk2us Eller hvem er det du henviser til. ?

Punkt 3. Ja man skal nemlig komme fremad. Men hvorfor ?, bringer du så ting op hele tiden Krone det undre mig en del. Hvis du virkelig gerne vil freden. ud fra dit tidligere skriv kan jeg have svært ved at se det. 

Og fordi man sover under samme tag, en nat. Behøver man nødvendigvis ikke være venner, eller kunne lide hinanden. Men den tid man, er sammen får man det bedste ud af det. Det kaldes at være omgængelig i den situation man agere i. 

God nat til dig.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 5 timer siden:

Hej Krone.

Punkt 2. Aner ikke hvad Admin har omtalt. Admin herindefra. Admin fra Talk2us Eller hvem er det du henviser til. ?

 

Til KK  Admin herindefra. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Siden denne iscenesatte pseudo-debat side har været omtalt her på eroguide, skal jeg lige love for, at der har været en omfattende aktivitet på siden og med co-admin's egne ord "dårlig omtale er bedre end ingen omtale" ;) 

Jeg læste følgende indlæg på Talk2US af co-admin idag.  

REKLAME - Bananrepublik
af Co-Admin » fre dec 04, 2015 9:51 am
Link til indlægget: http://www.talk2us.dk/viewtopic.php?f=33&t=822&sid=7bbdc4e8173264004672431d78871547

Som udtalt af salig Simon Spies - Dårlig omtale er bedre end ingen omtale.

I den forbindelse en uvurderlig tak til profilen Århuselsker (L) m. flere fra sitet https://www.eroguide.dk/forum/ 
for eksponeringen af dette site i forbindelse med SHITSTORMEN i tråden https://www.eroguide.dk/forum/topic/46553-eg-en-bananrepublik/

Dårlig reklame er jo som bekendt også reklame, så hvilket site er det så lige der fremstår som en bananrepublik, tanker er jo som bekendt toldfrie.

Med ønsket om en god weekend

Mange hilsener Co. Admin

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, for 2 minutter siden:

Siden denne iscenesatte pseudo-debat side har været omtalt her på eroguide, skal jeg lige love for, at der har været en omfattende aktivitet på siden og med co-admin's egne ord "dårlig omtale er bedre end ingen omtale" ;) 

Jeg læste følgende indlæg på Talk2US af co-admin idag.  

REKLAME - Bananrepublik
af Co-Admin » fre dec 04, 2015 9:51 am
Link til indlægget: http://www.talk2us.dk/viewtopic.php?f=33&t=822&sid=7bbdc4e8173264004672431d78871547

Som udtalt af salig Simon Spies - Dårlig omtale er bedre end ingen omtale.

I den forbindelse en uvurderlig tak til profilen Århuselsker (L) m. flere fra sitet https://www.eroguide.dk/forum/ 
for eksponeringen af dette site i forbindelse med SHITSTORMEN i tråden https://www.eroguide.dk/forum/topic/46553-eg-en-bananrepublik/

Dårlig reklame er jo som bekendt også reklame, så hvilket site er det så lige der fremstår som en bananrepublik, tanker er jo som bekendt toldfrie.

Med ønsket om en god weekend

Mange hilsener Co. Admin

HA, ha ja der har vist været hele 7 indlæg. Nå jeg er da glad for at min streng har givet lidt luft til et hårdt trængt site. Altid villig til at give en hjælpende hånd :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej. hvor sjovt :) . det omtalte site har en Co-Admin . Det havde Venuslogen også i mange år, altså som nick og med funktionen co-admin, samme person havde også et par andre alias'er.  Samme identitet har vis også været aktiv herinde i starten :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

De må være voldsomt interesserede i EG derovre, ordet "eroguide" er ihvertfald så flittigt brugt at man ikke en gang kan søge på det ;)

>> Følgende ord: eroguide - er for alment anvendt og blev ignoreret i søgningen.
Du skal angive mindst et søgeord. Hvert ord skal bestå af mindst 3 tegn og højst 14 tegn (eksklusiv ubekendte). <<

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Søgemaskinen er nok ved at kløjs i ordet "Møgluder" eller også er der knas med det lokale Wi-FI...;-)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, for 3 timer siden:

Hvis de nu opførte sig lidt mere normalt "derovre", så kunne de nok lette erobre markedsandele :D

 

Vidste slet ikke stedet eksisterede før en prosituerede gjorde mig opmærksom på det..

Jernsvinet er han bannet herindefra? Man kan ikke skrive til ham

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...