Hop til indhold
Aarhuselsker

EG, en bananrepublik

Recommended Posts

Roland skrev, for 6 minutter siden:

Vidste slet ikke stedet eksisterede før en prosituerede gjorde mig opmærksom på det..

Det plejer at være omvendt ;-)

Roland skrev, for 7 minutter siden:

Jernsvinet er han bannet herindefra? Man kan ikke skrive til ham

Din profil er nyoprettet for få timer siden og for at undgå spam, kan du måske ikke sende PB´s i starten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Det plejer at være omvendt ;-)

Din profil er nyoprettet for få timer siden og for at undgå spam, kan du måske ikke sende PB´s i starten.

Ahhh.. OK. Grunden til at jeg ville skrive var at jeg erindrer dig som en af de få fornuftige brugere herind fra og ville spørge om du kunne forholde dig til mit forslag på feeback forum. Mener at du for nogle måneder siden luftede nogle tanker om noget lignende. Det bilder jeg mig i al fald ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg gav op efter at have læst et par linjer.

Det er satme sørgerligt at nogen kan synke så lavt :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 10 timer siden:

Skal man grine eller græde over ikke at blive nævnt?

:-)

 

Du skal nok nå at blive nævt.

Den lille dreng, der fornærmet står og råber nede i baggåden, fordi han ikke fatter hvorfor alle ikke er enige med ham, går snart fra barndom til pubertet, og så skal du bare se hvad der vælter ud af ham ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Du skal nok nå at blive nævt.

Den lille dreng, der fornærmet står og råber nede i baggåden, fordi han ikke fatter hvorfor alle ikke er enige med ham, går snart fra barndom til pubertet, og så skal du bare se hvad der vælter ud af ham ;)

Altså spørger måske dumt nu.... Men hvem er den "dreng"?

Var væk i 1.5 måneds tid og kan så forstå, at karantænerne i den periode er blevet stanget ud i et tempo, som kun kunne opleves i polsk fodbold i starten af 1980'erne ... :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg prøvet at læse, følge med og forstå denne tråd, men må simpelthen opgive.

Kan i da for helvede ikke lade alt jeres gamle nag ligge, og koncentrere jer om det der er vigtigt her i livet, nemlig Phisse, phisse og lidt mis!!

EG er jo i bund og grund et dejligt fristed, hvor man, helt uforpligtende, kan udveksle erfaringer og meninger. Men det er sgu da ikke et sted hvor man skal blive uvenner, og svine hinanden til, bare fordi man har forskellige meninger.

Kunne det ikke blive et nytårsfortsæt, at vi lader fortiden passere og  bringer lidt god karma ind i på EG igen?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

http://www.talk2us.dk/viewtopic.php?f=33&t=844&sid=292330e138094964034f1addc1c10e76

"af Roland » lør dec 26, 2015 9:18 pm
Denne tråd https://www.eroguide.dk/forum/topic/48097-ero-br%C3%A6k-guide/som er en kommentar tilhttps://annoncelight.dk/showad/199176har et interessant indlæg fra Prince Charming.

Det er selvfølgeligt ulovligt det han opfordrer til da IP adresserne ganske pludselig bliver til personhenførbare oplysninger. Er der nogen der ved om PrinceCharming (en af de falske prinser) har været/er moderator? Jeg har en mistanke om at de kigger på IP og post historik efter et indlæg om kigge posting CV igennem."

Nej, jeg har ikke været moderator på EG (eller talk2us - Jeg har ikke en gang en profil der, og får det aldrig).
Og jeg ser SÅ meget frem imod at få en henvendelse fra politiet, for er det ulovligt, skal det selvfølgelig meldes til poltiet og ikke blot skrives på et forum ;)

Kom nu, meld mig! :D

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 3 timer siden:

Altså spørger måske dumt nu.... Men hvem er den "dreng"?

Var væk i 1.5 måneds tid og kan så forstå, at karantænerne i den periode er blevet stanget ud i et tempo, som kun kunne opleves i polsk fodbold i starten af 1980'erne ... :-)

 

Jeg ved ikke hvem den lille vrede dreng er. Men ufrivilligt morsom er han. Der for mit link. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Hvem har egentlig stanget dig det sæbeøje? 

Sku' du spørg' fra no'en?

oS3lB.gif

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Hooool da kæ.... det kamera så jeg ikke :) 

Det er da øjenskygge, din nød! Sådan noget pæne damer bruger.

Og måske en skygge fra en hårtot! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, Lige nu:

Det er da øjenskygge, din nød! Sådan noget pæne damer bruger.

Og måske en skygge fra en hårtot! :D 

Nåe, jamen jeg kender slet ikke nogen pæne damer :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Østerbroen skrev, for 17 minutter siden:

Ja, han minder om en vi engang havde her på EG som også havde et helt ustyrligt temperament. Jeg kan ikke huske hans alias. 

Men der hygges gevaldigt på T2U. Og nu er folk begyndt at melde sig ud, i al offentlighed. Siden mangler vist et idegrundlag og en politik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...