Hop til indhold
Beaver

GB med Jenny d. 1. Dec i Vejle

Recommended Posts

Guest MM40

Der kan siges ret kort: Det her er simpelthen den frækkeste lækre pige og jeg er stensikker deltager. Vi taler nymfomanisk vildkat, der kan rive mændene rundt til de er skeløjede og tørlagte .... kors jeg glæder mig !!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MM40 skrev, for 11 timer siden:

Der kan siges ret kort: Det her er simpelthen den frækkeste lækre pige og jeg er stensikker deltager. Vi taler nymfomanisk vildkat, der kan rive mændene rundt til de er skeløjede og tørlagte .... kors jeg glæder mig !!!!

det kunne jeg ikke have formuleret bedre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

andre end mig som undrer sig over priserne ved GB'et

1 time kr. 1000,- / 2 timer kr. 1200,-  /  3 timer kr. 1600,- og 4 timer kr. 2000,-

jeg mener nr. 2 time koster kr. 200,- og nr. 3 og 4 koster kr. 400,- det virker ulogisk!?

Redigeret af Trofast

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Trofast skrev, for 6 timer siden:

andre end mig som undrer sig over priserne ved GB'et

1 time kr. 1000,- / 2 timer kr. 1200,-  /  3 timer kr. 1600,- og 4 timer kr. 2000,-

jeg mener nr. 2 time koster kr. 200,- og nr. 3 og 4 koster kr. 400,- det virker ulogisk!?

Ok, den trækker jeg så i mig igen - jeg fik lige en forklaring, hvor det var sat op på en anden måde

1 time kr. 1000,- pr. time  -/-  2 timer kr. 600,- pr. time  -/-  3 timer kr. 535,- pr. time og 4 timer kr. 500,- pr. time - så jo, på den måde bliver det billigere og billigere jo flere timer man deltager, det er så bare forskellen mellem 1 time og 2 timer der på den måde ikke bliver så stor da time prisen falder meget voldsomt efter den 1. time

Så undskyld brokkeriet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trofast skrev, for 3 timer siden:

Ok, den trækker jeg så i mig igen - jeg fik lige en forklaring, hvor det var sat op på en anden måde

1 time kr. 1000,- pr. time  -/-  2 timer kr. 600,- pr. time  -/-  3 timer kr. 535,- pr. time og 4 timer kr. 500,- pr. time - så jo, på den måde bliver det billigere og billigere jo flere timer man deltager, det er så bare forskellen mellem 1 time og 2 timer der på den måde ikke bliver så stor da time prisen falder meget voldsomt efter den 1. time

Og mon ikke de fleste vælger netop to timer. På den tid kan man nå at sprøjte to-tre gange. Mere kan de fleste vist ikke klare i en gennemsnits-GB-deltagers alder.

Jeg har kun en gang købt mig til alle fire timer, men der var pigen også ualmindelig lækker og liderlig.

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TommyHansen skrev, for 54 minutter siden:

Og mon ikke de fleste vælger netop to timer. På den tid kan man nå at sprøjte to-tre gange. Mere kan de fleste vist ikke klare i en gennemsnits-GB-deltagers alder.

Jeg har kun en gang købt mig til alle fire timer, men der var pigen også ualmindelig lækker og liderlig.

det tror jeg du har ret i

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trofast skrev, for 4 timer siden:

Ok, den trækker jeg så i mig igen - jeg fik lige en forklaring, hvor det var sat op på en anden måde

1 time kr. 1000,- pr. time  -/-  2 timer kr. 600,- pr. time  -/-  3 timer kr. 535,- pr. time og 4 timer kr. 500,- pr. time - så jo, på den måde bliver det billigere og billigere jo flere timer man deltager, det er så bare forskellen mellem 1 time og 2 timer der på den måde ikke bliver så stor da time prisen falder meget voldsomt efter den 1. t

Nu er jeg jo matematiklærer. Det kunne være sjovt hvis matematikbøgerne var fyldt med den slags opgaver :-)

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TommyHansen skrev, for 42 minutter siden:

Nu er jeg jo matematiklærer. Det kunne være sjovt hvis matematikbøgerne var fyldt med den slags opgaver :-)

vi kan gå samme om at udvikle en matematikbog, hvor opgaverne er af en mere interessant slags

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Trofast skrev, for 1 time siden:

vi kan gå samme om at udvikle en matematikbog, hvor opgaverne er af en mere interessant slags

F.eks.:

Hvis der til et gangbang kommer i alt 10 mænd, og hver deltager i 2 timer, og vi antager at hver mand afleverer 20 ml. sperm ved hver udløsning, hvor meget sperm bliver der så i alt sprøjtet ud, hvis vi vedtager at hver mand får 2 udløsninger i timen.

Kan du svare på den Tommy

Redigeret af Trofast

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu et frækt regnestykke, men jeg tror ikke, at Randers rammer lige på kornet. Han har vist undervurderet spermmængderne.

Men stykket bliver først for alvor spændende, hvis man også inddrager antallet af kondomer i skraldespanden, prisen på glidecreme og antallet af orgasmer som pigen får :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 6 minutter siden:

Det er sgu et frækt regnestykke, men jeg tror ikke, at Randers rammer lige på kornet. Han har vist undervurderet spermmængderne.

Men stykket bliver først for alvor spændende, hvis man også inddrager antallet af kondomer i skraldespanden, prisen på glidecreme og antallet af orgasmer som pigen får :-)

 

Læste forkert sæt et 0 mere bag efter svaret og det er rigtigt og så skal vi iøvrigt ikke afspore denne tråd mere

Redigeret af Slaven_Randers

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Slaven_Randers skrev, for 2 timer siden:

Læste forkert sæt et 0 mere bag efter svaret og det er rigtigt og så skal vi iøvrigt ikke afspore denne tråd mere

enig om afsporingen - så hvis du nogen vil have flere regnestykker, så må det hellere bliver i en dedikeret tråd ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Trofast skrev, for 7 timer siden:

enig om afsporingen - så hvis du nogen vil have flere regnestykker, så må det hellere bliver i en dedikeret tråd ;o)

god idé

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu er det ikke fordi jeg vil starte en debat for eller imod sex uden kondom, det hører til andet steds.

Men jeg spekulerer på hvad der mon har fået Jenny til denne gang at tilbyde sex uden kondom - jeg håber det er fordi hun synes det er frækkere på den måde, og jeg skal ærligt indrømme, at jeg har i sinde at benytte mig af tilbuddet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Trofast skrev, 1 time siden:

Nu er det ikke fordi jeg vil starte en debat for eller imod sex uden kondom, det hører til andet steds.

Men jeg spekulerer på hvad der mon har fået Jenny til denne gang at tilbyde sex uden kondom - jeg håber det er fordi hun synes det er frækkere på den måde, og jeg skal ærligt indrømme, at jeg har i sinde at benytte mig af tilbuddet.

så vidt jeg har forstået, ér det fordi hun synes det er frækkere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
GB-Peter skrev, for 53 minutter siden:

så vidt jeg har forstået, ér det fordi hun synes det er frækkere

Ok - det bliver skide frækt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
bakkely skrev, for 2 timer siden:

Jeg er helt sikkert med til dette gangbang med den dejlige pige og jeg glæder mig til at tømme mig i hende :-D

tror du at man må sprøjte oppe i hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...