Hop til indhold
Guest MM40

GANGBANG MED 32 ÅRIG DEBUTANT DEN 27. AUGUST I VEJLE

Recommended Posts

Hende kender jeg med 99,9% sikkerhed. Og har længe drømt om en tur med hende. 

Gad vide hvad hun siger, hvis jeg dukker op;-)

ha - jeg antager således, at du mener hun er fræk og lækker?

Jeg kunne nu også godt tænke mig en debut inden for sandwich i den frække mås :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm ja - jeg ville godt deltage, hvis der ikke er alt for mange. Bliver nok for frustreret hvis jeg skal stå for længe i kø til damen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke modtaget adresse, er det aflyst?

Ok, jeg har jo været der før, så jeg mødte op på adressen og der var da også godt gang i den. Heldigt jeg kendte adressen, ellers havde jeg da stået i Vejle med håret i postkassen. Arrangøren beklagede fejlen og alt er tilgivet :-)

Som sagt var festen godt i gang. Vi var 8 - 10 gæster det meste af tiden jeg var der, nogle gik og andre kom - jeg kom mange gange :-) :-)

Pigen var sød og med på det hele, så det blev til masser af sut, fisse og anal - og et par ikke helt vellykkede sandwich forsøg, men det var sjovt at være med til at forsøge :-)

I annoncen lød hun til at være lidt usikker med anal, men jeg skal da love for hun kunne klare det - sjældent ser man en pige der i den grad kan modtage den ene voldsomme pik i måsen efter den anden... Jeg er fascineret  :shock:

 

Topkarakter til endnu et godt arrangement i Vejle med en lækker og engageret pige. Jeg ser frem til næste besøg i huset...

 

 

 

 

 

Redigeret af FKK4Ever

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende kender jeg med 99,9% sikkerhed. Og har længe drømt om en tur med hende. 

Gad vide hvad hun siger, hvis jeg dukker op;-)

Og hvordan med dig, Vegasus? - Gjorde du det eneste rigtige? - Og hvad sagde hun så ved synet af dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Freddy8830

Det var sindsygt frækt. Sikken dejlig og frisk pige, der knoklede for at glæde de ganske mange fremmødte. Gentagelse tak

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...