Hop til indhold

GANGBANG MED 32 ÅRIG DEBUTANT DEN 27. AUGUST I VEJLE

Featured Replies

Skrevet

Hende kender jeg med 99,9% sikkerhed. Og har længe drømt om en tur med hende. 

Gad vide hvad hun siger, hvis jeg dukker op;-)

Skrevet

ha - jeg antager således, at du mener hun er fræk og lækker?

Jeg kunne nu også godt tænke mig en debut inden for sandwich i den frække mås :-)

Skrevet

Hmm ja - jeg ville godt deltage, hvis der ikke er alt for mange. Bliver nok for frustreret hvis jeg skal stå for længe i kø til damen. 

Skrevet

Jeg har ikke modtaget adresse, er det aflyst?

Ok, jeg har jo været der før, så jeg mødte op på adressen og der var da også godt gang i den. Heldigt jeg kendte adressen, ellers havde jeg da stået i Vejle med håret i postkassen. Arrangøren beklagede fejlen og alt er tilgivet :-)

Som sagt var festen godt i gang. Vi var 8 - 10 gæster det meste af tiden jeg var der, nogle gik og andre kom - jeg kom mange gange :-) :-)

Pigen var sød og med på det hele, så det blev til masser af sut, fisse og anal - og et par ikke helt vellykkede sandwich forsøg, men det var sjovt at være med til at forsøge :-)

I annoncen lød hun til at være lidt usikker med anal, men jeg skal da love for hun kunne klare det - sjældent ser man en pige der i den grad kan modtage den ene voldsomme pik i måsen efter den anden... Jeg er fascineret  :shock:

Topkarakter til endnu et godt arrangement i Vejle med en lækker og engageret pige. Jeg ser frem til næste besøg i huset...

Redigeret af FKK4Ever

Skrevet

Og hvordan med dig, Vegasus? - Gjorde du det eneste rigtige? - Og hvad sagde hun så ved synet af dig?

Skrevet

Det var sindsygt frækt. Sikken dejlig og frisk pige, der knoklede for at glæde de ganske mange fremmødte. Gentagelse tak

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.