Hop til indhold
Beaver

GB med Jenny d. 1. Dec i Vejle

Recommended Posts

Ja det tror jeg da , det plejer jo ligesom at følge med når man tilbyder uden gummi og der står ikke noget om man ikke må  :-D 

Hvis der står slik på bordet og mor ikke har sagt man ikke må tage noget.......ja så hapser jeg og tager sku selv , hvis du forstår sådan en lille en  :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
bakkely skrev, for 2 timer siden:

Ja det tror jeg da , det plejer jo ligesom at følge med når man tilbyder uden gummi og der står ikke noget om man ikke må  :-D 

Hvis der står slik på bordet og mor ikke har sagt man ikke må tage noget.......ja så hapser jeg og tager sku selv , hvis du forstår sådan en lille en  :-D

jeg tror lige jeg spørger hende på mail for en sikkerheds skyld

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun har også været på sugardaters.

En meget fræk og pikglad pige, så kan kun anbefale hende :-D

Dog har jeg aldrig prøvet hende i GB sammenhæng, da det ikke er noget for mig.  

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
troldmanden skrev, for 4 timer siden:

Hun har også været på sugardaters.

En meget fræk og pikglad pige, så kan kun anbefale hende :-D

Dog har jeg aldrig prøvet hende i GB sammenhæng, da det ikke er noget for mig.  

Du skulle nu tage at prøve et gangbang - jeg troede heller ikke det var noget for mig før en kammerat lokkede mig til det første - og hold da op en oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
troldmanden skrev, den Fri Nov 27 08:16:07:

Hun har også været på sugardaters.

En meget fræk og pikglad pige, så kan kun anbefale hende :-D

Dog har jeg aldrig prøvet hende i GB sammenhæng, da det ikke er noget for mig.  

undskyld - det var ikke for at blande mig - hvis du har det bedst med enkeltaftaler, så gør du bare det, jeg er bare selv så vild med GB's at jeg glemmer at andre kan have det anderledes

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Trofast skrev, for 52 minutter siden:

undskyld - det var ikke for at blande mig - hvis du har det bedst med enkeltaftaler, så gør du bare det, jeg er bare selv så vild med GB's at jeg glemmer at andre kan have det anderledes

Det er helt iorden.

Det er jo det vi er for, altså at dele ud af vores erfaringer :)   

God søndag til dig :) 

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
troldmanden skrev, for 20 timer siden:

Det er helt iorden.

Det er jo det vi er for, altså at dele ud af vores erfaringer :)   

God søndag til dig :) 

kan jeg kun give dig ret i - og altså fra alle sider gode erfaringer med Jenny

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Adressen er lige tikket ind på mobilen. Badet er overstået, barberingen ligeså - en kop kaffe klar i thermokruset - og en lille sugende fornemmelse i maven, en lille times køretur forude, og så er der dømt "supertirsdag" - hvor jeg glæder mig til den frække Jenny

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Trofast skrev, for 28 minutter siden:

Adressen er lige tikket ind på mobilen. Badet er overstået, barberingen ligeså - en kop kaffe klar i thermokruset - og en lille sugende fornemmelse i maven, en lille times køretur forude, og så er der dømt "supertirsdag" - hvor jeg glæder mig til den frække Jenny

God fornøjelse og meld gerne tilbage, hvordan det gik :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg er desværre lidt presset på tid lige i dag, men kan da kort lige skrive, at det var en fantastisk oplevelse, hold helt op hvor er hun bare dejlig og super fræk.

Der var en relativ ung fyr til GB'et og han kneppede virkelig løs og tog hende så hårdt adskillige gange med sin ret store pik både i fissen og røven i et omfang der fik mig til at tvivle på at hun holdt hele dagen, men det kunne jeg så efter en times tid konstatere at det var ikke noget problem overhovedet - han kunne bare komme an, og os andre ligeså - der var masser af smil, indlevelse, lyst, begær og liderlighed - ingen kunne være i tvivl om at det var en "Formel 1" pige som vi stiftede bekendtskab med - jeg er helt sikker deltager hvis hun kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...