Hop til indhold
TommyHansen

Gangbang i Vejle med danske Jenny d. 6. oktober

Recommended Posts

Guest MM40

Nu var jeg en af de heldige der var med sidste gang - og derfor ærgrer jeg mig gul, grøn og blå over at jeg ikke kan den dag :-(

Til de heldige der kan: glæd jer - hun er hamrende lækker, fræk og umættelig .... har sjældent set en pige få så meget pik og bare vær liderlig efter mere ... og mere ... og ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu var jeg en af de heldige der var med sidste gang - og derfor ærgrer jeg mig gul, grøn og blå over at jeg ikke kan den dag :-(

Til de heldige der kan: glæd jer - hun er hamrende lækker, fræk og umættelig .... har sjældent set en pige få så meget pik og bare vær liderlig efter mere ... og mere ... og ...

Det var mit første Gangbang, da jeg var afsted til Jenny's debut - jeg er sikker på vi var to begejstrede debutanter, og jeg kan kun tilslutte mig at hun er en total fantastisk pige - og jeg har taget fri den 6. oktober

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Det var mit første Gangbang, da jeg var afsted til Jenny's debut - jeg er sikker på vi var to begejstrede debutanter, og jeg kan kun tilslutte mig at hun er en total fantastisk pige - og jeg har taget fri den 6. oktober

Tja nu var jeg ikke debutant .. faktisk tværtimod .. har deltaget i mange gangbangs efterhånden, men Jenny var debutant .. og det klarede hun til et klokkeklart 13 tal .... og derfor kun dejligt at hun vender tilbage :-)

og så må man bare sande ..hvor der er vilje er der vej .. har fået det kringlet, så jeg nu kan deltage den 6 :-)

KORS jeg glæder mig til at møde den frækkert igen ... (hun er liiiiiige i hælene på fru anne ) ... så jeg deltager ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tja nu var jeg ikke debutant .. faktisk tværtimod .. har deltaget i mange gangbangs efterhånden, men Jenny var debutant .. og det klarede hun til et klokkeklart 13 tal .... og derfor kun dejligt at hun vender tilbage :-)

og så må man bare sande ..hvor der er vilje er der vej .. har fået det kringlet, så jeg nu kan deltage den 6 :-)

KORS jeg glæder mig til at møde den frækkert igen ... (hun er liiiiiige i hælene på fru anne ) ... så jeg deltager ....

jamen så ses vi jo måske

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

spottede lige at der var kommet et nyt foto på annoncen, og at der ligger lidt flere hvis man ser på profilen - bl.a er close-up af fissen - FRÆK PIERCING

 

Redigeret af Trofast

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun er også på sugardaters,under navnet Jenny,hun er en usædvanlig pikglad pige med lidt former 0g rigtig kønt ansigt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hun er også på sugardaters,under navnet Jenny,hun er en usædvanlig pikglad pige med lidt former 0g rigtig kønt ansigt

 

Ja jeg har knaldet hende efter at have mødt hende derinde.

Jeg blev opmærksom på det var hende, da jeg kunne genkende hendes krop på billederne. 

Ja jeg kan bekræfte at Fick har ret i, at hun er en pikglad pige med former.

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan se at der nu igen er kommet flere nye fotos på annoncen - der er faktsik mange hvis man går ind på profilen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Lækre billeder af en lækker tøs ;-)

klik på "PIGE" til øverst til højre, så kommer billederne frem ...

uha man glæder sig til imorgen ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

der var "desværre" lidt crowded fra starten fik jeg fortalt, men da jeg var der mellem 11 og 13 gik det super, med en 5 - 6 stykker, men pigen kunne tage fra og fik vel tørlagt alle de mænd der mødte op .... for satan hun er frækkert af en "pikliderlig høne" :-)

Jeg er stensikker deltager næste gang !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Freddy8830

Kan kun tilslutte mig MM's indlæg. Der var mange den første time men passende senere. Og hendes blow er uimodståeligt :eek:  Dejlig tøs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der også, sidst på dagen, så vi 3 fyre sluttede af med maner' det var frækt, skøn kvinde ja sutter og sluger som en drøm, fedt at opleve hende for orgasme da en fyr tog hende hårdt i røven.. Vi ses næste gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...