Hop til indhold
trille28

SkatteFar

Recommended Posts

Nyder livet skrev, for 12 timer siden:

jeg stemmer for skat på snebolde, - jeg haaader vinteren og al dens forbandede snehelved.

Er du min Antistof tvilling? :)

Jeg elsker sne, man kan finde skiene frem og pile til Østrig, eller køre op i de norske fjeldovergange og lege med snekæder.. Dét er fee!.

Til gengæld foragter jeg alle former for skat, også på snebolde ; )

Og stop nu det forbandede salt-helvede!

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 22 minutter siden:

Og stop nu det forbandede salt-helvede!

Tror skatter og afgifter på grus er for høj... staten har ikke råd....  men hvis de nu købte det sort??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 1 time siden:

Tror skatter og afgifter på grus er for høj... staten har ikke råd....  men hvis de nu købte det sort??? 

Sort grus? Det må være den af vulkansk natur. Jeg vil som sejler mene, at der skal afgift på vindstille, men jeg er ikke helt afklaret med, hvem der skal betale den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 6 minutter siden:

Sort grus? Det må være den af vulkansk natur. Jeg vil som sejler mene, at der skal afgift på vindstille, men jeg er ikke helt afklaret med, hvem der skal betale den.

Jeg synes absolut at de der færdes på vandet, og har mere end 5 hk pr meter båd, skal betale en voksen afgift, som så skal gives til de der døjer med vindstille til sejlene, og pisseirriterendemøjbølgerfraåndsvagemotorbåde plagede småbåds brugere :) Nemlig! Og den må gerne udbetales sort, hvis skat vil undgå momsen. Men kun i Jylland og Vestfyn. Uden moms går ikke på Sælland, det er for tæt på borgen. 

 

PS: Jeg ejer 5 små både :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 54 minutter siden:

Jeg synes absolut at de der færdes på vandet, og har mere end 5 hk pr meter båd, skal betale en voksen afgift, som så skal gives til de der døjer med vindstille til sejlene, og pisseirriterendemøjbølgerfraåndsvagemotorbåde plagede småbåds brugere :) Nemlig! Og den må gerne udbetales sort, hvis skat vil undgå momsen. Men kun i Jylland og Vestfyn. Uden moms går ikke på Sælland, det er for tæt på borgen. 

 

PS: Jeg ejer 5 små både :) 

Ja, de bølgeskabende sataner skal til lommerne, skal de. Det ligner jo ikke noget, at man ligger fredeligt for anker, når der kommer en tsunamirejsende motorbåd forbi. Jeg har på den konto spildt indtil flere gode glas rødvin ud over mine hvide sejlerbukser :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Ja, de bølgeskabende sataner skal til lommerne, skal de. Det ligner jo ikke noget, at man ligger fredeligt for anker, når der kommer en tsunamirejsende motorbåd forbi. Jeg har på den konto spildt indtil flere gode glas rødvin ud over mine hvide sejlerbukser :evil:

Uhmm, men på den anden side så kunne du jo stå helt stille med dig selv omgivet af Nikita, og lade bølgerne gøre arbejdet. :) Det må vi lige se om vi kan lave en lille afgift på. ;) 

 

PS: Troede i øvrigt at du sejlede i drip dry kustume. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Uhmm, men på den anden side så kunne du jo stå helt stille med dig selv omgivet af Nikita, og lade bølgerne gøre arbejdet. :) Det må vi lige se om vi kan lave en lille afgift på. ;) 

 

PS: Troede i øvrigt at du sejlede i drip dry kustume. 

Rigtig dårlig idé. En Nikita-afgift ville blive temmelig høj, hvis det skulle gå efter kvalitet, og det ville ikke hjælpe på mine hvide sejlerbukser.

PS: Drip-dry er ikke James Bond-agtigt nok

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...