Hop til indhold
gerog

Kim Larsen - En god dansk musiker

Recommended Posts

Gæst

Jeg har lige set 'Midt om Natten' på DR1, faktisk en rigtig god film, som da også er en af de mest sete danske film. Men jeg har svært ved at udpege en favoritmelodi. Lige pt er det nok 'Spørgejørgen' da den kan dedikeres til mit 'HVORFOR'-barnebarn :lol: selvom han ikke forstår det (endnu).:D

Har desværre kun oplevet Kim Larsen live en gang for ca 25 år siden. Det var var ved /efter en julefrokost, hvor vi ikke vidste, at han skulle optræde sammen med sit daværende orkester Bellami, så der var maxibonus. Og det er jo svært at få billetter til koncerter nu om dage især, hvis man ikke er oppe på mærkerne.:sad: Men der er vist stadig muligheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 men også Pink Floyd, The Birds, Nina Hagen, Stones, Bob Dylan, Lou Reed, Joe Cocker og mange andre.

Undskyld at jeg er en petitesserytter, men de stavede Byrds.

Hjemme sang jeg altid "Hva gør vi nu, lille du" for mine børn.

Ja, i har haft nogle dejlige musikere i jeres lille land. Hvor er i øvrigt Trille blevet af??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Undskyld at jeg er en petitesserytter, men de stavede Byrds.

Hjemme sang jeg altid "Hva gør vi nu, lille du" for mine børn.

Ja, i har haft nogle dejlige musikere i jeres lille land. Hvor er i øvrigt Trille blevet af??

Jamen hun har været væk fra scenen  i mange år, men for ganske få dage siden var hun ved at brænde inde i sit hus men blev heldigvis reddet at kvikke naboer, såvidt jeg har læst, så hun er stadig iblandt os.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen hun har været væk fra scenen  i mange år, men for ganske få dage siden var hun ved at brænde inde i sit hus men blev heldigvis reddet at kvikke naboer, såvidt jeg har læst, så hun er stadig iblandt os.:D

Det var godt at høre. Jeg kunne godt lide hende back in the days. Med Hugo Rasmussen og Anders Koppel. Nogle rigtigt gode sange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld at jeg er en petitesserytter, men de stavede Byrds.

Hjemme sang jeg altid "Hva gør vi nu, lille du" for mine børn.

Ja, i har haft nogle dejlige musikere i jeres lille land. Hvor er i øvrigt Trille blevet af??

Ja, selvfølgelig Byrds.

Trille har jeg også lyttet meget til, hun har bla lavet teater, efter hun er stoppet med musikken. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enten var det dengang Beatles eller Stones - Cliff eller Elvis . . 

Har stadig mine Beatles . . . :-D

Beatles hår??????  :-D :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...