gerog 9288 Skrevet 23. Oktober, 2015 Jeg så lige denne artikel på DR om Kim Larsen, som bl.a. sagde disse kloge ord "Øl, fisse og hornmusik er livets vigtigste ting" http://www.dr.dk/nyheder/kultur/musik/oel-fisse-og-hornmusik-er-livets-vigtigste-ting-se-de-bedste-kim-larsen-klipJeg har altid været glad for at lytte til hans sange, og ikke mindst synge med når der er fest Min ynglings Kim Larsen sang er nok Kvinde Min. Hvilken Kim Larsen sang er din favorit? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 23. Oktober, 2015 Sangen "Kvinde Min"Ha' en knald god weekend 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Oktober, 2015 ... det må blive 'midt om natten'... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest acer Skrevet 23. Oktober, 2015 Om lidt blir her stille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 23. Oktober, 2015 Hej GerogDer er mange med ham der er fantastiske. Det er nok de tre sange der betyder meget her. God fredag Gerog.KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 23. Oktober, 2015 En som jeg ofte nynner med på er denne her, jeg ved godt at det ikke er en Kim Larsen skrevet sang, men det der en fed version. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 23. Oktober, 2015 Hej GerogDer er mange med ham der er fantastiske Det er nok de tre sange der betyder meget her. God fredag Gerog.KKTak og lige måde KK.Ja, der er mange gode sange. Rabalderstræde er også en god sang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 23. Oktober, 2015 Men for pokker er der mange:Mig og mine vennerdråbenden gule enkermasser af succesmidt om natten..jeg kunne blive ved 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovtrolden 60 Skrevet 23. Oktober, 2015 tik tik vi er dem som de andre ikke må lege medmænd med månervend kajakken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly Skrevet 23. Oktober, 2015 Mig og Molly, -Selvfølgelig....! Bonobo har tvangsfodret mig med det nummer i et år inde på chatten, så nu det blevet lidt af en ørehænger... Så ham for første gang i sommers udendørs, masser af mennesker stod og skrålede med, han er super god live, og jeg blev ihvertfald Kim Larsen fan der.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 23. Oktober, 2015 Kvinde min, This is my life, Blaffersangen (kan ikke huske hvad den hedder) og Om lidt bliver her stille er mine favoritter, men der er rigtig mange gode 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Oktober, 2015 Stort set alt hvad Hr Larsen har fabrikeret og frem sunget er ynglings Skal jeg fremhæve 3 må det være stakkels Jim, hvem kan sige nej til en engel og pianomand Når man er vokset op med Larsen på lp, bånd, cd og dvd så det ikke et spørgsmål om man er fan men snarere hvor stor fan man er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Oktober, 2015 Mine favoritter er Tarzan mama mia, Om lidt bliver der stille, og Syd for Køge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 23. Oktober, 2015 Helt klart "Dagen før".Hvis man aldrig har oplevet, at den lille pige, som man har snakket og pjattet med igennem tiden, pludselig er konverteret til en vidunderlig skabning, så mangler man noget i livet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 23. Oktober, 2015 Åh ja, Dagen før, den havde jeg helt glemt, tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 23. Oktober, 2015 Er vokset op med den gamle hankat . . . OG kan ikke nævne een favorit - ALT vækker minder . . . Husker stadig de første koncerter i det lokale anlæg med Gasolin, Savage Rose, Skousen og Ingemann, Gnags m.fl. - Har det meste på vinyl, og morer mig idag over, at datteren har anskaffet en pladespller, og lige skal hjem for at låne de gamle skiver . . . 'DET ER BARE SÅ RETRO, FAR' . . . SÅ føler man desværre alderen . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 23. Oktober, 2015 Åh ja, Dagen før, den havde jeg helt glemt, tak Liv, jeg kommer mere og mere til den antagelse, at vi ville få et godt ægteskab sammen. Hvordan har du det med The Moody Blues? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 23. Oktober, 2015 Jeg kan altså nu bedre lide Suzi og Leo.De kan hverken spille eller synge eller se flotte ud.Men herlige, det er de altså. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Oktober, 2015 Jeg kan altså nu bedre lide Suzi og Leo.De kan hverken spille eller synge eller se flotte ud.Men herlige, det er de altså. Og Suzi kan lave karatespark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 23. Oktober, 2015 Liv, jeg kommer mere og mere til den antagelse, at vi ville få et godt ægteskab sammen. Hvordan har du det med The Moody Blues?Hehe, ikke direkte skidt, men jeg er nok mere til Fairport convention fra den tid Og nu nævnte an2n lige Savage rose, dem har jeg lyttet meget til. Jeg har også beholdt mine plader, der er mest dansk og svensk musik, men også Pink Floyd, The Birds, Nina Hagen, Stones, Bob Dylan, Lou Reed, Joe Cocker og mange andre. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 23. Oktober, 2015 Hehe, ikke direkte skidt, men jeg er nok mere til Fairport convention fra den tid Og nu nævnte an2n lige Savage rose, dem har jeg lyttet meget til. Jeg har også beholdt mine plader, der er mest dansk og svensk musik, men også Pink Floyd, The Birds, Nina Hagen, Stones, Bob Dylan, Lou Reed, Joe Cocker og mange andre.Enten var det dengang Beatles eller Stones - Cliff eller Elvis . . Har stadig mine Beatles . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 23. Oktober, 2015 Gasolin havde en stor andel i min ungdom, det var efter min mening der hvor Kim var bedst, rå og ufiltreret, han har dog gjort det godtsenere også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 23. Oktober, 2015 Jutlandia - berårer mig dybt giver mig altid "gåsehud" - den er så fantastisk og minder mig om samtaler jeg har haft med enkelte der var med og som fortalte om det store og uegennyttige arbejde der blev udført af de ombordværende på det skib - de viste menneskesindet når det var smukkest. https://www.youtube.com/watch?v=FQQrZ1c_LlI Susan Himmelblå (med en ung Birgitte Raabjerg) er også dejlig på en lidt vemodig måde der minder om en ungdom der burde have været levet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg