Hop til indhold
Gæst

Få en hurtigere computer

Recommended Posts

Gæst

Forleden sad jeg og talte med en ven, og snakken faldt på hvordan jeg gør min computer hurtigere, da den er meget langsom.

Min ven var så sød at hjælpe mig med linket til en hjemmeside, hvor jeg kan downloade mere RAM.
Så i stedet for at få opgraderet min PC i en butik, så tog han kun halvdelen, af hvad det skulle have kostet.

Det er muligt at downloade op til 32 GB RAM og man kan gøre det igen og igen.
Jeg kan ikke mærke forskel på hastigheden endnu, men min ven sagde, at jeg bare skal downloade nok, så begynder jeg at kunne mærke forskellen.

Link: http://downloadmoreram.com/

Er det ikke fedt? :)

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber du smurte røven godt for du er lige blevet røvpulet noget så grusomt 

ram er ikke noget man dovnliader

Efter denne omgang er han nok en tidligere ven. ROFL_C13.gif De kloge narre de mindre kloge, det samme gør sig gældende for adskillige af sexsælgerne.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Håber du smurte røven godt for du er lige blevet røvpulet noget så grusomt 

ram er ikke noget man dovnliader

Altså min ven lyver ikke!
Jeg har downloadet 32 GB RAM omkring 100 gange nu, og nu kan jeg begynde at mærke en forskel :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså min ven lyver ikke!Jeg har downloadet 32 GB RAM omkring 100 gange nu, og nu kan jeg begynde at mærke en forskel :)

Kunne der være lidt Placebo med i spillet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kunne der være lidt Placebo med i spillet?

Placebo? Nej, det er ikke det, de hedder.
Det her er, hvad der står på siden:

"32 GB

DDR3-2400
10-12-10-27
1.65V"

Hvad slags ram er det, har ikke hørt om dem før? 

Heller ikke mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad slags ram er det, har ikke hørt om dem før? 

Den slags RAM er helt særlig :-P. Den har den egenskab, at hvis man forbandet gerne vil tro på, at den virker, så ser det også ud til, at den gør det.

Læs i øvrigt mere om placebo-effekten på nettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well, så vidt jeg husker kan man faktisk godt lave virtuelle ram. Men er din computer fra efter 2000 burde det ikke kunne give noget af betydning da denne form for ram er begrænset af Harddisken. Og igen, har du bare 4-8 gb ram er denne løsning ikke den rigtige da der stort set ikke er noget at hente.

Beklage PC, som andre skriver har din ven snydt dig :S

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Well, så vidt jeg husker kan man faktisk godt lave virtuelle ram. Men er din computer fra efter 2000 burde det ikke kunne give noget af betydning da denne form for ram er begrænset af Harddisken. Og igen, har du bare 4-8 gb ram er denne løsning ikke den rigtige da der stort set ikke er noget at hente.

Beklage PC, som andre skriver har din ven snydt dig :S

Jeg har også spurgt på et engelsk-sproget forum, og her sagde de også, at jeg bare skulle fortsætte med at trykke på download-knappen.
Okay, der var et par enkelte, der kaldte mig for idiot, men jeg vælger at se positivt på tingene.

Jeg kan mærke en forskel i, hvor hurtigt min computer arbejder. Samtidig har min ven bedt mig gå ind i CMD og skrive nogle kommandoer, og ud fra hvad min interne IP (tror jeg den hed), kunne han måle på sin computer, at min computer lettere arbejder sig igennem store datamængder.

Min ven spurgte om, jeg var int. i, opgradere mit moderboard med den nyeste software.
Det koster også kun 3.200 kr., som er det halve af, hvad det koster at købe et nyt moderboard.


Er det forresten muligt at købe et TV, og bruge det som laptop skærm?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Er det forresten muligt at købe et TV, og bruge det som laptop skærm?

Man kan da ikke sige, at du har tabt modet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Shit, jeg sidder helt og krummer tær når du skriver sådan noget :S I min paranoide verden lyder det mest af alt som om han tager kontrollen over din computer/prøver at tjene STORE penge på dig.

Medmindre du sidder og spiller kan en opgradering klares for MEGET mindre. Ønsker du at opgradere så fortæl og lidt om hvad du skal bruge computeren til osv, gør det nemmere at hjælpe.

Ja tv kan i teorien bruges, men igen kommer det an på hvad du skal bruge computeren til :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Humor og ironi er åbenbart et par størrelser, som ikke alle får med. :P

Hvor får man dem opgraderet henne? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man kan da ikke sige, at du har tabt modet :)

Nej, min saglige mormor sagde altid: "Skam er den som giver sig".

Shit, jeg sidder helt og krummer tær når du skriver sådan noget :S I min paranoide verden lyder det mest af alt som om han tager kontrollen over din computer/prøver at tjene STORE penge på dig.

Medmindre du sidder og spiller kan en opgradering klares for MEGET mindre. Ønsker du at opgradere så fortæl og lidt om hvad du skal bruge computeren til osv, gør det nemmere at hjælpe.

Ja tv kan i teorien bruges, men igen kommer det an på hvad du skal bruge computeren til :)

Nej nej, han hjælper mig bare. Han hacker mig ikke eller noget.
Den exe fil, som han bad mig køre, så han kunne måle PCens temperatur, er helt ufarlig, men den er vigtigt ift., når der skal installeres diverse computer komponenter, sagde han.

Og så tager han kun 50% af, hvad jeg ellers skulle betale. De sparede penge kan jeg så bruge på købe hans brugte fladskærms TV.

Tanken er, at jeg vil tage laptoppen med ud i haven til sommer, og sidde og chille derude, mens jeg arbejder. Og så er det jo dejligt, at kunne tage fladskærmen med under armen (bedre billede, som min ven sagde).

Humor og ironi er åbenbart et par størrelser, som ikke alle får med. :P

Humor? Hvad mener du?

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan ikke betale sig at downloade ram alene.

Det giver først den rigtige effekt hvis man downloader en ny chipware. Det koster lidt mere men er mere effektivt. Det er en fordel at slå antivirus fra da den kan give problemer med download.

Rigtig highspeed kan også opnås ved en hemmelig nyudvikling der kun kan tilgås ved at sende cpr nr og et foto af nemid direkte til makrosoft.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Rigtig highspeed kan også opnås ved en hemmelig nyudvikling der kun kan tilgås ved at sende cpr nr og et foto af nemid direkte til makrosoft.

Spot on - Fantastisk værksteds humor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Rigtig highspeed kan også opnås ved en hemmelig nyudvikling der kun kan tilgås ved at sende cpr nr og et foto af nemid direkte til makrosoft.

Seriøst? Og det koster ikke noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er de nogen der ved, hvordan jeg slår min antivius og firewall fra?
Min ven siger, at det er nødvendigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er de nogen der ved, hvordan jeg slår min antivius og firewall fra?
Min ven siger, at det er nødvendigt.

Husk at beskytte dig...

 

1268642-computer_virus1.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ellers en ven du kan få købe for halvdelen af hvad venner normalt koster. Han lugter lidt besynderligt men er ellers helt ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...