Hop til indhold
Gæst

Få en hurtigere computer

Recommended Posts

En af bemærkningerne på Download More Ram hjemmesiden:

In the 21st Century, deleting history has become more important than making it.

:grin::grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Er det forresten muligt at købe et TV, og bruge det som laptop skærm?

Kan du ikke bare downloade et?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forleden sad jeg og talte med en ven, og snakken faldt på hvordan jeg gør min computer hurtigere, da den er meget langsom.

Min ven var så sød at hjælpe mig med linket til en hjemmeside, hvor jeg kan downloade mere RAM.
Så i stedet for at få opgraderet min PC i en butik, så tog han kun halvdelen, af hvad det skulle have kostet.

Det er muligt at downloade op til 32 GB RAM og man kan gøre det igen og igen.
Jeg kan ikke mærke forskel på hastigheden endnu, men min ven sagde, at jeg bare skal downloade nok, så begynder jeg at kunne mærke forskellen.

Link: http://downloadmoreram.com/

Er det ikke fedt? :)

Det er fordi din computer er i "dårlig form" og skal have forbedret sin "kondition".
Den skal simpelthen "tabe sig", det hjælper, jeg taler af egen erfaring.
Hvordan "taber" en pc sig?
Hold din pc i strakt arm, giv slip, saml den derefter op, og de ting der er faldet fra, det er de unødvendige tunge "kilo".

Håber det hjælper med at få din computer i en bedre "kondition", og husk at den også skal "restituere" som os andre efter en hård omgang motion ;)
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er fordi din computer er i "dårlig form" og skal have forbedret sin "kondition".
Den skal simpelthen "tabe sig", det hjælper, jeg taler af egen erfaring.
Hvordan "taber" en pc sig?
Hold din pc i strakt arm, giv slip, saml den derefter op, og de ting der er faldet fra, det er de unødvendige tunge "kilo".

Håber det hjælper med at få din computer i en bedre "kondition", og husk at den også skal "restituere" som os andre efter en hård omgang motion ;)
 

 

Det giver faktisk mening. Det der falder fra, sidder jo alligevel så løst, at det ikke hjælper noget.
Det vil jeg give et forsøg!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Forleden sad jeg og talte med en ven, og snakken faldt på hvordan jeg gør min computer hurtigere, da den er meget langsom.

Min ven var så sød at hjælpe mig med linket til en hjemmeside, hvor jeg kan downloade mere RAM.
Så i stedet for at få opgraderet min PC i en butik, så tog han kun halvdelen, af hvad det skulle have kostet.

Det er muligt at downloade op til 32 GB RAM og man kan gøre det igen og igen.
Jeg kan ikke mærke forskel på hastigheden endnu, men min ven sagde, at jeg bare skal downloade nok, så begynder jeg at kunne mærke forskellen.

Link: http://downloadmoreram.com/

Er det ikke fedt? :)

 https://youtu.be/flOHNEfT684

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...