Hop til indhold
kanonkongen

Ja lad os høre de søde piger

Recommended Posts

Hej allesammen.

Alting, skal ikke være så alvorligt. :lol: Så søde piger er i med på en lille leg??

Byd ind.

12088035_913323168747820_670771537535247

Ha en skøn torsdag, en dag mindre til weekend.

KK

 

Twin Peaks?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha, KK. Du åbner op til min ormegård af plat kreativitet, men jeg skal forsøge at begrænse mig. 

Nu har @McQueen jo taget en af de fedeste titler og brugt den til sine egne man boobs - han kunne måske have valgt Falling Down i stedet (Michael Douglas).

Men men... i denne kolde tid bliver mine implantater altså lidt påvirket, så det må blive Frozen:

Disney-Frozen-movie.jpg

 

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha, KK. Du åbner op til min ormegård af plat kreativitet, men jeg skal forsøge at begrænse mig. 

Nu har @McQueen jo taget en af de fedeste titler og brugt den til sine egne man boobs - han kunne måske have valgt Falling Down i stedet (Michael Douglas).

Men men... i denne kolde tid bliver mine implantater altså lidt påvirket, så det må blive Frozen:

Disney-Frozen-movie.jpg

 

Har et par varme hænder hvis det er? Når vi nu skal være platte :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

...måske 'the right stuff' - i overført betydning, fordi mine er ægte og ikke købt, smiler

eller måske

'secrets and lies' fordi de kunne fortælle nogle pænt fede historier, hvis de ellers havde en stemme, griner

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Titanic ! :lol:

eller

"As Good As It Gets" :D

Shh Nille... Vi må åbenbart ikke kommentere.... Og hvis man gør bliver man kaldt "tyk med patter"... He he

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha, KK. Du åbner op til min ormegård af plat kreativitet, men jeg skal forsøge at begrænse mig. 

Nu har @McQueen jo taget en af de fedeste titler og brugt den til sine egne man boobs - han kunne måske have valgt Falling Down i stedet (Michael Douglas).

Men men... i denne kolde tid bliver mine implantater altså lidt påvirket, så det må blive Frozen:

Disney-Frozen-movie.jpg

 

Hej Gina.

Hahahaha, det var sandelig også meningen da. Takker til de piger der har kommenteret :lol:

Men det er da ret fedt med Frozen så må man jo tø dem op.

God torsdag aften Gina.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er diskriminerende !

Ja uha da da Nille det kan, vi da ikke have. At du skal føle dig diskrimineret da. :rolleyes: Så her er noget til dig, at kommentere på.

08.10.sj86.jpg.7cefaad2111153720606c3f60

Hvem er du så, da Nille. Kommenter da bare :lol:

God torsdag

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lækkert. :wub: Så kan de gå tilbage til at hedde Transformers.

Fordi de transformere mænd til savlende handyr? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej allesammen.

Alting, skal ikke være så alvorligt. :lol: Så søde piger er i med på en lille leg??

Byd ind.

I øjeblikket... Må det nok blive Klodernes kamp... :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...