Hop til indhold
kanonkongen

Ja lad os høre de søde piger

Recommended Posts

Alt andet end "The Untouchables" så er jeg tilfreds :) 

Helt enig :)

"Fighting Gravity" er måske ikke den perfekte titel, men det er jo den vej det går.......

"The Perfect Pair" er straks en lidt bedre titel...... Peter North er iøvrigt medvirkende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha, KK. Du åbner op til min ormegård af plat kreativitet, men jeg skal forsøge at begrænse mig. 

Nu har @McQueen jo taget en af de fedeste titler og brugt den til sine egne man boobs - han kunne måske have valgt Falling Down i stedet (Michael Douglas).

Men men... i denne kolde tid bliver mine implantater altså lidt påvirket, så det må blive Frozen:

Disney-Frozen-movie.jpg

 

Jamen dog da. Lad mig så levere lidt Heat til de stakkels istapper :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha, KK. Du åbner op til min ormegård af plat kreativitet, men jeg skal forsøge at begrænse mig. 

Nu har @McQueen jo taget en af de fedeste titler og brugt den til sine egne man boobs - han kunne måske have valgt Falling Down i stedet (Michael Douglas).

Men men... i denne kolde tid bliver mine implantater altså lidt påvirket, så det må blive Frozen:

Disney-Frozen-movie.jpg

 

Jamen dog da. Lad mig så levere lidt Heat til de stakkels istapper :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

I øjeblikket... Må det nok blive Klodernes kamp... :D 

Nå, så sad jeg da og blev lidt lækkersulten :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...