Hop til indhold
Fraekpige

Hvad må jeg og hvad må jeg ikke?

Recommended Posts

Hvem skulle ellers være skyld i det. Men åh-ja det er selvfølgelig heller ikke tilladt at tænke sig om.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Hold nu op med at være uforskammet, det er selvfølgelig samfundets skuld. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem skulle ellers være skyld i det. Men åh-ja det er selvfølgelig heller ikke tilladt at tænke sig om. 

Hvad med .... forbryderen, der stalker eller afpresser eller ...? Lad os endelig bebrejde ofrene.

Jeg kan regne ud at du enten aldrig selv gør noget "uovervejet" eller pisker dig selv i timevis, hvis det skulle ske. Hver sin lyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op med at være uforskammet, det er selvfølgelig samfundets skuld. ;)

Åh ja selvfølgelig, det havde jeg så lige overset. ALT her i livet er jo samfundets skyld. UNDSKYLD - UNDSKYLD - UNDSKYLD.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med .... forbryderen, der stalker eller afpresser eller ...? Lad os endelig bebrejde ofrene.

Jeg kan regne ud at du enten aldrig selv gør noget "uovervejet" eller pisker dig selv i timevis, hvis det skulle ske. Hver sin lyst.

Jo har da gjort noget uovervejet i min tid, men jeg har ALDRIG siddet og flæbet over det, kun takket mig selv, for at jeg har været et kvaj.

Det der med at piske har jeg andre til.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem skulle ellers være skyld i det. Men åh-ja det er selvfølgelig heller ikke tilladt at tænke sig om. Vælg med omhu dem du viser tillid.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

Tolker jeg det rigtigt? Du skriver, at alle os piger som har fotos på vores profiler er utrolig dumme og selv er skyld i det, hvis en syg mand begynder at forfølge og chikanere os? At i mænd herinde ikke er værd at vise tillid? 

Jeg synes dog at billederne er en service til jer mænd, som jeg kan forestille mig i meget nødig vil undvære! 

Redigeret af Sensuel38q

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja men det er også utroligt, at der er personer der ikke fatter at ALT hvad der ligger på nettet, ALDRIG forsvinder. Derfor skal man jo tænke sig godt om før man lægger noget ON-line. Det er der åbenbart nogen der ikke gør. Så ka de lære det, ka de.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone..

Hej BD.

Jeg syndes ikke du er særlig konstruktiv her BD. Fordi en mandsperson, ikke kan skelne imellem at opfører sig ordentligt Og ikke ejer, forstand på hvordan man opfører sig overfor andre altså pli som er en dyd mange kunne lære af. Så er det altså pigens skyld. Eller vi kan sige hun er offer Fordi man i en stund af livsglæde eller naivitet deler billeder. Gør jo ikke at hun skal straffes for det. Igen din retorik er ikke særlig pæn. 

God onsdag

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tolker jeg det rigtigt? Du skriver, at alle os piger som har fotos på vores profiler er utrolig dumme og selv er skyld i det, hvis en syg mand begynder at forfølge og chikanere os? At i mænd herinde ikke er værd at vise tillid? 

Det gør du så IKKE. Jeg påpeger blot at man skal være afklaret mht. hvad der kan ske ved at lægge billederne on-line, hvis dette gøres. Men det er jo op til den enkelte at få det afklaret med sig selv. I vælger da selv hvem i vil vise tillid til.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone 

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Det gør du så IKKE. Jeg påpeger blot at man skal være afklaret mht. hvad der kan ske ved at lægge billederne on-line, hvis dette gøres. Men det er jo op til den enkelte at få det afklaret med sig selv. I vælger da selv hvem i vil vise tillid til.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone 

så afgjort - jeg vil ikke vise tillid til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

så afgjort - jeg vil ikke vise tillid til dig

Af hjertet tak for venligheden.

Venligst Landsbytossen -nu med smart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Selvfølgelig skal man da gøre sig nogle tanker omkring nøgenfotos, private informationerr, mulighed for genkendelse m.v specielt hvis man er GP´er. Mon ikke også de fleste rent faktisk gør det ?

Når det så er sagt kan man ikke gardere sig mod alt her i livet, og vejen frem ved at være kronisk mistroisk over for alle, holder ej heller, hverken i prostitutionsbranchen eller ude i det øvrige samfund.

Der er ingen tvivl om, at nærværende tråd er meget af meget privat og følsom karakter, hvorfor kvinden næppe har brug for at høre "Ja du er en klovn, og nu ligger du som du selv har redt".  Det er jo noget vrøvl, for hun har jo netop følt en tillid, ellers hvad hun nok ikke givet manden de omtalte fotos.  Historien er meget trist, for mon ikke at de stadig forholder sig således, at når man som mand mærker en kvindes tillid, så både respektere man den og værner om den, som noget smukt og helligt. Det gør "psykopater" ikke, men giver næppe mening at forholde sig til alle mænd som var de "pyskopater" med onde hensigter.

Det er en kedelig historie, og jeg håber at manden enten stoppes eller at han vågner op, og ligger disse sære tilbøjeligheder på hylden. Uagtet skyld, synes jeg altid det er trist, når mennesker udnytter andre på forskellig vis.

Jeg har dyb respekt for at trådopretter føler som hun gør, og jeg håber at det snarest må stoppe.

Mine varmeste ønsker herfra

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...