Hop til indhold
kajbigpakaj

når man købt en luder

Recommended Posts

Gæst

I øvrigt så er der rigtigt mange koner/kærester/samlevere der godt ved, at deres mand har noget kørerende ved siden af (og her er købesex at foretrække i forhold til elskerinder), men som accepterer dette, f.eks. fordi de ikke er til analsex som deres mand er vild med, og derfor giver ham "fri" til at udleve det han ikke kan få derhjemme.

Jep det kaldes åbne forhold og mon ikke det bliver mere udbredt i fremtiden. Det er vel ikke sundt på sigt at leve med dårlig samvittighed? 

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep det kaldes åbne forhold og mon ikke det bliver mere udbredt i fremtiden. Det er vel ikke sundt på sigt at leve med dårlig samvittighed? 

Og der findes forskellige grader af åbne forhold.

Nogle er helt åbne, hvor alt er tilladt og man taler med hinanden om sine oplevelser..

Andre er semi-åbne, hvor kun bestemte ting er tilladt(f.eks. kun købesex / ingen kæresterier/følelser), og man bestemt ikke vil høre om den anden parts oplevelser.

Og andre fungerer ved simpel stiltiende accept... (jeg ved hvad du har gang i, men når vi er sammen, så eksisterer den del af dit liv ikke!!)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og der findes forskellige grader af åbne forhold.

Nogle er helt åbne, hvor alt er tilladt og man taler med hinanden om sine oplevelser..

Andre er semi-åbne, hvor kun bestemte ting er tilladt(f.eks. kun købesex / ingen kæresterier/følelser), og man bestemt ikke vil høre om den anden parts oplevelser.

Og andre fungerer ved simpel stiltiende accept... (jeg ved hvad du har gang i, men når vi er sammen, så eksisterer den del af dit liv ikke!!)

Tak for nuanceringen, Hr. Filosof :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han prøver bare at få folk op ad stolen.
Kajbigpakaj = Trol

nej, det gør jeg såmænd ikke. jeg kan bare ikke forstå at kvinden, som sælger sin krop, skal sige det. men manden som køber sex, godt må holde kæft med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men jeg er ikke på FB. Hvad så?

Gå ned på det lokale torv med et skilt om halsen, hvor der står, "Jeg har købt sex af en GP" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gå ned på det lokale torv med et skilt om halsen, hvor der står, "Jeg har købt sex af en GP" :)

Forstår ikke at i ikke kan være ærlig med det i jeres omgang-/bekendskabskreds, så sorteres dem fra der IKKE er rigtige venner. Sikkert nok men så er de altså heller ikke værd at samle på.

Gå

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...