Hop til indhold
kajbigpakaj

når man købt en luder

Recommended Posts

Jeg synes, at det kun skal være pigen, der har solgt sex, der skal være ærlig og fortælle konen det........ :D :P 

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

når man har købt en luder, skal man så fortælle konen/ kæresten det. man skal vel ikke være uærlig? eller det er måske kun pigen som har solgt sex, som skal være ærlig og sige det?

Man køber ikke en kvinde. Man betaler for hendes selskab.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man køber ikke en kvinde. Man betaler for hendes selskab.

Hvad? Så dem jeg har hjemme under senge skal lukkes fri igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg synes, at det kun skal være pigen, der har solgt sex, der skal være ærlig og fortælle konen det........ :D :P 

altså hendes egen kone :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep, du skal sætte dem ud igen, samme sted du tog dem, så de kan selv kan finde hjem ;-)

Fåååck så røg den weekend sig en tur :-o Kan da virkelig ikke huske hvor jeg samlede dem op henne!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

når man har købt en luder, skal man så fortælle konen/ kæresten det. man skal vel ikke være uærlig? eller det er måske kun pigen som har solgt sex, som skal være ærlig og sige det?

Jeg synes bestemt, du skal fortælle din kone og venner, at du har købt sex hos en GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Han prøver bare at få folk op ad stolen.
Kajbigpakaj = Trol

Det kan jeg ikke tro - sådan er der da ingen der er ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg synes bestemt også at man bør fortælle konen / kæresten det. Utroskab er en grim ting. 

Ja halvdelen af Danmarks par laver grimme ting - resten synes det er såååå fint. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis man ikke har nogen kone, er det så ok at ringe en ven? Eller spørge publikum?

Skriv det på din FB. Det er lige så godt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man ikke har nogen kone, er det så ok at ringe en ven? Eller spørge publikum?

Jeg spurgte folk i dag nede i køen i supermarkedet, og de syntes det var helt fint ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gælder det også for manden?!?........altså hvis han sælger sex?

Skal han så også fortælle det til sin mand?

Bør han også fortælle det til pigen han køber sex af?......at han også sælger sex.......

Måske er de kunne bytte lidt i stedet for at købe/sælge?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Gælder det også for manden?!?........altså hvis han sælger sex?

Skal han så også fortælle det til sin mand?

Bør han også fortælle det til pigen han køber sex af?......at han også sælger sex.......

Måske er de kunne bytte lidt i stedet for at købe/sælge?

Jeg er lidt vild med den hale du har på dit profil foto! Tror jeg fortæller min elskerinde om den. Han elsker haler og ender. Der er ikke nogen ende på det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lidt vild med den hale du har på dit profil foto! Tror jeg fortæller min elskerinde om den. Han elsker haler og ender. Der er ikke nogen ende på det. 

Godt at du fandt den, for jeg kan ikke selv finde hverken den eller hovedet ;)

Det går dog bedre de dage hvor jeg hverken går med slips.........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Godt at du fandt den, for jeg kan ikke selv finde hverken den eller hovedet ;)

Det går dog bedre de dage hvor jeg hverken går med slips.........

Måske afsporer vi lidt, så kan vi ikke mødes henne på hjørnet af rundkørslen og dele en flaske wienerbrød, for at se om vi kan blive det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha, ærlighed og sex...

Ja, alle der har sex (ligegyldigt om det er købesex eller vanillasex) skal selvfølgelig fortælle om det til kærester/koner/familie/venner og bekendte. For vi synes jo alle, at det bare er super dejligt at høre om at ens far og mor lige har dyrket analsex... eller at ens kone lige er blevet dusket af fitness-instruktøren. Hvis vi alle havde det sådan, så kunne vi alle blive swingere, og lige tage en omgang gruppesex nede ved køledisken i Fakta (for det tager nemlig kun 5 minutter), mens de andre kunder i butikken hepper...

Man skal selvfølgelig seksuelt indrette sig i livet sådan så man får udlevet de seksuelle fantasier/ønsker som man har, uden at udøve vold mod andre eller misbruge mindreårige/lavt begavede, samt at man viser hensyn til andres bornerthed.

I øvrigt så er der rigtigt mange koner/kærester/samlevere der godt ved, at deres mand har noget kørerende ved siden af (og her er købesex at foretrække i forhold til elskerinder), men som accepterer dette, f.eks. fordi de ikke er til analsex som deres mand er vild med, og derfor giver ham "fri" til at udleve det han ikke kan få derhjemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha, ærlighed og sex...

Ja, alle der har sex (ligegyldigt om det er købesex eller vanillasex) skal selvfølgelig fortælle om det til kærester/koner/familie/venner og bekendte. For vi synes jo alle, at det bare er super dejligt at høre om at ens far og mor lige har dyrket analsex... eller at ens kone lige er blevet dusket af fitness-instruktøren. Hvis vi alle havde det sådan, så kunne vi alle blive swingere, og lige tage en omgang gruppesex nede ved køledisken i Fakta (for det tager nemlig kun 5 minutter), mens de andre kunder i butikken hepper...

Man skal selvfølgelig seksuelt indrette sig i livet sådan så man får udlevet de seksuelle fantasier/ønsker som man har, uden at udøve vold mod andre eller misbruge mindreårige/lavt begavede, samt at man viser hensyn til andres bornerthed.

I øvrigt så er der rigtigt mange koner/kærester/samlevere der godt ved, at deres mand har noget kørerende ved siden af (og her er købesex at foretrække i forhold til elskerinder), men som accepterer dette, f.eks. fordi de ikke er til analsex som deres mand er vild med, og derfor giver ham "fri" til at udleve det han ikke kan få derhjemme.

Haha, det var da en god ide at bruge Fakta som swingerklub :P
Jeg har nemlig medLEMskort... :D

 

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...