Hop til indhold
Bundstokken

Vand på Tanja Rahm's og Jasmin's mølle ?

Recommended Posts

ER vi sexkunder generelt nogle svin der også voldtager kvinder ? :-?

En ny undersøgelse synes at vise det :

Men who pay for prostitutes are more likely to commit rape: Sex workers seen as disposable by many who use them "
"Those who paid for sex had less empathy for women in prostitution"


http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3218593/Men-pay-prostitutes-likely-commit-rape-Sex-workers-seen-disposable-use-them.html

 

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Redigeret af Bundstokken
Tastefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

... for når det har stået i en avis, og da især i Daily Mail, hvor tophistorien lige nu handler om 'Vestens hurtigste skildpadde', så er det nemlig sikkert og vist og kildekritik helt unødvendig... 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

ER vi sexkunder generelt nogle svin der også voldtager kvinder ? :-?

En ny undersøgelse synes at vise det :

Men who pay for prostitutes are more likely to commit rape: Sex workers seen as disposable by many who use them "
"Those who paid for sex had less empathy for women in prostitution"


http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3218593/Men-pay-prostitutes-likely-commit-rape-Sex-workers-seen-disposable-use-them.html

 

Venligst

Spunsen/Bundstokken

hvorfor forsøger du at provokere Jasmin, når du tydeligvis netop har frembragt et ønske om at kunne total-ignorere hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvorfor forsøger du at provokere Jasmin, når du tydeligvis netop har frembragt et ønske om at kunne total-ignorere hende?

Så synes jeg da, at en bestemt trådstart herinde på det sidste må virke betydeligt mere provokerende på de to damer end henvisningen til en engelsk artikel.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er ligeså meget vand på trådstarters mølle når han, selvom han ikke behøver det, absolut skal skrive et navn i overskriften. Det er kun for at genere folk man gør sådan noget.  Gad vide hvor langt ud denne tråd kommer og hvornår den bliver låst?

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvorfor forsøger du at provokere Jasmin, når du tydeligvis netop har frembragt et ønske om at kunne total-ignorere hende?

Her har du godt nok draget nogle konklusioner du ikke kan have belæg for - Jasmin var end ikke i mine tanker ved formuleringen af min opslag om totalignorering  .
Prøv hellere at forholde dig til indholdet i artiklen og den trend med at stigmatisere kunderne den er udtryk for og hvilket er mit dybere  formål med at linke til artiklen.

Venligst

Spunsen/bundstokken

Redigeret af Bundstokken
Præsicering af indhold

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her har du godt nok draget nogle konklusioner du ikke kan have belæg for - Jasmin var end ikke i mine tanker ved formuleringen af min opslag om totalignorering  .Prøv hellere at forholde dig til indholdet i artiklen og den trend med at stigmatisere kunderne den er udtryk for og hvilket er mit dybere  formål med at linke til artiklen.

Venligst

Spunsen/bundstokken

LOL:-D:-D:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

ER vi sexkunder generelt nogle svin der også voldtager kvinder ? :-?

Nope... Generelt er i nu rigtig flinke, rare og respektfulde. ;) :) 

Edit: Og det må man sige, at jeg selv har undersøgt ret grundigt! :D 

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Generaliseringen og stigmatiseringen af sexarbejdere og kunder vil altid være der, uanset afkriminaliseringen af faget. Sådan har det altid været. Set udefra og med generaliserende og fordømmende øjne er det nok også et sært miljø. Men sådan en artikel går ikke mig på. Så længe man selv ved hvad ens holdning er skal man bare ignorere den slags artikler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men who use prostitutes display characteristics that suggest they are more likely to commit rape and other aggressive sexual offences, according to a new study.

 



Read more: http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3218593/Men-pay-prostitutes-likely-commit-rape-Sex-workers-seen-disposable-use-them.html#ixzz3lJnnLZ4t 
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook

Sikke en omgang vrøvl. 

Hvorfor skulle jeg være mere tilbøjelig til at begå voldtægt fordi jeg køber sex. Det burde da være omvendt :-?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jasmin har ikke gjort eller sagt noget herinde i en rum tid.  Ville det ikke være mest fair kun at angribe hende når der er noget at angribe? (Trådens titel - ikke så meget indlæggene)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Generaliseringen og stigmatiseringen af sexarbejdere og kunder vil altid være der, uanset afkriminaliseringen af faget. Sådan har det altid været. Set udefra og med generaliserende og fordømmende øjne er det nok også et sært miljø. Men sådan en artikel går ikke mig på. Så længe man selv ved hvad ens holdning er skal man bare ignorere den slags artikler.

Den går ikke heller mig på, eftersom jeg ved hvad min holdning er og hvordan jeg fungerer. Men hvorfor jeg skal ignorere den forstår jeg bare ikke? Jeg synes den er temmelig interessant og jeg finder det ikke utænkeligt at flere mænd blandt sexkøbere end blandt mændt generelt, ser kvinder som "disposables". Det er så mærkeligt herinde at i umiddelbart når den slags kommer, samles i en flok og begynder at forsvare alle mænd der køber sex. Det er en ting at argumentere for sexkøb, men det er en helt anden ting at lukke øjnene for at der findes en masse mænd der ikke skulle have lov at møde kvinder overhoved, og at den slags er der temmelig mange af i vores univers. Selv om "mange" er relativt.

Men hvorfor i al verden tager i det personligt???

 

 

Sikke en omgang vrøvl. 

Hvorfor skulle jeg være mere tilbøjelig til at begå voldtægt fordi jeg køber sex. Det burde da være omvendt :-?

Det står det ikke at du er. Det står ikke at man bliver mere tilbøjelig at begå voldtægt fordi man køber sex. Det står at flere mænd blandt sexkøbere viser den slags tendencer, end blandt ikke sexkøbere. Og igen: hvorfor tage det personligt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den går ikke heller mig på, eftersom jeg ved hvad min holdning er og hvordan jeg fungerer. Men hvorfor jeg skal ignorere den forstår jeg bare ikke? Jeg synes den er temmelig interessant og jeg finder det ikke utænkeligt at flere mænd blandt sexkøbere end blandt mændt generelt, ser kvinder som "disposables". Det er så mærkeligt herinde at i umiddelbart når den slags kommer, samles i en flok og begynder at forsvare alle mænd der køber sex. Det er en ting at argumentere for sexkøb, men det er en helt anden ting at lukke øjnene for at der findes en masse mænd der ikke skulle have lov at møde kvinder overhoved, og at den slags er der temmelig mange af i vores univers. Selv om "mange" er relativt.

Men hvorfor i al verden tager i det personligt???

 

 

Det står det ikke at du er. Det står ikke at man bliver mere tilbøjelig at begå voldtægt fordi man køber sex. Det står at flere mænd blandt sexkøbere viser den slags tendencer, end blandt ikke sexkøbere. Og igen: hvorfor tage det personligt? 

Du ramte lige sømmet på hovedet!

Når man læser anmeldelser (tilsvininger) herinde, må man bare konstatere, at der er mange syge hoveder i dette univers.

Del dette indlæg


Link til indlæg


Undersøgelsen fra Daily Mail konkluderer: "Mænd, der køber sex, er mere tilbøjelige til at begå voldtægt. De som betaler for sex har mindre empati for kvinder i prostitution, end andre mænd".
Modspørgsmålet kan stilles: Er det mænds køb af sex, som gør at nogle mænd udvikler en trang til at begå voldtægt, eller har de den trang i forvejen? Mænd med afvigende personlighedstræk som feks. manglende empati, kan formenlig ofte have svært ved at indgå i ægteskaber og kæresteforhold. De vil derfor helt naturligt være at finde som sex-kunder.
Men man kan ikke automatisk konkludere at sexkøb øger tilbøjeligheden til at begå voldtægt. Eller at mængden af voldtægter vil falde, hvis prostitution forbydes.

Denne "undersøgelse" er i grunden lidt af samme art som debatten om sexarbejdets skadelige indflydelse på kvinder: Er det selve sexarbejdet, der skader eller er de skadede kvinder allerede skadet i forvejen (eller bliver de evt skadet af en masse andre faktorer undervejs: stigma, dårligt selskab, tystys mm.)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi mand ikke får eller kan købe sex går mand sku da ikke ud og voldtager kvinder. Voldtægt har vel mere at gøre med at udøve sin vilje og underkue andre mennesker? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man læser anmeldelser (tilsvininger) herinde, må man bare konstatere, at der er mange syge hoveder i dette univers.

Ingen tvivl om, at der findes psyko's derude. Vi kan risikere at støde på dem alle steder, så hvorfor skulle sexbranchen slippe for dem.

Jeg ved bare ikke helt med de anmeldelser... I mange tilfælde tror jeg, at der bliver påsmurt et tykt lag usympatisk respektløshed og "uh, jeg er så hård, når jeg behandler de små ludere sådan her"-attitude, enten fordi det er en syg fantasi, eller fordi man bare gerne vil have noget opmærksomhed og reaktioner fra andre herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen tvivl om, at der findes psyko's derude. Vi kan risikere at støde på dem alle steder, så hvorfor skulle sexbranchen slippe for dem.

Jeg ved bare ikke helt med de anmeldelser... I mange tilfælde tror jeg, at der bliver påsmurt et tykt lag usympatisk respektløshed og "uh, jeg er så hård, når jeg behandler de små ludere sådan her"-attitude, enten fordi det er en syg fantasi, eller fordi man bare gerne vil have noget opmærksomhed og reaktioner fra andre herinde. 

Det må man sku håbe!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må man sku håbe!

Ja, faktisk! Som sagt... Nogle af dem er sgu nok virkelig rigtige psyko's, mens andre nok bare tænder på at være det i den virtuelle verden. Begge dele er ret sørgeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, faktisk! Som sagt... Nogle af dem er sgu nok virkelig rigtige psyko's, mens andre nok bare tænder på at være det i den virtuelle verden. Begge dele er ret sørgeligt.

Små mænd med dårligt selvværd..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det går lidt i ring.....

For en del anmeldelser herinde er i den grad direkte kvalmende.

Og hvis der er bare lidt af den måde at skrive på herinde, gemt inde i mændene som skriver den slags - så er der måske flere Psyko's derude blandt Gp gæsterne end lige forventet :-/ 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det går lidt i ring.....

For en del anmeldelser herinde er i den grad direkte kvalmende.

Og hvis der er bare lidt af den måde at skrive på herinde, gemt inde i mændene som skriver den slags - så er der måske flere Psyko's derude blandt Gp gæsterne end lige forventet :-/ 

Der hersker vel også – som antydet i en anden streng – en vis skurvognsmentalitet, hvor man gasser hinanden op? Og gas kan også sagtens være – eller forveksles med – varm luft.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den går ikke heller mig på, eftersom jeg ved hvad min holdning er og hvordan jeg fungerer. Men hvorfor jeg skal ignorere den forstår jeg bare ikke? Jeg synes den er temmelig interessant og jeg finder det ikke utænkeligt at flere mænd blandt sexkøbere end blandt mændt generelt, ser kvinder som "disposables". Det er så mærkeligt herinde at i umiddelbart når den slags kommer, samles i en flok og begynder at forsvare alle mænd der køber sex. Det er en ting at argumentere for sexkøb, men det er en helt anden ting at lukke øjnene for at der findes en masse mænd der ikke skulle have lov at møde kvinder overhoved, og at den slags er der temmelig mange af i vores univers. Selv om "mange" er relativt.

Men hvorfor i al verden tager i det personligt???

Som du selv skriver går den heller ikke dig på. Det er sådan set det jeg også har skrevet. Jeg tager det ikke personligt. Det er noget DU konkluderer uden grundlag. At jeg skriver jeg ignorerer den er fordi jeg ikke kan gøre noget ved andre folks tankegang. Ja jeg synes at man er en nar når man skriver at man ser en kvinde som "disposable". Det er i mine øjne forkert og som Nikita og Trine skriver så er der også indlæg herinde der er skrevet på en kvalmende og nedladende måde over for pigerne. Hvad enten det er folk der skriver hvad de gør ved pigerne eller bare dem hvor det ikke er nok at skrive "Hun var ikke den der var på billederne, så jeg gik igen", men absolut skal skrive at en pige er grim eller sådan noget ævl. Det synes jeg er forkert, ligesom dig. Men jeg kan ikke gøre noget ved andres nedladende attituder. Desuden har jeg aldrig forsvaret alle mænd der køber sex, som du konkluderer. Jeg synes også at der findes mænd der ikke skulle have lov at møde kvinder. Der er religioner hvor man også behandler kvinder dårligt, men det kan jeg heller ikke gøre noget ved. Jeg ved ikke om dit indlæg er for at starte en lang debat,  men det gider jeg ikke. Synes bare du skriver på en bebrejdende måde. Derfor er dette mit forhåbentligt sidste indlæg i denne tråd. Jeg mener selv at man kan konkludere min holdning ud fra dette indlæg. Vi er skam enige Bananananas.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som du selv skriver går den heller ikke dig på. Det er sådan set det jeg også har skrevet. Jeg tager det ikke personligt. Det er noget DU konkluderer uden grundlag. At jeg skriver jeg ignorerer den er fordi jeg ikke kan gøre noget ved andre folks tankegang. Ja jeg synes at man er en nar når man skriver at man ser en kvinde som "disposable". Det er i mine øjne forkert og som Nikita og Trine skriver så er der også indlæg herinde der er skrevet på en kvalmende og nedladende måde over for pigerne. Hvad enten det er folk der skriver hvad de gør ved pigerne eller bare dem hvor det ikke er nok at skrive "Hun var ikke den der var på billederne, så jeg gik igen", men absolut skal skrive at en pige er grim eller sådan noget ævl. Det synes jeg er forkert, ligesom dig. Men jeg kan ikke gøre noget ved andres nedladende attituder. Desuden har jeg aldrig forsvaret alle mænd der køber sex, som du konkluderer. Jeg synes også at der findes mænd der ikke skulle have lov at møde kvinder. Der er religioner hvor man også behandler kvinder dårligt, men det kan jeg heller ikke gøre noget ved. Jeg ved ikke om dit indlæg er for at starte en lang debat,  men det gider jeg ikke. Synes bare du skriver på en bebrejdende måde. Derfor er dette mit forhåbentligt sidste indlæg i denne tråd. Jeg mener selv at man kan konkludere min holdning ud fra dette indlæg. Vi er skam enige Bananananas.

Nu var det ikke særligt rettet imod dig, det med personligt. Mere at det virker til at mange føler sig uretfærdigt ramt så snart den slags skal kommenteres. Og det er kun hvis man tager det personligt, som man kan føle sig ramt; ellers konkluderer man at det er noget af et problem hvis det sandsynligtvis er flere psychos ibland sexkøbere end ellers. Det er jo også konstateret at der er klart flere psykopater iblandt fremgangsrige mennesker, end generelt iblandt befolkningen. Men jeg tror ikke det får fremgangsrige mennesker der ikke er psykopater at se rødt.

Der hvor jeg ikke er enig med dig, er når du siger at det skal ignoreres. Jeg mener nok at det er noget af en kedelig holdning generelt iblandt mænd, at ignorere at mange mænd i vores samfund begår overgreb på kvinder - indenfor eller udenfor købesexuniverset. Det er ikke et kvindeproblem, det er et samfundsproblem og der vil ikke blive nogen forandring hvis ikke alle vi mænd der ikke begår overgreb - sexkøbere ligevel som andre - siger at nu er det fandenimig nok. Vi har et problem, hvad skal vi gøre?

Et sted at gøre noget er at snakke om det herinde, istedet for at bare slå det væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu var det ikke særligt rettet imod dig, det med personligt. Mere at det virker til at mange føler sig uretfærdigt ramt så snart den slags skal kommenteres. Og det er kun hvis man tager det personligt, som man kan føle sig ramt; ellers konkluderer man at det er noget af et problem hvis det sandsynligtvis er flere psychos ibland sexkøbere end ellers. Det er jo også konstateret at der er klart flere psykopater iblandt fremgangsrige mennesker, end generelt iblandt befolkningen. Men jeg tror ikke det får fremgangsrige mennesker der ikke er psykopater at se rødt.

Der hvor jeg ikke er enig med dig, er når du siger at det skal ignoreres. Jeg mener nok at det er noget af en kedelig holdning generelt iblandt mænd, at ignorere at mange mænd i vores samfund begår overgreb på kvinder - indenfor eller udenfor købesexuniverset. Det er ikke et kvindeproblem, det er et samfundsproblem og der vil ikke blive nogen forandring hvis ikke alle vi mænd der ikke begår overgreb - sexkøbere ligevel som andre - siger at nu er det fandenimig nok. Vi har et problem, hvad skal vi gøre?

Et sted at gøre noget er at snakke om det herinde, istedet for at bare slå det væk.

Det er lovgivningen for voldtægt, æresvold, æresdrab og den slags der skal ændres for at have en virkning. At jeg vælger at ignorere den slags artikler i ugeblade og aviser betyder ikke jeg er ligeglad. Jeg siger heller ikke at problemet skal ignoreres. Havde jeg en løsning ville jeg være glad, men jeg har ingen løsning. Man kan desværre ikke tvinge folk med et forkvaklet syn på kvinder til at ændre mening. At diskutere det herinde har i mine øjne ikke rigtig nogen virkning ud over en god debat til at begynde med. Det ender tit bare i beskyldninger og konspirationsteorier på kryds og tværs, desværre. Er skam ikke ligeglad.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...