Hop til indhold
Bundstokken

Vand på Tanja Rahm's og Jasmin's mølle ?

Recommended Posts

Gæst

ER vi sexkunder generelt nogle svin der også voldtager kvinder ? :-?

En ny undersøgelse synes at vise det :

Men who pay for prostitutes are more likely to commit rape: Sex workers seen as disposable by many who use them "
"Those who paid for sex had less empathy for women in prostitution"


http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3218593/Men-pay-prostitutes-likely-commit-rape-Sex-workers-seen-disposable-use-them.html

 

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Jeg elsker sådanne undersøgelser. Jeg er ret overbevist om at hvis man forsøge at bevise det omvendte ligning = at dem som begår voldtægt har større sandsynlighed for også at betale for sex, vil man sikkert få det samme resultat, men den undersøgelse vil ikke trække nær så store overskrifter. :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det går lidt i ring.....

For en del anmeldelser herinde er i den grad direkte kvalmende.

Og hvis der er bare lidt af den måde at skrive på herinde, gemt inde i mændene som skriver den slags - så er der måske flere Psyko's derude blandt Gp gæsterne end lige forventet :-/ 

Jeg er ikke psyko, jeg kan bare godt lide at slå ihjel :grin: :-D

Jeg kan jo kun give dig ret i at nogle anmeldelser virker meget kvalmende og jeg håber da virkelig at disse lidt ynkelige og forsmåede typer smører lidt for tykt på - ellers så er det i hvert fald ikke noget at sige til at nogle piger får alvorlige psykiske mén af at være i branchen. Jeg er nu også overbevist om at der bliver smurt tykt på for ellers så var der jo nok ikke mange piger der blev i branchen ret lang tid - i hvert fald ikke dem der er i branchen af egen lyst ...
Jeg kunne også forestille mig at nogle af de mænd der skriver sådan er dem der til dagligt er lidt underkuede af speltkonen/-kæresten og så kan de lige få lidt afløb herinde ved at skrive som at de er nogle vældige machomænd der kan dominere kvinderne - selv om de i praksis nærmest ikke tør onanere i badet hvis konen er hjemme fordi de er bange for at få skæld ud for det griseri ...
Jeg tror i det hele taget bare at der er flere med psykotiske tendenser i samfundet end man lige regner med og jeg tror bestemt ikke det bliver bedre i takt med at generationen af curlingbørnene bliver voksne ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...