Hop til indhold
kajbigpakaj

piger med cvr.nr

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

hvad vil i piger, som har cvr.nr , gøre hvis en kunde beder om en kvittering. jeg mener at cvr,nr skal stå på kvitteringen, og så kan kunden jo bare søge på jer i cvr. registeret. 

Man kan godt være registreret anonymt i CVR. Det har der været skrevet om herinde for noget tid siden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Man kan godt være registreret anonymt i CVR. Det har der været skrevet om herinde for noget tid siden. 

 

Kan du uddybe det?

Da jeg spurgte cvr-registret, fik jeg at vide at det kunne man ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Kan du uddybe det?

Da jeg spurgte cvr-registret, fik jeg at vide at det kunne man ikke.

jeg kan ikke huske hvordan. Prøv at søg forum for cvr. Kan ikke nu da jeg er mobil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan som udgangspunkt ikke være anonym, men...... da jeg drev virksomhed var virksomheden registreret under mit for- og mellemnavn men ikke efternavn og adressen var virksomhedens adresse og min private figurerede ingen steder. Aner ikke hvordan det gik til for det var ikke en bevidst handling.

Om CVR loven :  http://www.erhvervsblogger.dk/anonym-i-cvr-registeret/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg er orienteret, så kan bordeller i dag, lade sig registrere som "frivillig forening" og derved få et cvr/se-nummer. Ved frivillige foreninger bliver der ikke offentliggjort privat-person-oplysninger, men kun foreningens adresse.

Hvis en kunde så insisterer på at få en lovmæssig korrekt faktura, så kan foreningen (bordellet) udstede en faktura (med bordellet/foreningens cvr.nr. på) til kunden.

Den specifikke GP kan herefter udstede en enslydende faktura til bordellet.

Mao. bordellet/foreningens cvr.nr. bliver et gennemfakturerings-cvr.nr. og på den måde beskytter den enkelte GP's identitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg er orienteret, så kan bordeller i dag, lade sig registrere som "frivillig forening" og derved få et cvr/se-nummer. Ved frivillige foreninger bliver der ikke offentliggjort privat-person-oplysninger, men kun foreningens adresse.

Hvis en kunde så insisterer på at få en lovmæssig korrekt faktura, så kan foreningen (bordellet) udstede en faktura (med bordellet/foreningens cvr.nr. på) til kunden.

Den specifikke GP kan herefter udstede en enslydende faktura til bordellet.

Mao. bordellet/foreningens cvr.nr. bliver et gennemfakturerings-cvr.nr. og på den måde beskytter den enkelte GP's identitet.

Hvis bordeller/GP'er er en "frivillig forening" så må de ikke genere kæmpe overskud og sex bør være gratis ! :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvad vil i piger, som har cvr.nr , gøre hvis en kunde beder om en kvittering. jeg mener at cvr,nr skal stå på kvitteringen, og så kan kunden jo bare søge på jer i cvr. registeret. 

Taler vi almene fakturakrav, så skal kundens navn også fremgå af fakturaen, så mon situationen bliver speciel aktuelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis bordeller/GP'er er en "frivillig forening" så må de ikke genere kæmpe overskud og sex bør være gratis ! :P

Da indtægten(fakturaen til kunden) er lige så stor som udgiften(fakturaren fra GP), så bliver resultatet for foreningen nul kroner.

Og sex er da i øvrigt gratis.... hos en GP, betaler man IKKE for sex'en.... man giver en gave og håber det bedste...

Redigeret af Filosoffen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nu kan jeg huske det. 

Man skal starte med at få navne og adresse beskyttelse. Derefter skulle det hele køre automatisk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det godt, at vi andre overhovedet ikke har skrevet noget om moms / momspligt...?!?!

En frivillig forening kan sagtens modtage faktura'er med moms (dog uden at have fradragsret for moms'en), og udstede faktura'er uden moms, sålænge omsætningen er under 50.000 (indenfor 12 måneder). Hvis omsætningen overstiger 50.000 skal foreningen omregistreres til en "ikke-erhvervsdrivende forening".

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...