Hop til indhold

piger med cvr.nr

Featured Replies

Skrevet

hvad vil i piger, som har cvr.nr , gøre hvis en kunde beder om en kvittering. jeg mener at cvr,nr skal stå på kvitteringen, og så kan kunden jo bare søge på jer i cvr. registeret. 

• Svar 56
  • Visninger 4.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• GP må høre under denne gruppering: "Drift af maskiner med møntindkast til personlige tjenester "

• Hvis man bor i et lille samfund, ikke synes ens far behøver bekymre sig unødigt for om man kommer til skade, har et civilt arbejde også, er det smart at være undercover. Det kan også beskytte en mod s

• Tror kun? Dvs dine fordomme siger dig at...

Skrevet

hvad vil i piger, som har cvr.nr , gøre hvis en kunde beder om en kvittering. jeg mener at cvr,nr skal stå på kvitteringen, og så kan kunden jo bare søge på jer i cvr. registeret. 

Man kan godt være registreret anonymt i CVR. Det har der været skrevet om herinde for noget tid siden. 

Skrevet

Man kan godt være registreret anonymt i CVR. Det har der været skrevet om herinde for noget tid siden. 

Kan du uddybe det?

Da jeg spurgte cvr-registret, fik jeg at vide at det kunne man ikke.

Skrevet

Kan du uddybe det?

Da jeg spurgte cvr-registret, fik jeg at vide at det kunne man ikke.

jeg kan ikke huske hvordan. Prøv at søg forum for cvr. Kan ikke nu da jeg er mobil

Skrevet

Man kan som udgangspunkt ikke være anonym, men...... da jeg drev virksomhed var virksomheden registreret under mit for- og mellemnavn men ikke efternavn og adressen var virksomhedens adresse og min private figurerede ingen steder. Aner ikke hvordan det gik til for det var ikke en bevidst handling.

Om CVR loven :  http://www.erhvervsblogger.dk/anonym-i-cvr-registeret/

Skrevet

Er det noget du vil prøve på ?

Nille - det er Kaj....  nuff said :) 

Skrevet

Så vidt jeg er orienteret, så kan bordeller i dag, lade sig registrere som "frivillig forening" og derved få et cvr/se-nummer. Ved frivillige foreninger bliver der ikke offentliggjort privat-person-oplysninger, men kun foreningens adresse.

Hvis en kunde så insisterer på at få en lovmæssig korrekt faktura, så kan foreningen (bordellet) udstede en faktura (med bordellet/foreningens cvr.nr. på) til kunden.

Den specifikke GP kan herefter udstede en enslydende faktura til bordellet.

Mao. bordellet/foreningens cvr.nr. bliver et gennemfakturerings-cvr.nr. og på den måde beskytter den enkelte GP's identitet.

Skrevet

Så vidt jeg er orienteret, så kan bordeller i dag, lade sig registrere som "frivillig forening" og derved få et cvr/se-nummer. Ved frivillige foreninger bliver der ikke offentliggjort privat-person-oplysninger, men kun foreningens adresse.

Hvis en kunde så insisterer på at få en lovmæssig korrekt faktura, så kan foreningen (bordellet) udstede en faktura (med bordellet/foreningens cvr.nr. på) til kunden.

Den specifikke GP kan herefter udstede en enslydende faktura til bordellet.

Mao. bordellet/foreningens cvr.nr. bliver et gennemfakturerings-cvr.nr. og på den måde beskytter den enkelte GP's identitet.

Hvis bordeller/GP'er er en "frivillig forening" så må de ikke genere kæmpe overskud og sex bør være gratis ! :P

Skrevet

Taler vi almene fakturakrav, så skal kundens navn også fremgå af fakturaen, så mon situationen bliver speciel aktuelt.

Skrevet

Hvis bordeller/GP'er er en "frivillig forening" så må de ikke genere kæmpe overskud og sex bør være gratis ! :P

Da indtægten(fakturaen til kunden) er lige så stor som udgiften(fakturaren fra GP), så bliver resultatet for foreningen nul kroner.

Og sex er da i øvrigt gratis.... hos en GP, betaler man IKKE for sex'en.... man giver en gave og håber det bedste...

Redigeret af Filosoffen

Skrevet

Nu kan jeg huske det. 

Man skal starte med at få navne og adresse beskyttelse. Derefter skulle det hele køre automatisk

Skrevet

Prostitution er ikke et lovligt erhverv, 

Er det ikke? 

Skrevet

Så er det godt, at vi andre overhovedet ikke har skrevet noget om moms / momspligt...?!?!

En frivillig forening kan sagtens modtage faktura'er med moms (dog uden at have fradragsret for moms'en), og udstede faktura'er uden moms, sålænge omsætningen er under 50.000 (indenfor 12 måneder). Hvis omsætningen overstiger 50.000 skal foreningen omregistreres til en "ikke-erhvervsdrivende forening".

Skrevet

§ 2

Stk. 1. Loven træder i kraft den 1. juli 1999.

Stk. 2. Loven medfører ikke, at spil, prostitution og understøttelse fra kvinder, der ernærer sig ved prostitution, anses som lovlige erhverv.

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=87832

så er hullet i panelet efter Starson fyldt op :grin::wink:

Skrevet

Bordel med årlig omsætning under 50.000? Joda :shock:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.