Hop til indhold
tiger

Kvindelig sexolog blottet for viden om mænd...

Recommended Posts

Kvindelig sexolog i latterlig brevkasse udstiller sin manglende viden om mænds seksualitet. Man undres over hvad de lærer på den uddannelse når man læser især det sidste afsnit i hendes svar! Kvinden er jo fuldstændig spejlblank når det kommer til hvordan mandens seksualitet fungerer! Hun har absolut ingen evne til at se tingene fra en mands synsvinkel..

http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/er-din-kaereste-for-tyk-saa-skal-du-goere-dette/5692148

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ca. samme problem med en kone, der er for tyk - vi har dog stadig ofte sex, da hun ofte er liderlig og ellers bliver sur og umedgørlig, hvis hun ikke får sex af og til, men jeg er bare nødt til at lukke øjnene og drømme om en eller anden slank lækker steg jeg lige har set/været sammen med - lidt potenspiller hjælper også :wink:

Jeg er dog helt holdt op med at slikke hende, da jeg får hold i nakken, åndedrætsbesvær og ikke mindst kvalme :wacko:

Det er ikke fordi hun spiser slik og chips, men hun rører sig bare for lidt og spiser for meget alm. mad og hvidt brød.

Jeg har efterhånden næsten opgivet at snakke med hende om det, da hun så bliver sur i 14 dage - og hun ville ellers være så flot højhælede sko :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Jeg synes faktisk ikke den manglende sex skyldes hendes vægt. Det skyldes ikke engang hendes forhold til sin vægt, hvor fornægtende og svært det end er for dig at være vidne til. Nej, I har ikke sex, fordi DU ikke har lyst til sex med hende, som hun er. Råt og simpelt."

Yo Einstein. Det er ikke for at det regner som du ikke går ud; det er fordi du ikke har lyst at blive våd. Råt og simpelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er dog helt holdt op med at slikke hende, da jeg får hold i nakken, åndedrætsbesvær og ikke mindst kvalme :wacko:

 

Hvorfor er det nu, at I ikke er skilt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

"Jeg synes faktisk ikke den manglende sex skyldes hendes vægt. Det skyldes ikke engang hendes forhold til sin vægt, hvor fornægtende og svært det end er for dig at være vidne til. Nej, I har ikke sex, fordi DU ikke har lyst til sex med hende, som hun er. Råt og simpelt."

Yo Einstein. Det er ikke for at det regner som du ikke går ud; det er fordi du ikke har lyst at blive våd. Råt og simpelt.

Ja nemlig. Man kan også tænke sig den modsatte situation, hvor kvinden ikke har lyst til sex med manden, fordi han er fed, usoigneret, konstant halvfuld og dum at høre på. 

Ville hun så svare på samme måde, sådan kvinde til kvinde? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sådan noget enlige og ugifte ofte ikke forstår ;-)

jeg er gift - for anden gang.... og jeg er endnu mere i vildrede end Bly

Hvis min mand talte sådan om mig som du taler om din kone fandt man aldrig hans lig... .. og han ville ikke blive savnet heller.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er sådan noget enlige og ugifte ofte ikke forstår ;-)

Nååårh nej. 

Du er en kæmpe røv med ører, og din kone fortjener bedre!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nååårh nej. 

Du er en kæmpe røv med ører, og din kone fortjener bedre!

Det er jo det der med at udtale sig skråsikkert om mennesker og forhold man egentlig ikke har kendskab til.  Jeg tænker at der findes mange andre kvaliteter i forhold end de rent seksuelle, og dem er måske viktige for både Hr og Fru Jernsvin? Hvad Hr Jernsvin udtrykker er ikke foragt som jeg læser det, men mere en slags sorg over noget der har været og ikke længere er.

Desuden aner vi jo ikke hvad Fru Jernsvin siger til sine venner når Hr ikke er tilstede.

Og man kan sgu elske og respektere hinanden, selv om man tænker sit i mørkret.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kvindelig sexolog i latterlig brevkasse udstiller sin manglende viden om mænds seksualitet. Man undres over hvad de lærer på den uddannelse når man læser især det sidste afsnit i hendes svar! Kvinden er jo fuldstændig spejlblank når det kommer til hvordan mandens seksualitet fungerer! Hun har absolut ingen evne til at se tingene fra en mands synsvinkel..

http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/er-din-kaereste-for-tyk-saa-skal-du-goere-dette/5692148

 

Hvis vi nu alle skal prøve at være en smule ærlige og se sexproblemer fra en generel vinkel, er det så helt lyv når jeg siger  ? "Sex sker stort set altid på kvindens præmisser". Det betyder jo således oversat til jævnt dansk "Føler du som mand, at du dyrker for lidt sex med din kone/kæreste, så har manden initiativ pligten til at spotte og rydde forhindringerne af vejen".

Er det uretfærdigt ? Ja, men sådan er det jo bare. Det betyder således nok også, at hvis manden er for fed, så vil rådgivningen være "slank dig mand" er kvinden for fed så vil rådgivning være "Elsk din kone som hun er".

Helt overordnet hvad skal mænd så gøre når konen/kæresten er gået i seksuelt-hi, uden udsigt til vækkelse. Ja, først skal man vel prøve at skabe nogle bedre rammer, og hvis det ikke virker, så må manden jo gøre op med sig selv, om de er tid til at komme videre med en ny kone/kæreste eller om man skal dyrke utroskabens glæder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desuden aner vi jo ikke hvad Fru Jernsvin siger til sine venner når Hr ikke er tilstede.

Nu er der jo også vid forskel på, hvad man deler i fortrolighed med sine venner, og så på gentagne gange at skrive sådan nogle ting om sin ægtefælle på et offentligt internetforum.

Jeg kender heller ikke til Jernsvinets ægteskab, men krummer tæer på hendes vegne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desuden aner vi jo ikke hvad Fru Jernsvin siger til sine venner når Hr ikke er tilstede.

2 wrongs never make one right!!

Og man kan sgu elske og respektere hinanden, selv om man tænker sit i mørkret.

I mørket ja - men et forum med 10000 mennesker er ikke mørket - det er fuld offentlighed... hvor hans kone inden for 5 min kunne regne ud det var ham med alle de detaljer vi efterhånden har fået... 

At hun har en mand der respekterer hende så lidt er ikke alene tæerkrummende pinligt - det er også tragisk for hende.... uanset om hun så vejede 100 kg for meget...  

respekt er ikke en vægtklasse... og ikke noget der bør kunne gå op og ned som en yo-yo i et ægteskab

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er jo det der med at udtale sig skråsikkert om mennesker og forhold man egentlig ikke har kendskab til.  Jeg tænker at der findes mange andre kvaliteter i forhold end de rent seksuelle, og dem er måske viktige for både Hr og Fru Jernsvin? Hvad Hr Jernsvin udtrykker er ikke foragt som jeg læser det, men mere en slags sorg over noget der har været og ikke længere er.

Desuden aner vi jo ikke hvad Fru Jernsvin siger til sine venner når Hr ikke er tilstede.

Og man kan sgu elske og respektere hinanden, selv om man tænker sit i mørkret.

 

Elsker man hinanden, du ved, sådan rigtig! Så taler man ikke sådan om hinanden, nogensinde. End ikke på et anonymt forum. 

Det er forkasteligt, at han bliver sammen med en partner, der får ham til at gylpe lidt, bare han skal have sex med hende. Så må han da mande sig op, og skride eller sige pænt nej tak? Det andet er simpelthen for vatpikke agtigt! Hun burde have en mand, der værdsætter hende, hele hende og han burde lade være med at lade som om.

Særligt hvis de skulle forestille sig at elske hinanden, det betyder også af og til at man må sætte hinanden fri, selvom der er børn og hus med i ligningen...

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der jo også vid forskel på, hvad man deler i fortrolighed med sine venner, og så på gentagne gange at skrive sådan nogle ting om sin ægtefælle på et offentligt internetforum.

Jeg kender heller ikke til Jernsvinets ægteskab, men krummer tæer på hendes vegne. 

Absolut, hvis Jernsvinen ikke havde været anonyme så havde vi alle krummet tæer. Men de er anonyme - forhåbentlig langt mere anonyme end blandt sine fortrolige venner - og så bliver det mere et generelt udtryk for problemer som rigtigt mange danske (og svenske) par har i hverdagen. Det er jo bare så nemt at sidde der i sin nyforelskede virkelighed, eller i sit lykkelige singelliv og udtale sig om andres liv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ca. samme problem med en kone, der er for tyk - vi har dog stadig ofte sex, da hun ofte er liderlig og ellers bliver sur og umedgørlig, hvis hun ikke får sex af og til, men jeg er bare nødt til at lukke øjnene og drømme om en eller anden slank lækker steg jeg lige har set/været sammen med - lidt potenspiller hjælper også :wink:

Jeg er dog helt holdt op med at slikke hende, da jeg får hold i nakken, åndedrætsbesvær og ikke mindst kvalme :wacko:

Det er ikke fordi hun spiser slik og chips, men hun rører sig bare for lidt og spiser for meget alm. mad og hvidt brød.

Jeg har efterhånden næsten opgivet at snakke med hende om det, da hun så bliver sur i 14 dage - og hun ville ellers være så flot højhælede sko :wink:

- -  du skulle måske snarere spørge hende om : - hvor er hende den flotte pige i højhælede sko:wub:, - fra dengang i 19xx blevet af ?? - jeg (jernsv.) savner hende altså så usigeligt !!     -    -     jeg tror på, at i hendes situation er ROS, altså det hun mangler og ikke eeeeeeevindelig ris fra din side 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom han er anonym, Bananas, så er det sgu stadig lidt... Grimt. Jeg udtaler mig ikke om hans ægteskab (og jeg er hverken nyforelsket eller single) men derfor kan jeg godt mene noget om hans pli, når han skriver sådan om sin kone helt offentligt. 

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Absolut, hvis Jernsvinen ikke havde været anonyme så havde vi alle krummet tæer. Men de er anonyme - forhåbentlig langt mere anonyme end blandt sine fortrolige venner - og så bliver det mere et generelt udtryk for problemer som rigtigt mange danske (og svenske) par har i hverdagen. Det er jo bare så nemt at sidde der i sin nyforelskede virkelighed, eller i sit lykkelige singelliv og udtale sig om andres liv. 

Hvis det er mig du refererer til - så har jeg været gift før. Og uanset hvor lidt sympati jeg har for den mand der nu er min x - så har du aldrig nogensinde set mig tale så grimt om ham .... hverken om hans vægtklasse eller de ting der var meget meget værre

Uanset at man så er gået fra hinanden - så fortjener den person der var en del af ens liv et minimum af respekt... alene derfor

Der er ingen undskyldning for at skrive som JS gør.... ingen.... det er meget meget små mænd der gør den slags og tilmed overfor nogen der ikke kan forsvare sig... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er gift - for anden gang.... og jeg er endnu mere i vildrede end Bly

Hvis min mand talte sådan om mig som du taler om din kone fandt man aldrig hans lig... .. og han ville ikke blive savnet heller.. 

Kære Jasmin:)

fandt man aldrig hans lig... .. og han ville ikke blive savnet heller.            -      man er aldrig i tvivl om hvad du mener;-) - og ej heller hvor man har dig;-)

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Elsker man hinanden, du ved, sådan rigtig! Så taler man ikke sådan om hinanden, nogensinde. End ikke på et anonymt forum. 

Det er forkasteligt, at han bliver sammen med en partner, der får ham til at gylpe lidt, bare han skal have sex med hende. Så må han da mande sig op, og skride eller sige pænt nej tak? Det andet er simpelthen for vatpikke agtigt! Hun burde have en mand, der værdsætter hende, hele hende og han burde lade være med at lade som om.

Særligt hvis de skulle forestille sig at elske hinanden, det betyder også af og til at man må sætte hinanden fri, selvom der er børn og hus med i ligningen...

Nu kom der alt for mange kommentarer som jeg ikke nåede at læse før mit indlæg. Indrømmes at jeg ikke har læst alle Jernsvinets indlæg, og er det sådan som Jasmin siger, så har i jo ret. 

Ved siden af det så er det ingen af os der ved hvad man gør hvis man elsker hinanden - sådan rigtigt. Vi ved bare hvad vi skulle gøre - i bedste fald. Uanset hvor meget man elsker hinanden - sådan rigtigt - så kører de aller fleste forhold ind i svære situationer der pludseligt kan sætte det hele på spil. Jeg mener at alt for få holder i og prøver at finde nye veje.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er mig du refererer til - så har jeg været gift før. Og uanset hvor lidt sympati jeg har for den mand der nu er min x - så har du aldrig nogensinde set mig tale så grimt om ham .... hverken om hans vægtklasse eller de ting der var meget meget værre

 

Det mener jeg nok at jeg har. Uanset hvad eksakt du har skrevet - og det gider jeg ikke søge efter - så har du uden mindste tvivl givet os indtrykket at han var en lav størrelse på flere måder.

Og du er formentlig langt mindre anonym end hvad Jernsvinet er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

- -  du skulle måske snarere spørge hende om : - hvor er hende den flotte pige i højhælede sko:wub:, - fra dengang i 19xx blevet af ?? - jeg (jernsv.) savner hende altså så usigeligt !!     -    -     jeg tror på, at i hendes situation er ROS, altså det hun mangler og ikke eeeeeeevindelig ris fra din side 

Jeg ville da gerne rose hende, men det er sgu svært, når hun efter at have taget 4 kilo på, forventer ros fordi hun har tabt 200 gram - jeg taber da mere ved at gå i sauna :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

For nu lige at komme "lidt grus i maskineriet" - -  så ser og kender jeg da indtil flere ægteskaber hvor jeg tænker. - " ja det største og mest umulige barn:-x i hendes børneflok er sguuuuu hendes egen mand - - - -  og mon ikke, vi alle godt ved det 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville da gerne rose hende, men det er sgu svært, når hun efter at have taget 4 kilo på, forventer ros fordi hun har tabt 200 gram - jeg taber da mere ved at gå i sauna :blink:

jeg tror faktisk jeg sætter en stor fed streg under det påbud jeg gav dig sidst du svinede og bagtalte din kone, med at du venligst ikke skal forsøge at booke en tid hos mig når jeg besøger Jylland. 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

At hun har en mand der respekterer hende så lidt er ikke alene tæerkrummende pinligt - det er også tragisk for hende.... uanset om hun så vejede 100 kg for meget...  

respekt er ikke en vægtklasse... og ikke noget der bør kunne gå op og ned som en yo-yo i et ægteskab

Jeg synes måske det er hende, der ikke respekterer mig ved ikke at holde den slanke linie - for mig at se, er det værre end utroskab.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For nu lige at komme "lidt grus i maskineriet" - -  så ser og kender jeg da indtil flere ægteskaber hvor jeg tænker. - " ja det største og mest umulige barn:-x i hendes børneflok er sguuuuu hendes egen mand - - - -  og mon ikke, vi alle godt ved det 

 

Og jeg kender flere hvor det er the other way around.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...