Hop til indhold
Sex i balance

Lække billig fisse

Recommended Posts

Guest Hybris

ah, hvor er jeg glad for mine høje priser, hvis det betyder at jeg slipper for gæster som dig :)
Tror måske jeg snart skal mig en lønforhøjelse! 

Jamen det skal du da have - det bliver bare ikke her hos mig. For det er du ikke værd !

Og bare rolig ven. Mig ser du ikke. Der er masser at gå til, som ikke er så grådige.

Hej hej ........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Jeg var for mange år siden i rengøringsbranchen. Allerede dengang kunne man lave akkorder, og det kan man også idag.

Således kunne en månedsløn sagtens nærme sig i omegnen af kr 35-40.000, brutto, og det var da en okay hyrer i 90érne, men til gengæld også en ugentlig arbejdstid på 40+ timer, oftest fordelt på hele døgnet.

Jeg havde engang en chef, der altid gik med en bestemt slipsenål hvorpå dette stod; YCDBSOYA, det stod for;"YOU CAN`T DO BUSINESS, SITTING ON YOUR ASS".

Sorry..........back on the track

Det nemlig korrekt. Intet kommer af sig selv. Og så er vi tilbage ved de kære GP´ere. Hvis de tjener deres penge for nemt, bliver de ikke til at komme i nærheden af til sidst. Det er set før.

Og jo, det er vel til at tjene gode penge i de fleste brancher. Rengøringsbranchen ikke undtaget. Men skulle vist være en hård tjans.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Jeg er sikker på at du kan finde en billig kirug, som kan klare det lille problem, og med en årsløn på over en mill. lyder det til at være en god forretning. ;-)

Taaaak skal du ha´

Ah, jeg er vist lidt for glad for min diller, til at lade mig "omskære ...."

Og så får jeg jo ingen fisse - det vil ingen af os da undvære !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Taaaak skal du ha´

Ah, jeg er vist lidt for glad for min diller, til at lade mig "omskære ...."

Og så får jeg jo ingen fisse - det vil ingen af os da undvære !

Det er da noget sludder - du får da lavet en fisse, og så har du den!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen det skal du da have - det bliver bare ikke her hos mig. For det er du ikke værd !

Og bare rolig ven. Mig ser du ikke. Der er masser at gå til, som ikke er så grådige.

Hej hej ........

Hvor er du dog en ynkelig lille mand i små bitte sko!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det nemlig korrekt. Intet kommer af sig selv. Og så er vi tilbage ved de kære GP´ere. Hvis de tjener deres penge for nemt, bliver de ikke til at komme i nærheden af til sidst. Det er set før.

Og jo, det er vel til at tjene gode penge i de fleste brancher. Rengøringsbranchen ikke undtaget. Men skulle vist være en hård tjans.

Jeg tror ikke på at de kære GPére tjener deres penge for nemt. De må knokle ligesom alle os andre, endvidere må de leve med risikoen for at få besøg af en psykopat, ildelugtende kunder, kunder der ikke respektere et NEJ, osv-osv. Det kan da godt være at der er nogle der lever en ekstravergant livsstil, men de har nok ikke tjent pengene for nemt.

Selvfølgelig er der også brodne kar i GPérenes branche, og der skal såmænd også nok være nogen der ikke er til at komme i nærheden af, men i hvilken branche er der ikke det???

Man må bare træffe de valg man selv bedst synes om

Hilsen Dråben

 

Redigeret af dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke på at de kære GPére tjener deres penge for nemt. De må knokle ligesom alle os andre, endvidere må de leve med risikoen for at få besøg af en psykopat, ildelugtende kunder, kunder der ikke respektere et NEJ, osv-osv. Det kan da godt være at der er nogle der lever en ekstravergant livsstil, men de har nok ikke tjent pengene for nemt.

Selvfølgelig er der også brodne kar i GPérenes branche, og der skal såmænd også nok være nogen der ikke er til at komme i nærheden af, men i hvilken branche er der ikke det???

Man må bare træffe de valg man selv bedst synes om

Hilsen Dråben

 

Kære dråben:)

- gode og "vise ord"  i dit indlæg.   

Selv vil jeg tilføje at GPérne sgu da for fanden selv skal BESTEMME deres priser - og hver en krone de tjener, - er når velfortjent er mere end velfortjent - alt for mange af dem udfører et nødvendigt umenneskelig arbejde i det danske samfund , og kun få er i stand til at se dette.

Og stadig er dette gamle ordsprog gældende overalt i det danske samfunds samlede privatøkonomi (og overalt på kloden) : " har du penge kan du få - har du ingen må du gå!

Mange hilsner

Nyder livet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen det skal du da have - det bliver bare ikke her hos mig. For det er du ikke værd !

Og bare rolig ven. Mig ser du ikke. Der er masser at gå til, som ikke er så grådige.

Hej hej ........

hahahahaa. Det var jo nok også derfor hun bevilgede sig selv en lønforhøjelse. Bare for at være HELT sikker ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fuldstændig rigtigt det du skriver. Udbud og efterspørgsel følges som regel ad, i en forunderlig forening. Og de dygtigste tager den største del af kagen, hvilket vel også er helt ok.

Det er lidt noget vrøvl, du skriver. Pointen med at nævne "udbud og efterspørgsel" er, at prisen er en funktion af de to størrelser og de er en funktion af prisen - så der er "et system" af pris-udbud-efterspørgsel. Man kan ikke sige at udbud og efterspørgsel "følges ad" - de kan udvikle sig uafhængigt af hinanden med konsekvenser for prisen. Se fx olieprisen, der p.t. falder fordi udbudet af brændsel er øget både fordi der er kommet nye kilder og fordi olieproducenterne ikke som tidligere kan blive enige om produktionshastigheden - samtidig er efterspørgslen faldet pga. nedgang i vareproduktionen efter den globale økonomiske krise. Udbuddet stiger mere end efterspørgslen=prisen falder.

Det samme kan ses på sexmarkedet: Der har været stigende udbud og stigende differentiering (udvikling i hvilke ydelser den enkelte tilbyder). Efterspørgslen er ikke steget lige så meget=prisen er faldet (gennemsnitligt), men der er også kommet langt mere forskellige priser. Der kan du have ret i, at de dygtige (til service/markedsføring) kan tage højere priser.

 

Det nemlig korrekt. Intet kommer af sig selv. Og så er vi tilbage ved de kære GP´ere. Hvis de tjener deres penge for nemt, bliver de ikke til at komme i nærheden af til sidst. Det er set før.

Igen: Hvis man forlanger en pris, som ingen vil betale, så lukker butikken. Hvad er problemet?

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

 Der kan du have ret i, at de dygtige (til service/markedsføring) kan tage højere priser.

Ja da, men det gælder universelt. Hvorfor er Coca Cola og MacDonald sådan nogle storsælgere, når de egentlig leverer et jævn almindeligt produkt. Det er udelukkende markedsføring, med alt hvad det indebærer.

Især branding er guld, og netop det er der nogle pige der forstår til fulde. De aller dygtigste af dem, følger så brandingen op ved at levere det produkt de har branded. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Det er lidt noget vrøvl, du skriver. Pointen med at nævne "udbud og efterspørgsel" er, at prisen er en funktion af de to størrelser og de er en funktion af prisen - så der er "et system" af pris-udbud-efterspørgsel. Man kan ikke sige at udbud og efterspørgsel "følges ad" - de kan udvikle sig uafhængigt af hinanden med konsekvenser for prisen. Se fx olieprisen, der p.t. falder fordi udbudet af brændsel er øget både fordi der er kommet nye kilder og fordi olieproducenterne ikke som tidligere kan blive enige om produktionshastigheden - samtidig er efterspørgslen faldet pga. nedgang i vareproduktionen efter den globale økonomiske krise. Udbuddet stiger mere end efterspørgslen=prisen falder.

Det samme kan ses på sexmarkedet: Der har været stigende udbud og stigende differentiering (udvikling i hvilke ydelser den enkelte tilbyder). Efterspørgslen er ikke steget lige så meget=prisen er faldet (gennemsnitligt), men der er også kommet langt mere forskellige priser. Der kan du have ret i, at de dygtige (til service/markedsføring) kan tage højere priser.

 

Igen: Hvis man forlanger en pris, som ingen vil betale, så lukker butikken. Hvad er problemet?

 

Det fuldstændig korrekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Hvor er du dog en ynkelig lille mand i små bitte sko!

Tak for det du.

Hvad er du så ?

En fornærmet stor mand i gummistøvler ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Jeg tror ikke på at de kære GPére tjener deres penge for nemt. De må knokle ligesom alle os andre, endvidere må de leve med risikoen for at få besøg af en psykopat, ildelugtende kunder, kunder der ikke respektere et NEJ, osv-osv. Det kan da godt være at der er nogle der lever en ekstravergant livsstil, men de har nok ikke tjent pengene for nemt.

Selvfølgelig er der også brodne kar i GPérenes branche, og der skal såmænd også nok være nogen der ikke er til at komme i nærheden af, men i hvilken branche er der ikke det???

Man må bare træffe de valg man selv bedst synes om

Hilsen Dråben

 

Det er jeg helt på linje med. Jeg er ikke i tvivl om, at pigerne tjener deres penge, i ordets hårdeste forstand. De har fortjent dem.

Det diskussionen gik på i første omgang var, om sex var for dyrt. Det kan man have en holdning til, hvilket jeg så også har. Det betyder ikke, at jeg misunder pigerne deres indtjening. Absolut ikke. Hvis jeg havde så ondt i rø... af det, kunne jeg jo bare holde mig væk !

Det det handler om for mig, er most value for Money. Andre kan have en anden holdning, uden at jeg klandrer dem det. Men sådan er vi jo så forskellige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jeg helt på linje med. Jeg er ikke i tvivl om, at pigerne tjener deres penge, i ordets hårdeste forstand. De har fortjent dem.

Det diskussionen gik på i første omgang var, om sex var for dyrt. Det kan man have en holdning til, hvilket jeg så også har. Det betyder ikke, at jeg misunder pigerne deres indtjening. Absolut ikke. Hvis jeg havde så ondt i rø... af det, kunne jeg jo bare holde mig væk !

Det det handler om for mig, er most value for Money. Andre kan have en anden holdning, uden at jeg klandrer dem det. Men sådan er vi jo så forskellige.

Og hvad har så den største værdi? - at du betaler f.eks. 1200kr for 30 min. og nærmest svæver på en sky, når du går der fra, eller at du betaler 800kr for 30 min. og står på gaden efter 20 med en flad fornemmelse? Jeg ved godt, hvad jeg foretrækker, men jeg er heller ikke så fornæret som visse andre!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja da, men det gælder universelt. Hvorfor er Coca Cola og MacDonald sådan nogle storsælgere, når de egentlig leverer et jævn almindeligt produkt. Det er udelukkende markedsføring, med alt hvad det indebærer.

Ah det er jeg nu ikke helt enig med dig i Aarhuselsker.

Mon ikke Coca Cola også smager bedre end billig discount cola fra Aldi eller Lidl ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ah det er jeg nu ikke helt enig med dig i Aarhuselsker.

Mon ikke Coca Cola også smager bedre end billig discount cola fra Aldi eller Lidl ;-) 

Smag er umuligt at diskutere, men du er "flasket" op med Coke og derfor er det den rigtige smag for dig. Og hvorfor er du mon "flasket" om med Coke? :) 

De var de første, yes, men det betyder ikke nødvendigvis at de stadig er de bedste. Det er individuelt hvad du kan lide, men det er stort set kun Coke du finder på hylderne - ikke? Men det her er vist lidt afsporing så vi må hellere holde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 De må knokle ligesom alle os andre, endvidere må de leve med risikoen for at få besøg af en psykopat, ildelugtende kunder, kunder der ikke respektere et NEJ, osv-osv.

Den job beskrivelse passer også på mange andre jobs end GP'ere, kassedamer, socialrådgivere, politibetjente, sygeplejersker osv..osv...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den job beskrivelse passer også på mange andre jobs end GP'ere, kassedamer, socialrådgivere, politibetjente, sygeplejersker osv..osv...

Ja, og der er helt sikkert også mange indenfor de faggrupper, der oplever grimme ting, men jeg tror de har lettere ved at få hjælp (under og efter) og de arbejder ikke alene, nøgne og under falsk identitet ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, og der er helt sikkert også mange indenfor de faggrupper, der oplever grimme ting, men jeg tror de har lettere ved at få hjælp (under og efter) og de arbejder ikke alene, nøgne og under falsk identitet ;-) 

Det er vi ikke uenige om, men spørgsmålet er om ikke det er noget som man burde gøre noget ved.

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ja, og der er helt sikkert også mange indenfor de faggrupper, der oplever grimme ting, men jeg tror de har lettere ved at få hjælp (under og efter) og de arbejder ikke alene, nøgne og under falsk identitet ;-) 

Du bringer faktisk et nyt aspekt ind her. Nøgne. 

Du har intet at tildække dig med, du fremviser hele dig. Dit kropssprog er fuldt synligt, du er yderst sårbar, du kan ikke engang, umiddelbart, løbe på gaden, såfremt situationen udvikler sig uheldigt. 

Tak for den, jeg må beskæmmet indrømme at lige det med nøgenheden havde jeg ikke rigtig tænkt på, når jeg tænker på jer som "udsatte" og sårbare. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vi ikke uenige om, men spørgsmålet er om ikke det er noget som man burde gøre noget ved.

En af de skønne ting ved denne branche er, at hver pige kan indrette sig som hun vil; alene eller på bordel alt efter lyst og temperament, det synes jeg personligt man skal passe på med, at lade nogen udenfor branchen "gøre noget ved". Jeg foretrækker selv at bestemme mit niveau af sikkerhed, samt hvem jeg fortæller om min rigtige identitet til ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Og hvad har så den største værdi? - at du betaler f.eks. 1200kr for 30 min. og nærmest svæver på en sky, når du går der fra, eller at du betaler 800kr for 30 min. og står på gaden efter 20 med en flad fornemmelse? Jeg ved godt, hvad jeg foretrækker, men jeg er heller ikke så fornæret som visse andre!

Det spørgsmål kender du svaret på !

De 30 min. hvorefter man svæver på en sky bagefter, er da klart at foretrække. Jeg har prøvet begge dele. Det har du formentligt også.

Det har egentligt ikke noget med påholdenhed at gøre, og så dog. Man behøver ikke være en fedterøv, for at have et sundt forhold til sin økonomi. Det er selvsagt !

De besøg vi har hos disse piger, er jo egentlig en form for luksus. Og luksus koster - det ved vi.

Men jeg har det da også sådan, at jeg godt kan fryde mig over, hvis jeg gør en god handel, med et parti god vil. Det er også luksus og jeg syntes ikke det gør mig til en fornæret fedterøv, eller en misundelig stodder, set i forhold til pigerne.

Jeg er egentlig bare jyde, med stort J. Det skammer jeg mig ikke over du .......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det spørgsmål kender du svaret på !

De 30 min. hvorefter man svæver på en sky bagefter, er da klart at foretrække. Jeg har prøvet begge dele. Det har du formentligt også.

Det har egentligt ikke noget med påholdenhed at gøre, og så dog. Man behøver ikke være en fedterøv, for at have et sundt forhold til sin økonomi. Det er selvsagt !

De besøg vi har hos disse piger, er jo egentlig en form for luksus. Og luksus koster - det ved vi.

Men jeg har det da også sådan, at jeg godt kan fryde mig over, hvis jeg gør en god handel, med et parti god vil. Det er også luksus og jeg syntes ikke det gør mig til en fornæret fedterøv, eller en misundelig stodder, set i forhold til pigerne.

Jeg er egentlig bare jyde, med stort J. Det skammer jeg mig ikke over du .......

Lad mig gætte! Du bor vest for Lillebælt. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Lad mig gætte! Du bor vest for Lillebælt. :-D

Det gør de fleste jyder -altså borset fra dem der udgør majoriteten af beboerne i Kbh ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Ja, og der er helt sikkert også mange indenfor de faggrupper, der oplever grimme ting, men jeg tror de har lettere ved at få hjælp (under og efter) og de arbejder ikke alene, nøgne og under falsk identitet ;-) 

Du ser dælme godt nok dejlig ud Liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...