Hop til indhold
Sex i balance

Lække billig fisse

Recommended Posts

Guest Hybris

Lad mig gætte! Du bor vest for Lillebælt. :-D

Præcist - det er det jeg skriver.

Og du er Københavner ik` ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6

Og hvad har så den største værdi? - at du betaler f.eks. 1200kr for 30 min. og nærmest svæver på en sky, når du går der fra, eller at du betaler 800kr for 30 min. og står på gaden efter 20 med en flad fornemmelse? Jeg ved godt, hvad jeg foretrækker, men jeg er heller ikke så fornæret som visse andre!

Så du siger, at tager man 800,- for 30 min så står kunden med en flad fornemmelse bagefter?
Utrolig en del ad de kunder så kommer igen, men det er måske fordi de vælger spare på pengene og ikke give lidt mere og få kvalitet 
TSK TSK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har engang givet 2500 kr. for en time og stået tilbage med en flad fornemmelse! 

warmgun: Drop generaliseringerne!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så du siger, at tager man 800,- for 30 min så står kunden med en flad fornemmelse bagefter?Utrolig en del ad de kunder så kommer igen, men det er måske fordi de vælger spare på pengene og ikke give lidt mere og få kvalitet 
TSK TSK

Jeg har engang givet 2500 kr. for en time og stået tilbage med en flad fornemmelse! 

warmgun: Drop generaliseringerne!

I ved jo godt hvad manden mener med hvad han siger, havde det været bedre hvis han skrev hhv 800 og 600kr? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6

 

I ved jo godt hvad manden mener med hvad han siger, havde det været bedre hvis han skrev hhv 800 og 600kr? 

Uanset hvilke pris vi snakker om kan man sgu da ikke bare sige, at fordi en tager mindre end andre så er kvaliteten også derefter.
Er "vareren" ikke okay så kommer kunderne bare ikke tilbage og her snakker vi ikke kun om sex, men om hele oplevelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

om det koster 500 kr, eller 1200 kr for en halv time bare for at tage et eks...penge er i bund og grund ligegyldig i dette sammenhæng, mener man kan efter evaluere sine besøg igennem tiden, og derud fra komme til sin egen konklusion over hvordan/hvor man har fået opfyldt sine forventninger..:-)

Rent erfaringsmæssigt mener jeg ikke at størrelsen på beløbet er nogen garanti for en god, eller for en dårlig oplevelse...;-)

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uanset hvilke pris vi snakker om kan man sgu da ikke bare sige, at fordi en tager mindre end andre så er kvaliteten også derefter.Er "vareren" ikke okay så kommer kunderne bare ikke tilbage og her snakker vi ikke kun om sex, men om hele oplevelsen.

Hvis man vil ha en Merceders, men kun betale for en Lada, så er kvaliiteten derefter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6

Hvis man vil ha en Merceders, men kun betale for en Lada, så er kvaliiteten derefter. 

Så hvis man vil ha kvalitet så skal man ikke vælge mig da jeg ikke vil sætte en højere pris.
Da jeg startede var min halve timepris 1000,- men efterfølgende gik jeg ned til 800,- og Græsk som tillæg på 200,-
Grunden dertil var jeg ikke synes de mænd der ikke var interesseret i Græsk skulle betale for det og valgte det skulle være en lillebonus.
Havde jeg holdt ved de 1000,- som er lidt højere så er jeg en bedre GP.
Hold da kæft en gang lort, at komme med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6

Min erfaring er, at de der gør det godt, de ved det godt - og sætter prisen der efter..

Ikke altid!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så hvis man vil ha kvalitet så skal man ikke vælge mig da jeg ikke vil sætte en højere pris.
Da jeg startede var min halve timepris 1000,- men efterfølgende gik jeg ned til 800,- og Græsk som tillæg på 200,-
Grunden dertil var jeg ikke synes de mænd der ikke var interesseret i Græsk skulle betale for det og valgte det skulle være en lillebonus.
Havde jeg holdt ved de 1000,- som er lidt højere så er jeg en bedre GP.
Hold da kæft en gang lort, at komme med.

Du læser stadig ikke hvad der står, du læser hvad du gerne vil ha der skal stå!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6

Hvis man vil ha en Merceders, men kun betale for en Lada, så er kvaliiteten derefter. 

Hvis man vil betale billigere så er kvaliteten derefter.
Altså: Jo billigere jo dårligere kvalitet - Eller pris og kvalitet hænger sammen .. Nej det er så ikke altid det gør det!!

Find en til 1200,- for 30 min og besøg hende ... Kom derefter til mig for 800,- og se om jeg er dårligere fordi jeg er billigere.

Redigeret af Annette6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

men igen, er de fleste bruger herinde på Eroguide ikke en form for sex afhængig, at man vil give penge for div. ydelser så hvordan man betaler er vel endelig ligegyldigt så længe modparten for ydelsen er tilfreds og føler de får noget igen.. men hvis spørgsmålet skal vendes rundt, hvorfor skal man betale 1-2000kr for en time, når alt andet koster 5-600kr for en time, hvilke ting er det endelig pigerne skal købe som gør at priserne er så extreme høje... kondomer.. glidekræm og massage olie.. der skal satme købes meget for de penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

men igen, er de fleste bruger herinde på Eroguide ikke en form for sex afhængig, at man vil give penge for div. ydelser så hvordan man betaler er vel endelig ligegyldigt så længe modparten for ydelsen er tilfreds og føler de får noget igen.. men hvis spørgsmålet skal vendes rundt, hvorfor skal man betale 1-2000kr for en time, når alt andet koster 5-600kr for en time, hvilke ting er det endelig pigerne skal købe som gør at priserne er så extreme høje... kondomer.. glidekræm og massage olie.. der skal satme købes meget for de penge.

man kan også spørge, hvad er prisen for at nogle piger, ex jeg, lever i frygt for at min identitet kommer ud, at min familie opdager mit job, at jeg ikke kan ha en dårlig dag på jobbet og så gå hjem og snakke med nogen om det, at jeg ikke kan ha et forhold, at jeg skal  testes for sygdomme hver måned ect ect ect

tja. Min pris for dét er 2000kr i timen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man vil betale billigere så er kvaliteten derefter.
Altså: Jo billigere jo dårligere kvalitet - Eller pris og kvalitet hænger sammen .. Nej det er så ikke altid det gør det!!

Find en til 1200,- for 30 min og besøg hende ... Kom derefter til mig for 800,- og se om jeg er dårligere fordi jeg er billigere.

Nop. Vil man ha et B-O tv men ikke vil betale for det og nøjes med et Denver fra bilka, og så brokker sig over kvaliteten. Der er ikke noget galt med det tv, man ville bare have noget andet.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

B&O not, Philips skrammel.. aldrig om jeg vil betale for lort.. til den pris kunne jeg få martin Logan speaker, og gryphon amps.. man kan altid købe ting for dyrt, men igen det betyder ikke man så kun vil købe i Bilka.. et ordsprog er man vil godt betale, men ikke snydes. noget for pengene, så er det jo en definition hvad det så er.. modtager syntes altid det er for lidt, køber syntes altid det er for dyrt.. men hele trådet drejede sig om en der havde fået en aftale med en thai pige om en mdr. besøg hvor de havde aftalte en affære (forhåbentlig har de ikke snakket forbi hinanden). der var en som brokkede sig over det, så vendte jeg bare mine holdninger til det.. det betyder ikke jeg vil snyde nogen, men jeg vil hellere ikke snydes.. hvilket ikke er det sammen som at købe Denver anlæg.. for Denver er lort og prisen er billig, og så brokke sig bagefter, så kan man altid vende det til om man har fået noget for pengene. men giver første indlæg i denne tråd ret i priserne er høje i DK, og mystisk nok er priserne generelt lavere i kbh... og det undre mig noget men det kan jeg se på annoncerne

Claire : jeg forstår godt de ting omkring diskretion, familie, test, transport, leje, og hvad der tilhøre.. uanset hvad, så er min løn ca. 1500kr før skat pr dag. dvs. ca. 7-800kr pr. dag.. netto jeg ved godt i ikke har "kunder" hverdag. men så ved jeg også i har flere noget andre dage.. og 1 kunde er samme løn som jeg lever for. pr dag. hvis ellers prisen var 800kr. for 1 time.

Det er vigtigere for mig jeg ikke er anmassende og ubehagelig over for den person jeg møder, prisen er ikke det vigtigste jeg stille bare spørgsmål om jeg er klar til at give 2-3000kr for en time, Nej.. det er jeg ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

men igen, er de fleste bruger herinde på Eroguide ikke en form for sex afhængig, at man vil give penge for div. ydelser så hvordan man betaler er vel endelig ligegyldigt så længe modparten for ydelsen er tilfreds og føler de får noget igen.. men hvis spørgsmålet skal vendes rundt, hvorfor skal man betale 1-2000kr for en time, når alt andet koster 5-600kr for en time, hvilke ting er det endelig pigerne skal købe som gør at priserne er så extreme høje... kondomer.. glidekræm og massage olie.. der skal satme købes meget for de penge.

Alt andet koster 5-600kr? Hvad er det, der gør, at en stand up'er skal have 30-40000 for en time?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
 

ja og verdens rigeste får 3-40000US i timen så jeg lige i tv forleden dag.. men igen det er nok kendis effekt.. men stand up show det svare nok også til et lidt større GB.. med 5-600 mennesker. der har betalt 3-500kr for en time eller to

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja og verdens rigeste får 3-40000US i timen så jeg lige i tv forleden dag.. men igen det er nok kendis effekt.. men stand up show det svare nok også til et lidt større GB.. med 5-600 mennesker. der har betalt 3-500kr for en time eller to

Dit argument er vrøvl. Der er ingen sammenhæng i det du skriver, din generalisering er forkert (alt andet koster ...) og du forholder dig ikke til de relevante argumenter, der hidtil er kommet i tråden. Hvad er din pointe?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

man kan også spørge, hvad er prisen for at nogle piger, ex jeg, lever i frygt for at min identitet kommer ud, at min familie opdager mit job, at jeg ikke kan ha en dårlig dag på jobbet og så gå hjem og snakke med nogen om det, at jeg ikke kan ha et forhold, at jeg skal  testes for sygdomme hver måned ect ect ect

tja. Min pris for dét er 2000kr i timen :)

Claire...kan sagtens forstå dig, og alle de GP'ere der står i den situation...nej, den kan man ikke sætte en fast pris på..enig

Men at generalisere din situation er helt forkert...der er rigtig mange GP'ere der udøver deres erhverv i fuld offentlighed, og der bliver ikke lagt skjul på noget som helst, og mon ikke der er lige så mange indfaldsvinkler som der er GP'ere..:-)

Med hensyn til penge..min suverænt dårligste oplevelse hos en Dansk GP der blev lagt 1100 kr for en halv time...det er mange penge når man bliver røvrendt..:???:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Men at generalisere din situation er helt forkert...der er rigtig mange GP'ere der udøver deres erhverv i fuld offentlighed, 

 

Hvor mange kan du tælle i DK. Hvad får du det til i %?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dit argument er vrøvl. Der er ingen sammenhæng i det du skriver, din generalisering er forkert (alt andet koster ...) og du forholder dig ikke til de relevante argumenter, der hidtil er kommet i tråden. Hvad er din pointe?

det kan du have ret i men er Ikke enig. jeg svarede på spørgsmålet om en standup får 3-40000kr for en time, det var pointen. det gav hellere ingen relevans, idet at det var komplet usammenlignelige, og til sådan et show som jeg også skrev er der nok 5-600 mennesker som alle har betalt.. når man har sex med 1 person tror jeg han mente det kunne sammenlignes med standup prisen, så ville jeg mene det var et stor GB. det ville nok ikke være tilfældet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan anbefale Tyskland

Fx. her priser fra 12,50 EUR 

Hej Nylonlover

Det var sjovt jeg skulle selv lige til at skrive et indlæg om det tip efter at have læst din udmærkede anmeldelse.

Da jeg også har læst Jernsvinets tråd om billige flybilletter, så er der vist ingen undskyldning for ikke at tage på en lille sexferie i Tyskland ;-) 

 

 

Redigeret af troldmanden
tilføjelse af argument og grammatisk rettelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det nemlig korrekt. Intet kommer af sig selv. Og så er vi tilbage ved de kære GP´ere. Hvis de tjener deres penge for nemt, bliver de ikke til at komme i nærheden af til sidst. Det er set før.

Og jo, det er vel til at tjene gode penge i de fleste brancher. Rengøringsbranchen ikke undtaget. Men skulle vist være en hård tjans.

Tja. Der er jo heldigvis fri konkurrence på området, så pigerne kan frit sætte deres priser som de vil have dem. Nogen har ikke noget i mod at bruge en uge på at komme til hægterne efter en tur med ryanair, mens andre gerne betaler lidt ekstra for at kunne være klar til at arbejde straks de når frem, og ikke skulle bøvle med advokat regninger når rejsen ikke forløber som forventet. Pris og kvalitet hænger ikke altid sammen, men for det meste er det nu en meget god indikator.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...