Hop til indhold
Sex i balance

Lække billig fisse

Recommended Posts

Gæst

men igen, er de fleste bruger herinde på Eroguide ikke en form for sex afhængig, at man vil give penge for div. ydelser så hvordan man betaler er vel endelig ligegyldigt så længe modparten for ydelsen er tilfreds og føler de får noget igen.. men hvis spørgsmålet skal vendes rundt, hvorfor skal man betale 1-2000kr for en time, når alt andet koster 5-600kr for en time, hvilke ting er det endelig pigerne skal købe som gør at priserne er så extreme høje... kondomer.. glidekræm og massage olie.. der skal satme købes meget for de penge.

Du glemmer ting som tillæg for forskudt arbejdstid, det faktum at de ofte ikke kan udfakturerer mere end max 4 timer om dagen, hvor en håndværker rask væk udfakturer 10 timer om dagen hvis han har mere end 1 kunde samme dag. De skal jo begge betale kørsel etc. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tja. Der er jo heldigvis fri konkurrence på området, så pigerne kan frit sætte deres priser som de vil have dem. Nogen har ikke noget i mod at bruge en uge på at komme til hægterne efter en tur med ryanair, mens andre gerne betaler lidt ekstra for at kunne være klar til at arbejde straks de når frem, og ikke skulle bøvle med advokat regninger når rejsen ikke forløber som forventet. Pris og kvalitet hænger ikke altid sammen, men for det meste er det nu en meget god indikator.

Tjah der er heldigvis fri konkurrence på området, så kunderne kan frit vælge på alle hylder. 

Jeg har den erfaring at de gange, hvor jeg har betalt 2500 eller 3500 kr  for købesex, så har jeg stået tilbage med en fladfornemmelse. 

Pris og kvalitet er ikke altid en god indikation og ikke i mit tilfælde. 

Jeg kan selvfølgelig kun tale ud fra min egen erfaring :-) 

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Tja. Der er jo heldigvis fri konkurrence på området, så pigerne kan frit sætte deres priser som de vil have dem. Nogen har ikke noget i mod at bruge en uge på at komme til hægterne efter en tur med ryanair, mens andre gerne betaler lidt ekstra for at kunne være klar til at arbejde straks de når frem, og ikke skulle bøvle med advokat regninger når rejsen ikke forløber som forventet. Pris og kvalitet hænger ikke altid sammen, men for det meste er det nu en meget god indikator.

Det er så sandt som det er sagt. Og heldigvis for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...