Hop til indhold

Recommended Posts

Åh, de skifter jo rundt - og indimellem navn. Min top tre for tiden er baseret på andres anmeldelser - ikke på egne oplevelser, desværre. NB: fuld pakke er ikke nødvendigvis en prioritet, derfor:

Ju på Kalasin: https://www.eroguide.dk/forum/topic/36297-kalasin-massage Meget smuk og dygtig håndværker

Cindy, Zensual: https://www.eroguide.dk/forum/topic/41070-zensual-thaimassage-cindy/ Meget smuk og ...

Nina, Skye: https://www.eroguide.dk/forum/topic/40072-nina-thai-skyen-fantastisk-kvinde/ Dygtig håndværker all round

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det afhænger jo meget af hvad man går efter. Er det massagen eller afslutningen, der er det vigtigste? Og hvad angår afslutningen, er indlevelse vigtigere end udseende? Ideelt set skulle det hele jo gerne være opfyldt, men det er bare ikke så nemt at finde i Danmark.

Personligt går jeg mest efter indlevelse i afslutningsdelen (gerne GFE) og mindre efter massageevner, og jeg kommer kun de steder hvor jeg er sikker på at kunne få fuld pakke. HJ/BJ afslutning interesserer mig ikke. Jeg kan dog også finde på at tage en pige mere for udseendets skyld, selvom indlevelsen måske ikke er helt i top. Således er min top tre lige for tiden:

1. Ratree (Ratree Wellness)
2. Nan (Buddinge Thaimassage)
3. Fanta (Sølvgade 92B)

De to førstnævnte er med på listen baseret på nogle fantastiske oplevelser de har givet mig, både hvad angår massage og fuldpakkesafslutning, omend nok mindre pga. kropsbygning og udseende. Nan har dog nok verdens sødeste smil, der kan gøre mig helt blød i knæene. Ratree er bare vild og sjov at være sammen med.

Fanta er til gengæld mest med på listen pga. hendes smækre ungpigekrop og nuttede væsen ("Panda" var der meget passende en der engang døbte hende i en anmeldelse), hvorimod især hendes massageevner og også tildels hendes indlevelse i afslutningen nok må siges at halte lidt efter Ratree og Nan.

Det bør lige nævnes, at jeg endnu kun har erfaring med et fåtal af Kbh's massagepiger, så der skal nok gemme sig et par bedre valg derude.

Redigeret af juipui

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har bare både i Roskilde og Københavsvej oplevet nogle ikke så engagerede kvinder, der kigge ud i luften og ikke var til stæde under både massage og hj.

Det er ikke et must der er fuld pakke, et hj leveret rigtigt kan i min verden være lige så godt.

Og tak for de foreløbige svar 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nogle piger på skemaet over dem som skal besøges snart: F.eks Ju på Kalasin. Men også andre. Så min liste forandres måske efter det. Men idag er dette min top 3:

 

Nina på Thai Skye - som Bebop siger; en dygtig allround-håndvirker. Især hendes HJ er særklasse og hun er en dejlig pige hvis du ikke gør hende sur.

Bee - der efter sigendes skal være på vej tilbage til Kbh. Vi kommer nok at få læse mere om hende fremtidigt. En meget blid og sød kvinde der kan det hele.

Sum/Som/Sam på ThaiThani - B2B i særklasse. Dejligt væsen der yder 200 procent mere hvis man prøver at give hende 100 kr mere istedet for at prutte væk 100 kr.

 

Fælles for alle tre: De er ikke unge, mit gæt er at Bee er 38-40, Som cirka 42-45, og Nina er 45. Men smukke kvinder med dejlige velformede kroppe og spidskompetence i mange henseenden.

Til lykke med jagten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...