Hop til indhold
Gæst

Nina Thai Sky...en fantastisk kvinde...

Recommended Posts

Gæst

Jeg læste annoncen at den legendariske Nina var på vej tilbage, hvilket gav mulighed for et tilbud på massage den første uge i hendes genkomst til stedet....

Nina er en kvinde, der er blevet anmeldt og beskrevet som himmelsk i massagens univers her på eroguide...og med et tidligere besøg i erfaringen...så kastede jeg mig ud i mit andet besøg i Ninas favn..

Nina er en lille og meget charmerende kvinde, der er helt med på noderne..

Men efter at have aftalt massagen og beløbet for denne gik hun i gang. Her fik jeg en massage, der var helt i topklasse og ikke mindst hendes indlevelse og nærvær var i særklasse...efter endt massage var jeg godt tilpas og i et fantastisk humør...

Næste gang vil jeg gerne lidt mere med Nina, hvis muligheden er herfor...for hendes lille smukke krop emmer af mere på mit korpus..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Nina er en fantastisk kvinde - intet mindre. Og et link: Thai Skye.

(Jeg skylder dig nu en anmeldelse af Ju. Bliver bare lidt bange for alle de der munkene på hendes hjemmeside :?)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spørger du  mig så er det ikke svært. Normalt parkerer jeg på den store parkering ved krydset Dronningens Tværgade/Adelgade. Der findes altid plads. Eller nu i sommertid, direkte på Kronprinsessegade. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, Nina er en fantastisk kvinde - intet mindre. Og et link: Thai Skye.

(Jeg skylder dig nu en anmeldelse af Ju. Bliver bare lidt bange for alle de der munkene på hendes hjemmeside :?)

....ja, det kan man aldrig vide, Bananas...

Men jeg tror nu ikke at stedet har brug for god karma...De var den del af indvielsen i sin tid....fortalte JU mig engang...

Glæder mig til at hører om din oplevelse...

PS...

Fik en dejlig gang Tantra...men vil prøve at få lidt mere, når jeg skal til Nina næste gang...Har I nogen ide om man kan gå All the way med Nina...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Fik en dejlig gang Tantra...men vil prøve at få lidt mere, når jeg skal til Nina næste gang...Har I nogen ide om man kan gå All the way med Nina...;)

Jo, en idé om det har jeg sgu ... :cool: :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Arne Diller og Bananas...jeg går direkte efter idéen efter jeres lille smil på læben..;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...