Hop til indhold

Nina Thai Sky...en fantastisk kvinde...

Featured Replies

Skrevet

Jeg læste annoncen at den legendariske Nina var på vej tilbage, hvilket gav mulighed for et tilbud på massage den første uge i hendes genkomst til stedet....

Nina er en kvinde, der er blevet anmeldt og beskrevet som himmelsk i massagens univers her på eroguide...og med et tidligere besøg i erfaringen...så kastede jeg mig ud i mit andet besøg i Ninas favn..

Nina er en lille og meget charmerende kvinde, der er helt med på noderne..

Men efter at have aftalt massagen og beløbet for denne gik hun i gang. Her fik jeg en massage, der var helt i topklasse og ikke mindst hendes indlevelse og nærvær var i særklasse...efter endt massage var jeg godt tilpas og i et fantastisk humør...

Næste gang vil jeg gerne lidt mere med Nina, hvis muligheden er herfor...for hendes lille smukke krop emmer af mere på mit korpus..

Skrevet

Ja, Nina er en fantastisk kvinde - intet mindre. Og et link: Thai Skye.

(Jeg skylder dig nu en anmeldelse af Ju. Bliver bare lidt bange for alle de der munkene på hendes hjemmeside :?)

Skrevet

Hvor svært er det at finde en parkeringsplads ved Thai Skye?

Redigeret af Moriarty

Skrevet

Spørger du  mig så er det ikke svært. Normalt parkerer jeg på den store parkering ved krydset Dronningens Tværgade/Adelgade. Der findes altid plads. Eller nu i sommertid, direkte på Kronprinsessegade. 

Skrevet

Ja, Nina er en fantastisk kvinde - intet mindre. Og et link: Thai Skye.

(Jeg skylder dig nu en anmeldelse af Ju. Bliver bare lidt bange for alle de der munkene på hendes hjemmeside :?)

....ja, det kan man aldrig vide, Bananas...

Men jeg tror nu ikke at stedet har brug for god karma...De var den del af indvielsen i sin tid....fortalte JU mig engang...

Glæder mig til at hører om din oplevelse...

PS...

Fik en dejlig gang Tantra...men vil prøve at få lidt mere, når jeg skal til Nina næste gang...Har I nogen ide om man kan gå All the way med Nina...;)

Skrevet

Fik en dejlig gang Tantra...men vil prøve at få lidt mere, når jeg skal til Nina næste gang...Har I nogen ide om man kan gå All the way med Nina...;)

Jo, en idé om det har jeg sgu ... :cool: :wink:

Skrevet

Nina er leveringsdygtig i den fulde pakke.

Og hun leverer top præstation.

Prøv det prøv det.

Skrevet

Arne Diller og Bananas...jeg går direkte efter idéen efter jeres lille smil på læben..;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.