Hop til indhold
Guest TboneDK

Zensual thaimassage (Cindy)

Recommended Posts

Guest TboneDK

Hej .. Jeg ved godt at Zensual er anmeldt før, men jeg bliver lige nød til at give en "heads-up" på Cindy fra stedet.

Jeg har haft fornøjelsen af Cindy 2 gange nu, og begge gange have været rigtigt gode. (Cindy er pigen på billedet med Sort top der tager en Selfie)

Hun er, om ikke mere smuk, så helt fantastisk lækker .. Hun er en ung pige, men en lækker krop, dog med tatoo, men det generer ikke mig, nogle super lækre bryster og en fast "fitness" røv, der helt sikkert bliver trænet.

Hun taler PERFEKT engelsk, jeg har hende lidt mistænkt for at være svensker, da hun har lidt "svensk-accent" når hun taler engelsk.

Første gang hos hende var B2B ½ time, 1400.- Hvor hun gned sig godt rundt på kroppen af mig, og absolut ikke var berøringsangst.

Og så var det en ren fornøjelse at se hende ride mig, glinsende af olie, og samtidigt kunne klemme hendes lækre bryster der glinsede og hoppede godt i takt,

med at hun red mig, siddende på hug, så der virkeligt var udsyn til at jeg kunne se hvordan hun bare malkede min pik, med hendes unge glatte mis.. 
Det holdt jeg ikke længe til ;-)

Her anden gang, bestilte jeg en ½ time, med olie massage, da jeg faktisk havde lidt øm ryg, efter weekendens udskejelser.

Hun gav en god, ½ hård massage (Hun kan ikke massere lige så hårdt/dybt som Geo - ejeren af stedet tror jeg, den anden pige på billederne, Som er i Thailand pt.)
men massagen var bestemt godkendt, og igen valgte jeg at hun startede med at ride mig, på samme måde, hvor hun sidder på hug, og bare bearbejder min pik med hendes underliv.. Mega frækt.. Dog havde hun lidt problemer med at få "det hele" op, lige til at starte med, men inden længe, og ved hjælp af lidt olie, gled alle 20 cm. fint op i den lille skønhed.

Denne gang, havde jeg besluttet mig for, at hun ikke skulle "dræbe" mig med det samme, så jeg holdt ud, og lod hende ride, og efterfølgende kunne jeg bede hende ligge sig på ryggen, så jeg kunne smide hendes ben i vejret, og bare køre på, imens hendes bryster hoppede rundt, og hun faktisk selv lå, og legede med sin fisse, imens jeg stødte hende godt igennem.

SUPER lækkert view - og naturligvis måtte jeg fyre den af i den lille lækkerhed.. 

Kan anbefale Cindy, Super smuk pige, slank - lækker- sød og smilende..

Eneste minus, er hun "kun" har samleje, ikke fransk til ham/hende eller andet ... Men, at få lov at "ordne" den lille lækre krop, det var det hele værd..

Kommer jeg igen? Sikkert - og en Tusse bruger man alligevel på så meget andet Sjov- og ballade (Y)

 

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

1400 for en B2B-pakke i 30 min var godt nok i byens øvre ende. Men er det det hele værd, så er det jo ikke dyrt. Og det lyder du jo til at det er.

Tak for en anmeldelse der fremkaldte et billede eller to ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Cindy er formentlig én af de tre mest lækre thaipiger i Kbh. Hun er lidt for tusset til min smag, men derudover er hun en præmiethai;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan man selv "bestemme" hvilke af pigerne man vil have tid hos?  ville jeg kunne ringe og bestille tid hos cindy :)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

M33: ja det kan man givetvis.

Jeg kender godt nok ikke Zensual, men på de steder jeg kender kan man i hvertfald.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

kan man selv "bestemme" hvilke af pigerne man vil have tid hos?  ville jeg kunne ringe og bestille tid hos cindy :)?

Ja, du ringer bare og Booker den pige du vil have, eller dukker op, og vælger, men så er der jo mulighed for at hun er optaget ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inspireret af første indlæg har jeg også besøgt Cindy, og skylder en anmeldelse. Tidsbestilling med Cindy gik fint, fandt indgangen på højre side af bygningen, modsat fitness centret. Store rummelige lokaler, pæne og rene. Det var mit første besøg hos Zensual. Jeg så ingen andre piger.

Cindy er som beskrevet ... flot/smuk, perfekt engelsk og livlig. Vi aftalte en kombo af massage, tantra og sex. Massagen var fin. Tantra totalt meningsløst. Sex ... var defineret som ind med sjoveren og så bare køre på til afslutning. Jeg prøvede at snakke mig til reverse-oral og andre hyggerier, men det gik ikke. Og dybest set var det ikke "sex", som jeg forstår den varedeklaration. 

Så, selvom Cindy nok er en af de "sprødeste" thai piger i byen, som beskrevet, så bliver det ikke en gentagelse for mit vedkommende.

Et konstruktivt forslag til jer, som tager forbi ... prøv B2B i stedet for tantra. Måske er der mere sjæl i det.

Redigeret af unip

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Der er ikke nogle, der har prøvet en anden pige på billederne? Hun ser - efter min mening - mere interessant ud.

Det er Geo, hun giver rigtig god/hård massage, men går ikke "hele vejen" - eller det har jeg ikke oplevet, ret mig hvis andre har prøvet det?

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lidt svært ved at gennemskue, hvor mange piger der er på stedet. Hvem er f.eks hende med det amerikanskmønstrede undertøj?

Del dette indlæg


Link til indlæg

har også været forbi Cindy, men syntes ikke hendes massage er noget at skrive om, det er noget som minder lidt om 'oil on oil off', men hendes krop i natural er et syn man bør kigge lidt nærmere på hvis pengepungen er til det og prisen kan forhandles  :D

mener ikke hun kysser på jobbet og prisen for det hele er i den dyre ende.

ved ikke om jeg kommer igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...