Hop til indhold

Recommended Posts

Er det stadig samme høje standard hos Kalasin Massage som man har kunne læse om i diverse andre indlæg, og er det kun Ju der masserer, eller er der andre ? - Sorry forkert afdeling - Flyttet til efterlysninger.

Redigeret af Verner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er andre. Jeg har personligt kun prøvet Ju, og hun er rigtigt sød og nærværende. Og giver et rigtigt, rigtigt godt håndjob, ingen tvivl om det. Mere giver hun vist heller ikke, så vidt jeg kunne fornemme, men jeg spurgte ikke.

Til gengæld er jeg ikke helt enig i mange andres bedømmelse af selve massagen. Hun tager helt sikkert godt fat, men hendes bevægelser er for hektiske (eller hurtige, om man vil). Hun bevæger hænderne for hurtigt rundt og kommer ikke rigtigt i dybden nogen steder efter min mening. Ikke megadårligt, men heller ikke det bedste.

Men er man ude efter et super håndjob, så er hun virkelig god. Tager sig god tid, og kan finde ud af at tage den med ro først og så oparbejde et godt tempo.

Jeg ved ikke, hvad hun plejer at tillade, men hun sagde selv, at jeg godt måtte tage lidt på hendes rumpe, uden på trusserne (men under bukserne dog). Hver gang hånden kom op på siden af hende med mulig retning mod brysterne (hun havde både BH og skjorte på), så trak hun smart armen ind til siden for ligesom at lukke af (sådan oplevede jeg det i hvert fald), så jeg forsøgte ikke rigtigt at mærke på dem.

Karakterer herfra:

Stedet: 8/10 (fint og rent, men jeg tror ikke det var et aflukket rum. Blot et gardin rundt om briksen, men det kan godt være, jeg husker galt og der også var en dør)
Massagen: 6/10 (som sagt for hektisk efter min smag, men hun trykker fint til)
HJ: 9½/10 (kan vist ikke blive meget bedre end det der, tror jeg ikke - jo, hvis hun var nøgen og man fik lov at røre, formentlig)
Udseendet: 9/10 (hun ser virkelig, virkelig sød ud, men en lille smule uren og lidt deller trækker lidt ned, men 9 er da også flot, ikk?)
Væremåde: 10/10 (hun er absolut sød og snik-snakker på en god måde. ikke for meget, men nærværende og lyttende)
"Udseendet på de andre": 7/10 (jeg hilste lige på to andre på vej ud. Den ene så supersød ud, mens den anden så lidt mere firskåren ud)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

[...]
Men er man ude efter et super håndjob, så er hun virkelig god. Tager sig god tid, og kan finde ud af at tage den med ro først og så oparbejde et godt tempo.

Jeg ved ikke, hvad hun plejer at tillade, men hun sagde selv, at jeg godt måtte tage lidt på hendes rumpe, uden på trusserne (men under bukserne dog). Hver gang hånden kom op på siden af hende med mulig retning mod brysterne (hun havde både BH og skjorte på), så trak hun smart armen ind til siden for ligesom at lukke af (sådan oplevede jeg det i hvert fald), så jeg forsøgte ikke rigtigt at mærke på dem.

[...]

​Det kan vidst være et spørgsmål om kemi/held. Uden at være pågående fik jeg i al fald lov til at have en hånd under bhen under det fremragende handjob.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan også godt ske, jeg havde fået lov til det, men jeg ville ikke prøve så meget af fare for netop at ødelægge kemien.

Del dette indlæg


Link til indlæg

At få lov at have hånden under bh*en under handjob??? Drenge, drenge ... i nøjes sagtens med lidt her i verdenen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man skal kunne finde glæden i de små ting. Det skal jo ikke gå op i gagging og megafransk det hele ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

At få lov at have hånden under bh*en under handjob??? Drenge, drenge ... i nøjes sagtens med lidt her i verdenen ;-)

​Hø hø hø hø.

Nej den var sgu heller ikke gået hos onkel Diller.
Jeg kan faktisk ikke slet erindre at jeg har måtte nøjes med mindre end fuld pakke når jeg har været i byen :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal kunne finde glæden i de små ting. Det skal jo ikke gå op i gagging og megafransk det hele ;)

​Det kan jeg sagtens være enig i.;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

www.kalasin-thai-massage.dk

Hun er på forsiden...Hun er gude smuk og super sød....

Massage i topklasse og HJ i verdensklasse..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

www.kalasin-thai-massage.dk

Hun er på forsiden...Hun er gude smuk og super sød....

Massage i topklasse og HJ i verdensklasse..

 

Verdensklasse?? Nu kan jeg altså ikke udsætte den længere. Verdensklasse?? Hmm ... den sagen skal snart afgøres ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun er vist pt i Thailand, Bananas..prøvede at få en tid sidste torsdag...så fik jeg istedet fornøjelsen af Nina hos Thai Sky...

Forventer at hører dit besøg beskrevet hos JU...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er vist pt i Thailand, Bananas..prøvede at få en tid sidste torsdag...så fik jeg istedet fornøjelsen af Nina hos Thai Sky...

Forventer at hører dit besøg beskrevet hos JU...

Gerne. Og jeg forventer at få høre om fornøjelsen af Nina.  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Verdensklasse?? Nu kan jeg altså ikke udsætte den længere. Verdensklasse?? Hmm ... den sagen skal snart afgøres

Gerne. Og jeg forventer at få høre om fornøjelsen af Nina.  :wink:

Nu er Nina anmeldelsen effektueret, Bananas....

Så nu bolden hos dig omkring JU massage og beretning ..;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oki. Så snart jeg når det. Promise. Fin anmeldelse af Nina, men hvad var det egentlig du købte og nød? Kun massage...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

www.kalasin-thai-massage.dk

Hun er på forsiden...Hun er gude smuk og super sød....

Massage i topklasse og HJ i verdensklasse..

 

Hvor ved du det fra, at hun er i verdensklasse? Hvad sammenligner du med? 

Når jeg læser beretninger om handjobs i DK, ruller jeg tit med øjnene, og tænker mit. Det jeg får ud af beretninger med thai handjobs i DK er, at det tit er simple malkninger, der gennemfæres. Jeg har erfaringer fra Thailand, og andre steder, og jeg har været så priviligeret, at opleve HJ, som 90% a tiden var det modsatte af malkning. Brystvorter, mellemkød, nosser, røvhul, og bagsiden af pikhovedet blev pudset og poleret. Jeg husker én massøse, som kunne noget med begge fugtige tommelfingre, som hun kørte op og ned, på bagsiden af omtalte hoved.

Når jeg ankom, spurgte hun også, om jeg ville have HJ, både før og efter massagen. Osv osv.

OK. Skønhed kan ikke diskuteres:-D men jeg har godt nok set dem smukkere, bare min mening.

Hun har et gigantisk underbid, som er godt til BJ, så det laver hun forhåbentligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oki. Så snart jeg når det. Promise. Fin anmeldelse af Nina, men hvad var det egentlig du købte og nød? Kun massage...?

i am coming to Copenhagen on tuesday, so i realy want to know if I can come in Ju as well :)

so how is your investigation coming along B?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg læser beretninger om handjobs i DK, ruller jeg tit med øjnene,

Er det egentlig ikke næsten ligemeget hvad du læser, der udløser den reaktion?

Det jeg får ud af beretninger med thai handjobs i DK er, at det tit er simple malkninger, der gennemfæres.

Ja ... det er de sikkert også ... Men tror du, det er dem der kaldes "verdensklasse"? Det gør jeg nemlig ikke. Men det kan selvf. være at nogle bliver tilfredse med lidt. Optimalt er der jo pirret gennem et stykke tid, inden det egentlig hj begynder.

Bedste oplevelse inden for området, jeg har haft i DK, var køb af en times thaimassage på Grundtvigsvej, der allerede efter 20 min gik over i hj. Det blev til gengæld først afsluttet kort før udløb af den bestilte tid, selvom det var tæt på en hel del gange undervejs. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...