Hop til indhold
Findus

Hvad har du lavet i din sommerferie?

Recommended Posts

Ja overskriften siger det hele - det er det obligatoriske spørgsmål når man vender tilbage fra fra ferie, så hvorfor ikke herinde?

Her har det været en begivenhedsløs sommer med et postkort fra Barcelona som højdepunktet :)  

P1040179.thumb.JPG.2691a965e0611e059ed37 

 

Redigeret af Findus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt du har haft en god sommer med både Liv og tur til Randers :)

Her har der hverken været Liv eller blevet til en tur til Randers ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej findus.

Ja her har turen gået til Berlin der har været masser af Liv :lol: Og vi gik hele Linen ud :lol:

Så jo en fed sommerferie har jeg haft.

God søndag Findus.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har arbejdet og jeg arbejder når andre holder sommerferie.

I år afholdt jeg hele mit ferieår over februar, marts og april måned + alle de fridage jeg ellers har hver måned :)

Det betyder selvfølgelig at der er langt mellem at jeg holder ferie, men jeg kan godt lide at holde ferie helt udenfor sæson.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har gemt min ferie til alle de fantastiske europæiske byer og stadions, som jeg skulle have været rundt til i efterårets Europa League.

Well, er der nogen, der vil købe et par ubrugte ferieuger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har gemt min ferie til alle de fantastiske europæiske byer og stadions, som jeg skulle have været rundt til i efterårets Europa League.

Well, er der nogen, der vil købe et par ubrugte ferieuger?

Hej Gina.

Ja giver da gerne en fadbamse på fredag når i besøger heden. Ja kommer FCM videre ville jeg ønske jeg havde ekstra ferie.

God aften.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har gemt min ferie til alle de fantastiske europæiske byer og stadions, som jeg skulle have været rundt til i efterårets Europa League.

Well, er der nogen, der vil købe et par ubrugte ferieuger?

Jeg kunne nøjes med 3 afspadserings timer :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg har gemt min ferie til alle de fantastiske europæiske byer og stadions, som jeg skulle have været rundt til i efterårets Europa League.

Well, er der nogen, der vil købe et par ubrugte ferieuger?

Og jeg der bare nyder superligafodbold i øjeblikket ;)

Men mange havde vist regnet med en tur i Europa for FCK men i stedet bliver det nok et salg af Amartey. ;)

 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har gemt min ferie til alle de fantastiske europæiske byer og stadions, som jeg skulle have været rundt til i efterårets Europa League.

Well, er der nogen, der vil købe et par ubrugte ferieuger?

Det er vist det man kalder dårlig planlægning :P  Er de ferie uger billigt til salg?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåede du både Randers, Odense, Sjælland og Vestjylland ?! :eek:

Jeg nåede "kun" Laksegade 12, 1. tv :P

 

 

Ja overskriften siger det hele - det er det obligatoriske spørgsmål når man vender tilbage fra fra ferie, så hvorfor ikke herinde?

Her har det været en begivenhedsløs sommer med et postkort fra Barcelona som højdepunktet :)  

P1040179.thumb.JPG.2691a965e0611e059ed37 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåede du både Randers, Odense, Sjælland og Vestjylland ?! :eek:

Jeg nåede "kun" Laksegade 12, 1. tv :P

Ja det er godt med dig, men hvor mange gange? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har gemt min ferie til alle de fantastiske europæiske byer og stadions, som jeg skulle have været rundt til i efterårets Europa League.

Well, er der nogen, der vil købe et par ubrugte ferieuger?

Bytter gerne tre brugte ferieuger for to ubrugte :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har gemt min ferie til alle de fantastiske europæiske byer og stadions, som jeg skulle have været rundt til i efterårets Europa League.

Well, er der nogen, der vil købe et par ubrugte ferieuger?

Et par dage i Grækenland med uldjyderne er vel ikke det værste, selvom en tur til de Dodekanesiske øer vil være at foretrække. :sad:

Og du kan vel trøste dig lidt med at Ajax næppe ville være en ønskemodstander, men måske seedningen (og lodtrækningen) havde været anderledes, hvis FCK havde været lidt skarpere i torsdags, svært at gennemskue.

Og i øvrigt ser jeg frem til en uge ude ved Vestkysten i den nærmeste fremtid, den skal meget gerne falde sammen med sommeren 2015;)

 

 

Redigeret af comeback

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har gemt min ferie til alle de fantastiske europæiske byer og stadions, som jeg skulle have været rundt til i efterårets Europa League.

Well, er der nogen, der vil købe et par ubrugte ferieuger?

Du kan tage med mig til Italien i september. ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tog de 'sædvanlige' dage på Smukfest . . . :wink: REN HYGGE . . . OG HOVEDPINE MANDAG . . . . :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...