Hop til indhold
Bad Motherfucker

Tarvelig GP

Recommended Posts

I går aftes blev jeg ringet op af en GP, som jeg havde talt med tidligere på dagen, vedr. hendes priser og ydelser. Jeg kunne dog se på nummeret hvem det var, så jeg tog den ikke.

Et minut efter fik jeg en sms, hvor hun påstod at vi havde lavet en aftale som jeg ikke havde overholdt. Jeg svarede hende at jeg ikke havde lavet nogen aftale og hun svarede tilbage at hun havde forvekslet mig med en anden og hun beklagede det.

Jeg synes dog det tarveligt af GP at ringe mig op, det er jo ikke skide smart når konen er hjemme!

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Brug en speciel tlf til købeknalderi. Men du har ret, det var ikke smart af hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I går aftes blev jeg ringet op af en GP, som jeg havde talt med tidligere på dagen, vedr. hendes priser og ydelser. Jeg kunne dog se på nummeret hvem det var, så jeg tog den ikke.

Et minut efter fik jeg en sms, hvor hun påstod at vi havde lavet en aftale som jeg ikke havde overholdt. Jeg svarede hende at jeg ikke havde lavet nogen aftale og hun svarede tilbage at hun havde forvekslet mig med en anden og hun beklagede det.

Jeg synes dog det tarveligt af GP at ringe mig op, det er jo ikke skide smart når konen er hjemme!

Meget useriøst da hun så IKKE har styr på sine kunder. En seriøs pige ville ALDRIG gøre det, formoder jeg.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Redigeret af BigDick
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Heller ikke så smart at tale med en af disse piger når man har kone, men det er bare min mening

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg (og andre) har selv oplevet adskillige gange at GPer ikke kender til ordet diskretion. Derfor ønsker du ikke at blive ringet op af en GPer i utide eller GPerens telefondame, og ønsker du ikke at modtage uventede smser fra GPer du tidligere har besøgt på din almindelige telefon så køb en billig mobil, gå på tanken og få et lebara startpakke (taletidskort med tlf.nr osv) og når du mangler taletid så går du bare ind på tanken og køber igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg (og andre) har selv oplevet adskillige gange at GPer ikke kender til ordet diskretion. Derfor ønsker du ikke at blive ringet op af en GPer i utide eller GPerens telefondame, og ønsker du ikke at modtage uventede smser fra GPer du tidligere har besøgt på din almindelige telefon så køb en billig mobil, gå på tanken og få et lebara startpakke (taletidskort med tlf.nr osv) og når du mangler taletid så går du bare ind på tanken og køber igen.

For fanden da, i stedet for alle de krumspring så bloker dog deres nummer, hvor svært kan det lige være, Jesus Christ dog.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Redigeret af BigDick
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

i stedet for alle de krumspring så bloker dog deres nummer, hvor svært kan det lige være, Jesus christ dog.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Det hjælper da ikke noget når jeg har oplevet at få smser fra en GPer jeg har besøgt fra et nyt nummer fordi hun ville gerne give mig hendes nye nummer.

For mig  er det da bedre at give dem et nummer hvor det intet betyder om de kontakter mig på, evt også fra andre numre, fremfor at have sit almindelige telefonnummer liggende gemt i diverse pigers mobiltelefoner.

Så slap du nu bare af i stedet for at ftembruse med den der negative aggressive stil du tit har. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Brug en speciel tlf til købeknalderi. Men du har ret, det var ikke smart af hende. 

Den er så ikke så nem at skjule, som f.eks et ekstra SIM-kort. Evt. kan man også få en tlf. med 2 SIM-kort.

Nu har jeg heldigvis mange, der ringer og SMSer til mig i tide og utide, så det bemærkes ikke med en fra eller til - bare det ikke er midt om natten, hvor min kone spjætter gevaldigt, når hun hører at der tikker en SMS ind.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Helt ærligt så synes ja da ikke at det er svært at finde alternative metoder til at undgå uønskede opkald hvis/når det er en risiko. Nyt taletidskort er vist en løsning, der jævnligt er foreslået.

Når det så er skrevet er det da dårlig stil at blive kontaktet af en gp, hvis det ikke er aftalt på forhånd at hun må 'bruge' nummeret.:oops:

For mig har aldrig været problem, da det kun er gp'er jeg stolede/stoler på, der kender mit nummer, hvis de ellers stadig har det stående i bogen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Heller ikke så smart at tale med en af disse piger når man har kone, men det er bare min mening

hvorfor også tale med dem det har han jo konen til. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Heller ikke så smart at tale med en af disse piger når man har kone, men det er bare min mening

Der er nok en grund til at du er enlig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Useriøs eller seriøs....halløjsa.... vi er vel ikke serøse nogen af os. Enten vi er GP eller kunde. Så havde vi ikke været i det  her game. Det nemmeste er at gøre som Aros siger, køb en bollofon og skjul din og dine GP'ers useriositet i den,

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, man burde måske købe et ekstra sim-kort med taletid man kunne sætte i sin gamle mobil. Det plejer ikke at være et problem, men det her var en ny GP som jeg havde besøgt for 14 dage siden og overvejede at besøge igen.

https://annoncelight.dk/showad/183397

Hun er ellers god til fransk og var noget hun kunne lide at give. Andre jeg har prøvet, gjorde det mere fordi det var noget jeg havde bestilt.

Hun er også rigtig sød, så jeg burde anbefale hende, hvis ikke hun havde lavet det lort.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, man burde måske købe et ekstra sim-kort med taletid man kunne sætte i sin gamle mobil. Det plejer ikke at være et problem, men det her var en ny GP som jeg havde besøgt for 14 dage siden og overvejede at besøge igen.

https://annoncelight.dk/showad/183397

Hun er ellers god til fransk og var noget hun kunne lide at give. Andre jeg har prøvet, gjorde det mere fordi det var noget jeg havde bestilt.

Hun er også rigtig sød, så jeg burde anbefale hende, hvis ikke hun havde lavet det lort.

Javel ja, det er vist en udøver der også er her på siden. Har overvejet muligheden for et besøg hos vedkommende men nu er hun strøget af listen, skal sgu ikke besøge/have besøg af en "useriøs" udbyder.

Venligst Landsbytossen - nu emd tablet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, man burde måske købe et ekstra sim-kort med taletid man kunne sætte i sin gamle mobil. Det plejer ikke at være et problem, men det her var en ny GP som jeg havde besøgt for 14 dage siden og overvejede at besøge igen.

https://annoncelight.dk/showad/183397

Hun er ellers god til fransk og var noget hun kunne lide at give. Andre jeg har prøvet, gjorde det mere fordi det var noget jeg havde bestilt.

Hun er også rigtig sød, så jeg burde anbefale hende, hvis ikke hun havde lavet det lort.

Skal siges at jeg normalt ikke kontakter mine kunder, men de sidste 14 dage har 99 % af dem der har ringet og lavet aftale ikke holdt dem eller afbestilt.
Lige der fik jeg nok og undskyldte, at jeg sendte til den forkerte :-(
Men kontakt mig og jeg skal gøre det godt med et besøg uden beregning.
Og endnu engang undskyld

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Javel ja, det er vist en udøver der også er her på siden. Har overvejet muligheden for et besøg hos vedkommende men nu er hun strøget af listen, skal sgu ikke besøge/have besøg af en "useriøs" udbyder.

Venligst Landsbytossen - nu emd tablet

 

Det er jeg så ikke, men forstår godt din holdning.
 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

I går aftes blev jeg ringet op af en GP, som jeg havde talt med tidligere på dagen, vedr. hendes priser og ydelser. Jeg kunne dog se på nummeret hvem det var, så jeg tog den ikke.

Et minut efter fik jeg en sms, hvor hun påstod at vi havde lavet en aftale som jeg ikke havde overholdt. Jeg svarede hende at jeg ikke havde lavet nogen aftale og hun svarede tilbage at hun havde forvekslet mig med en anden og hun beklagede det.

Jeg synes dog det tarveligt af GP at ringe mig op, det er jo ikke skide smart når konen er hjemme!

Der er 2 ting i det du skriver her: 

1. at GPen ringer... 

2: HVORFOR Gpen ringer... 

Vi starter lige med nr 2....  

Som GPer er der ikke noget mere pisse irriterende end alle dem der laver aftaler for så kun at spilde vores tid...  det er utilgivelse uden at give besked!! 

Nu er jeg ikke selv en af dem der ringer men hvis fyren er mere end 10 min forsinket uden at give besked til mig, kommer der promte en sms om at han er blacklistet og ikke skal forsøge sig igen... jeg tolererer på ingen måde afbrændere og når man en gang har spildt min tid er der ingen kære mor 

og så vil jeg skide på hvem der ser den du-er-blacklistet-sms - han skulle have givet besked så han IKKE spildte 60-120 min af hele min dag.... det er så lidt ok!! 

Når man har lavet en aftale man bare pisser på... så skal man heller ikke forvente at der er nogen respekt at hente den anden vej....  noget for noget

 

Når det så er sagt - så må der naturligvis ikke ske fejl i den modus.... men fair nok - GPer og gæster er stadigvæk bare mennesker... der sker fejl. Man kan undskylde og kompensere... og det har du såvidt jeg kan læse fået tilbudt nu.  Det vidner om en seriøs GP der gerne vil gøre det godt igen. 

Fejl sker - og vi kan kun undskylde og forsøge at gøre det godt igen.... og enhver med respekt for faget vil naturligvis også gøre det... 

 

Nr 1 - at GPen ringer... det er fuldkommen utilstedeligt i alle andre henseender og må ikke forekomme. Ingen seriøse vil nogensinde ringe/skrive efter en aftale uden forudgående godkendelse.  En absolut no-go

Så hvis du nu er en mand - så tilgiver du fejlen, tager imod kompensationen der er blevet dig tilbudt og slår en streg over det... 

Og så kan alle lære af din fejl - nemlig at have kontakt  til GPerne på din almindelige telefon. Det gør man bare aldrig...  og hvorfor ?? 

Fordi  der er lige så mange useriøse GPer som der er useriøse gæster... og man må så vidt muligt tage sine forholdsregler og tage ansvar for sig selv!

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er 2 ting i det du skriver her: 

1. at GPen ringer... 

2: HVORFOR Gpen ringer... 

Vi starter lige med nr 2....  

Som GPer er der ikke noget mere pisse irriterende end alle dem der laver aftaler for så kun at spilde vores tid...  det er utilgivelse uden at give besked!! 

Nu er jeg ikke selv en af dem der ringer men hvis fyren er mere end 10 min forsinket uden at give besked til mig, kommer der promte en sms om at han er blacklistet og ikke skal forsøge sig igen... jeg tolererer på ingen måde afbrændere og når man en gang har spildt min tid er der ingen kære mor 

og så vil jeg skide på hvem der ser den du-er-blacklistet-sms - han skulle have givet besked så han IKKE spildte 60-120 min af hele min dag.... det er så lidt ok!! 

Når man har lavet en aftale man bare pisser på... så skal man heller ikke forvente at der er nogen respekt at hente den anden vej....  noget for noget

 

Når det så er sagt - så må der naturligvis ikke ske fejl i den modus.... men fair nok - GPer og gæster er stadigvæk bare mennesker... der sker fejl. Man kan undskylde og kompensere... og det har du såvidt jeg kan læse fået tilbudt nu.  Det vidner om en seriøs GP der gerne vil gøre det godt igen. 

Fejl sker - og vi kan kun undskylde og forsøge at gøre det godt igen.... og enhver med respekt for faget vil naturligvis også gøre det... 

 

Nr 1 - at GPen ringer... det er fuldkommen utilstedeligt i alle andre henseender og må ikke forekomme. Ingen seriøse vil nogensinde ringe/skrive efter en aftale uden forudgående godkendelse.  En absolut no-go

Så hvis du nu er en mand - så tilgiver du fejlen, tager imod kompensationen der er blevet dig tilbudt og slår en streg over det... 

Og så kan alle lære af din fejl - nemlig at have kontakt  til GPerne på din almindelige telefon. Det gør man bare aldrig...  og hvorfor ?? 

Fordi  der er lige så mange useriøse GPer som der er useriøse gæster... og man må så vidt muligt tage sine forholdsregler og tage ansvar for sig selv!

Så er det sagt klart og tydeligt og lige til at forstå.

Tak for det.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er 2 ting i det du skriver her: 

1. at GPen ringer... 

2: HVORFOR Gpen ringer... 

Vi starter lige med nr 2....  

Som GPer er der ikke noget mere pisse irriterende end alle dem der laver aftaler for så kun at spilde vores tid...  det er utilgivelse uden at give besked!! 

Nu er jeg ikke selv en af dem der ringer men hvis fyren er mere end 10 min forsinket uden at give besked til mig, kommer der promte en sms om at han er blacklistet og ikke skal forsøge sig igen... jeg tolererer på ingen måde afbrændere og når man en gang har spildt min tid er der ingen kære mor 

og så vil jeg skide på hvem der ser den du-er-blacklistet-sms - han skulle have givet besked så han IKKE spildte 60-120 min af hele min dag.... det er så lidt ok!! 

Når man har lavet en aftale man bare pisser på... så skal man heller ikke forvente at der er nogen respekt at hente den anden vej....  noget for noget

 

Når det så er sagt - så må der naturligvis ikke ske fejl i den modus.... men fair nok - GPer og gæster er stadigvæk bare mennesker... der sker fejl. Man kan undskylde og kompensere... og det har du såvidt jeg kan læse fået tilbudt nu.  Det vidner om en seriøs GP der gerne vil gøre det godt igen. 

Fejl sker - og vi kan kun undskylde og forsøge at gøre det godt igen.... og enhver med respekt for faget vil naturligvis også gøre det... 

 

Nr 1 - at GPen ringer... det er fuldkommen utilstedeligt i alle andre henseender og må ikke forekomme. Ingen seriøse vil nogensinde ringe/skrive efter en aftale uden forudgående godkendelse.  En absolut no-go

Så hvis du nu er en mand - så tilgiver du fejlen, tager imod kompensationen der er blevet dig tilbudt og slår en streg over det... 

Og så kan alle lære af din fejl - nemlig at have kontakt  til GPerne på din almindelige telefon. Det gør man bare aldrig...  og hvorfor ?? 

Fordi  der er lige så mange useriøse GPer som der er useriøse gæster... og man må så vidt muligt tage sine forholdsregler og tage ansvar for sig selv!

BAM!!!

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Betingelser er der ikke er trapper hos dig" skriver hun - og det forstår man jo godt ;-) men det er da dejligt, at der også er nogen, som holder af hendes type. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Skal siges at jeg normalt ikke kontakter mine kunder, men de sidste 14 dage har 99 % af dem der har ringet og lavet aftale ikke holdt dem eller afbestilt.Lige der fik jeg nok og undskyldte, at jeg sendte til den forkerte :-(
Men kontakt mig og jeg skal gøre det godt med et besøg uden beregning.
Og endnu engang undskyld

Jeg forstår dig godt og jeg vil gerne tilgive dig. Det gik heldigvis godt, så ingen problem med det. Bare det ikke gentager sig, men nu har vi jo begge lært lektien. Som sagt fik jeg et godt indtryk af dig første gang, så det andet putter jeg i glemmebogen!

  • Synes godt om 10

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Betingelser er der ikke er trapper hos dig" skriver hun - og det forstår man jo godt ;-) men det er da dejligt, at der også er nogen, som holder af hendes type. 

Dette har ikke en kæft med sagen at gøre. Totalt overflødig og dum kommentar.

  • Synes godt om 12

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Betingelser er der ikke er trapper hos dig" skriver hun - og det forstår man jo godt ;-) men det er da dejligt, at der også er nogen, som holder af hendes type. 

Undskyld, men hvor kommer den kommentar lige ind i billedet?

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld, men hvor kommer den kommentar lige ind i billedet?

Kan kun give dig ret, en fuldstændig og for tråden irrelevant kommentar.

Du kan godt regne med min henvendelse på et tidspunkt.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...