Hop til indhold
Bad Motherfucker

Tarvelig GP

Recommended Posts

"Betingelser er der ikke er trapper hos dig" skriver hun - og det forstår man jo godt ;-) men det er da dejligt, at der også er nogen, som holder af hendes type. 

det kan du være helt sikker på der er men med dine spydige og nedgørende bemærkninger over for os skønne velskabte GP tvivler jeg på der er nogen til din type. 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke da noget vrøvl. Der er intet nedgørende i min bemærkning, og sådan er den heller ikke tænkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Useriøs eller seriøs....halløjsa.... vi er vel ikke serøse nogen af os. Enten vi er GP eller kunde. Så havde vi ikke været i det  her game. Det nemmeste er at gøre som Aros siger, køb en bollofon og skjul din og dine GP'ers useriositet i den,

Og så finder fruen bollofonen, av-av!

Hvorfor ikke bare sige, du har fået forkert nummer.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det sagt klart og tydeligt og lige til at forstå.

Tak for det.

Man må jo skamme sig på sit køns vegne. Jeg tror der er mange der gerne vil ; men så alligevel ikke tør gå til en GP. så er der selvfølgeligt også dem der bare synes at det er sjovt at ringe. dem kan man vel ikke gardere sig mod.

Selv har jeg fået nogle få opkald fra pigerne, den ene var lidt overaskende da jeg havde ringet og ikke fået svar, de andre gange fra et par faste veninder der viste at jeg er single.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke da noget vrøvl. Der er intet nedgørende i min bemærkning, og sådan er den heller ikke tænkt.

jo den er nedgørende. Kan du ikke se det, bør du overveje om du skal skrive flere indlæg

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så finder fruen bollofonen, av-av!

Hvorfor ikke bare sige, du har fået forkert nummer.

Hvordan skal fruen finde bollofonen? Den ligger jo i mine gummistøvler og der kigger hun jo aldrig... Vel?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Når det så er sagt - så må der naturligvis ikke ske fejl i den modus.... men fair nok - GPer og gæster er stadigvæk bare mennesker... der sker fejl. Man kan undskylde og kompensere... og det har du såvidt jeg kan læse fået tilbudt nu.  Det vidner om en seriøs GP der gerne vil gøre det godt igen. 

Fejl sker - og vi kan kun undskylde og forsøge at gøre det godt igen.... og enhver med respekt for faget vil naturligvis også gøre det... 

 

Præcis! Orkede ikke lige selv at skrive det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jo den er nedgørende. Kan du ikke se det, bør du overveje om du skal skrive flere indlæg

Nej, den er ikke nedgørende, og kan du ikke se det bør du overveje at melde dig til et læsekursus samt få hjælp til at forstå, hvad det er, der gør, at DU mener, den er nedsættende. Jeg kunne godt give dig et hint, men det er nok bedre, at du får en anden til det.
Desuden skulle du prøve at fatte, at det ikke er din opgave at belære mig om, hvorvidt jeg skal skrive flere indlæg.

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

"Betingelser er der ikke er trapper hos dig" skriver hun - og det forstår man jo godt ;-) men det er da dejligt, at der også er nogen, som holder af hendes type. 

Jamen skal vi lige prøve at kigge lidt på hvordan jeg og måske en del andre læser ovenstående

"Betingelser er der ikke er trapper hos dig" skriver hun - og det forstår man jo godt :wink:

Kvinden vejer nok lidt for meget, hvorfor det kan være lidt at en udfordring af klare trapperne op til 1. eller 2 sal

men det er da dejligt, at der også er nogen, som holder af hendes type

Men det er jo dejligt at vide, at nogen mænd holder af kvinder med lidt ekstra sul på kroppen - Det gør du bare ikke.

Jeg synes det er svært ikke at læse det som meget personligt og sårende. Personligt synes jeg det er god stil, at undlade at skrive den slags, og nøjedes med at tænke den slags. Uagtet hvad hensigten så har været, burde det ikke være svært at regne ud, at en del vil tolke det som jeg har redegjort for (ikke nødvendigvis alle)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Jamen skal vi lige prøve at kigge lidt på hvordan jeg og måske en del andre læser ovenstående

Kvinden vejer nok lidt for meget, hvorfor det kan være lidt at en udfordring af klare trapperne op til 1. eller 2 sal

Men det er jo dejligt at vide, at nogen mænd holder af kvinder med lidt ekstra sul på kroppen - Det gør du bare ikke.

Jeg synes det er svært ikke at læse det som meget personligt og sårende. Personligt synes jeg det er god stil, at undlade at skrive den slags, og nøjedes med at tænke den slags. Uagtet hvad hensigten så har været, burde det ikke være svært at regne ud, at en del vil tolke det som jeg har redegjort for (ikke nødvendigvis alle)

 

Det gør hun ja, men ikke derfor trapper er et problem, men problemer med bækkenet efter en trafikulykke :-)
Jeg læste den også på den måde du gjorde og skal vi så ikke lade den ligge her :-)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er svært ikke at læse det som meget personligt og sårende. Personligt synes jeg det er god stil, at undlade at skrive den slags, og nøjedes med at tænke den slags. Uagtet hvad hensigten så har været, burde det ikke være svært at regne ud, at en del vil tolke det som jeg har redegjort for (ikke nødvendigvis alle)

 

Ja, det er gået op for mig. Men så kunne I jo tænke over, hvorfor I tolker det sådan. Det kunne jo være, fordi I tænker sådan som I tror, jeg tænker ;-)

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, det er gået op for mig. Men så kunne I jo tænke over, hvorfor I tolker det sådan. Det kunne jo være, fordi I tænker sådan som I tror, jeg tænker ;-)

Nu ligger landet jo således, at det ikke er mig der har formuleret på den måde. Sagen ville forholde sig anderledes ,hvis jeg havde formuleret mig på en måde, hvor mit budskab og intentioner blev misforstået, så ville jeg bestemt dels forsøge at omformulere det og dels fremadrettet have det får øje i en lignende situation. :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er gået op for mig. Men så kunne I jo tænke over, hvorfor I tolker det sådan. Det kunne jo være, fordi I tænker sådan som I tror, jeg tænker ;-)

Åhh - kunne det være fordi vi er så vant til at indlæg fra din hånd er umådelig usympatisk læsning og vi gik ud fra du bare var som du plejer?? 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er gået op for mig. Men så kunne I jo tænke over, hvorfor I tolker det sådan. Det kunne jo være, fordi I tænker sådan som I tror, jeg tænker ;-)

Det er nok dig der tænker til eftertanke. Hidtil har din afvisning været komplet utroværdig, for du har ikke forklaret, hvad du egentlig mente.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åhh - kunne det være fordi vi er så vant til at indlæg fra din hånd er umådelig usympatisk læsning og vi gik ud fra du bare var som du plejer?? 

Jo, det kunne man da sagtens forestille sig, Jasmin.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok dig der tænker til eftertanke. Hidtil har din afvisning været komplet utroværdig, for du har ikke forklaret, hvad du egentlig mente.

Kunne du ikke fortælle, hvor jeg har været utroværdig - eller er dit svar det samme som Jasmins?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vi stopper de personlige stikpiller nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...