Hop til indhold
Patricia og Celina

The American Guy

Recommended Posts

Støtter Gerog's anmodning om at fjerne advarslen.

 

Det gør jeg afgjort også 

Alt andet er helt hen i vejret.... især hvis "højt til loftet" nogensinde skal kunne bruges som argument igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gør jeg afgjort også 

Alt andet er helt hen i vejret.... især hvis "højt til loftet" nogensinde skal kunne bruges som argument igen 

Også her. Fjern den advarsel !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men at bruge døds-ønsker er lige lovlig grov... der var ingen smiley på indlægget.

Det var kun en advarsel, jeg synes ikke man/vi skal lægge pres på ledelsen for at få omstød advarslen. Han må taget det som en hård Banan :P

Det gør B helt sikkert også .... om ikke andet har den banan altså stil!!! 

Men det ændrer ikke på at det VIRKELIG ville klæde ledelsen demonstrere at de både kan kvaje sig noget så grusomt... OG gøre det godt igen fremfor at holde på deres!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vi har fået en anmeldelse og har givet Bananas en advarsel. Men har ikke fjernet det han skrev, men ladet det stå så I selv kan tænke jeres.

-Ledvogter

Det var ikke mig det gav ham advarslen, men jeg har slået op i vores system og der står 0 advarselspoint ud for Bananas, hvilket han sikkert selv kan se hans profil også og har kunnet hele tiden.

Så han har aldrig fået en formel advarseladvarsel med et advarselspoint i vores system. Der er sendt en ultra kort besked på en linje om at tonen i hans indlæg var for grov og der er valgt at bruge advarselssystemet men når der ikke gives en advarsel med point så tæller det ikke hos os alligevel, så der skulle kommunikationen fra ledelsen til Bananas være foregået på PM for at undgå misforståelser internt også hos vores nye mand i ledelsen.

Det er en vurderingssag fra person til person om han så i givet fald i det hele taget skulle have haft en PM om det indlæg, og jeg tror Bananas har skrevet det med et glimt i øjet som flere andre mener ligeså, så jeg er såmænd ikke uenig i, at hans indlæg kan være misforstået lidt af en af mine kollegaer og pigerne, og når man sidder bag en skærm og ikke ser smil og ansigtsudtryk og tonefald kan sådan noget ske og jeg tror såmænd også de godt kan se misforståelsen i deres første tolkning.

Men vi kan ikke slette noget advarselspoint for det er aldrig givet som sagt.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Gad vide hvordan det ville gå hvis INGEN brugte smileys i 1 uge ?! 

krig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide hvordan det ville gå hvis INGEN brugte smileys i 1 uge ?! 

Ha! .....det kender jeg fra det virkelige liv!

En jeg kommunikerer med en gang imellem på SMS har fået en ny mobil hvor visse Emoji symboler fra vedkommendes side får det hele til at gå i sort og dermed det har skabt en del forvirring.

Her er der efterfølgende opfundet et helt nyt "sprog" der egentlig har tilføjet lidt kolorit i den måde der bliver kommunikeret.

Men uden smileyer kan det godt være svært at tilkendegive om det er gas eller alvor der bliver skrevet, så de er for det meste en udemærket hjælp i denne form for kommunikation.

En uge uden smileyer herinde ville dog nok få dette forum til at brænde sammen :)

 

Så husk de der "understregninger" af hvad I mener (smiley der smiler overbærende af denne tråds udvikling)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Så husk de der "understregninger" af hvad I mener (smiley der smiler overbærende af denne tråds udvikling)

OG undlad at joke med døden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide hvordan det ville gå hvis INGEN brugte smileys i 1 uge ?! 

Du mener, så man ikke fik at vide hvad man skulle tænke ? - forfærdeligt, så blev man jo nødt til selv at tage stilling.

Livet ville nu være meget lettere, hvis der var underlægningsmusik til - så vidste vi, hvad vi skulle føle

Og for en sikkerheds skyld: :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

The only thing I possibly like even less than amazing guys, is smileys.

Jeg har været i skoven nogle dage, og ikke rigtigt set den sjove udviklingen af denne tråd. Indtil nu.
Og jeg har altså ikke fået hverken nogen advarsel eller nogen PM fra ledelsen, så jeg aner ikke hvad Ledvogter mener. Men han lader jo det stå "så i selv kan tænke jeres".


I hvert fald, tak alle i som stadig kan læse og tænke selvstændigt, noget som er ved at blive en mangelvare i dette smileyforgiftede sociale netværkssamfund.
Jeg stod meget langt bag i køen når smileyserne blev delt ud. Så jeg bliver nødt at bruge mine med omhu (Nille derimod stod som sædvanligt forrest og kan sprede sine for alle vinde).


Et skriv bliver ikke sjovt fordi man klistrer på en :-D
En stand-up holder jo heller ikke op et skilt der siger "Grine nu". 


Jeg synes altså at smileys skal bruges med omhu. F.eks. hvis man siger noget almengyldigt eller noget om sig selv. Fine. Men hver gang man siger noget om nogen anden, og klistrer på en grinenisse, så bliver det meget nemt nedladende. Og meget irriterende.

Måske har jeg svensk humor som Nille siger, men det er i hvert fald nogen form for humor. Den som mangler humor, kan dog ikke erstatte den med smileys.


Og Patricia og Celina; jeg ved ikke hvor gamle i er .... måske meget unge. Men et tip til jer, hvis i skal færdes herinde så lær at tage tingen med et gran salt. Selv om i ikke kan lide eller forstå det som skrives.


Og om vi laver en lille tekstanalyse (jeg ved det er et svært ord) over hvad som har skrevets i denne tråd så:

  • Jeg har ikke skrevet et eneste ord om jer, hverken nedladende eller noget andet. Jeg har heller ikke skrevet noget nedladende om nogen anden specifik person. Derimod har jeg ironiseret over fænomenet "amazing guys", ikke særligt alvorligt ment, men det er jo hyggesnakk, som i tit påpeger.
  • I derimod har bland andet skrevet om mig: "Der er ingen grund til at blive ubehagelig", "hans ondskabsfulde/sorte humor", "at folk bliver sure/jaloux over de ikke bliver anmeldt", "når det bliver personligt er det ikke rart". I har oven i det skrevet til ledelsen om  mig.

Vad denne lille tekstanalyse viser er altså at hvis nogen angriber folk og ødelægger tråden så er det i.
Hygge hygge.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

The only thing I possibly like even less than amazing guys, is smileys.

Jeg har været i skoven nogle dage, og ikke rigtigt set den sjove udviklingen af denne tråd. Indtil nu.
Og jeg har altså ikke fået hverken nogen advarsel eller nogen PM fra ledelsen, så jeg aner ikke hvad Ledvogter mener. Men han lader jo det stå "så i selv kan tænke jeres".


I hvert fald, tak alle i som stadig kan læse og tænke selvstændigt, noget som er ved at blive en mangelvare i dette smileyforgiftede sociale netværkssamfund.
Jeg stod meget langt bag i køen når smileyserne blev delt ud. Så jeg bliver nødt at bruge mine med omhu (Nille derimod stod som sædvanligt forrest og kan sprede sine for alle vinde).


Et skriv bliver ikke sjovt fordi man klistrer på en :-D
En stand-up holder jo heller ikke op et skilt der siger "Grine nu". 


Jeg synes altså at smileys skal bruges med omhu. F.eks. hvis man siger noget almengyldigt eller noget om sig selv. Fine. Men hver gang man siger noget om nogen anden, og klistrer på en grinenisse, så bliver det meget nemt nedladende. Og meget irriterende.

Måske har jeg svensk humor som Nille siger, men det er i hvert fald nogen form for humor. Den som mangler humor, kan dog ikke erstatte den med smileys.


Og Patricia og Celina; jeg ved ikke hvor gamle i er .... måske meget unge. Men et tip til jer, hvis i skal færdes herinde så lær at tage tingen med et gran salt. Selv om i ikke kan lide eller forstå det som skrives.


Og om vi laver en lille tekstanalyse (jeg ved det er et svært ord) over hvad som har skrevets i denne tråd så:

  • Jeg har ikke skrevet et eneste ord om jer, hverken nedladende eller noget andet. Jeg har heller ikke skrevet noget nedladende om nogen anden specifik person. Derimod har jeg ironiseret over fænomenet "amazing guys", ikke særligt alvorligt ment, men det er jo hyggesnakk, som i tit påpeger.
  • I derimod har bland andet skrevet om mig: "Der er ingen grund til at blive ubehagelig", "hans ondskabsfulde/sorte humor", "at folk bliver sure/jaloux over de ikke bliver anmeldt", "når det bliver personligt er det ikke rart". I har oven i det skrevet til ledelsen om  mig.

Vad denne lille tekstanalyse viser er altså at hvis nogen angriber folk og ødelægger tråden så er det i.
Hygge hygge.

image.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

image.jpg

Jeg tror måske du har misforstået noget her. Jeg gider ikke, men nogen anden kan måske forklare for dig hvad som menes med trolls.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og om vi laver en lille tekstanalyse (jeg ved det er et svært ord) over hvad som har skrevets i denne tråd så:

  • Jeg har ikke skrevet et eneste ord om jer, hverken nedladende eller noget andet. Jeg har heller ikke skrevet noget nedladende om nogen anden specifik person. Derimod har jeg ironiseret over fænomenet "amazing guys", ikke særligt alvorligt ment, men det er jo hyggesnakk, som i tit påpeger.
  • I derimod har bland andet skrevet om mig: "Der er ingen grund til at blive ubehagelig", "hans ondskabsfulde/sorte humor", "at folk bliver sure/jaloux over de ikke bliver anmeldt", "når det bliver personligt er det ikke rart". I har oven i det skrevet til ledelsen om  mig.

Vad denne lille tekstanalyse viser er altså at hvis nogen angriber folk og ødelægger tråden så er det i.
Hygge hygge.

Er helt enig med dit skriv.

Ja det kan jo så desværre konstateres at humoren, både den sorte, den jyske og den svenske af slagsen, døde med oprettelsen af denne tråd pga. en enkelt profil ikke fattede koncensus.

Humor - Hvil i fred, du var hyggelig så længe det varede og vil blive savnet af de fleste herinde, er jeg overbevist om.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er helt enig med dit skriv.

Ja det kan jo så desværre konstateres at humoren, både den sorte, den jyske og den svenske af slagsen, døde med oprettelsen af denne tråd pga. en enkelt profil ikke fattede den.

Humor - Hvil i fred, du var hyggelig så længe det varede og vil blive savnet af de fleste herinde, er jeg overbevist om.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Men Biggus Dickus da!!! Så slemt er det vel ikke. Jeg synes denne tråde indholder stor humor - omend på et metaniveau.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...