Hop til indhold
Patricia og Celina

The American Guy

Recommended Posts

We have had two amazing dates with this guy. 

We just want to tell about it because he really is an amazing guy! 

And all the other girls in here should be very jealous because he is going back to America on Saturday so unfortunately you guys wont be able to meet him ;) 

Vi har haft to helt fantastiske dates med denne fyr.

Vi ville bare lige fortælle om det fordi han virkeligt er en fantastisk fyr.

Og til alle de andre tøser herinde burde virkeligt være jaloux fordi han skal tilbage til USA på lørdag så i vil desværre ikke have mulighed for at møde ham ;-)  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

We have had two amazing dates with this guy. 

We just want to tell about it because he really is an amazing guy! 

And all the other girls in here should be very jealous because he is going back to America on Saturday so unfortunately you guys wont be able to meet him ;) 

Vi har haft to helt fantastiske dates med denne fyr.

Vi ville bare lige fortælle om det fordi han virkeligt er en fantastisk fyr.

Og til alle de andre tøser herinde burde virkeligt være jaloux fordi han skal tilbage til USA på lørdag så i vil desværre ikke have mulighed for at møde ham ;-)  

 

What is the the purpose/intention of this???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det ham, der fortalte i en anden tråd, at han fik en glædespige til at græde af længsel? Det er måske meget godt at han rejser hjem, for det kan de fleste af os ikke konkurrere med. Ja, jeg kan jo kun tale for mig selv.

Jeg har ganske vist fået damer til at græde, men det var vist ikke af længsel (men jeg kan jo have taget fejl).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen det lyder da til at det har været en oplevelse. Jeg er så lidt nysgerrig, taler vi om at i har købt en seksuel oplevelse af manden, eller var manden gæst ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

I don't particularly like amazing guys. I really think they should crawl back to whatever shithole they came from.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvad kan denne fyr, er det pikken, hænderne eller tungen ? kan han bookes ? :P 

er det ikke ligemeget? 

Ingen af delene duer hvis hjernen og nærvær ikke er der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

We have had two amazing dates with this guy. 

We just want to tell about it because he really is an amazing guy! 

And all the other girls in here should be very jealous because he is going back to America on Saturday so unfortunately you guys wont be able to meet him ;) 

Vi har haft to helt fantastiske dates med denne fyr.

Vi ville bare lige fortælle om det fordi han virkeligt er en fantastisk fyr.

Og til alle de andre tøser herinde burde virkeligt være jaloux fordi han skal tilbage til USA på lørdag så i vil desværre ikke have mulighed for at møde ham ;-)  

 

Jamen lille du den type møder vi andre glædespiger også på vores vagter. Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har mødt det fantastiske knald .

Jaloux....Overhovedet ikke.

Men med nogen så godt at der efterfølgende er lavet aftaler privat. Så er det rigtig godt. 

Men syntes nu kun jeg har søde og dejlige gæster og mange der kommer igen og igen og det er da rigtig skønt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nøøøj egoerne har det godt nok hårdt i denne tråd hva :D

P&C dejligt i har haft nogle gode oplevelser og har "safter" nok til at dele dem med os herinde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne I ikke dele flere detaljer, det kunne være vi kunne lære lidt af amerikaneren :lol:

Lidt mindre ego og lidt mere situationsfornemmelse, så har du nok bedre chancer for at lære det :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej da det var bare en bonus :D 

Han var bare total på og over os alle de 60 minutter ingen pauser eller noget :D 

Og masser klap i måsen det er heller ikke ofte folk tør selvom vi klapper hianden i måsen for at demonstrere :D 

Redigeret af Patricia og Celina

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja det er hyggesnak, så deler man en god nyhed spørger jeg ind til det.

- jeg har lige knaldet en dejlig pige... kan I bruge dette til noget ?

Nej, desværre. Fuldstændigt ubrugeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
 

Jeg opgiver at bruge citer. Møj software

Redigeret af Aarhuselsker
Forum software fucker citater og forfattere uo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...