Hop til indhold
Siljenips

fortsat debat vedr udenlandske piger i min branche

Recommended Posts

Nå det var ærgerligt tråden blev lukket DET ER ELLERS EN UDEMÆRKET DEBAT AT VENDE HER.. Og jeg har ellers rigtig mange argumenter i fhh. danske vs udenlandske piger... Intet imod konkurrence... Men se på jeres egen branche de herrer... 

Det jo ikke være end de danske håndværkere ikke gider polske/rumænske/ukrainske mm. håndværkere vel... Eller skal vi tale RYAN AIR...Hva med den nye falck/ambulance ordning??? Hva med infrastrukturen på landsplan??? Hva synes de herre om alle de udenlandske arbejdere der bare kommer og dumper og løntrykker i lige præcis dit job...Hva med aftalen om brobyggeriet fra Rødby til Tyskland. 10.000 arbejdere i 10 år. YES!!!! SÅDAN! 5000 DANSKERE i arb og 5000 TYSKERE i arb. Det var aftalen... Men NU er der lavet kontrakt med 6000 kinesere og resten må tyskere og danskere dele... ER DET RIMELIGT???  Uhhh det må være brødnid hva?? CHRIST siger jeg til jer.

Men omvendt er det jo stadig 10.000 mænd der skal arbejde der i 10 år...Og hey de skal vel også ha noget sex...jo jo da... Ja så kan vi jo banke nogle bordeller op dernede og få alle de mænd vi vil ha... De første 6000 små kinesere og så kan de danske sexhungrende mænd jo bare vente... Eller???? Ja hva gør vi lige ved det? Jamen hurra hurra for de udenlandse arbejdere i dette herlige lille land som jo alt andet lige klarer sig forrygende!  Eller hvordan er det nu det er???

Jeg klager ikke over mine gæstantal..Så skulle jeg da rigtig skamme mig ... Men jeg kunne blive ved med at komme med eksempler på ikke acceptabelt udenlandsk mængeri, for det er lige det det er. 

Tror i jeg eller andre danske piger kunne blive ludere i deres hjemlande HELT UDEN  at få nogen over nakken? Nej vel?

Er i klar over hvad vi danske piger kunne tjene af tunge euro i Spanien SAMTIDIG med vi opholder os i et fedt land med sol og varme. Se på smukke flotte mænd med brune dådyrøjne dagligt...  Er i klar over hvor populære vi er blandt spanske mænd? Hva tror i der ville ske hvis vi bare slog os ned i Spanien? Uhh jeg tør slet ikke sige det højt...For her venter man ikke på et latterligt rejsehold der evt kommer forbi og hælder os ud af landet. Men HOLD KÆFT det ville være fedt at bo dernede og lave BOKSEN dagligt!!!!

Men i fatter jo slet ikke hvad jeg oprigtigt mener med udenlandsk arbejdskraft i denne branche. I tror ved GUD det handler om jalousi... I jo helt væk fra vinduet... Og gu brænder jeg da ikke mine egne broer...Tror i jeg er helt blank??? 

BUM

Fik jeg nævnt jeg elsker sex og danske mænd?

Silje

Glemte at oplyse at denne debat fortsætter her efter at en tråd i en pige anmeldelse fra Sjælland blev låst. Så kan man måske bedre følge med i det hele. Og det kan også ske jeg ryger ud af EG efter dette skriv... So wha

Silje

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er i klar over hvor populære vi er blandt spanske mænd? Hva tror i der ville ske hvis vi bare slog os ned i Spanien? Uhh jeg tør slet ikke sige det højt...

Vi danske mænd er godt klar over, at spaniere, italienere og grækere er i høj kurs blandt jer danske piger. Og vi kan kun opfordre jer til at rejse derned og leve på deres vilkår, og få børn med dem. Held og lykke!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Silje

Glemte at oplyse at denne debat fortsætter her efter at en tråd i en pige anmeldelse fra Sjælland blev låst. Så kan man måske bedre følge med i det hele. Og det kan også ske jeg ryger ud af EG efter dette skriv... So wha

Silje

Silje, er det helt fair at skrive det du skriver her. Skrev jeg ikke til dig på PM og i den anmeldelse at du kunne forsætte debatten under Generel Debat og du fik en kopi af det indlæg på PM jeg havde slettet, hvis du ville bruge det til Generel Debat som jeg skrev til dig. Så synes jeg faktisk ikke du er fair når du så påstår at det kan ske, du ryger ud for at have skrevet dette. Det gør du ikke, og det ved du også godt. :)

 

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er i forvejen piger fra alle mulige lande, der arbejder i Spanien.  Ingen grund til, at nogle danske piger ikke også skulle være med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

så rejs du til spanien og få 50 euro for 30 minutter :D held og lykke med annoncer og kommunikation... for rig bliver du ikke der søde pige. og tror lige du har mistet en masse gæster..... sorry to say darling, det her er købers marked :) 

Redigeret af okbobobo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Grunden til at mændende bliver trætte af at hører på dig Silje, er nok at du ofte siger at udenlandske piger ikke er lige så gode som Danske piger. Og det er jo noget sludder, især hvis din modstand mod udenlandske piger hænger sammen med Social dumping. Man skal ikke blande tingene sammen.

Så længe de har arbejds og opholdstilladelse, og betaler skat, så går det nok, vi har ingen overenskomst inden for vores branche, så man kan ikke rigtigt klage over, at de presser priserne ned :)

Mht. at betale skat, så tror jeg ikke problemet er størrer blandt udenlandske, end det er blandt Danske. Det er vist generelt bare stort.

 

Jeg har ikke noget imod de udenlandske piger specifikt. Jeg mener at de bør registreres og jeg tror at det at udenlandske piger kan arbejde med prostitution i Danmark, er med til at skabe et forretningsgrundlag for bagmænd, og det er selvfølgelig sørgeligt, da de ikke har samme sikkerhedsnetværk som Danske piger. 
Professionelt har jeg heller ikke noget problem med udenlandske piger, da de i mit tilfælde, generelt tiltrækker en helt anden kundekreds end jeg gør..

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle føler sig bare som store ofre...

Hvis du mener du kan tjene så mange penge i Sydeuropa, så tag dog afsted og udnyt den frie bevægelighed - nøjagtig som de udlandske piger.. 

Ja, der er fuser blandt udlandske piger, men også blandt danske. Mange opsøger måske de udlandske fordi de tilbyder fx megafransk? Eller fordi prisen er bedre? Så meget adskiller ydelsen sig ikke altid ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har iøvrigt selv (med stor succes ;) ) Arbejdet i Udlandet. Det kan anbefales. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå det var ærgerligt tråden blev lukket DET ER ELLERS EN UDEMÆRKET DEBAT AT VENDE HER.. Og jeg har ellers rigtig mange argumenter i fhh. danske vs udenlandske piger... Intet imod konkurrence... Men se på jeres egen branche de herrer... 

Det jo ikke være end de danske håndværkere ikke gider polske/rumænske/ukrainske mm. håndværkere vel... Eller skal vi tale RYAN AIR...Hva med den nye falck/ambulance ordning??? Hva med infrastrukturen på landsplan??? Hva synes de herre om alle de udenlandske arbejdere der bare kommer og dumper og løntrykker i lige præcis dit job...Hva med aftalen om brobyggeriet fra Rødby til Tyskland. 10.000 arbejdere i 10 år. YES!!!! SÅDAN! 5000 DANSKERE i arb og 5000 TYSKERE i arb. Det var aftalen... Men NU er der lavet kontrakt med 6000 kinesere og resten må tyskere og danskere dele... ER DET RIMELIGT???  Uhhh det må være brødnid hva?? CHRIST siger jeg til jer.

Men omvendt er det jo stadig 10.000 mænd der skal arbejde der i 10 år...Og hey de skal vel også ha noget sex...jo jo da... Ja så kan vi jo banke nogle bordeller op dernede og få alle de mænd vi vil ha... De første 6000 små kinesere og så kan de danske sexhungrende mænd jo bare vente... Eller???? Ja hva gør vi lige ved det? Jamen hurra hurra for de udenlandse arbejdere i dette herlige lille land som jo alt andet lige klarer sig forrygende!  Eller hvordan er det nu det er???

Jeg klager ikke over mine gæstantal..Så skulle jeg da rigtig skamme mig ... Men jeg kunne blive ved med at komme med eksempler på ikke acceptabelt udenlandsk mængeri, for det er lige det det er. 

Tror i jeg eller andre danske piger kunne blive ludere i deres hjemlande HELT UDEN  at få nogen over nakken? Nej vel?

Er i klar over hvad vi danske piger kunne tjene af tunge euro i Spanien SAMTIDIG med vi opholder os i et fedt land med sol og varme. Se på smukke flotte mænd med brune dådyrøjne dagligt...  Er i klar over hvor populære vi er blandt spanske mænd? Hva tror i der ville ske hvis vi bare slog os ned i Spanien? Uhh jeg tør slet ikke sige det højt...For her venter man ikke på et latterligt rejsehold der evt kommer forbi og hælder os ud af landet. Men HOLD KÆFT det ville være fedt at bo dernede og lave BOKSEN dagligt!!!!

Men i fatter jo slet ikke hvad jeg oprigtigt mener med udenlandsk arbejdskraft i denne branche. I tror ved GUD det handler om jalousi... I jo helt væk fra vinduet... Og gu brænder jeg da ikke mine egne broer...Tror i jeg er helt blank??? 

BUM

Fik jeg nævnt jeg elsker sex og danske mænd?

Silje

Glemte at oplyse at denne debat fortsætter her efter at en tråd i en pige anmeldelse fra Sjælland blev låst. Så kan man måske bedre følge med i det hele. Og det kan også ske jeg ryger ud af EG efter dette skriv... So wha

Silje

 

Jeg har forsøgt at finde argumenter i dit indlæg, men finder kun en masse løst funderede meninger.
Det jeg har kunnet få ud af det er, at du mener at:

  • Det at de udenlandske piger er her, er løntrykkeri overfor din branche.
  • Det er kun danske prostituerede der må arbejde i Danmark.
  • Danske mænd skal passe på, for ellers kan danske prostituerede finde på at udvandre til Spanien.
  • Du mener at Spanien vil være et fantastisk land at arbejde som prostitueret i.

Givet at disse ting er korrekt forstået, så har jeg (naturligvis) et par kommentarer.

Der har jo været karteldannelse indenfor din branche som gjorde at priserne var nogle man blev enige om i branchen, og ikke blev sat af markedets efterspørgsel. Sådan har det været med mange brancher, men det har international konkurrence ændret på. Heldigvis. Husk nu at du også har gavn af dette som privatperson.

Alle borgere i EU må arbejde i Danmark. Husk nu at du også har gavn af dette som privatperson. Du kan jo eksempelvis arbejde i Spanien hvis du har lyst.

Der må nok lige prikkes hul på din boble med hensyn til at arbejde som pro i Spanien. Mange af latina pigerne der arbejder i Danmark har fast bopæl i Spanien, men de vil hellere arbejde i Danmark. Hvorfor? Det hænger sjovt nok sammen med mindre konkurrence, højere marginer, venligere behandling i Danmark. Hvor var det du kunne tjene boksen igen??

Redigeret af Gentleman and a Scholar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har iøvrigt selv (med stor succes ;) ) Arbejdet i Udlandet. Det kan anbefales. 

Det lyder interessant - og det mener jeg! Ikke nogen ironi eller noget. Hvor har du arbejdet, og hvordan var det? Var de bedre end os danske mænd?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår nu godt Sijles bekymring...

De udenlandske pige må fungere som løntrykkere alene med deres antal.

Personligt nyder jeg danske piger. Hvis det ikke lige er i udlandet.

Jeg har iøvrigt selv (med stor succes ;) ) Arbejdet i Udlandet. Det kan anbefales. 

Claire .. jeg tager hatten af. Jeg tænker det er modigt. Man ved aldrig hvordan forholdende er og hvis bare 1/100 af de ting pressen skriver kan ske for jer piger er rigtige ... ja, så er det modigt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kynisk set er løntrykkeriet vel fint, når nu Silje selv sammenligner med andre brancher. Andre brancher ville have fået store bøder for karteldannelse og prissætning. 

Forstå mig ret, pigerne har lov til at tage den pris de har lyst til, men man kan ikke blæse og have mel i munden på samme tid. 

Det rigtige gode danske piger (har ikke besøgt Silje) brokker sig vel heller ikke - fordi at de udlandske ikke tager kunder fra dem - på trods af en lavere pris...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den helt store forskel er vel organisation og overenskomster! Det er der ikke i dit fag pt! Det er en betingelse du må arbejde under eller finde på noget andet! 

Eller aktivt forsøge at ændre på? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Silje, er det helt fair at skrive det du skriver her. Skrev jeg ikke til dig på PM og i den anmeldelse at du kunne forsætte debatten under Generel Debat og du fik en kopi af det indlæg på PM jeg havde slettet, hvis du ville bruge det til Generel Debat som jeg skrev til dig. Så synes jeg faktisk ikke du er fair når du så påstår at det kan ske, du ryger ud for at have skrevet dette. Det gør du ikke, og det ved du også godt. :)

 

Ok så har jeg mistolket det... Undskylder og glæder mig samtidig over at jeg har min fulde ytringsfrihed på denne side. ;-) Jeg tænkte bare at jeg sikkert træder nogle over tæerne med dette indæg og andre vil juble og kan ikke få armene ned igen...Og af en eller anden grund er det sgu altid dem der har modsatte mening end jeg, der bliver hørt istedet for at lade debatten køre. 

Så som svar på dit spørgsmål er det ikke fair at skrive min formodning om at ryge ud af EG. Og efter nærmere gennemgang kan jeg jo godt se du skriver jeg blot kan fortsætte i debat forum med mit indlæg. 

Jeg giver en tur hvis du skulle komme forbi en dag som undskyldning og tak... ;-)  ;-)  ;-) Nu du ikk kineser vel..hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og af en eller anden grund er det sgu altid dem der har modsatte mening end jeg, der bliver hørt istedet for at lade debatten køre.

Vi gør ellers vores bedste, og prøver at lade de 1.000 blomster blomstre.

-Ledvogter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi danske mænd er godt klar over, at spaniere, italienere og grækere er i høj kurs blandt jer danske piger. Og vi kan kun opfordre jer til at rejse derned og leve på deres vilkår, og få børn med dem. Held og lykke!

Hvor mange euro får man pr. barn dernede?? Hvor kom det lige fra Louie D P? Det er omvendt.. VI danske piger er i høj kurs blandt eksotiske mænd... Det er det der bliver talt om her... Sku ikke familieforøgelse der koster penge! Og hvis det er meget svært for dig at forstå så lad mig sige det helt klart sådan her: Vi glædespiger betaler IKKE -vi FÅR betaling. Okay?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Vi glædespiger betaler IKKE -vi FÅR betaling. Okay?

Den er jeg helt klar over! Men hvad FÅR i dernede? 2000 kr. eller mere i timen?

I betragtning af, at spanske/latinoer har travlt med at komme til Danmark, så må jeg bare sige: I wish you luck!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også imod social dumping og løntrykkeri. I alle brancher. De udenlandske piger har lavere omkostninger idet de tager hjem til østeuropa og holder fri, og der er leveomkostninger væsentligt lavere end i kbh, så det er klart de kan levere samme produkt til lavere pris. Hvis vi fortsat ønsker at branchen skal være attraktiv for danske piger så skyder vi os selv i foden ved at købe ½time inkl. super for 700...

De eneste udenlandske piger jeg besøger er mansion og det forsvarer jeg med at det er nogenlunde samme priser som danske piger..

Redigeret af tiger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oplevet at besøge et fugleskræmsel, som ville have 600 kr. for fransk, forlade hende og i stedet besøge en dejlig smuk pige, som også ville have 600 kr. for fransk.
Det viser tydeligt - som også andre her har skrevet - at priserne blandt danske piger er loppet op i et fuldstændig urimeligt niveau - fordi der ikke har været konkurrence, men kartellignende prisdannelser.
Så jeg byder de udenlandske piger velkommen og føler ingen solidaritet med danske piger mere.
I øvrigt er jeg europæer, mere end dansker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

I betragtning af, at spanske/latinoer har travlt med at komme til Danmark, så må jeg bare sige: I wish you luck!

Jeg troede ellers, at det er almindelig kendt, at skandinaviske piger, og måske især blondinerne, er meget efterspurgte i det sydlige Europa.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå det var ærgerligt tråden blev lukket DET ER ELLERS EN UDEMÆRKET DEBAT AT VENDE HER.. Og jeg har ellers rigtig mange argumenter i fhh. danske vs udenlandske piger... Intet imod konkurrence... Men se på jeres egen branche de herrer... 

Det jo ikke være end de danske håndværkere ikke gider polske/rumænske/ukrainske mm. håndværkere vel... Eller skal vi tale RYAN AIR...Hva med den nye falck/ambulance ordning??? Hva med infrastrukturen på landsplan??? Hva synes de herre om alle de udenlandske arbejdere der bare kommer og dumper og løntrykker i lige præcis dit job...Hva med aftalen om brobyggeriet fra Rødby til Tyskland. 10.000 arbejdere i 10 år. YES!!!! SÅDAN! 5000 DANSKERE i arb og 5000 TYSKERE i arb. Det var aftalen... Men NU er der lavet kontrakt med 6000 kinesere og resten må tyskere og danskere dele... ER DET RIMELIGT???  Uhhh det må være brødnid hva?? CHRIST siger jeg til jer.

Men omvendt er det jo stadig 10.000 mænd der skal arbejde der i 10 år...Og hey de skal vel også ha noget sex...jo jo da... Ja så kan vi jo banke nogle bordeller op dernede og få alle de mænd vi vil ha... De første 6000 små kinesere og så kan de danske sexhungrende mænd jo bare vente... Eller???? Ja hva gør vi lige ved det? Jamen hurra hurra for de udenlandse arbejdere i dette herlige lille land som jo alt andet lige klarer sig forrygende!  Eller hvordan er det nu det er???

Jeg klager ikke over mine gæstantal..Så skulle jeg da rigtig skamme mig ... Men jeg kunne blive ved med at komme med eksempler på ikke acceptabelt udenlandsk mængeri, for det er lige det det er. 

Tror i jeg eller andre danske piger kunne blive ludere i deres hjemlande HELT UDEN  at få nogen over nakken? Nej vel?

Er i klar over hvad vi danske piger kunne tjene af tunge euro i Spanien SAMTIDIG med vi opholder os i et fedt land med sol og varme. Se på smukke flotte mænd med brune dådyrøjne dagligt...  Er i klar over hvor populære vi er blandt spanske mænd? Hva tror i der ville ske hvis vi bare slog os ned i Spanien? Uhh jeg tør slet ikke sige det højt...For her venter man ikke på et latterligt rejsehold der evt kommer forbi og hælder os ud af landet. Men HOLD KÆFT det ville være fedt at bo dernede og lave BOKSEN dagligt!!!!

Men i fatter jo slet ikke hvad jeg oprigtigt mener med udenlandsk arbejdskraft i denne branche. I tror ved GUD det handler om jalousi... I jo helt væk fra vinduet... Og gu brænder jeg da ikke mine egne broer...Tror i jeg er helt blank??? 

BUM

Fik jeg nævnt jeg elsker sex og danske mænd?

Silje

Glemte at oplyse at denne debat fortsætter her efter at en tråd i en pige anmeldelse fra Sjælland blev låst. Så kan man måske bedre følge med i det hele. Og det kan også ske jeg ryger ud af EG efter dette skriv... So wha

Silje

Det er lidt sørgeligt at du ikke kan skrive en seriøs argumenterende tekst. når du nu har så meget (helt åbenbart) følelser i sagen.
Der findes meget at diskutere vedrørende fri bevægelse, social dumping og udenlandske prostituerede. Men hvad kan jeg se er du bare sarkastisk, ironisk, overfladisk og meget meget nedvurderende. Det siger ikke mig noget som helst. Desværre.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg troede ellers, at det er almindelig kendt, at skandinaviske piger, og måske især blondinerne, er meget efterspurgte i det sydlige Europa.

Du mener ligesom det er almindeligt kendt at danskerne er Guds udvalgte folk?

</sarkasme>

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu må vi ikke glemme dobbeltmoralen..:)

Norge har i flere år været et attraktivt land for danske piger. ydelserne er bedre betalt, og især de hårde former kan være indbringende. Det har ligeså været et yndet land når luderkarrieren har skulle fortsætte, selvom man i Danmark har givet udtryk for et endegyldigt stop.

VH Ludvig. 

Redigeret af Ludvig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

der ikke mange der støtter løntrykker, hvis forhold gør live vanskeligere for arbejdstagerne, ingen pension, overarbejde ude overbetaling mv.

Men hvem siger luder skal arbejde til 2000kr i time?

hvorfor skal de luder ikke aflønnes som andre?, de vil jo gerne være som andre lønmodtager.

de fleste arbejder til en god timeløn400 -500 kr, så kunne man indfører 15 % til pension, gerne for min skyld 25% til moms,

De danske piger har gjort at det er super attraktiv for pigerne fra øst at komme, og desværre at blive tvunget her op.

 

prøvemanden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Nu må vi ikke glemme dobbeltmoralen..:)

Norge har i flere år været et attraktivt land for danske piger. ydelserne er bedre betalt, og især de hårde former kan være indbringende. Det har ligeså været et yndet land når luderkarrieren har skulle fortsætte, selvom man i Danmark har givet udtryk for et endegyldigt stop.

VH Ludvig. 

aaaaaah Når jeg kigger på Norske escort/massage sider så kan jeg se max 10 danske piger.

Det kan vist ikke helt sammenlignes med de udenlandske piger i Dk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...