Hop til indhold

Recommended Posts

Har nu haft profil på SD i ca en måned og mødte i går min 3. SB

19 år og iflg billederne en ret pæn pige

Hun boede på kollegie og kom ud for at hente mig. Vi kom ind og hun fik de 1000 vi havde aftalt for en quicky. Hun har åbenbart problemer med mandlerne og vil derfor ikke sutte.

Men hun smed tøjet og jeg må sige at hun sgu har en ret OK teen krop. Damn nogle dejlige bryster.

Hun legede lidt med pikken til den var stiv og så fik den gummi på. Jeg tog hende først i missionæren og hun virkede på sin vis til at kunne lide det, men på den anden side set virkede hun lidt genert til at turde vise det. Efter et stykke tid vendte jeg hende om og tog hende bagfra, efter et stykke tid kom jeg, trak pikken ud og skød den af op over ryggen af hende!

NØJ hun blev sur! Det var åbenbart ikke med i aftalen. Så hun tændte helt af og truede med at afsløre mig på nettet. At jeg så ved hvem hun ermed navn, telefonnummer og adresse og hun kun ved  jeg hedder Martin, men faktisk hedder XXXXX er så noget andet.

Men lækker krop, lidt vild temperament!

Redigeret af Ledvogter
Privat oplysning
  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu haft profil på SD i ca en måned og mødte i går min 3. SB

19 år og iflg billederne en ret pæn pige

Hun boede på kollegie og kom ud for at hente mig. Vi kom ind og hun fik de 1000 vi havde aftalt for en quicky. Hun har åbenbart problemer med mandlerne og vil derfor ikke sutte.

Men hun smed tøjet og jeg må sige at hun sgu har en ret OK teen krop. Damn nogle dejlige bryster.

Hun legede lidt med pikken til den var stiv og så fik den gummi på. Jeg tog hende først i missionæren og hun virkede på sin vis til at kunne lide det, men på den anden side set virkede hun lidt genert til at turde vise det. Efter et stykke tid vendte jeg hende om og tog hende bagfra, efter et stykke tid kom jeg, trak pikken ud og skød den af op over ryggen af hende!

NØJ hun blev sur! Det var åbenbart ikke med i aftalen. Så hun tændte helt af og truede med at afsløre mig på nettet. At jeg så ved hvem hun ermed navn, telefonnummer og adresse og hun kun ved  jeg hedder Martin, men faktisk hedder XXXXX er så noget andet.

Men lækker krop, lidt vild temperament!

Hehe, har prøvet at fyre ladningen af i ansigtet på en pige, hvor det ikke var aftalt. Hun blev helt rødglødende af raseri, efter et øjeblik med et nærmest tomt, måbende ansigt ... ;) (Y)

Redigeret af Ledvogter
Privat oplysning
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også prøvet hende for en god månedes tid siden ,,synes hun var lidt dyr i forhold til hvad jeg fik, hun ville ikke sutte og sådan lidt kedelig sex,, 2000 for 1/2 time 

;/

Del dette indlæg


Link til indlæg

2000 for ½ time - det er dælme i overkanten. Jeg har haft 4 SB på besøg og givet 1500 for mellem 1½ time og 4 :-) (ja jeg kan være udholdende).

3 fantastiske og en enkelt hvor jeg tænker GP

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også prøvet hende for en god månedes tid siden ,,synes hun var lidt dyr i forhold til hvad jeg fik, hun ville ikke sutte og sådan lidt kedelig sex,, 2000 for 1/2 time 

;/

Fik du også lov at fotografere?

Del dette indlæg


Link til indlæg

bliv ved drenge - så får forbudsfløjen sgu nok en ny tilhænger. 

Godt nok en ulækker mangel på respekt I får udvist.

At sidde og kommentere på indholdet af hendes personlige fjæsbogsprofil :shock:- filmen er da knækket helt for dig 'kan bare det der'.

Redigeret af RobinHood
  • Synes godt om 18

Del dette indlæg


Link til indlæg

bliv ved drenge - så får forbudsfløjen sgu nok en ny tilhænger. 

Godt nok en ulækker mangel på respekt I får udvist.

At sidde og kommentere på indholdet af hendes personlige fjæsbogsprofil :shock:- filmen er da knækket helt for dig 'kan bare det der'.

Ja med 30-40000 studenter der springer ud i de her dage er det jo soleklart hvem hun er. Virkelig personlig oplysning.

Robin Hood var en mand, lad være med at opføre dig som en pussy!!!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ACDsee

Hehe, har prøvet at fyre ladningen af i ansigtet på en pige, hvor det ikke var aftalt. Hun blev helt rødglødende af raseri, efter et øjeblik med et nærmest tomt, måbende ansigt ... ;) (Y)

Mærkeilig pige.....

(NB: Ironi kan forekomme)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Har nu haft profil på SD i ca en måned og mødte i går min 3. SB

19 år og iflg billederne en ret pæn pige

Hun boede på kollegie og kom ud for at hente mig. Vi kom ind og hun fik de 1000 vi havde aftalt for en quicky. Hun har åbenbart problemer med mandlerne og vil derfor ikke sutte.

Men hun smed tøjet og jeg må sige at hun sgu har en ret OK teen krop. Damn nogle dejlige bryster.

Hun legede lidt med pikken til den var stiv og så fik den gummi på. Jeg tog hende først i missionæren og hun virkede på sin vis til at kunne lide det, men på den anden side set virkede hun lidt genert til at turde vise det. Efter et stykke tid vendte jeg hende om og tog hende bagfra, efter et stykke tid kom jeg, trak pikken ud og skød den af op over ryggen af hende!

NØJ hun blev sur! Det var åbenbart ikke med i aftalen. Så hun tændte helt af og truede med at afsløre mig på nettet. At jeg så ved hvem hun ermed navn, telefonnummer og adresse og hun kun ved  jeg hedder Martin, men faktisk hedder XXXXX er så noget andet.

Men lækker krop, lidt vild temperament!

Hvor fint af dig at du kan følge anonymt med i hendes liv...

Det må give dig en stor tilfredsstillelse - især når du nu så fint har sørget for at hun er afskåret fra at gøre det samme.

Og endnu finere at det lyder som om at du nærmest har overskredet hendes grænser..

Sugardating er farligt for pigerne og du illustrere så fint at de ikke aner hvad de går ind til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor fint af dig at du kan følge anonymt med i hendes liv...

Det må give dig en stor tilfredsstillelse - især når du nu så fint har sørget for at hun er afskåret fra at gøre det samme.

Og endnu finere at det lyder som om at du nærmest har overskredet hendes grænser..

Sugardating er farligt for pigerne og du illustrere så fint at de ikke aner hvad de går ind til.

HYS HYS HYSTERIIIIII!!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Nææææh men det kan da ikke være særligt rart at skulle være sådan over for en ung pige....

Og det er sq synd for hende at hun er endt i en situation med en mand som ikke har taget vare på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nææææh men det kan da ikke være særligt rart at skulle være sådan over for en ung pige....

Og det er sq synd for hende at hun er endt i en situation med en mand som ikke har taget vare på hende.

Nææææh men det kan da ikke være særligt rart at skulle være sådan over for en ung pige....

Og det er sq synd for hende at hun er endt i en situation med en mand som ikke har taget vare på hende.

Nææææh men det kan da ikke være særligt rart at skulle være sådan over for en ung pige....

Og det er sq synd for hende at hun er endt i en situation med en mand som ikke har taget vare på hende.

HYSSSS!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

En del piger på sugardaters skubber allerede til deres grænser, når de modtager en fremmed mand. Kan sgu godt forstå hun bliver hysterisk, når du så gør noget der ikke var aftalt. Hun kan jo også have været i tvivl om du havde kondom på, mens du knaldede hende. 

Når man finder piger på sugardaters eller andre steder, så har man sgu at respekterer deres grænser. Det skulle jo gerne være sjovt for alle parter. Især når pigerne er helt unge, har vi mænd sgu et ansvar. 

  • Synes godt om 14

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu haft profil på SD i ca en måned og mødte i går min 3. SB

19 år og iflg billederne en ret pæn pige

Hun boede på kollegie og kom ud for at hente mig. Vi kom ind og hun fik de 1000 vi havde aftalt for en quicky. Hun har åbenbart problemer med mandlerne og vil derfor ikke sutte.

Men hun smed tøjet og jeg må sige at hun sgu har en ret OK teen krop. Damn nogle dejlige bryster.

Hun legede lidt med pikken til den var stiv og så fik den gummi på. Jeg tog hende først i missionæren og hun virkede på sin vis til at kunne lide det, men på den anden side set virkede hun lidt genert til at turde vise det. Efter et stykke tid vendte jeg hende om og tog hende bagfra, efter et stykke tid kom jeg, trak pikken ud og skød den af op over ryggen af hende!

NØJ hun blev sur! Det var åbenbart ikke med i aftalen. Så hun tændte helt af og truede med at afsløre mig på nettet. At jeg så ved hvem hun ermed navn, telefonnummer og adresse og hun kun ved  jeg hedder Martin, men faktisk hedder XXXXX er så noget andet.

Men lækker krop, lidt vild temperament!

Efterhånden forstår jeg godt, hvorfor mange vil straffe mænd for at betale for sex. De kan jo ikke vide, at det kun er ganske få, der opfører sig så svinsk, mandschauvinistisk og respektløst og oven i købet praler af det.

Redigeret af FrankJ
  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor fint af dig at du kan følge anonymt med i hendes liv...

Det må give dig en stor tilfredsstillelse - især når du nu så fint har sørget for at hun er afskåret fra at gøre det samme.

Og endnu finere at det lyder som om at du nærmest har overskredet hendes grænser..

Sugardating er farligt for pigerne og du illustrere så fint at de ikke aner hvad de går ind til.

Du er sgu da bare mopset fordi mændene hellere vil have en ung sugarbabe end en gammel udboret hejre!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

"Kan bare det der" lever til fulde op til  sit navn, kan bare det der med at genere andre, helt anonymt gemt bag sin computer, hvor er det dog usmageligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er sgu da bare mopset fordi mændene hellere vil have en ung sugarbabe end en gammel udboret hejre!

Du har slet ikke overvejet at svare på det, TrineTease skriver - i stedet for bare at komme med en ubegavet kommentar, vel?

Redigeret af FrankJ
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Du er sgu da bare mopset fordi mændene hellere vil have en ung sugarbabe end en gammel udboret hejre!

Helst seriøst - Hvad med lige at prøve at svare mig ?

Hvis du tror at sådan en lav og plat kommentar fra dig ødelægger min dag eller gør mig ked af det - så tager du fejl.

Den kommer jo udelukkende fordi at din manglende evne til at tage vare på en ung uerfaren pige bliver udstillet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virkelig dårlig stil 'kan bare det der'. :-( Vis dog lidt respekt for andre mennesker!

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Pigene har ret til et privatliv ligesom I har. Jeg kan lige se det ramaskrig, hvis en pige gjorde det samme mod en gæst. 

Jeg tror slet ikke, at mange er klar over de konsekvenser, pigerne kan få, hvis det bliver opdaget, og med nettets indtræden, er det blevet endnu farligere, og der findes ALTID et r.... der ikke kan finde ud af grænsen.

Sugarpigerne står i en dårligere situation end de etablerede piger, de har intet netværk, hvis de er udsat for de ting, som den pågældende teenagepige havde med "kan ikke så meget".Jeg har en del diskussioner om konsekvenser for pigerne i branchen. Det er netop en slags, der kan give problemer senere hen for pigen.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du er sgu da bare mopset fordi mændene hellere vil have en ung sugarbabe end en gammel udboret hejre!

Det er for lavt. Jeg er enig med Valdemar, FrankJ og tiger! Hvis det er niveauet for debatten herinde ser det sort ud. Respekt frem for alt! Trine skriver jo pænt, så svarer man da ordentligt!

Redigeret af MrTender

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Pigene har ret til et privatliv ligesom I har. Jeg kan lige se det ramaskrig, hvis en pige gjorde det samme mod en gæst. 

Jeg tror slet ikke, at mange er klar over de konsekvenser, pigerne kan få, hvis det bliver opdaget, og med nettets indtræden, er det blevet endnu farligere, og der findes ALTID et r.... der ikke kan finde ud af grænsen.

Sugarpigerne står i en dårligere situation end de etablerede piger, de har intet netværk, hvis de er udsat for de ting, som den pågældende teenagepige havde med "kan ikke så meget".Jeg har en del diskussioner om konsekvenser for pigerne i branchen. Det er netop en slags, der kan give problemer senere hen for pigen.

Ja, konsekvenserne for Sugarpigerne kan være alvorlige. De er givetvis ikke alle fuldt klar på, hvad de går ind til–i et håb om hurtige penge, spænding eller hvad der nu ellers får dem ind på den bane. En hel del af dem er alt for unge. Og det manglende netværk er et problem for dem, hvis grænser bliver overskredet –For mange ar på sjælen, der giver bagslag senere hen, kan blive resultatet.

Redigeret af MrTender

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...