Hop til indhold

Recommended Posts

Ja, konsekvenserne for Sugarpigerne kan være alvorlige. De er givetvis ikke alle fuldt klar på, hvad de går ind til–i et håb om hurtige penge, spænding eller hvad der nu ellers får dem ind på den bane. En hel del af dem er alt for unge. Og det manglende netværk er et problem for dem, hvis grænser bliver overskredet –For mange ar på sjælen, der giver bagslag senere hen, kan blive resultatet.

Mange unge laver sgu noget dumt som der risikerer at følge dem hele livet! Men det fleste accepterer at de har lavet det, for når man er 18 ved man at der er en konsekvens! Det er derfor man er myndig, må stemme osv. De piger her har taget et valg, men du snakker dem ned som om det er 12 årige tøser!

I stedet bør disse piger og mange andre der sælger sex, nok istedet tænke på hvor meget de rent faktisk røvrender mennesker som MIG! Mennesker der betaler skat af det jeg tjener og mennesker der ikke laver socialt bedrageri ved at hæve SU osv og så tjene en masse ved siden af! Så snak lige moral!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mange unge laver sgu noget dumt som der risikerer at følge dem hele livet! Men det fleste accepterer at de har lavet det, for når man er 18 ved man at der er en konsekvens! Det er derfor man er myndig, må stemme osv. De piger her har taget et valg, men du snakker dem ned som om det er 12 årige tøser!

I stedet bør disse piger og mange andre der sælger sex, nok istedet tænke på hvor meget de rent faktisk røvrender mennesker som MIG! Mennesker der betaler skat af det jeg tjener og mennesker der ikke laver socialt bedrageri ved at hæve SU osv og så tjene en masse ved siden af! Så snak lige moral!

Niveauet er sgu ikke blevet meget bedre med sådan et opstød! Min pointe (læs!): Det er stadig ikke forbudt at tænke sig om som køber af sex - og have bare en promille af forståelse for, hvem den anden part er - og hvordan man behandler dem. Og så er det i øvrigt ikke særlig klædeligt i sådan en snak her (for diskussion er blevet for pænt et ord) at have ondt af sig selv!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Mange unge laver sgu noget dumt som der risikerer at følge dem hele livet! Men det fleste accepterer at de har lavet det, for når man er 18 ved man at der er en konsekvens! Det er derfor man er myndig, må stemme osv. De piger her har taget et valg, men du snakker dem ned som om det er 12 årige tøser!

I stedet bør disse piger og mange andre der sælger sex, nok istedet tænke på hvor meget de rent faktisk røvrender mennesker som MIG! Mennesker der betaler skat af det jeg tjener og mennesker der ikke laver socialt bedrageri ved at hæve SU osv og så tjene en masse ved siden af! Så snak lige moral!

Så fordi at du mener at den pågældende SG pige ikke betaler skat og moms så har du ret til at krænke hende, overskride hendes grænse og derefter lure på hende på Fb?

Iøvrigt ved du ikke en fløjtende fis om hvad vi piger betaler i skat og moms.

I virkeligheden udstiller du i den grad din vrede over at du skal betale for at få en udløsning - og du føler så åbenbart at det må høre med i 'faget' at du så må gøre som det passer dig.

Eller tager jeg helt fejl af dig?

Dine manglende lyst til et ordentligt svar på adskillige Eg medlemmers spørgsmål er vel også et slags svar...

 

Og NEJ en 18 årig er sq ikke klar over konsekvenserne ved valget om at sælge sex.

Det er muligt at loven siger at det er lovligt at sælge sex som 18 årig.

Men jeg har endnu til gode at møde en seriøst voksen,velovervejet 18 årig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trine og andre

Har i ikke gennemskuet " kan bare det der " endnu ?

Han er en stakkel som sidder og keder sig derhjemme og er kun her på EG for at forarge og sætte folks pis i kog.

Det er lykkedes ham udemærket men jeg tror aldrig han har været sammen med nogen sugarbabe, det er fri fantasi, kun for at forarge.

Ingen af de unge piger hopper i kanen med en fyr som ham, og til de priser han oplyser, de er slet ikke så dumme som han gør dem til.

Fri fantasi siger jeg bare, lidt synd for ham for der er intet bedre end god sex som begge parter nyder.

Jeg ignorerer ham bare og tænker, stakkel

The rider

 

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja der er ikke meget respekt omkring de unge piger og GP fra "kan bare det der"

Når man så læser tråden han har startet omkring Santasgirl fra SD, så forarges jeg endnu mere. Stolt over at have kneppet hende og sprøjtet hende i fissen uden kondom!!

Ved godt pigen er gået med til det, men som den modne mand bør man sgu vise den respekt og modenhed at bruge kondom og ikke foreslå uden, både som beskyttelse af hende og en selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der er ikke meget respekt omkring de unge piger og GP fra "kan bare det der"

Når man så læser tråden han har startet omkring Santasgirl fra SD, så forarges jeg endnu mere. Stolt over at have kneppet hende og sprøjtet hende i fissen uden kondom!!

Ved godt pigen er gået med til det, men som den modne mand bør man sgu vise den respekt og modenhed at bruge kondom og ikke foreslå uden, både som beskyttelse af hende og en selv. 

 

Du tror ikke! Hvad  kan man bruge det til?? 

Personligt tror jeg ikke du har en pik over 5 cm og at du er rigtig klog! Hvad har jeg at have det i? Ikek en skid og det samme har du at have din "Tror ikke" i! 

Du kæfter op om priser og at de ikek hopper i kanen til de priser, rent faktisk er der fyre der fortæller om lavere priser her på foraet, så igen du, bare vrøvl du sidder og høvler ud!!

Du ignorerer mig bare?? Det kræver et indlæg på 8 linier, igen vrøvl du bare høvler ud!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu må jeg trække på smilebåndet "kan bare det der"

Du kopierer det jeg har skrevet, men kommentere The Riders indlæg, måske solen og varmen har haft sim indvirken på dig. 

Dit sprogbrug er imponerende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her er en ørkesløs "diskussion", og I spilder jeres tid.
I taler fornuftigt om, hvad der er moralsk forsvarligt, og hvad man kan tillade sig over for en 18 årig pige.
Men staklen her forstår jer slet ikke, for begrebet moral findes ikke i hans ordbog, og hans mangel på empatiske evner og respekt over for pigen minder til forveksling om de holdninger, man ser hos pædofile, som er så sygelig optaget af hensynet til sig selv at de slet ikke evner at tage hensyn til andre mennesker. Det eneste, der mangler, er, at staklen her begynder at påstå, at pigen kunne lide hans svineri, og at han i virkeligheden gjorde det for hendes skyld.
I øvrigt har jeg altid tænkt, at det virker lidt sygeligt (kan ikke lige finde på et mindre stærkt udtryk) at nyde at sprøjte sin sæd ud i hovedet på en pige, uanset hvor gammel hun er. Men jeg lader mig gerne overbevise om, at jeg tager fejl.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op hva.. Sikke et stykke mandfolk. En ung usikker pige, det må da have krævet noget mandsmod at lægge sig ud med hende. 

Tænker det er helt naturligt folk hidser sig op når de læser om sådan en hjernedød og usmagelig opførsel..! MEN, det er der jo dybest set ingen grund til. Derimod skal man jo have ondt at den arme sørgelige stakkel. "Kan bare det der" må jo have en så sørgelig tilværelse og absolut ingen selvværd og selvrespekt, for at kunne opføre sig sådan i et forsøg på at hævde sig selv eller føle sig mere værd. Sandheden er jo sikkert, at han er dybt uintelligent, hamrende grim at se på så han ikke engang ejer et spejl. Sørgeligt, har ondt af dig. Må være noget af et nederlag at være under de laveste i samfundet - på niveau med en slimet orm. Er glad for det ikke er mig der skal leve sådan et liv, tror sgu jeg tog strikken så, fremfor at være så dårlig et menneske, hvis man da kan kalde dig det. 

Nå men godnat allesammen, nu fik jeg luft og smiler igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I øvrigt har jeg altid tænkt, at det virker lidt sygeligt (kan ikke lige finde på et mindre stærkt udtryk) at nyde at sprøjte sin sæd ud i hovedet på en pige, uanset hvor gammel hun er. Men jeg lader mig gerne overbevise om, at jeg tager fejl.

Her den unge Suzanne Brøggers syn på det:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/39174-kunsten-at-ligne-en-som-elsker-mandens-sæd/?do=findComment&comment=317598

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I øvrigt har jeg altid tænkt, at det virker lidt sygeligt (kan ikke lige finde på et mindre stærkt udtryk) at nyde at sprøjte sin sæd ud i hovedet på en pige, uanset hvor gammel hun er. Men jeg lader mig gerne overbevise om, at jeg tager fejl.

Er det også sygeligt, at kvinder tænder på dét?
Undskyld mig, men så er det også sygeligt at elske sex stående, at være til oralsex, osv, osv.

Så fordi at du mener at den pågældende SG pige ikke betaler skat og moms så har du ret til at krænke hende, overskride hendes grænse og derefter lure på hende på Fb?

Iøvrigt ved du ikke en fløjtende fis om hvad vi piger betaler i skat og moms.

I virkeligheden udstiller du i den grad din vrede over at du skal betale for at få en udløsning - og du føler så åbenbart at det må høre med i 'faget' at du så må gøre som det passer dig.

Eller tager jeg helt fejl af dig?

Dine manglende lyst til et ordentligt svar på adskillige Eg medlemmers spørgsmål er vel også et slags svar...

 

Og NEJ en 18 årig er sq ikke klar over konsekvenserne ved valget om at sælge sex.

Det er muligt at loven siger at det er lovligt at sælge sex som 18 årig.

Men jeg har endnu til gode at møde en seriøst voksen,velovervejet 18 årig.

Trine,

Du skærer alle over én kam - både i dit forsvar af, hvor mange GPer der betaler skat og moms. Det gør meget få af jer. En pæn del modtager endda en overførselsindkomst, der forbyder at drive erhverv eller tjene penge.

Du skærer også alle over én kam, når du siger at en 18-årig ikke kan være moden og velovervejet. Det kan en del af dem faktisk.
Jeg er enig i at der er en del på sugardaters, der burde vente et år eller to på at yde seksuelle tjenester - som hobby eller erhverv.

Når dét er sagt - så er mange GPer selv i 30'erne heller ikke modne til at overveje hvad de gør. En del i branchen lever netop i branchen, fordi de har forskellige problematikker. Op imod halvdelen af de danske GPer har faktisk en psykisk diagnose som følge af deres opvækst - en diagnose, der påvirker deres følelser og sociale kompetencer - og det er ikke lyv, der er lavet tilbundsgående undersøgelser på området. Jeg sender gerne link til en 350-siders SFI-rapport om branchen.

Der er dog mange, der er velfungerende, dejlige, søde og seriøse, og jeg ved godt at du er en af dem - jeg har haft fornøjelsen af dit selskab :)

Når dét er sagt - så er man voksen, når man er 18, og man tager ansvar for sine handlinger - på godt og ondt.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

 For en god ordens skyld så er sædafgang i ansigt ikke sygeligt.

Men at gøre det i hovedet på en 18 årig som ikke fatter en pind et overgreb....

 Og det er sygt i min verden at lave et overgreb af den karakter.... 18 år eller 35.

Mht alderen så har jeg i mine år i branchenendnu til gode at møde en så ung pige som er glad, velfungerende og afklaret.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 For en god ordens skyld så er sædafgang i ansigt ikke sygeligt.

Men at gøre det i hovedet på en 18 årig som ikke fatter en pind et overgreb....

Undskyld, men blander du ikke to hændelser sammen?

1:

19 år og iflg billederne en ret pæn pige

(...)

Efter et stykke tid vendte jeg hende om og tog hende bagfra, efter et stykke tid kom jeg, trak pikken ud og skød den af op over ryggen af hende!

NØJ hun blev sur!

2:

Hehe, har prøvet at fyre ladningen af i ansigtet på en pige, hvor det ikke var aftalt. Hun blev helt rødglødende af raseri, efter et øjeblik med et nærmest tomt, måbende ansigt ... ;) (Y)

Der er en 19-årig(!) som får en ladning på ryggen, og så er der en anden uden aldersangivelse, der får en ladning i ansigtet (hvor relationen mellem parterne i øvrigt heller ikke fremgår).

 

Hvad der er "overgreb" afhænger af mange forskellige faktorer. Men fx med vilje at sprøjte i hovedet (eller for den sags skyld munden) på en uerfaren pige, som ikke forventer det, kan vi godt blive enige om kandiderer. Jeg har bare ikke set tegn på, at det er omtalt i denne tråd?

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Er det også sygeligt, at kvinder tænder på dét?Undskyld mig, men så er det også sygeligt at elske sex stående, at være til oralsex, osv, osv.

Jeg er overbevist

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mange unge laver sgu noget dumt som der risikerer at følge dem hele livet! Men det fleste accepterer at de har lavet det, for når man er 18 ved man at der er en konsekvens! Det er derfor man er myndig, må stemme osv. De piger her har taget et valg, men du snakker dem ned som om det er 12 årige tøser!

I stedet bør disse piger og mange andre der sælger sex, nok istedet tænke på hvor meget de rent faktisk røvrender mennesker som MIG! Mennesker der betaler skat af det jeg tjener og mennesker der ikke laver socialt bedrageri ved at hæve SU osv og så tjene en masse ved siden af! Så snak lige moral!

For helvede, Batistuta.

Her gik jeg lige og glædedemig over, at du tilsyneladende havde taget en færge ud af verden - og så vender du kræftstejleme tilbage..... Jeg er tæt på at kalde dig en narrefisse....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, Cooper- du skriver 'Hehe, har prøvet at fyre ladningen af i ansigtet på en pige, hvor det ikke var aftalt. Hun blev helt rødglødende af raseri, efter et øjeblik med et nærmest tomt, måbende ansigt ... ;) (Y)'

Hvordan er det ikke et overgreb og sygeligt? Og så dine underlige analyser af gp's for ligesom at putte ansvaret væk for dine handlinger. Det er en ommer!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

For helvede, Batistuta.

Her gik jeg lige og glædedemig over, at du tilsyneladende havde taget en færge ud af verden - og så vender du kræftstejleme tilbage..... Jeg er tæt på at kalde dig en narrefisse....

Det er nu også lykkedes Batistuta at blive banned under sit nye nick, Kan bare det der. Vi håber han bliver helt væk denne gang.

-Ledvogter

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er sgu da bare mopset fordi mændene hellere vil have en ung sugarbabe end en gammel udboret hejre!

Det gør mig oprigtig ondt for de mennesker, du måtte møde på din vej

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, Cooper- du skriver 'Hehe, har prøvet at fyre ladningen af i ansigtet på en pige, hvor det ikke var aftalt. Hun blev helt rødglødende af raseri, efter et øjeblik med et nærmest tomt, måbende ansigt ... ;) (Y)'

Der var hér ikke tale om en GP eller SD, men en kæreste. Og hun syntes faktisk det var frækt - bagefter.
Beklager at jeg ikke fik dét med.

Med SD/GP aftaler jeg ALTID hvor skuddet ender. Alt er aftalt på forhånd, da pigen så netop ikke vil føle overgreb.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Mange unge laver sgu noget dumt som der risikerer at følge dem hele livet! Men det fleste accepterer at de har lavet det, for når man er 18 ved man at der er en konsekvens! Det er derfor man er myndig, må stemme osv. De piger her har taget et valg, men du snakker dem ned som om det er 12 årige tøser!

I stedet bør disse piger og mange andre der sælger sex, nok istedet tænke på hvor meget de rent faktisk røvrender mennesker som MIG! Mennesker der betaler skat af det jeg tjener og mennesker der ikke laver socialt bedrageri ved at hæve SU osv og så tjene en masse ved siden af! Så snak lige moral!

Kære "kan bare det der"

jeg er oprigtigt nervøs for at du er psykopat og kan komme til at skade mange mennesker igennem livet hvis du ikke snart får noget hjælp. det er rigtigt ubehageligt at læse dine indlæg. Jeg begriber simelthen ikke hvordan du kan synes det er sjovt eller uforståeligt at en pige flipper udover at du spermer ud over hendes ryg når i ikke har aftalt det i forvejen. der kan være rigtigt mange årsager 1) hun bliver utryk over hvad du ellers kan finde på 2) hun finder det ydmygende og derfor beskytter sig selv ved at blive sur - en helt naturlig beskyttelsmekanisme mennesker med en normal indlevelseevne sagtens kan se 3) hun synes simpelthen bare det er pisse ulækkert - og der er sikkert mange flere grunde til at hendes reaktion IKKE er noget at grine af - MEN bør tages helt alvorligt - og en undskyldning er på sin plads. Og lad da være med at følge med i hendes liv fordi du har betalt for at have sex med hende en gang - det er klamt og ulækket. Du hvis hun opdager det gå den stakkels pige sgu da i spåner....og du får en dom hvis der er noget retfærdighed til her i verden.

Men tænk over det - og skrid fra dette forum. Her er det ideen at vi behandler hinanden ordentligt.

Anders

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...