Hop til indhold
McLovin

Glædespigen ramte den forkerte tid på måneden

Recommended Posts

Jeg ved godt at det ødelægger manges illusion, om at vi skulle være en slags overmennesker. Mén, vi både skider, tisser, prutter, bøvser og bløder! :o 

På samme tid????, Jøsses dog.sm154.gif  sm154.gif

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

På samme tid????, Jøsses dog.sm154.gif  sm154.gif

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Det sker!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved godt at det ødelægger manges illusion, om at vi skulle være en slags overmennesker. Mén, vi både skider, tisser, prutter, bøvser og bløder! :o 

Så kan man jo sige det er hygge på business klasse, en service der ikke er betalt for  sm154.gif  sm154.gif

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

når jeg betaler et x antal kroner for sex, så har hun bare værsgo at se over sin egen dødelighed og ikke bløde under mit besøg.

get over  yourself... det er ganske uskadeligt og pigen gjorde det jo ikke med vilje... hun blev jo som du skriver lige så overrasket som dig.... hendes menstruation var for tidlig på den... det sker altså for alle os piger og er ikke noget vi kan planlægge os ud af..  

jeg havde en kunde der havde booket et par timer - og hver gang han kom slog han en kanon prut.... skulle jeg så have forlangt ekstra fordi han ikke havde betalt for at genere mine nasale passager ?? 

ej vel...  vi tog det som en griner og luftede lidt ud i stedet...

der er grænser for hvor meget kropsforskrækkelse der kan være plads til når man knalder.... der kan komme luft ind alle vegne og jeg tror virkelig alle os der tilbyder fransk dansk og græsk har både bøvset, pruttet og fisse-fist i flere omgang for hvad man ikke har i hænderne kan man ikke holde på. 

og lige ledes... hvis man har en mens der ikke er planlagt og man ikke er en af dem der får pisse ondt i maven flere dage før - så vil det altså komme når fyren knalder igennem... 

det er nu engang sådan naturen fungerer og de vilkår legen er på.... vi er som Bly skriver ikke gudinder der kan betvinge naturen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved godt at det ødelægger manges illusion, om at vi skulle være en slags overmennesker. Mén, vi både skider, tisser, prutter, bøvser og bløder! :o 

:eek: gg

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg havde en kunde der havde booket et par timer - og hver gang han kom slog han en kanon prut.... skulle jeg så have forlangt ekstra fordi han ikke havde betalt for at genere mine nasale passager ?? 

 

Det er op til dig. Men lige prostitueret (og tatovører) skal vist ikke klage ovre deres timeløn. Men så mange prutter som denne fyr har slået, må du da være hver en øre værd, siden han er kommet så mange gange, at sideeffekten har generet dig så meget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er op til dig. Men lige prostitueret (og tatovører) skal vist ikke klage ovre deres timeløn. Men så mange prutter som denne fyr har slået, må du da være hver en øre værd, siden han er kommet så mange gange, at sideeffekten har generet dig så meget. 

selvfølgelig er jeg da det ;) ;) ;) ;);) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blot til info: Det er vist rimeligt udbredt at pigerne benytter en særlig svampe-ting, når de har mens.

Det er old school med en natursvamp. Man kan også bruge et pessar. Hvis man vil optimere forretningen, så kan man spise p-piller uden at holde pause (en del piger "flytter" deres periode, hvis det ikke lige passer ind i programmet).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er old school med en natursvamp. Man kan også bruge et pessar. Hvis man vil optimere forretningen, så kan man spise p-piller uden at holde pause (en del piger "flytter" deres periode, hvis det ikke lige passer ind i programmet).

der er grænser for hvad man bør udsætte kroppen for!!!!!! 

men man kan da få en hormonspiral for den virker lokalt og minimerer mens til næsten ingenting... og samtidig kan man bevare sin naturlige cyklus så man ikke kompromitterer kroppen Det er nok en løsning at foretrække sammen med natursvamp de 2 dage om måneden man pletter med spiralen (det er seriøst dårlig nok 2 pletter) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplevede idag ved et besøg hos en sød og køn dansk glædespige at uheldet skete. Pludselig under sex'en blødte hun. 

Hun blev selv meget pinlig berørt og jeg har aldrig selv kunne abstrahere fra at se min ven være smurt ind i blod. Så selvom hun efterfølgende (efter jeg havde vasket mig) prøvede at gøre det godt igen med munden, så var skaden sket. Og jeg sad der i hendes sofa i en alder af 27 og følte mig som en på 57, med slap diller, ingen sex lyst.... Og et x-antal hundrede kroner fattigere, som jeg i hvert fald godt kun ha brugt på noget, som havde skabt mere begejstring. 

Hvis I har oplevet ligne situationer, både som glædespiger og kunde så fortæl gerne hvordan situationen blev tacklet. Selvom jeg blev lovet at jeg kunne komme og få rabat og revanche en anden gang, så følte jeg regnen slog lidt ekstra hårdt imod mit ansigt på vej hjem. 

Jeg oplevede en sugarbabe der ikke gad sexe alligevel, fordi hun fik sin blødning lige da hun skulle ud af døren på vej til mig ... Det var ikke en "dårlig undskyldning," for hun kom alligevel. Det lykkedes dog ikke at overtale hende til vaginalt samleje, desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er grænser for hvad man bør udsætte kroppen for!!!!!! 

Ja, men det er ret udbredt i andre sammenhænge. Første ferie med kæresten, professionelle dansere, visse sportsudøvere.

Ift. gp'er var det ment som en joke. Men nogle af de udenlandske piger, der arbejder i døgndrift over lange perioder mistænker jeg for at bruge tricket.

Sundhedsmyndighederne her i landet har nu en ret afslappet holdning til det:

https://www.sundhed.dk/borger/sygdomme-a-aa/kvindesygdomme/sygdomme/menstruationsproblemer/forskydning-af-menstruation/

Nogle kvinder kan også anvende p-piller i længere perioder af gangen og kun holde pause f.eks. 4 gange om året.

...

Der er ingen naturlig grund til at have en blødning hver 3. måned. Tager du p-piller, fungerer din egen cyklus alligevel ikke.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja man kan sagtens gøre det... men jeg kan så fortælle at hvis man gør det i en længere periode så er det et helvede at få cyklus til at køre normalt igen.... desværre...  

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja man kan sagtens gøre det... men jeg kan så fortælle at hvis man gør det i en længere periode så er det et helvede at få cyklus til at køre normalt igen.... desværre...  

Mig bekendt kan det være ret individuelt. Men jeg tror vi er helt enige derudover - personligt ville jeg aldrig råde min egen datter til det, når hun når den relevante alder. Og jeg synes det forekommer at være en noget nonchalant holdning, vores officielle sundheds-side lægger for dagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blot til info: Det er vist rimeligt udbredt at pigerne benytter en særlig svampe-ting, når de har mens. Derved også sagt, man kan ikke gå ud fra at pigerne ikke tager på job, når de har mens. Personligt er jeg selv lidt sart, og vil godt vide om de har mens eller ej.

Fnis..... bluebasse. Men det får du ik af vide.... nananana naaaaaaa na... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fnis..... bluebasse. Men det får du ik af vide.... nananana naaaaaaa na... 

Ha ha... Det gør Bluebassemanden jo nok ikke, sådan af den direkte vej  :grin: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...