Hop til indhold

Denne type, har jeg ikke set før

Featured Replies

Skrevet

Ja? Hun sælger i hvert fald ikke samleje uden gummi. Så hvad er pointen med dit link?

Det er prisen - som det var i mit første indlæg! 

• Svar 78
  • Visninger 6.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• ​Man kan altså købe guld FOR dyrt ... og at knalde med en der rammer turn-off knappen inden legen starter er vist definitionen på at det ikke er pengene værd! Det er yndigt at  du så hånligt siger at

• ​Der er også kvinder som ikke leverer varen og har minus indlevelse uanset typen, disse skulle hellere klart deklarere at de ikke leverer varen  

• Nogle annoncer lugter lidt af at der er en, der - BINGO - har fundet ud af at man kan have god sex OG få penge for det, og glemmer lidt at dealen så er, at det foregår med en man ikke nødvendigvis "tæ

Skrevet

Det er prisen - som det var i mit første indlæg! 

Hahaha! Det var derfor den røg helt "af sporet". Prisen var noget af det mindst interessante i første annonce og din overskrift siger intet om at det var din pointe og du bragte kun et link. Så hvis du fremover vil undgå ærgrelser over afsporing, så kan du med fordel nok tydeliggøre, hvad du egentlig ønsker at debattere

Skrevet

Hahaha! Det var derfor den røg helt "af sporet". Prisen var noget af det mindst interessante i første annonce og din overskrift siger intet om at det var din pointe og du bragte kun et link. Så hvis du fremover vil undgå ærgrelser over afsporing, så kan du med fordel nok tydeliggøre, hvad du egentlig ønsker at debattere

Ok, betjent!!

Skrevet

Ok, betjent!!

Der er intet "betjent" over min kommentar, hvis du bemærker det. Det er bare et råd, af hensyn til at forebygge den ærgrelse du har udtrykt i tråden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.