Hop til indhold
Gæst

Denne type, har jeg ikke set før

Recommended Posts

Gæst
 

Ja? Hun sælger i hvert fald ikke samleje uden gummi. Så hvad er pointen med dit link?

Det er prisen - som det var i mit første indlæg! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er prisen - som det var i mit første indlæg! 

Hahaha! Det var derfor den røg helt "af sporet". Prisen var noget af det mindst interessante i første annonce og din overskrift siger intet om at det var din pointe og du bragte kun et link. Så hvis du fremover vil undgå ærgrelser over afsporing, så kan du med fordel nok tydeliggøre, hvad du egentlig ønsker at debattere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hahaha! Det var derfor den røg helt "af sporet". Prisen var noget af det mindst interessante i første annonce og din overskrift siger intet om at det var din pointe og du bragte kun et link. Så hvis du fremover vil undgå ærgrelser over afsporing, så kan du med fordel nok tydeliggøre, hvad du egentlig ønsker at debattere

Ok, betjent!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, betjent!!

Der er intet "betjent" over min kommentar, hvis du bemærker det. Det er bare et råd, af hensyn til at forebygge den ærgrelse du har udtrykt i tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...