Hop til indhold
Gæst

Denne type, har jeg ikke set før

Recommended Posts

​Jo naturligvis har de grænser, mener blot denne grænse, er lidt underlig i den verden vi i dag lever i. Er helt overbevidst om overvægtige ikke har lyst til at være overvægtige, og de bliver lidt diskrimineret ved at "ikke en gang en GP" vil knalde dem. Ved godt denne sætning lyder nedværdigende over for en GP, det er ikke ment sådan, man kan ikke lige komme på en bedre formulering.

​Hvad mener du med "den verden vi i dag lever i"? Mener du fx:

- hvor (næsten) alt kan købes for penge?

- hvor overvægt er et stigende problem?

- ?

Jeg synes stadig, at hvis du vil insistere på at se det i et "forbrugerperspektiv", så bør du se rationelt på det: Hvis pigen får nedtur af tykke typer, så får de også nedtur af at besøge hende, hvis hun alligevel tager imod deres penge. - Medmindre hun er virkeligt dygtig til at overvinde sin egen nedtur. De piger, der skriver at de ikke tager tykke, gør altså de tykke en tjeneste ved at gøre det helt tydeligt, at tykke mænd ikke kan få en god oplevelse.

Har du bemærket at nogle skriver "handicapvenlig" og overvejet, hvad det betyder (at alle andre måske helst ikke vil modtage en handicappet?)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hvad mener du med "den verden vi i dag lever i"? Mener du fx:

- hvor (næsten) alt kan købes for penge?

- hvor overvægt er et stigende problem?

- ?

Jeg synes stadig, at hvis du vil insistere på at se det i et "forbrugerperspektiv", så bør du se rationelt på det: Hvis pigen får nedtur af tykke typer, så får de også nedtur af at besøge hende, hvis hun alligevel tager imod deres penge. - Medmindre hun er virkeligt dygtig til at overvinde sin egen nedtur. De piger, der skriver at de ikke tager tykke, gør altså de tykke en tjeneste ved at gøre det helt tydeligt, at tykke mænd ikke kan få en god oplevelse.

Har du bemærket at nogle skriver "handicapvenlig" og overvejet, hvad det betyder (at alle andre måske helst ikke vil modtage en handicappet?)

​Ser ikke denne branche ret meget anderledes end andre brancher. Da jeg i lørdags købte en del nyt tøj, oplever jeg jo ikke de afviser kunderne, selv om den ene var var i forretningen, tydeligvis ikke havde råd til en skjorte til 700-800 kr.

Handicap venlig ser jeg primært for at logge flere kunder til, end jeg ser det som piger, der kære om de handikappede.

Tror ikke nogle piger får nedtur af at bolle en tyk mand, hvis de gør, skal de nok vælge en anden branche. Men Bebop jeg respektere dine holdninger og erkender vi nok ikke bliver enige :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Ser ikke denne branche ret meget anderledes end andre brancher. Da jeg i lørdags købte en del nyt tøj, oplever jeg jo ikke de afviser kunderne, selv om den ene var var i forretningen, tydeligvis ikke havde råd til en skjorte til 700-800 kr.

Handicap venlig ser jeg primært for at logge flere kunder til, end jeg ser det som piger, der kære om de handikappede.

Tror ikke nogle piger får nedtur af at bolle en tyk mand, hvis de gør, skal de nok vælge en anden branche. Men Bebop jeg respektere dine holdninger og erkender vi nok ikke bliver enige :-)

 

​Personligt kan jeg faktisk godt mærke forskel på at bolle og at købe en skjorte. Men jeg forstår godt, at det kan være anderledes for andre mennesker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Ser ikke denne branche ret meget anderledes end andre brancher. Da jeg i lørdags købte en del nyt tøj, oplever jeg jo ikke de afviser kunderne, selv om den ene var var i forretningen, tydeligvis ikke havde råd til en skjorte til 700-800 kr.

Jeg har faktisk selv oplevet at blive afvist i en tv-butik, fordi jeg ikke lignede en der havde råd til et tv til 40.000 (men det havde jeg, så surt for dem). En mandlig bekendt  var i følge med sin kvindelige kæreste i en tøjbutik. Kvinden spurgte efter tøj til manden - ekspedienten mente ikke de havde noget til ham (og signalerede med sin mimik, at parret nok var gået helt forkert, men det var de ikke - surt for butiksejeren)

Begge dele handler om snobberi/fejlbedømmelse. Men det har jo intet med sagen at gøre her. Det handler om hvad pigen "kan" - ikke hvad hun "vil". I butikkerne "ville" de ikke hjælpe, men de kunne godt.
 

Tror ikke nogle piger får nedtur af at bolle en tyk mand, hvis de gør, skal de nok vælge en anden branche. Men Bebop jeg respektere dine holdninger og erkender vi nok ikke bliver enige :-)

 

Det er ikke kun "holdninger", det handler om, men også forståelse/indlevelse. At du ikke tror en pige kan få nedtur af at bolle med en overvægtig er ikke "en holdning" - det er en misforståelse. Se fx, hvad Jasmin skriver. Men du har ret i at det er "en holdning", at hvis hun ikke kan bolle med en tyk, så skal hun slet ikke sælge sex. Det er vi så uenige om - og det er jo bare en ærlig snak.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg en af dem der har lige rigeligt isolerende fedtlag foran, og jeg kan sige at for mig er det dejligt når feks. Jasmin skriver i hendes annonce, at hun frabeder sig besøg af overvægtige. Så er der ligesom ingen grund til at overveje om man nu skulle besøge hende. Eller når Sabrina i Aabenraa skriver i hendes annonce at alle er velkomne, tyk som tynd. Det ser jeg som et stort plus, altså at pigerne skriver det i annoncen.

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu er jeg en af dem der har lige rigeligt isolerende fedtlag foran, og jeg kan sige at for mig er det dejligt når feks. Jasmin skriver i hendes annonce, at hun frabeder sig besøg af overvægtige. Så er der ligesom ingen grund til at overveje om man nu skulle besøge hende. Eller når Sabrina i Aabenraa skriver i hendes annonce at alle er velkomne, tyk som tynd. Det ser jeg som et stort plus, altså at pigerne skriver det i annoncen.

​Der hvor jeg måske nok kan følge  21, er hvor pigen skriver hun ikke tager imod overvægtige, og hun så selv har en relativ høj bmi  - men igen, det er pigens valg, det accepterer jeg altid - det ville også være dumt andet!

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Der hvor jeg måske nok kan følge  21, er hvor pigen skriver hun ikke tager imod overvægtige, og hun så selv har en relativ høj bmi...

​Jeg forstår ikke hvad de 2 ting har med hinanden at gøre??

Jeg er overvægtig. Og tænder ikke på overvægtige piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Jeg forstår ikke hvad de 2 ting har med hinanden at gøre??

Jeg er overvægtig. Og tænder ikke på overvægtige piger.

​ok

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Der hvor jeg måske nok kan følge  21, er hvor pigen skriver hun ikke tager imod overvægtige, og hun så selv har en relativ høj bmi  - men igen, det er pigens valg, det accepterer jeg altid - det ville også være dumt andet!

​hvad i alverden har det ene med det andet at gøre ????  så fordi man vejer xx antal kilo  så skal man bare tage til takke og totalt tilsidesætte egne præferencer ??

så fordi man har en given vægt - så skal man tænde på folk i samme vægtklasse ?  

det var da noget af en holdning at have... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​hvad i alverden har det ene med det andet at gøre ????  så fordi man vejer xx antal kilo  så skal man bare tage til takke og totalt tilsidesætte egne præferencer ??

så fordi man har en given vægt - så skal man tænde på folk i samme vægtklasse ?  

det var da noget af en holdning at have... 

​Jasmin, ny tillader jeg at "skyde lidt på dig".

Der er præcis et svar som du giver her, det "ødelægger" en ellers saglig debat, hvor blot holdningerne er forskellige.

Min egen indgangs vinkel til debat, er den skal være saglig, og ikke som de mange politikkere, vi ser i alle medier fortiden, der skyder på de der han en anden holdning end en selv.

Jeg lytter rigtigt gerne til gode saglige argumenter, der er med til at flytte på mine egen holdninger. Tror de flest mennesker har det sådan, hvis man "håner" andre, lidt som jeg oplever du gør, for det "paraderne op" hos andre, og sagligheden går fløjten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Æhm, ja! Er det ikke rimeligt obvious? Altså jeg vil hellere slikke hendes fisse end jeg vil så mange andre ting. Hvis altså hendes fisse er nogenlunde sund og rask og ikke midt i mens og derfor i øvrigt velsmagende ...

Skriver du sådan, fordi du egentlig ikke bryder dig om at slikke fisse - sådan som når man siger "Jeg vil hellere flække et ben på langs end ..."? Eller har jeg helt misforstået?

​Jeg elsker at slikke fisse og jeg elsker også at kysse, men jeg ønsker ikke at kysse et askebære, så heller slikke fisse i lang tid og undlade at kysse. Har jeg udtrykt mig klar nok ? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

​hvad i alverden har det ene med det andet at gøre ????  så fordi man vejer xx antal kilo  så skal man bare tage til takke og totalt tilsidesætte egne præferencer ??

så fordi man har en given vægt - så skal man tænde på folk i samme vægtklasse ?  

det var da noget af en holdning at have... 

​Man siger lige børn leger bedste dvs. folk i samme vægtklasse leger bedste sammen ligesom i boksning :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jasmin, ny tillader jeg at "skyde lidt på dig".

Der er præcis et svar som du giver her, det "ødelægger" en ellers saglig debat, hvor blot holdningerne er forskellige.

Min egen indgangs vinkel til debat, er den skal være saglig, og ikke som de mange politikkere, vi ser i alle medier fortiden, der skyder på de der han en anden holdning end en selv.

Jeg lytter rigtigt gerne til gode saglige argumenter, der er med til at flytte på mine egen holdninger. Tror de flest mennesker har det sådan, hvis man "håner" andre, lidt som jeg oplever du gør, for det "paraderne op" hos andre, og sagligheden går fløjten.

Undskyld  mig men sagligheden forsvandt med din kommentar om at vi piger skulle vælge en anden branche hvis vi fik nedtur af at overskride vores egne grænser 

Den udmelding var så arrogant og nedladende for ikke at tale om despekterende over for gper i almindelighed og afklarede gper i særdeleshed at det skreg til himlen 

Hvis du ønsker en saglig debat så start med respekt for andres valg 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener tilfulde forsat, ha man ikke kan tillade sig at afvise en mand, der vejer 10-20 kilo for meget, hvis han er "renlig", pænt påklædt og høflig.

Men lad os parkere den her, når der ikke rigtigt i denne tråd er kommet saglige argumenter frem. God dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener tilfulde forsat, ha man ikke kan tillade sig at afvise en mand, der vejer 10-20 kilo for meget, hvis han er "renlig", pænt påklædt og høflig.

Men lad os parkere den her, når der ikke rigtigt i denne tråd er kommet saglige argumenter frem. God dag.

Det kan du mene som du vil - det gør ikke emnets oprindelige annonce mindre fornuftig på det punkt at pigen ved hvad hun vil 

men du ved tydeligvis ikke hvad det her handler om for os piger En buttet fyr med 10-15 kg for meget er yderst sjældent ikke velkommen Lidt mave og en lille delle har vist aldrig fået afvist nogen  

Det er den mand der skriver at han er 175 høj og vejer 115 kg og om det er ok Der er bare svigtende realitetssans omkring hvad der er overvægt når man med 35+ kg for meget kan være i tvivl 

For med mindre pigen tænder på det,  så er sidstnævnte altså godt og vel 40 kg overvægtig og det er altså kun appetitligt hvis man selv tænder på de typer Og gør man ikke det skal man melde hus forbi for alle parters skyld 

Du må mene hvad du vil men jeg håber virkelig du kan se forskellen på buttet og overvægt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld  mig men sagligheden forsvandt med din kommentar om at vi piger skulle vælge en anden branche hvis vi fik nedtur af at overskride vores egne grænser 

​Sådan læste jeg altså ikke @21 cm Pointen virkede mere til at være, at hvis man har den konkrete grænse, at man ikke kan sexe med en tyk/fed mand, så har man valgt forkert branche. Det er da et ærligt/sagligt synspunkt at man kun skal blive GP, hvis man er ligeglad med kundens kropsform/-størrelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har bedt om at strengen lukkes, den er langt fra det oprindelige

​Velkommen til Generel Debat. Da folk ikke sviner hinanden, kan jeg ikke rigitgt se pointen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Sådan læste jeg altså ikke @21 cm Pointen virkede mere til at være, at hvis man har den konkrete grænse, at man ikke kan sexe med en tyk/fed mand, så har man valgt forkert branche. Det er da et ærligt/sagligt synspunkt at man kun skal blive GP, hvis man er ligeglad med kundens kropsform/-størrelse.

​det kan man jo mene.... 

det er bare en mærkelig holdning når det er universelt at alle har fysiske præferencer for sexuelle partnere at GPer så bare skal ignorere deres for at måtte være GPer.. 

gad vide hvis vi vendte den om og sagde til kunderne "i skal bare besøge hvem som helst uanset hvem der har åbnet døren for i burde ikke have lov at gå til GP hvis i ikke vil knalde revl og krat" 

sjovt nok kan jeg ikke rigtig se det for mig at 21cm synes det også skal gælde den anden vej rundt.....

personligt vil jeg mene at ærlig markedsføring omkring forventninger/præferencer er et større plus for at være i branchen end evnen til at knalde alt med en pik og en puls uanset vægtklasse - men sådan er vi jo så forskellige :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er bare en mærkelig holdning når det er universelt at alle har fysiske præferencer for sexuelle partnere at GPer så bare skal ignorere deres for at måtte være GPer.. 

​En nærliggende logik er at en GP's seksuelle præferencer er underordnet. Lidt ligesom en racist, der er ekspedient i en butik, bliver nødt til at se bort fra sine private holdninger, når han ekspederer kunder ...

gad vide hvis vi vendte den om og sagde til kunderne "i skal bare besøge hvem som helst uanset hvem der har åbnet døren for i burde ikke have lov at gå til GP hvis i ikke vil knalde revl og krat" 

​Ville svare til at tippe magtbalancen på markedet: Den der sælger bestemmer, hvad den der giver betaling skal købe. Minder om gode gamle DDR og dets naboer.

Jeg tror du skal leve dig ind i et forbrugerperspektiv ;-)

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Velkommen til Generel Debat. Da folk ikke sviner hinanden, kan jeg ikke rigitgt se pointen?

​Måske ikke, men den er kørt væk fra mit indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bebop, nu er der jo ret så væsentlig forskel på en ansat der sælger en pose kammerjunker til en type, vedkommende ikke bryder sig om. 

Og så en selvstændig pige, som selvfølgelig ikke skal tvinges til at babbe diller, på en fyr hun finder frastødende.

Ja undskyld, men kan ikke forstå du ikke ser den helt afgørende forskel. Og har forsøgt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Måske ikke, men den er kørt væk fra mit indlæg

 Nu skrev du jo ingen tekst i dit indlæg, men indsatte blot et link til en annonce. Og vi diskuterer indholdet af annoncen.

Så hvad er kørt væk fra hvad??

Del dette indlæg


Link til indlæg

​En nærliggende logik er at en GP's seksuelle præferencer er underordnet. Lidt ligesom en racist, der er ekspedient i en butik, bliver nødt til at se bort fra sine private holdninger, når han ekspederer kunder ...

​Ville svare til at tippe magtbalancen på markedet: Den der sælger bestemmer, hvad den der giver betaling skal købe. Minder om gode gamle DDR og dets naboer.

Jeg tror du skal leve dig ind i et forbrugerperspektiv ;-)

​Du har fuldstændig ret i at ekspedienten der sælger 2 liter mælk i Netto ikke må grundet racisme-paragraffen.... men en selvstændig erhvervsdrivende der sælger en genus-ydelse baseret på og 100% tilpasset til den enkelte kunde er i sin FULDE ret til at sige "denne ydelse kan jeg ikke levere" - det går ikke under racisme-paragraffen. 

Så nej - det er på ingen måde en nærliggende logik for vi sælger ikke en prefabrikeret species vare - vi sælger en 100% tilpasset ydelse og der er pokker til forskel 

Det vil svare til at rådgivende ingeniører begyndte at rådgive om parforhold eller en lille enmands tømrer skulle bygge et palæ fra bunden på en tom grund på fastsat tid..... den ydelse kan ingen levere (jo måske men prisen ville blive derefter... skal prisen så op for de overvægtige??) 

Når man sælger en ydelse der er kunde-specifik og på ingen måde strømlinet - så er det netop forbrugerbeskyttelsespræceptivt at sige til specifikke målgrupper "den her ydelse kan jeg ikke levere med tilfredsstillende resultat" .... du må finde en der er bedre kvalificeret til at yde dig det du søger

så jo - jeg tænker faktisk forbrugerorienteret!

 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...